quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef maartjemadelein het volgende:
Ben je bang dat hij je op komt zoeken? Of bang omdat je alleen bent?
Daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Nee, bang omdat ik alleen ben. Kwam hij me maar opzoeken...
@ ThaBrain, ja ik kan wel terecht bij ouders, maar daar voel ik me op een heel vervelende manier ook niet thuis.
Dan ga je je afvragen of het tijdens jullie relatie al niet wat was, of dat er spanningen tussen hen waren en wat ze dan voor jou voelde tijdens jullie relatie. En dan nog, als je relatie veel voorstelde dan verwacht je dat iemand de tijd neemt alles te verwerken. Als ze al zo snel een nieuwe relatie heeft dan lijkt het net of jullie relatie niets heeft voorgesteld. Of zeg ik hier nu iets heel raars?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn ex een nieuwe vriend heeft of althans bijna. Nu vind ik het niet erg dat ze een nieuwe vriend heeft vooral niet omdat ik het zelf heb uitgemaakt. Maar wat ik wel erg vind is dat ze al over hem praatten toen wij nog een relatie hadden en gelogen heeft over hem. De leugens waren vooral over het feit dat hij een relatie had en dat zij hem te oud, te dit en dat vond. Nu blijkt dat allemaal niet te kloppen ik voel mij bedrogen door mijn ex. Eigenlijk wist ik dat al maar toch voel ik kloten.
Eigenlijk stelde de relatie met mijn ex ook niet veel voor. Ik heb ruim drie maanden met haar gehad. Maar het was wel mijn eerste relatie. Ik ben eigenlijk nooit echt verliefd op haar geweest. Ik vond de aandacht die ik van haar kreeg leuk verder eigenlijk niks. Wat zij nu precies voor mij voelde dat weet ik eigenlijk niet helemaal precies. Maar volgens mij vond zij mij wel leuk in het begin.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef maartjemadelein het volgende:
[..]
Dan ga je je afvragen of het tijdens jullie relatie al niet wat was, of dat er spanningen tussen hen waren en wat ze dan voor jou voelde tijdens jullie relatie. En dan nog, als je relatie veel voorstelde dan verwacht je dat iemand de tijd neemt alles te verwerken. Als ze al zo snel een nieuwe relatie heeft dan lijkt het net of jullie relatie niets heeft voorgesteld. Of zeg ik hier nu iets heel raars?
Ik heb zelf meegemaakt dat een ex 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had een nieuwe vriendin kreeg, en hoe hard ik ook riep dat het een rebound was, ze zijn nog steeds samen en willen trouwen. Dat deed toen wel ff flink pijn ook al was ik zelf toen de 'boosdoener' .
Dat zielige hoopje heeft gewoon liefdesverdriet. Dus dan mag hetquote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Miesjel het volgende:
Godver, ik ben ook een idioot ook. Ik was net bij een vriend, zag dat ze online kwam, ben naar huis geracet, laptop aangeslingerd en ze was niet meer online. Ik heb vandaag een kaart voor haar verjaardag opgestuurd, ik hoop dat het een middel is om weer in contact te komen, maar ik vrees het ergste.
Ik zou niet eens weten wat ik haar moet vertellen, wat ik moet verwachten van zo'n gesprek. Ik hang nog steeds aan haar, hoop dat ze niet boos op me is.. en wie weet toch nog een keer wat proberen. Maar ik mag geen contact initiëren, niet van mezelf, niet van mijn vrienden.. en ik wil zelf eigenlijk niet altijd online zijn omdat ik dan blijf kijken of ze er toevallig ook is.
Wie is dit zielig hoopje mens wat zich af en toe Miesjel durft te noemen?
Tjek.. Ik zal eens in een pen schrijven en het daar bij laten. Of beter eens vroeg naar bed gaan met een boek en morgen sterker opstaan. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef maartjemadelein het volgende:
[..]
Dat zielige hoopje heeft gewoon liefdesverdriet. Dus dan mag het
Ik las dat je nu een week of 5 geen contact hebt gehad, dat je begon te beseffen dat het allemaal niet zo mooi was als je eerder dacht en dat je pas contact met haar mocht zoeken van jezelf als je 1 dag niet aan haar gedacht had. Waarom wil je nu wel weer dat contact?
Ik zou als ik jou was om t voorkomen dat je obsessief wordt haar even blokkeren op je msn. Dan is ze even uit je oog en kun je rustig bijkomen van alles. En dan pas als je gevoel tot rust is gekomen contact zoeken.
In de tussentijd: schrijf honderdduizend brieven, mails en smsjes en bewaar ze op een veilig plekje. Versturen kan op het moment dat je tot rust gekomen bent. Mij heeft het na een vorige relatie enorm geholpen om te relativeren.
Bedankt voor deze wijze woorden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef maartjemadelein het volgende:
Alec690:
Je ex heeft een nieuwe vriend, die bevalt blijkbaar niet dus wil ze jou erbij. Dan speelt ze
A: met jouw gevoelens want ze weet dat je haar niet kan weerstaan.
En B: je wordt als kliekje gebruikt. Jij bent beter dan dat.
Dus: iet aankomen, d'r op MSN blokkeren, haar telefoonnummer weggooien ( ook uit je agenda), alle mailtjes ofwel deleten ofwel onder een steen ver weg verstoppen en uithuilen. Gewoon opnieuw uithuilen. Als je een zwak moment heb bel een vriend / vriendin, mail iemand maar niet haar. Hoe mooi. lief en geweldig ze ook kan zijn, op het moment dat ze jou gebruikt op deze manier is ze dat niet. Tip: draai Poison van The Sex Pistols, perfect nummer bij deze situatie. En verder sterkte!
Hm, ik schreef zojuist bijna hettzelfde voor mijzelf op.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:24 schreef maartjemadelein het volgende:
Wat ik vooral lastig vind is dat ik in mijn hoofd heb dat ik nu toch wel weer alles op de rit zou moeten terwijl dat totaal niet lukt. Een vriendin zei me vandaag dat het niet zo gek was omdat er echt veel gebeurd is maar ik wil toch niet de hele zomer zitten janken om mijn ex.
En helemaal omdat hij degene is die in een hoekje zich kapot zou moeten zitten schamen voor alles wat hij me aangedaan heeft. Ik vind eigenlijk dat hij de tranen niet waard is maar als een kip zonder kop doorgaan werkt ook niet natuurlijk.
Grappig.. Ik doe hier precies hetzelfde... Ook via hyves communiceren. Ik heb vorige week dit nummer geplaatst...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Chev het volgende:
Stom genoeg.. ik communiseerde per hyves met haar, niet chat, msn, email of wat dan ook.
Elke dag zette ik een youtube filmpje op m'n hyves hoe ik me voelde, en deze paste perfect bij me hoe ik me voelde gisteren.
Ohhh my godquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef Tarot het volgende:
Bijna 5 jaar geleden dat het uitging en bijna 4 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst spraken. Nog steeds geen verschil van mening..... ik mis haar en heb het gevoel dat mn leven niet compleet is totdat zij weer in mn leven is. Ik heb nog nooit zoveel van iemand anders gehouden en zolang dat niet verandert, zal ik haar blijven missen.
Och, je hoeft het niet direct op jezelf te betrekken hoor. Ik denk dat het vooral komt door de manier waarop het is gegaan, dat ik het nog steeds niet heb kunnen verwerken. En wist ik eigenlijk al vrij snel dat het zo zou lopen als nu. Ik zie het voor een groot deel als een keuze van mezelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef lollypops het volgende:
[..] Ohhh my god..... Dit heb ik nou net niet nodig
......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |