abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60235983
Het is inderdaad een bitch! Ze is niet tevreden met haar huidige relatie en probeert je nu te gebruiken om meer spanning in haar leven te krijgen. Niet meer reageren, je bent veel meer waard dan dit. Als je nu weer met haar in zee zou gaan, herhaald de geschiedenis zich weer en beland je weer in die put.

Zoiets?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:51:32 #252
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60239335
kan iemand mij even een schop onder m'n hol geven en me vertellen wat ik nu eigenlijk wil

Een superweekend achter de rug, lekker met vrienden 2 dagen weg. Veel gegeten, gedronken en gelachen, helemaal goed

Maar: in onze groep zit een dame die best wel erg leuk is . En die keek ik nét iets te lang in haar ogen. Daar raakte ik al van in de war.
Thuisgekomen kom ik online.... en is mijn ex ook online . Daar ook nog een goed gesprek mee gehad en terwijl ik met haar aan het kletsen ben, komt de bovengenoemde dame online en wordt ook dat een goed gesprek.....

en nu weet ik het niet meer.
k hou nog steeds zielsveel van m'n ex, maar dat gaat echt niet meer goedkomen Er is zoveel gebeurd en gezegd dat zelfs als zij nu zou bellen dat ze me terug wil, ik mij afvraag of dat wel kans van slagen zou hebben.
Die andere dame is niet het type voor een one night stand en veel te lief om te kwetsen...

Een deel van mij wil niets liever dan m'n ex terug, een deel van mij wil gewoon door en deze hele nachtmerrie achter me laten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 21 juli 2008 @ 11:13:20 #253
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60240708
Hierbij even een quote van mijn post over de meeting op de vorige pagina van het topic

Op zondag 20 juli 2008 21:46 schreef ThaBrain het volgende:
En dan nu de langverwachte post over de meeting. Ik heb de precieze dag nog open gelaten, maar wel de keuze ingeperkt tot het laatste weekend van juli. De programma's die ik heb samengesteld, bestaan uit dingen die we zouden kunnen doen. Als je nog nog ideeën hebt, kan je die natuurlijk melden. Dat hoeft niet perse in het topic, maar kan ook op de dag van de meeting zelf.

zaterdag 26 of zondag 27 juli in Amsterdam

12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.

Mooi weer:
Middag
IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.

Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).

Op zaterdag: mogelijkheid tot uitgaan in de stad (2 slaapplaatsen beschikbaar in aparte kamers eventueel)

Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?

Avond:
Zelfde als mooi weer programma

Het lijkt me nu dat we even moeten bepalen of we het de zaterdag of zondag gaat worden. Mij maakt het niet zoveel uit, want ik kan beide dagen wel.

Poll: Welke dag wil jij de meeting?
  • Zaterdag 26 juli
  • Zondag 27 juli
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 1% gewijzigd door ThaBrain op 21-07-2008 11:19:03 ]
  • pi_60241292
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef maartjemadelein het volgende:
    Ben je bang dat hij je op komt zoeken? Of bang omdat je alleen bent?

Nee, bang omdat ik alleen ben. Kwam hij me maar opzoeken...

@ ThaBrain, ja ik kan wel terecht bij ouders, maar daar voel ik me op een heel vervelende manier ook niet thuis.
      maandag 21 juli 2008 @ 12:38:14 #255
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60242652
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Nee, bang omdat ik alleen ben. Kwam hij me maar opzoeken...

@ ThaBrain, ja ik kan wel terecht bij ouders, maar daar voel ik me op een heel vervelende manier ook niet thuis.
    Daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen.

Kom gewoon gezellig naar de meet Misschien voel je je bij ons wel thuis. We zitten allemaal in ongeveer hetzelfde schuitje of hebben er pas geleden in gezeten
    Ik weet dat dat misschien moeilijk is omdat we allemaal vreemden zijn voor elkaar. Al kan het ook misschien wel makkelijker zijn voor sommige mensen om tegen vreemden te praten...
    pi_60248251
    hallo allemaal, ik heb hier ook mee zitten lezen en zie allemaal herkenbare verhalen en gevoelens. Ik heb zelf ook een lange relatie achter de rug waardoor voor mij persoonlijk ook veel veranderd is. Ik heb zelf een hoop opgegeven voor die relatie en heb mijn leven toen omgegooid (achteraf gezien niet goed natuurlijk) ik ben verhuisd voor haar en heb 3 mooie jaren samen gehad. Helaas zag zij geen toekomst meer samen met mij, en heeft zij na een paar weken denken besloten om weg te gaan bij mij. Achteraf had ik het moeten zien aankomen, maar op dat moment was ik blind, pas na de breuk ben ik mij dingen gaan beseffen, ik was druk bezig voor onze toekomst huisje, boompje, beestje etc. en dacht altijd dat zij de toekomst ook zo zag, hier praatte wij toen ook veel over.
    Een paar maanden voordat het over was, was ze al geheimzinnig over bepaalde dingen, telefoon verbergen dat soort dingen, maar ik twijfelde toen nog nergens aan.
    We hebben noodgedwongen nog een tijd samen gewoond en dat was echt geen pretje al komt het besef dat het over is pas later. In die tijd ben ik ook achter heel veel dingen gekomen, zo was ze al een tijdje bezig met een andere vent, en in welk stadium dat stond wist ik niet, wel om gevraagd maar nooit duidelijk antwoord gekregen.
    Nu ben ik een paar maanden verder, ik heb me helemaal gestort op de dingen die ik belangrijk vind en probeer hier een nieuw sociaal leven op te bouwen wat aardig begint te lukken gelukkig.
    Ik heb zo af en toe nog contact met mijn ex, en weet intussen dat zij een relatie met die vent heeft en al met hem bezig was tijdens onze relatie, wat ik al die tijd al vermoedde en dat haar verhaal over ons naar de buitenwereld totaal anders is, iets wat mij heel veel pijn heeft gedaan. Ze heeft nooit de waarheid over alles durven vertellen zelfs naar mij toe niet, in het begin ontkende ze zelfs alles.
    Ik moet zeggen dat ik blij ben dat het over is en dat ik steeds een stapje verder kom, al blijft het gemis van iemand om je heen heel groot. En de verleiding om contact te houden blijft ook groot, zeker omdat het contact toch nog fijn is maar niet met de insteek waar je soms nog naar verlangt. Ik heb alles nu wel zo'n beetje afgesloten. Al blijft het soms lastig, ik maak me vaak zorgen, het gaat zo snel bij haar, haar hele leven omgegooid, maar goed dat is mijn probleem niet meer en dat moet ik loslaten. Al het contact beperk ik en daardoor kom ik steeds beter in mijn vel te zitten al blijven er soms nog wel periodes bij dat het ff wat minder gaat, maar goed de tijd zal het leren
    Ik begin zelfs verliefd te worden op een hele leuke meid, maar merk dat het toch heel lastig blijft om haar niet op te zadelen met mijn verleden, en om gewoon mezelf te blijven. Ik kies teveel voor de veilige weg en wat wil ik daar toch graag vanaf!!
    pi_60251857
    Alec690:

Je ex heeft een nieuwe vriend, die bevalt blijkbaar niet dus wil ze jou erbij. Dan speelt ze
    A: met jouw gevoelens want ze weet dat je haar niet kan weerstaan.
    En B: je wordt als kliekje gebruikt. Jij bent beter dan dat.

Dus: iet aankomen, d'r op MSN blokkeren, haar telefoonnummer weggooien ( ook uit je agenda), alle mailtjes ofwel deleten ofwel onder een steen ver weg verstoppen en uithuilen. Gewoon opnieuw uithuilen. Als je een zwak moment heb bel een vriend / vriendin, mail iemand maar niet haar. Hoe mooi. lief en geweldig ze ook kan zijn, op het moment dat ze jou gebruikt op deze manier is ze dat niet. Tip: draai Poison van The Sex Pistols, perfect nummer bij deze situatie. En verder sterkte!
      maandag 21 juli 2008 @ 20:19:03 #258
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_60251985
    Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn ex een nieuwe vriend heeft of althans bijna. Nu vind ik het niet erg dat ze een nieuwe vriend heeft vooral niet omdat ik het zelf heb uitgemaakt. Maar wat ik wel erg vind is dat ze al over hem praatten toen wij nog een relatie hadden en gelogen heeft over hem. De leugens waren vooral over het feit dat hij een relatie had en dat zij hem te oud, te dit en dat vond. Nu blijkt dat allemaal niet te kloppen ik voel mij bedrogen door mijn ex. Eigenlijk wist ik dat al maar toch voel ik kloten.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_60252117
    Ik heb zelf vandaag een wisselende dag, vanmiddag was ik weer ven heel verdrietig maar nu gaat het weer een beetje. Wat ik vooral lastig vind is dat ik in mijn hoofd heb dat ik nu toch wel weer alles op de rit zou moeten terwijl dat totaal niet lukt. Een vriendin zei me vandaag dat het niet zo gek was omdat er echt veel gebeurd is maar ik wil toch niet de hele zomer zitten janken om mijn ex.

En helemaal omdat hij degene is die in een hoekje zich kapot zou moeten zitten schamen voor alles wat hij me aangedaan heeft. Ik vind eigenlijk dat hij de tranen niet waard is maar als een kip zonder kop doorgaan werkt ook niet natuurlijk.

Mocht de meet trouwens zondag zijn dan kan ik wel komen. Wel eng hoor.
    pi_60252288
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
    Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn ex een nieuwe vriend heeft of althans bijna. Nu vind ik het niet erg dat ze een nieuwe vriend heeft vooral niet omdat ik het zelf heb uitgemaakt. Maar wat ik wel erg vind is dat ze al over hem praatten toen wij nog een relatie hadden en gelogen heeft over hem. De leugens waren vooral over het feit dat hij een relatie had en dat zij hem te oud, te dit en dat vond. Nu blijkt dat allemaal niet te kloppen ik voel mij bedrogen door mijn ex. Eigenlijk wist ik dat al maar toch voel ik kloten.
    Dan ga je je afvragen of het tijdens jullie relatie al niet wat was, of dat er spanningen tussen hen waren en wat ze dan voor jou voelde tijdens jullie relatie. En dan nog, als je relatie veel voorstelde dan verwacht je dat iemand de tijd neemt alles te verwerken. Als ze al zo snel een nieuwe relatie heeft dan lijkt het net of jullie relatie niets heeft voorgesteld. Of zeg ik hier nu iets heel raars?

Ik heb zelf meegemaakt dat een ex 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had een nieuwe vriendin kreeg, en hoe hard ik ook riep dat het een rebound was, ze zijn nog steeds samen en willen trouwen. Dat deed toen wel ff flink pijn ook al was ik zelf toen de 'boosdoener' .
      maandag 21 juli 2008 @ 20:45:19 #261
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_60252625
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef maartjemadelein het volgende:

[..]

Dan ga je je afvragen of het tijdens jullie relatie al niet wat was, of dat er spanningen tussen hen waren en wat ze dan voor jou voelde tijdens jullie relatie. En dan nog, als je relatie veel voorstelde dan verwacht je dat iemand de tijd neemt alles te verwerken. Als ze al zo snel een nieuwe relatie heeft dan lijkt het net of jullie relatie niets heeft voorgesteld. Of zeg ik hier nu iets heel raars?

Ik heb zelf meegemaakt dat een ex 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had een nieuwe vriendin kreeg, en hoe hard ik ook riep dat het een rebound was, ze zijn nog steeds samen en willen trouwen. Dat deed toen wel ff flink pijn ook al was ik zelf toen de 'boosdoener' .
    Eigenlijk stelde de relatie met mijn ex ook niet veel voor. Ik heb ruim drie maanden met haar gehad. Maar het was wel mijn eerste relatie. Ik ben eigenlijk nooit echt verliefd op haar geweest. Ik vond de aandacht die ik van haar kreeg leuk verder eigenlijk niks. Wat zij nu precies voor mij voelde dat weet ik eigenlijk niet helemaal precies. Maar volgens mij vond zij mij wel leuk in het begin.
    Misschien als zij mij niet was tegen gekomen dan had ze nu misschien wel met die collega. Dus eigenlijk is het ook niet eens zo erg. Maar toch vind ik het raar.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_60253117
    Godver, ik ben ook een idioot ook. Ik was net bij een vriend, zag dat ze online kwam, ben naar huis geracet, laptop aangeslingerd en ze was niet meer online. Ik heb vandaag een kaart voor haar verjaardag opgestuurd, ik hoop dat het een middel is om weer in contact te komen, maar ik vrees het ergste.

Ik zou niet eens weten wat ik haar moet vertellen, wat ik moet verwachten van zo'n gesprek. Ik hang nog steeds aan haar, hoop dat ze niet boos op me is.. en wie weet toch nog een keer wat proberen. Maar ik mag geen contact initiëren, niet van mezelf, niet van mijn vrienden.. en ik wil zelf eigenlijk niet altijd online zijn omdat ik dan blijf kijken of ze er toevallig ook is.
    Wie is dit zielig hoopje mens wat zich af en toe Miesjel durft te noemen?
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_60253511
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Miesjel het volgende:
    Godver, ik ben ook een idioot ook. Ik was net bij een vriend, zag dat ze online kwam, ben naar huis geracet, laptop aangeslingerd en ze was niet meer online. Ik heb vandaag een kaart voor haar verjaardag opgestuurd, ik hoop dat het een middel is om weer in contact te komen, maar ik vrees het ergste.

Ik zou niet eens weten wat ik haar moet vertellen, wat ik moet verwachten van zo'n gesprek. Ik hang nog steeds aan haar, hoop dat ze niet boos op me is.. en wie weet toch nog een keer wat proberen. Maar ik mag geen contact initiëren, niet van mezelf, niet van mijn vrienden.. en ik wil zelf eigenlijk niet altijd online zijn omdat ik dan blijf kijken of ze er toevallig ook is.
    Wie is dit zielig hoopje mens wat zich af en toe Miesjel durft te noemen?
    Dat zielige hoopje heeft gewoon liefdesverdriet. Dus dan mag het

Ik las dat je nu een week of 5 geen contact hebt gehad, dat je begon te beseffen dat het allemaal niet zo mooi was als je eerder dacht en dat je pas contact met haar mocht zoeken van jezelf als je 1 dag niet aan haar gedacht had. Waarom wil je nu wel weer dat contact?

Ik zou als ik jou was om t voorkomen dat je obsessief wordt haar even blokkeren op je msn. Dan is ze even uit je oog en kun je rustig bijkomen van alles. En dan pas als je gevoel tot rust is gekomen contact zoeken.

In de tussentijd: schrijf honderdduizend brieven, mails en smsjes en bewaar ze op een veilig plekje. Versturen kan op het moment dat je tot rust gekomen bent. Mij heeft het na een vorige relatie enorm geholpen om te relativeren.
    pi_60253691
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef maartjemadelein het volgende:

[..]

Dat zielige hoopje heeft gewoon liefdesverdriet. Dus dan mag het

Ik las dat je nu een week of 5 geen contact hebt gehad, dat je begon te beseffen dat het allemaal niet zo mooi was als je eerder dacht en dat je pas contact met haar mocht zoeken van jezelf als je 1 dag niet aan haar gedacht had. Waarom wil je nu wel weer dat contact?

Ik zou als ik jou was om t voorkomen dat je obsessief wordt haar even blokkeren op je msn. Dan is ze even uit je oog en kun je rustig bijkomen van alles. En dan pas als je gevoel tot rust is gekomen contact zoeken.

In de tussentijd: schrijf honderdduizend brieven, mails en smsjes en bewaar ze op een veilig plekje. Versturen kan op het moment dat je tot rust gekomen bent. Mij heeft het na een vorige relatie enorm geholpen om te relativeren.
    Tjek.. Ik zal eens in een pen schrijven en het daar bij laten. Of beter eens vroeg naar bed gaan met een boek en morgen sterker opstaan. Bedankt voor de tip.
    pi_60255161
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef maartjemadelein het volgende:
    Alec690:

Je ex heeft een nieuwe vriend, die bevalt blijkbaar niet dus wil ze jou erbij. Dan speelt ze
    A: met jouw gevoelens want ze weet dat je haar niet kan weerstaan.
    En B: je wordt als kliekje gebruikt. Jij bent beter dan dat.

Dus: iet aankomen, d'r op MSN blokkeren, haar telefoonnummer weggooien ( ook uit je agenda), alle mailtjes ofwel deleten ofwel onder een steen ver weg verstoppen en uithuilen. Gewoon opnieuw uithuilen. Als je een zwak moment heb bel een vriend / vriendin, mail iemand maar niet haar. Hoe mooi. lief en geweldig ze ook kan zijn, op het moment dat ze jou gebruikt op deze manier is ze dat niet. Tip: draai Poison van The Sex Pistols, perfect nummer bij deze situatie. En verder sterkte!
    Bedankt voor deze wijze woorden.

Geblockt op msn heb ik haar nog niet, dat is ook erg moeilijk. Wel ik heb niets gezegd toen ze me gister aansprak, ben direct offline gegaan. Het heeft gewoon geen nut om op haar 'lieve woordjes' in te gaan. Ze kan me daarna alleen nog maar harder raken.

Je voelt je natuurlijk wel even flink genaaid als je gedumpt wordt. Het is echt een een enorme rotschop tegen je waardigheid, ben ik nu niet ineens niet goed genoeg meer? Mijn gevoelens voor haar en haar gevoelens voor mij waren dus niet in balans. Ik gaf meer om haar dan zij om mij, dat is hard om te beseffen.

Goede troost is, hoe kinderachtig misschien ook, is dat ik mezelf een stuk succesvoller vind dan haar. Ik ben kwaad op haar, ze heeft me slecht behandeld, maar dan krik ik mijn waardigheid tegenover haar op door te denken aan alles wat ik wel heb. Vooral m'n vriendengroep en mensen waar ik altijd terecht kan is goed. Zij is voor een groot gedeelte afhankelijk van een vriend.

Ik denk ook dat het daar mis is gegaan. Opnieuw klinkt dit heel patserig, maar ik heb veel meer leven dan haar. Ik onderneem veel meer, heb veel meer sociale contacten en ja, ook bevriende dames waar ik af en toe gek mee doe.

Als ik kijk naar haar nieuwe vriend dan is hij echt het tegenovergestelde van mij. Hij is veel meer 'beschikbaar' dan mij.

Zoals ik al eerder heb gezegd een paar topics terug: er waren momenten dat ik met mijn vrienden op pad ging, waar zij achterbleef. We hadden nog niet zo lang en ik dacht er juist goed aan te doen om vooral mijn eigen leven te behouden. Dan is een relatie ook veel leuker, heb je tenminste iets te vertellen als je elkaar weer ziet. Maar achteraf kan ik me zo voorstellen dat zij zich eenzaam voelde als ik weer eens weg was, zij heeft simpelweg geen vriendengroep waar ze wekelijks mee gaat stappen.

Uiteraard was de 'nieuwe vriend' ruimschoots beschikbaar als ik er niet was om haar aandacht te geven. Ze heeft me dat laten weten ook, op een manier waarvan ik denk dat het vooral is om haar jaloers te maken. Toen we het laatste weekend voor het uit ging ook nog eens een conflict kregen was het gedaan. Het is misschien maar beter zo, maar wat mij achtervolgd is de romantische manier waarop we elkaar ontmoet hebben en hoe het in het begin allemaal gelopen is.

Ik vraag mezelf wel eens stiekem af of ze wel echt veel om die nieuwe vriend geeft, of dat het gewoon iemand is die haar leegte opvult. Ze voelt zich snel eenzaam.
    pi_60258080
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:24 schreef maartjemadelein het volgende:
    Wat ik vooral lastig vind is dat ik in mijn hoofd heb dat ik nu toch wel weer alles op de rit zou moeten terwijl dat totaal niet lukt. Een vriendin zei me vandaag dat het niet zo gek was omdat er echt veel gebeurd is maar ik wil toch niet de hele zomer zitten janken om mijn ex.

En helemaal omdat hij degene is die in een hoekje zich kapot zou moeten zitten schamen voor alles wat hij me aangedaan heeft. Ik vind eigenlijk dat hij de tranen niet waard is maar als een kip zonder kop doorgaan werkt ook niet natuurlijk.
    Hm, ik schreef zojuist bijna hettzelfde voor mijzelf op.
    En ik heb het zelf uit gemaakt, hij was niet goed voor mij, ik heb al iemand ontmoet die ik 'vrij leuk' :p vind, maar toch blijft het zo ondragelijk veel pijn doen. Afscheid nemen.
    pi_60261339
    Bij mij is het nu 24 dagen uit (3 weken 3 dagen) uit na 4 jaar, ze had het uitgemaakt om te kunnen daten met een andere (binnen 1 week stonden ze al te zoenen).

Ik ben er nog niet overheen, maar kan wel een tip geven.

• Laat niet met je gevoelens spelen, degene die je dumpt zal naar mijn idee vaak je achter de hand proberen te houden voor 't geval dat het fout gaat.

• Laat je niet behandelen als tweede keus!

• Ik heb gisteren pas gerealiseerd hoe slecht we eigenlijk bij elkaar pasten, ze domineerde mijn leven en ik liet dat toe, graag had ik dat anders gezien, maar hierdoor mis je hem/haar niet minder door.

• Breek het contact voor 'n paar maanden.

• Zeg niet (meteen) ja als hij/zij terugkomt naar je!!!

• Herinner je jezelf er vaak aan waarom het uitgegaan is, of dit karakter eigenschappen zijn of niet, en of deze verholpen kunnen worden, EN OF JE DAAR GELUKKIG VAN WORD!

• Mensen veranderen niet binnen 'n jaar, kan je hem/haar zijn karakter eigesnchappen nu nog steeds accepteren?

• Praat er over met vrienden, familie of je ouders, vraag hun naar hun mening, zij hebben vaak een heldere blik over de fouten die jullie hadden in jullie relatie.

• Ga niet hopen dat het goed komt, dit duurt LANG (voor mij tenmiste) voordat je kan accepteren dat je partner je heeft gedumpt en in de steek gelaten, en dat hij/zij jouw verdriet en pijn niet verdiend!

• Het leven is nu van jou, wat ga je mee doen?

Luister ook even naar;

[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 09:56:12 ]
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 09:56:33 #268
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60261910
    Oeeeeh, thanks Chev! Dit had ik net even nodig...............
    pi_60262177
    Stom genoeg.. ik communiseerde per hyves met haar, niet chat, msn, email of wat dan ook.

Elke dag zette ik een youtube filmpje op m'n hyves hoe ik me voelde, en deze paste perfect bij me hoe ik me voelde gisteren.

Zij zag deze natuurlijk kwam op msn online met de text: Ik laat je gaan.
    Dus ik heb nu eigenlijk wat ik wilde, rust.
    Niet dat ik me er beter om voel, maar het is gewoon nodig!

Ik hoop over 'n tijdje deze te kunnenp plaatsen

[ Bericht 17% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 10:27:54 ]
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:37:36 #270
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60262807
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Chev het volgende:
    Stom genoeg.. ik communiseerde per hyves met haar, niet chat, msn, email of wat dan ook.

Elke dag zette ik een youtube filmpje op m'n hyves hoe ik me voelde, en deze paste perfect bij me hoe ik me voelde gisteren.

Grappig.. Ik doe hier precies hetzelfde... Ook via hyves communiceren. Ik heb vorige week dit nummer geplaatst...
    Madonna- Power of Goodbye

Ik probeer ook weleens via msn te communiceren maar hij is dan heel kortaf en negeert me.. Ik vraag me dan af waar ik dit aan verdiend heb?? Het doet me echt pijn... Het lijkt net alsof ik niks voor hem betekend heb ..
    Ohh Chev, volgens mij is jouw relatie en die van mij ongeveer rond dezelfde tijd gecrasht... Hier is het a.s. vrijdag 4 weken uit ....
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:40:21 #271
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60262858

[ Bericht 100% gewijzigd door lollypops op 22-07-2008 10:42:02 ]
    pi_60262870
    Bijna 5 jaar geleden dat het uitging en bijna 4 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst spraken. Nog steeds geen verschil van mening..... ik mis haar en heb het gevoel dat mn leven niet compleet is totdat zij daar weer een onderdeel van is. Ik heb nog nooit zoveel van iemand anders gehouden en zolang dat niet verandert, zal ik haar blijven missen.
    Doe eens wild ....
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:44:15 #273
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60262938
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef Tarot het volgende:
    Bijna 5 jaar geleden dat het uitging en bijna 4 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst spraken. Nog steeds geen verschil van mening..... ik mis haar en heb het gevoel dat mn leven niet compleet is totdat zij weer in mn leven is. Ik heb nog nooit zoveel van iemand anders gehouden en zolang dat niet verandert, zal ik haar blijven missen.
    Ohhh my god ..... Dit heb ik nou net niet nodig ......

Toch wil ik je heel veel sterkte wensen met dit groot gemis voor jou... Pff.. wat erg zeg!
    pi_60263105
    Jeetje Tarot, 5 jaar??
    Kijk nog even naar de punten die ik heb opgechreven in mijn vorige post

Je moet het loslaten, een knoop doorhakken, maak een beslissing, hij/zij is je verdriet niet waard! Zeker niet als je door die persoon ben gedumpt en die een nieuw leven is begonnen met een ander.

Gewoon contact stoppen, alle foto's en shit ergens diep in een la wegleggen, uitjankanken, schreeuwen of wat dan ook (word alleen niet agressief, fotolijstjes mag )

Als je continu denkt dat je niet compleet ben zonder haar zal dat ook zo zijn, desnoods bel je haar op en zegt het!
    Denk je echt dat het je ex wat kan bommen hoe jij je nu voelt terwijl die lekker ligt te krikken met d'r nieuwe liefde?
    (Sorry dat ik 't zo hard zeg, maar je moet jezelf op de fijten drukken, de pijn accepteren en doorgaan)
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60263144
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef lollypops het volgende:
    [..] Ohhh my god ..... Dit heb ik nou net niet nodig ......
    Och, je hoeft het niet direct op jezelf te betrekken hoor. Ik denk dat het vooral komt door de manier waarop het is gegaan, dat ik het nog steeds niet heb kunnen verwerken. En wist ik eigenlijk al vrij snel dat het zo zou lopen als nu. Ik zie het voor een groot deel als een keuze van mezelf.

Meestal raak je er vrij snel overheen. Ik ben na afloop van andere relaties ook een paar dagen bang geweest dat ik het gemis niet kwijt zou raken, maar dat ging meestal na een paar weken al weer goed.
    Doe eens wild ....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')