wees blij dat ze weg gaat! danis de knas dat je 'per ongeluk' contact legt met haar ook niet aanwezig, en kan je je helemaal op jezelf richten!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef Chev het volgende:
Lekker zooitje. Volgende week gaat ze 3 weken op vakantie, ben eigenlijk wel benieuwd hoe de soap verder gaat..
ik vind meestal dat als mensen zeggen dat het voor beide partijen beter is, eigelijk niet snappen dat je voor je eigen geluk moet gaan. het is fijn als andere mensen je daarbij kunnen helpen, maar jij bent de enige die jezelf gelukkig kan en moet maken. ik snap dat je als je van iemand houd, dat je dan ook wil dat zij/hij gelukkig is, maar dat moet niet het hoofddoel van je leven worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Naxxium het volgende:
[..]
Nee 15 jaar kan je niet vergeten. Never.......
Nee ga aleen opnieuw beginnen, alsmede zij ook. Beter voor beide partijen.
Ja dat is zeker. Inderdaad is dat in samenspraak besloten. hebben er alletwee vrede mee. Tot op dit moment wonen we nog samen in ons huis, je merkt dat er veel veranderd is, en dat het echt nu tijd wordt om te verkassen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
Vijftien jaar..
Als beide partijen het ermee eens zijn en jullie samen besluiten om uit elkaar te gaan scheelt dat in ieder geval al wat..
suc6quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef ThaBrain het volgende:
Vanavond heb ik naar alle waarschijnlijkheid weer een confrontatie met mijn ex...
Ik ga ergens naartoe waar zij waarschijnlijk ook is met haar vrienden. Ik ben benieuwd hoe het dan loopt. Het blijft denk ik bij een zakelijk hoi zeggen en verder niksMaar ik blijf een vreemd/rot gevoel houden.
Ik ben benieuwd of ik haar zie met haar nieuwe vlamIk ben niet bang voor de waarheid...kom maar op
Dan kan ik tenminste medelijden krijgen met die vlam van haar
En dan sta ik lekker aan de zijlijn te lachen hoe slecht hij het wel niet gaat krijgen
Ok...dat klonk misschien een beetje cru, maar ik moet mezelf toch op de een of andere manier moed inpraten he
Stiekem wil ik haar ook niet tegenkomen. Er is alleen een grote kans dat zij er ook is vanavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
suc6ik hoop mn ex vorlopig nog niet tegen te komen, cker niet met dr nieuwe speeltje
Iedereen heeft van die terugvalletjes hoor. Die kunnen redelijk hardnekkig zijn. Maar ze zijn de dag erna meestal wel over. Dus zet nog even door, zoek afleidingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:33 schreef Miesjel het volgende:
Oh, mensen help mij eens even. Ik begin weer te draaien in mijn gedachten. Ik wil graag contact, maar vooral wil ik dat het toch weer goed komt. Geen idee waar deze (waan)ideeën vandaan komen, maar ze zijn nogal hardnekkig.
Godver, ik had eigenlijk gehoopt het steeds makkelijker te krijgen, maar het valt me even tegen.
Dit terugvallertje is wel te verklaren. Mijn zus moet maandag onder het mes met risico dat haar aangezichtszenuwen geraakt kunnen worden. De buurman en goede vriend van mijn moeder moet op controle maandag omdat er iets gevonden in het bloed wat op een tumor kan duiden. En ik mag dinsdag naar de KNO arts vanwege mijn holtes. Nu zou ik best een knuffel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:57 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Iedereen heeft van die terugvalletjes hoor. Die kunnen redelijk hardnekkig zijn. Maar ze zijn de dag erna meestal wel over. Dus zet nog even door, zoek afleidingZorg dat je niet aan haar hoeft te denken. HEt is vrijdagavond. Ga uit ofzo! partehhhhhhh
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:56 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dit terugvallertje is wel te verklaren. Mijn zus moet maandag onder het mes met risico dat haar aangezichtszenuwen geraakt kunnen worden. De buurman en goede vriend van mijn moeder moet op controle maandag omdat er iets gevonden in het bloed wat op een tumor kan duiden. En ik mag dinsdag naar de KNO arts vanwege mijn holtes. Nu zou ik best een knuffel kunnen gebruiken.
Gelukkig heb ik de laatste avond van de Zomerfeesten prima doorstaan. Nu even douchen en kijken of ik ook wat slaap kan vatten.
Zo hee...wat een verhaal zeg. Triest dat sommige mensen zo kunnen zijn. Als je van iemand houdt, doe je zoiets gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:04 schreef maartjemadelein het volgende:
-verhaal-
Kan je anders niet terecht bij je ouders of familie? Voor mij werkte (en werkt) dat. Je kan er vast wel blijven slapen af en toe.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:56 schreef Nora.. het volgende:
Wat een verhaal Maartje. De laatste alinea is wel bijzonder herkenbaar.
Ik merk ineens dat ik niet meer thuis durf te zijn. Als ik weg ben geweest en ik doe de sleutel in de deur begint de paniek al. Hier voel ik me pas alleen, ik ben ook steeds op onverklaarbare wijze bang. Probeer nu vooral manieren te vinden zolang mogelijk van huis te zijn, maar ik weet niet of dat zo'n goed plan is :s
Keertje crashen??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:56 schreef Nora.. het volgende:
Ik merk ineens dat ik niet meer thuis durf te zijn. Als ik weg ben geweest en ik doe de sleutel in de deur begint de paniek al. Hier voel ik me pas alleen, ik ben ook steeds op onverklaarbare wijze bang. Probeer nu vooral manieren te vinden zolang mogelijk van huis te zijn, maar ik weet niet of dat zo'n goed plan is :s
Ik zal als de datum er is kijken of ik kan. Het is ieg wel echt fijn dat ik niet de enige ben. Ja klinkt raar maar zo voelt t af en toe een beetje, ook al heeft hiedereen wel liefdesverdriet gehad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Zo hee...wat een verhaal zeg. Triest dat sommige mensen zo kunnen zijn. Als je van iemand houdt, doe je zoiets gewoon niet.
Maar niet getreurd! Binnenkort is er een meetingKom gezellig mee! Het wordt de laatste zaterdag of zondag in juli en het wordt Amsterdam. Vanavond of morgen zal ik meer info posten. Ik ben gezig met twee verschillende programma's: een voor goed en een voor slecht weer
Je weet het nooit in Nederland he
Ook dat is herkenbaar, ik ben vooral een beetje bang hem tegen te komen en ben ook heel blij dat hij niet weet waar ik woon. In het begin was ik echt heel bang hem tegen te komen als ik naar mijn werk ging omdat dat deels dezelfde route is. Nog steeds vind ik het niet prettig om dat stuk te fietsen maar het gaat al iets beter.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:56 schreef Nora.. het volgende:
Wees blij, heel blij dat je bij hem weg bent. Hard wegrennen en nooit meer achterom kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:04 schreef maartjemadelein het volgende:
<verhaal>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |