abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games maandag 14 juli 2008 @ 09:50:50 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60090518
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:38 schreef Miesjel het volgende:

[..]

*troost*

En welkom. Ook voor Donald.
tnx ik zit nu in fase 5, maar ik heb de mzzl dat ik al stiekum verliefd ben op iemand anders, en dat heelt de wonden veel sneller
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60090660
Link nog maar een keertje dan?

http://www.singlessite.nl/suddenly_single.html

[ Bericht 63% gewijzigd door Chev op 14-07-2008 15:10:31 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 14 juli 2008 @ 10:52:32 #153
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60091662
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:42 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

ja... het enige nadeel is is dat mijn familie / vrienden het niet zullen accepteren.. dus het is voor mij een hele grote stap terug en voor haar is het flink bijspijkeren.. ik kan iedereen wel proberen te overtuigen maar het heeft tijd nodig, en ze moet zichzelf bewijzen, iets waar ze fel op tegen is.. en wat ik jammer vind, maar we komen er wel uit... 'vrouwen hè!'
Tjah ach...vrienden/familie die het niet zal accepteren. Jij bent degene die door moet/gaat/wil met haar. Je maakt je eigen keuzes. En je merkt vanzelf wel als die verkeerd blijken te zijn (weer een breuk). Je zal toch zelf op je bek moeten gaan om ervan te leren

En ze kan er niet tegen om zichzelf te bewijzen? Haha. Ik ben benieuwd of het haar lukt. Wil je het haar wel aandoen om iets te doen wat ze niet wil? Zelf zou ik het mijn ex namelijk niet aan willen doen om zichzelf zo te veranderen dat ze aan mijn (vernieuwde) eisen voldoet. Dat trekt ze niet namelijk. Dat kan ze gewoon niet. Ze heeft het geprobeerd, maar daar ging ze aan onderdoor. Ik hoop dat het bij jullie beter gaat.

En over dat knopje...Waarom er niet meer op drukken? Als het iets is wat in de weg staat, zou je er beter aan kunnen gaan werken. Anders loop je misschien later weer tegen hetzelfde probleem aan. Ik weet niet precies wat het voor knopje is natuurlijk. Maar lieg je niet tegen jezelf/doe je jezelf niet tekort als je besluit om niet meer op dat knopje te drukken?
In mijn relatie ben ik mezelf nogal verloren. Ik drukte op een gegeven moment niet meer op knopjes. Ik accepteerde alles maar. Dat wil ik in een volgende relatie niet meer laten gebeuren. Achteraf gezien heb ik het eigenlijk slecht gehad in mijn relatie. Mijn vrienden/ouders hadden dat ook wel door, maar die staan aan de zijlijn en dan is het makkelijker om zoiets te zien. Als je er midden in zit en verliefd bent, kan je dat soort dingen nou eenmaal niet zo makkelijk zien

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb het beste met jullie voor Het zijn alleen vragen waarbij je stil zou kunnen staan
  maandag 14 juli 2008 @ 11:05:55 #154
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_60091925
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:52 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Tjah ach...vrienden/familie die het niet zal accepteren. Jij bent degene die door moet/gaat/wil met haar. Je maakt je eigen keuzes. En je merkt vanzelf wel als die verkeerd blijken te zijn (weer een breuk). Je zal toch zelf op je bek moeten gaan om ervan te leren

En ze kan er niet tegen om zichzelf te bewijzen? Haha. Ik ben benieuwd of het haar lukt. Wil je het haar wel aandoen om iets te doen wat ze niet wil? Zelf zou ik het mijn ex namelijk niet aan willen doen om zichzelf zo te veranderen dat ze aan mijn (vernieuwde) eisen voldoet. Dat trekt ze niet namelijk. Dat kan ze gewoon niet. Ze heeft het geprobeerd, maar daar ging ze aan onderdoor. Ik hoop dat het bij jullie beter gaat.

En over dat knopje...Waarom er niet meer op drukken? Als het iets is wat in de weg staat, zou je er beter aan kunnen gaan werken. Anders loop je misschien later weer tegen hetzelfde probleem aan. Ik weet niet precies wat het voor knopje is natuurlijk. Maar lieg je niet tegen jezelf/doe je jezelf niet tekort als je besluit om niet meer op dat knopje te drukken?
In mijn relatie ben ik mezelf nogal verloren. Ik drukte op een gegeven moment niet meer op knopjes. Ik accepteerde alles maar. Dat wil ik in een volgende relatie niet meer laten gebeuren. Achteraf gezien heb ik het eigenlijk slecht gehad in mijn relatie. Mijn vrienden/ouders hadden dat ook wel door, maar die staan aan de zijlijn en dan is het makkelijker om zoiets te zien. Als je er midden in zit en verliefd bent, kan je dat soort dingen nou eenmaal niet zo makkelijk zien

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb het beste met jullie voor Het zijn alleen vragen waarbij je stil zou kunnen staan
ik snap het, en het zijn ook de issues waar we het over hebben of over gaan hebben de komende tijd. een belangrijk punt is alleen dat ze haar verhaal niet wilt doen tegen mijn ouders... omdat ze vind dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen... ik probeer haar niet te veranderen, accepteer haar voor wat ze is en weet dondersgoed dat het niet 100% lekker in elkaar zit.. maar ik heb het er voor over!
  maandag 14 juli 2008 @ 11:46:45 #155
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60092784
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:05 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

ik snap het, en het zijn ook de issues waar we het over hebben of over gaan hebben de komende tijd. een belangrijk punt is alleen dat ze haar verhaal niet wilt doen tegen mijn ouders... omdat ze vind dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen... ik probeer haar niet te veranderen, accepteer haar voor wat ze is en weet dondersgoed dat het niet 100% lekker in elkaar zit.. maar ik heb het er voor over!
Aha ok

Hoeveel waarde hecht je aan het feit dat ze geen verantwoording wil afleggen aan je ouders?

Je moet je niet blind staren op het weer goed komen van de relatie, hè Als het echt niet gaat, kan je er beter wel mee stoppen. Helemaal omdat je al weet dat het niet helemaal 100% lekker in elkaar zit. Hoe moeilijk het ook is. Ik begrijip de situatie wel denk ik.

Ik heb denk ik in een zelfde soort situatie gezeten. Er was bij ons sprake van een tussentijdse breuk van 3 weken. Daarna zijn we het weer gaan proberen. Eigenlijk waren de redenen waarom we weer verder gingen geen goede redenen (ze stond na die 3 weken met condooms op de stoep). Ik heb toen besloten dat ik alles maar nam zoals het "aan kwam waaien". Er zijn toen ook wel dingen veranderd die de relatie ten goede kwamen hoor...tenminste...voor mij dan.
Ik had na de breuk het idee dat ik de overhand had in de relatie. Voor de breuk lag dat anders. Ik voelde me een stuk lekkerder in die rol. Haar doel was om mij gelukkig te maken. Dat is haar ook wel gelukt, maar daar ging ze zelf aan onderdoor. Ondanks herhaalde mededelingen van mijn kant dat ze er zelf niet aan onderdoor moest gaan. Uiteindelijk is ze er aan onderdoor gegaan. Maar dat heeft ze zichzelf aangedaan. Ze probeerde zichzelf zo te veranderen, alleen maar om mij gelukkig te krijgen.

Het ging na de breuk wel beter en ik ben me vervolgens weer (te veel) gaan binden aan haar. Toen ze er echt helemaal doorheen zat, heeft ze het dus uit gemaakt. En ik had me dus te veel gebonden aan haar En tjah...de manier van uitgaan was is ook een beetje vreemd gelopen. Die was echt vreemd...anderen waarmee ik heb gepraat vinden dat ook.
  maandag 14 juli 2008 @ 11:56:36 #156
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_60093014
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Aha ok

Hoeveel waarde hecht je aan het feit dat ze geen verantwoording wil afleggen aan je ouders?

Je moet je niet blind staren op het weer goed komen van de relatie, hè Als het echt niet gaat, kan je er beter wel mee stoppen. Helemaal omdat je al weet dat het niet helemaal 100% lekker in elkaar zit. Hoe moeilijk het ook is. Ik begrijip de situatie wel denk ik.

Ik heb denk ik in een zelfde soort situatie gezeten. Er was bij ons sprake van een tussentijdse breuk van 3 weken. Daarna zijn we het weer gaan proberen. Eigenlijk waren de redenen waarom we weer verder gingen geen goede redenen (ze stond na die 3 weken met condooms op de stoep). Ik heb toen besloten dat ik alles maar nam zoals het "aan kwam waaien". Er zijn toen ook wel dingen veranderd die de relatie ten goede kwamen hoor...tenminste...voor mij dan.
Ik had na de breuk het idee dat ik de overhand had in de relatie. Voor de breuk lag dat anders. Ik voelde me een stuk lekkerder in die rol. Haar doel was om mij gelukkig te maken. Dat is haar ook wel gelukt, maar daar ging ze zelf aan onderdoor. Ondanks herhaalde mededelingen van mijn kant dat ze er zelf niet aan onderdoor moest gaan. Uiteindelijk is ze er aan onderdoor gegaan. Maar dat heeft ze zichzelf aangedaan. Ze probeerde zichzelf zo te veranderen, alleen maar om mij gelukkig te krijgen.

Het ging na de breuk wel beter en ik ben me vervolgens weer (te veel) gaan binden aan haar. Toen ze er echt helemaal doorheen zat, heeft ze het dus uit gemaakt. En ik had me dus te veel gebonden aan haar En tjah...de manier van uitgaan was is ook een beetje vreemd gelopen. Die was echt vreemd...anderen waarmee ik heb gepraat vinden dat ook.
ik ben er ook aan onderdoor gegaan om haar gelukkig te houden, en dat is ook mislukt geweest... was ook 3 weken trouwens, en ging ook op een rare manier uit ach, iedere situatie is uniek. ik vind wel een manier...
  maandag 14 juli 2008 @ 12:16:28 #157
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60093396
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:56 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

ik ben er ook aan onderdoor gegaan om haar gelukkig te houden, en dat is ook mislukt geweest... was ook 3 weken trouwens, en ging ook op een rare manier uit ach, iedere situatie is uniek. ik vind wel een manier...
Ik hoop dat het jou wel lukt
pi_60098239
Jullie houden jezelf voor dat je de touwtjes in handen hebt maar er wordt gewoon met volle snelheid over jullie heen gedenderd. (thabrain/otto)
  maandag 14 juli 2008 @ 15:49:10 #159
205904 lollypops
An end has a start
pi_60098581
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:50 schreef donald_dick het volgende:

[..]

tnx ik zit nu in fase 5, maar ik heb de mzzl dat ik al stiekum verliefd ben op iemand anders, en dat heelt de wonden veel sneller
Pas erop, hier verkijk je je echt aan..!!
Onverwerkte emoties kwamen bij mij terug, terwijl ik er 100% van overtuigd was dat ik alles losgelaten had!! Ik leerde mijn ex vriend ook vrij snel kennen(3 weken) na mijn ex ex vriend.. Nu kom ik erachter dat het voor mij allemaal veel te snel is gegaan en dat ik ook tegen onverwerkte emoties aanliep(zoals onzekerheid, in dezelfde fase doorgaan waar ik met mijn ex ex vriend gebleven was, etc.)...O.a. hierdoor is mijn relatie gecrasht omdat ik veel te veel met mezelf in de knoop zat. ..
Ik neem me nu bewust voor om verplicht een dik half jaar/jaar single te blijven..
pi_60099365
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef cesareborgia het volgende:
Jullie houden jezelf voor dat je de touwtjes in handen hebt maar er wordt gewoon met volle snelheid over jullie heen gedenderd. (thabrain/otto)
Dat idee heb ik ook een beetje, eerlijk gezegd. Snel terug gaan naar je ex heeft bijna altijd het resultaat dat je opnieuw tegen diezelfde muren aanloopt waar je al eerder tegen aan liep. Iemand moet die problemen eerst zelf oplossen. En daar gaat vaak meer dan een paar weekjes tijd in zitten. Soms duurt het wel jaren voordat het mogelijk is een relatie wel te kunnen laten slagen, en dan is het vaak al te laat Met alle respect, en ik gun ze het beste, maar meestal werkt dit niet.

(ik spreek uit ervaring)
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:49 schreef lollypops het volgende:

[..]

Ik neem me nu bewust voor om verplicht een dik half jaar/jaar single te blijven..
Goed plan. Doe ik ook. Maar ergens maakt het het er niet makkelijker op om dan over je ex heen te komen, heb ik het idee. Het idee dat er niks voor je ligt, alleen maar achter je.
pi_60099951
Net m'n vriendin telefonisch gesproken, de biggelden weer.
We hadden zowaar een goed gesprek, en ze klonk zo lief..
Het is uit, dat realiseer ik me echt wel, maar het gevoel alsof ik dood ga blijft, soms lijkt het weg flirt ik met een dame achter de kassa, en dan komt het weer terug.. als een mokerslag.. herinneringen blijven nog wel ff zitten, gevoelens ook
quote:
Pas erop, hier verkijk je je echt aan..!!
Onverwerkte emoties kwamen bij mij terug, terwijl ik er 100% van overtuigd was dat ik alles losgelaten had!! Ik leerde mijn ex vriend ook vrij snel kennen(3 weken) na mijn ex ex vriend.. Nu kom ik erachter dat het voor mij allemaal veel te snel is gegaan en dat ik ook tegen onverwerkte emoties aanliep(zoals onzekerheid, in dezelfde fase doorgaan waar ik met mijn ex ex vriend gebleven was, etc.)...O.a. hierdoor is mijn relatie gecrasht omdat ik veel te veel met mezelf in de knoop zat. ..
Tja 't blijft mensen hun eigen keuze, ik blijf ook voorlopig vrijgezel, probeer een toekomst op te bouwen, maar als ze ooit weer op m'n pad komt ga ik zeker contact opbouwen met haar, tenzij mijn gevoelens me bedriegen...

Als m'n vriendin niet verliefd zou zijn geworden op een ander (of 't niet had laten) gebeuren, en we na dit jaar een hectische jaar alles achter de rug zouden hebben, had de relatie naar mijn idee wel kans van slagen gehad maarja 't heeft maar een moment van twijfel nodig zo blijkt het...

Hoop wel/niet/wel/nietwel/niet/wel/niet... die keuze ooit te hoeven maken

Succes allemaal
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60101960
Kan iemand me even vertellen dat het echt veel beter is dat het uit is? En dat er veel betere vrouwen voor mij zijn? Ik loop even tegen een muur aan.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 14 juli 2008 @ 18:30:56 #163
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60102426
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:07 schreef Miesjel het volgende:
Kan iemand me even vertellen dat het echt veel beter is dat het uit is? En dat er veel betere vrouwen voor mij zijn? Ik loop even tegen een muur aan.
Het is veel beter dat het uit is! Je kan nu tot rust komen en alles op een rijtje zetten voor jezelf. Er zwemmen meer vissen in de zee. Er zijn meer vrouwen dan kerken
  maandag 14 juli 2008 @ 18:31:12 #164
205904 lollypops
An end has a start
pi_60102430
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:07 schreef Miesjel het volgende:
Miesjel, voor je eigen bestwil is dit echt het beste en je verdient zeker beter..
Luister eens naar de songtekst van Madonna-The Power Of Good-Bye, misschien heb je hier iets aan?? Mij doet het iig goed !!
Kom op!
  maandag 14 juli 2008 @ 18:33:20 #165
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60102468
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:37 schreef cesareborgia het volgende:
Nee ik hou mezelf niet voor dat ik de touwtjes in handen heb. Mijn relatie is over. Het komt niet meer goed.

Ik had het over een tussentijdse breuk in mijn relatie. Maar dat is ook al iets van een jaar geleden. Nu is de relatie sinds anderhalve maand definitief uit

En ja ik heb over me heel laten walsen. Daar ben ik me van bewust
pi_60104102
Brain en Pops bedankt, ik heb het even nodig. En nog wel meer geloof ik. Het stomme is dat ik weet dat er uit contact niets goeds kan komen. Of ze geeft aan dat ze het ook moeilijk vind en ik wil haar meteen terug. Of ze heeft het meeste al verwerkt en ik voel me alleen kutter.

Ze is nu ook online.. oh hoeveel moeite kost het nu niets te zeggen. Even haar laten weten dat ik nog steeds iedere dag aan haar denk. Dat ik mijn vriendin en een vriendin mis.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 14 juli 2008 @ 20:02:45 #167
205904 lollypops
An end has a start
pi_60104526
Gisteren heb ik hem weer voor het eerst 'gesproken' op msn.. Pff, voelde me 10x rotter daarna en werd weer meteen met de neus op de feiten gedrukt .. Tjeee, wat was hij harteloos !!
Ik hoop dat ik hierdoor wel wat hoger op de ladder kom te staan voor het verwerkinsproces ..
  maandag 14 juli 2008 @ 20:21:19 #168
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60104962
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:02 schreef lollypops het volgende:
Gisteren heb ik hem weer voor het eerst 'gesproken' op msn.. Pff, voelde me 10x rotter daarna en werd weer meteen met de neus op de feiten gedrukt .. Tjeee, wat was hij harteloos !!
Ik hoop dat ik hierdoor wel wat hoger op de ladder kom te staan voor het verwerkinsproces ..
Tja. Ik had afgelopen zaterdag iets soortgelijks. Ik ging met ruzie bij haar weg en toen ik thuis was heb ik haar nog even gesproken op msn. Daarna voelde ik me inderdaad nog rotter...
  maandag 14 juli 2008 @ 20:37:27 #169
205904 lollypops
An end has a start
pi_60105345
Potverdikke, ik laat me door niemand meer uit het veld slaan....en zo moeten jullie ook denken !!!
Ja, vandaag mag het.. ik heb een betere dag(en dat ondanks het rode vlaggetjes week is )..
  maandag 14 juli 2008 @ 21:53:21 #170
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60107371
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef lollypops het volgende:
Potverdikke, ik laat me door niemand meer uit het veld slaan....en zo moeten jullie ook denken !!!
Ja, vandaag mag het.. ik heb een betere dag(en dat ondanks het rode vlaggetjes week is )..
yay de goede dagen zijn fijn he?

Enne rode vlaggetjes weken zullen niet alle pret drukken toch??
  maandag 14 juli 2008 @ 22:05:02 #171
205904 lollypops
An end has a start
pi_60107688
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

yay de goede dagen zijn fijn he?

Enne rode vlaggetjes weken zullen niet alle pret drukken toch??
Zolang ze 'goed' blijven wel ja !! Maar dat is misschien toch net iets te voorbarig na 2,5 week.. Dus ik verwacht nog wel een flinke tegenslag ...

Maar even van het moment genieten en het rode vlaggetje mag voor mij groen worden ..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:25:28 #172
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60111378
Langzaam... heel langzaam, maar zeker kunnen we weer een redelijk normaal contact onderhouden. En natuurlijk doet het nog steeds iedere dag pijn dat ik haar niet meer mijn vriendin kan noemen en natuurlijk zou ik nu nog in de auto springen en naar haar toe gaan als ze dat vraagt.... maar tegelijkertijd kan ik er stukje bij beetje steeds beter mee omgaan dat het nooit meer goed zal komen tussen ons.
Hell.. ik heb afgelopen weekend zelfs weer geflirt volkomen onsuccesvol natuurlijk.. maar toch

Ik hou van haar en dat zal ook zo blijven... maar het viinden van de manier om verder te gaan met mijn leven komt steeds dichterbij
Ooit gaat het goedkomen met me....
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef Miesjel het volgende:
Brain en Pops bedankt, ik heb het even nodig. En nog wel meer geloof ik. Het stomme is dat ik weet dat er uit contact niets goeds kan komen. Of ze geeft aan dat ze het ook moeilijk vind en ik wil haar meteen terug. Of ze heeft het meeste al verwerkt en ik voel me alleen kutter.
zo herkenbaar Dat soort dagen heb ik helaas ook nog steeds...wat ze ook zegt, het doet pijn...
quote:
Ze is nu ook online.. oh hoeveel moeite kost het nu niets te zeggen. Even haar laten weten dat ik nog steeds iedere dag aan haar denk. Dat ik mijn vriendin en een vriendin mis.
waarom jezelf dan dwingen om niets te zeggen? Als je het contact echt wilt verbreken, gooi haar dan uit de lijst... en als je dat niet wilt of niet kunt, martel jezelf dan niet maar praat met haar. Misschien krijg je een kut antwoord, maar dat helpt je alleen maar om verder te kunnen kijken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60111512
De voornamelijkste reden dat ik niets gezegd heb is dat ik vrij snel weer weg moest. En ik twijfel of ik al toe ben aan normaal contact. Hoe graag ik zou willen dat het niet zo is, ik voel nogsteeds heel veel voor haar. Ik heb niet het gevoel dat we het echt geprobeerd hebben en ik vraag me af wat we zouden bereiken als we dat wel zouden doen.
pi_60113884
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:32 schreef Miesjel het volgende:
De voornamelijkste reden dat ik niets gezegd heb is dat ik vrij snel weer weg moest. En ik twijfel of ik al toe ben aan normaal contact. Hoe graag ik zou willen dat het niet zo is, ik voel nogsteeds heel veel voor haar. Ik heb niet het gevoel dat we het echt geprobeerd hebben en ik vraag me af wat we zouden bereiken als we dat wel zouden doen.
Hé Miesl, heel herkenbaar, 't is nu 2 weken uit hier... heb exact hetzelfde gevoel.
Haar voor het eerst normaal gesproken over de telefoon gisteren, héél moeilijk.. maar gelukkig was ze lief tegen me..

Ze zegt verlieft te zijn op een ander maar nog wel van me te houden omdat dat natuurlijk niet zo snel over gaat na 4 jaar, en dat ze het wel even moeilijk heeft als ze onze foto's bekijkt.. '(

Maar het is nu kapot, misschien wel voorgoed, maar moet verder hè.. kan er niet op wachten of het zich bedenkt, en/of ooit nog terug komt, en als dat zo is of het nog goed komt tussen ons....
quote:
waarom jezelf dan dwingen om niets te zeggen? Als je het contact echt wilt verbreken, gooi haar dan uit de lijst... en als je dat niet wilt of niet kunt, martel jezelf dan niet maar praat met haar. Misschien krijg je een kut antwoord, maar dat helpt je alleen maar om verder te kunnen kijken
Vind ik ook, ik heb haar niet geblokkeerd op msn of sms.. ookal doet het soms verschrikkelijk pijn om te realiseren dat ze nu in 'n andermans armen ligt, haar stem is me alles op 't moment, haar stem en het contact doet me goed op een vage manier..

*zucht* ik moet 't een plekkie geven, maar dat duurt wel ff..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60115188
Ik ben nu heel erg bang dat, door niets te zeggen gisteren, ik mijn eigen glazen heb ingegooid. Dat ze nu niet meer online gaat komen. En ik vind mezelf zo ontzettend zwak, maar zelfs door haar even online te zien krijg ik al weer hoop. Het is belachelijk, wat doe ik hier tegen?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:19:21 #176
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60115294
Ik merk dat het stukje bij beetje steeds beter gaat. Ik kan het steeds beter een plekje geven allemaal. Ik heb geaccepteerd dat het nu zeker niet meer goed gaat komen. Dat wil niet zeggen dat het echt nooit meer goed komt. Je kan elkaar na jaren weer een keer tegenkomen. Je bent dan beiden veranderd en gegroeid. Het kan dan natuurlijk zo zijn dat je elkaar weer vind. Ik ga er alleen niet vanuit

Ik ben nu volop bezig met het zoeken van manieren om nieuwe mensen te leren kennen. Het wil nog niet echt heel goed lukken, maar ik kom er wel
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:24:42 #177
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60115372
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben nu heel erg bang dat, door niets te zeggen gisteren, ik mijn eigen glazen heb ingegooid. Dat ze nu niet meer online gaat komen. En ik vind mezelf zo ontzettend zwak, maar zelfs door haar even online te zien krijg ik al weer hoop. Het is belachelijk, wat doe ik hier tegen?
Het is denk ik juist goed geweest dat je niks hebt gezegd. Zo te horen ben je er nog niet aan toe om met haar te praten. Je moet er eerst goed uit zijn wat je zelf wil en of je eraan toe bent.

Zie het niet als glazen ingooien. Als je er aan toe bent, kan je altijd nog contact zoeken.

Dat online zien is inderdaad vervelend. Ook ik moet mezelf tegenhouden om haar steeds niet aan te spreken als ik haar online zie. De communicatie over msn met haar is altijd erg stroef verlopen. Gelukkig weerhoudt dat me ervan om haar aan te spreken . Als ze of ik wil praten dan moet dat maar in real life. Als ze dat niet wil: pech dan maar.
pi_60116300
Msn = onpersoonlijk en word vaak verkeerd opgevat.
Je kan elkaar beter face-to-face spreken of als dat te zwaar is probeer het dan telefonisch..

Ik bekeek net een hyves foto van m'n ex, liep meteen weer vol ;-(
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:36:30 #179
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60116617
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:18 schreef Chev het volgende:
Msn = onpersoonlijk en word vaak verkeerd opgevat.
Je kan elkaar beter face-to-face spreken of als dat te zwaar is probeer het dan telefonisch..

Ik bekeek net een hyves foto van m'n ex, liep meteen weer vol ;-(
hyves kan dodelijk zijn ja
Gelukkig heb ik daar niet echt last van. Ze komt niet zo vaak op hyves.
pi_60123936
OK heb met m'n ex afgesproken elkaar 3 maanden niet te spreken, en dus om elkaar rust te gunnen.
In de tussentijd gaan we gewoon doen wat we willen, en ik bel haar over 3 maanden op om een praatje te maken.

Ben benieuwd.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60125861
Ah joh, over 3 maanden treur jij al lang niet meer en heb je een veel leuker nieuw vriendinnetje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:16:32 #182
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60125923
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:13 schreef Nora.. het volgende:
Ah joh, over 3 maanden treur jij al lang niet meer en heb je een veel leuker nieuw vriendinnetje
of de wonden die een btje aan het helen waren worden weer opengereten, dat gok ik.

heb het ook meegemaakt, toen werden de wonden na een half jaar weer opengescheurd.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60126264
Niet zulke nare dingen zeggen, daar word ik echt bang van.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:00:43 #184
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_60126922
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:34 schreef Nora.. het volgende:
Niet zulke nare dingen zeggen, daar word ik echt bang van.
Bang voor wat eigenlijk?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:09:43 #185
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60127126
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bang voor wat eigenlijk?
Dat begin ik me ook af te vragen

De wonden die weer open scheuren? Als het goed is sta je een stuk sterker in je schoenen tegen die tijd...als het goed is he...en...je bent er zelf bij. Je hebt zelf de macht erover of je dat laat gebeuren
pi_60127452
Ik bedoel, als het iemand anders kan overkomen.....

Gelukkig heb ik nog contact met mijn ex, werkt wel voor mij. Aangezien ik bang ben voor wonden die openscheuren :p En natuurlijk ben ik van plan dan veel sterker in mijn schoenen te staan, dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_60129716
God, god..

Na 3 maanden ineens weer elkaar tegen gekomen. Nu gesproken op msn. We houden van elkaar, we missen elkaar, ze houdt zelfs ongeloofelijk veel van mij en we zitten elke dag in elkaars gedachten.

Fuck, hoe nu verder...

Ik heb het er zo moeilijk mee gehad, ben langzaam opgekrabbeld en heb haar uit m'n systeem gehaald. Het voelt nu heel onwerkelijk, maar mijn god, wat zou ik het graag goed zien komen. Spannende momenten voor mij nu...
pi_60129805
Waarom is het toen uitgegaan?
pi_60130211
3 maanden?!?
Ik hoop morgen nog steeds te halen zonder contact. Ik heb haar nummer uit mijn telefoon gehaald, maar het blijkt het enige nummer wat ik uit mijn hoofd ken. Iedere dag twijfel ik of ik moet smsen.

Na vanavond is het 4 weken zonder contact. En iedere dag denk ik aan haar.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:21:21 #190
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60130313
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Nora.. het volgende:
Waarom is het toen uitgegaan?
ik gok zij verliefd op n ander...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60130518
Nee, niet verliefd op een ander.

Een super stomme reden, maar het was ff een minder weekend en zij was er van overtuigd dat ik het uit ging maken. Dus doen wou ze mij voor zijn, met alle gevolgen van dien...

Ik heb de kutste 3 maanden van m'n leven achter me liggen, had mezelf er al bij neergelegd dat het voorbij was, en nu dit... ONWERKELIJK. Miesjel, ik zat tot vorige hetzelfde als jou... ik telde de weken dat ik haar niet gesproken had.. wie had dit ooit kunnen denken? Het is dus toch mogelijk..
  Eindredactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 21:46:30 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60130997
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:17 schreef Miesjel het volgende:

Na vanavond is het 4 weken zonder contact. En iedere dag denk ik aan haar.
bij mij is het nu met de kop af 2 maanden, en ik denk ook nog steeds aan haar, maar he, dat is toch redelijk normaal? ik heb 7 jaar met haar gehad, 2 maanden is maar 5 procent van de tijd dat ik met haar heb doorgebracht.

dat betekend niet dat je meteen down bent, ze moet nog gewoon uit je systeem verdwijnen
pi_60132320
Ik hoop er over 3 maanden sterker uit te komen..

Eigenlijk zeg ik nu tegen mezelf, ik ga aan mezelf werken, wat ik al eerder had moeten doen.
En bewijzen dat ik het waard ben.. iets wat ik eerder had moeten doen, maar toen probeerde ik 't voor haar en dat werkte niet, te laat? weet niet

In iedergeval ga ik het voor mezelf doen, mijn toekomst niet omdat dat van mij verwacht word.
Of zij er nog bji hoort over 3 maanden kan ik niet zien, maar gok dat ik haar nooit helemaal kan verwijderen uit mijn systeem

vrijdag 29 augustus een vrijgezellefeest, heb de intentie om er gewoon heen te gaan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60134948
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

bij mij is het nu met de kop af 2 maanden, en ik denk ook nog steeds aan haar, maar he, dat is toch redelijk normaal? ik heb 7 jaar met haar gehad, 2 maanden is maar 5 procent van de tijd dat ik met haar heb doorgebracht.

dat betekend niet dat je meteen down bent, ze moet nog gewoon uit je systeem verdwijnen
Ik ben wel down, zo voel ik me iig. Maar het is geen depressie. En ergens wil ik niet dat ze uit mijn systeem verdwijnt. Liever zou ik haar er weer inzien. Meteen vraag ik me af hoe dat zou moeten. Werkelijk geen idee...
pi_60134982
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik ben wel down, ik zit gelukkig niet in een depressie.

En het liefst zou ik toch nog hebben dat ze terug komt in mijn systeem. Ik zou alleen niet weten hoe. Geen flauw idee. Het contact zal toch van haar moeten komen, dat had ik afgesproken.
  Eindredactie Games woensdag 16 juli 2008 @ 00:56:33 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60135456
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:24 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ben wel down, ik zit gelukkig niet in een depressie.

En het liefst zou ik toch nog hebben dat ze terug komt in mijn systeem. Ik zou alleen niet weten hoe. Geen flauw idee. Het contact zal toch van haar moeten komen, dat had ik afgesproken.
Ik zou er niet op wachten, en lekker je eigen ding gaan doen. Als zei contact met je wil, dan neemt ze dat wel, en anders is het een verloren zaak. helaas helen botten, een hart kan altijd gebroken zijn, maar dat betekend niet dat je er een moordkuil van moet maken ga uit, join een sport met veel vrouwen en maak nieuwe contacten. er zijn op deze wereld 3 miljard vrouwen, en verandering van spijs doet eten!
pi_60135982
Mijn relatie van 1 jaar is uitgegaan in januari en heb me rot gevoeld tot begin/half mei. In die tijd heb ik eigenlijk maar 1 of 2 keer in deze topics zitten kijken omdat het me eigenlijk helemaal geen goed deed en ik ook niet echt het leed van anderen kon lezen.

Als ik jullie berichten lees, achteraf dus, kan ik het enorm relativeren en heb ik mezelf soms echt aangesteld. Het heeft me wat tijd gekost maar uiteindelijk ben ik er gewoon sterker uit gekomen. Ik heb geen nieuwe vriendin maar wel een paar keer gescharreld bij verschillende meisjes. Of zij een nieuwe vriend heeft weet ik niet, de laatste keer dat ik haar sprak was zo'n 1.5 maand geleden en toen zei ze dat er bija lange na niks was en er volgens haar weinig beweging in zat. Heb ook het idee dat ze daar niet echt mee bezig is.

De laatste tijd haar dus niet meer gesproken door vakanties en heb eigenlijk ook weinig zin om nog contact met haar te onderhouden. Van haar kant hoorde ik dus tot voor kort nog wel eens de vraag of er vriendschap mogelijk is en dat zij dat graag zou willen. Ik heb hierop steeds geantwoord dat ik dat moeilijk vind gezien onze struggles (de sfeer kan snel overslaan) en heb de bal bij haar neer gelegd. Laat haar maar lekker initiatief tonen en alleen als ik me goed voel op dat moment erover dan wil ik ook 'investeren' daarin.

Waarschijnlijk kom ik haar wel weer tegen binnenkort, in het echt of via msn/sms. Ben benieuwd hoe dat gaat want ik krijg nog altijd een soort van brok in m'n keel van de spanning als ik haar zie.

Tips zijn eigenlijk al gegeven. Ga niet bij de pakken neer zitten maar ga iets doen. Het maakt niet uit wat je doet als je maar iets doet. Zorg dat je veel mensen om je heen heb en plan je dagen goed in zodat je weinig tijd hebt om je alleen te voelen. En iemand anders, ook al is het maar voor de lol, helpt misschien niet op korte termijn maar het zet wel je gedachten op iemand anders! Ik vond het altijd wel rielekst, al was het maar om weer lekker bezig te zijn voordat je hoort dat hij/zij weer met een nieuwe bezig is.

Succes!

Die meeting lijkt me trouwens best leuk, ik hoop dat ik mee kan!

[ Bericht 2% gewijzigd door flyin-hawk op 16-07-2008 01:47:00 ]
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_60137551
M'n huisje is tussen nu en 'n maand helemaal af, ga een kook cursus volgen, want als er iets is waar ik beroerd in ben is het wel koken:) (tips iemand?) en ga met 'n maat van me sporten.

Of studeren wat word weet ik nog niet, maar kan 't proberen.

Veel bij vrienden langsgaan. Oude vrienden ga ik niet zo makkelijk heen omdat zij destijds de hele relatie afkeurde en achter m'n rug om allerlei dingen over mij en haar zeiden.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:13:00 #199
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60137757
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:41 schreef flyin-hawk het volgende:
-knip-

Die meeting lijkt me trouwens best leuk, ik hoop dat ik mee kan!
Ik zal morgen eventjes broeden op het organiseren van de meet
Mijn ex zou misschien spullen langs komen brengen, maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren, dus ik heb er tijd genoeg voor

Vanavond ga ik met een vriend van me wat films zitten kijken bij hem thuis...afleiding
pi_60142229
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:13 schreef Nora.. het volgende:
Ik hoop het het nora.. maar hou nog zo veel van haar
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:06:56 #201
205904 lollypops
An end has a start
pi_60142651
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik zou er niet op wachten, en lekker je eigen ding gaan doen. Als zei contact met je wil, dan neemt ze dat wel, en anders is het een verloren zaak. helaas helen botten, een hart kan altijd gebroken zijn, maar dat betekend niet dat je er een moordkuil van moet maken ga uit, join een sport met veel vrouwen en maak nieuwe contacten. er zijn op deze wereld 3 miljard vrouwen, en verandering van spijs doet eten!
That's the spirit !!!

En helaas ben ik nog steeds fokking gefrusteerd en boos !! Potverdikke.. ik wil naar fase 3!!
pi_60144241
heyhey ben ik weer
Ik woon sinds maandag weer alleen, ik trok het gewoon niet meer om nog samen te wonen.
Voel me nog wel erg depri en mis heb verschikkelijk maar ik moet zeggen dat ik me nu wel al ietsje berter voel..
Hij wilde vrienden blijven maar ook dat wil ik niet meer..dat trek ik gewoon weg niet omdat ik nog veel van hem hou.

Hij wilde tijd hebben om na te denken en om uit te vissen wat hij precies met zijn leven wil, dus heb gezegd dat hij dat maar moet doen maar wel zonder mij dat ik niet ga zitten wachten tot hij eruit is.
Ben nu best trots op mezelf....al denk ik dat ik hier zooooooo een spijt van ga krijgen..

Pff ik weet het eigenlijk gewoon allemaal niet meer........ bah
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:12:39 #203
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60145691
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:12 schreef XXXX-jes het volgende:
heyhey ben ik weer
Ik woon sinds maandag weer alleen, ik trok het gewoon niet meer om nog samen te wonen.
Voel me nog wel erg depri en mis heb verschikkelijk maar ik moet zeggen dat ik me nu wel al ietsje berter voel..
Hij wilde vrienden blijven maar ook dat wil ik niet meer..dat trek ik gewoon weg niet omdat ik nog veel van hem hou.

Hij wilde tijd hebben om na te denken en om uit te vissen wat hij precies met zijn leven wil, dus heb gezegd dat hij dat maar moet doen maar wel zonder mij dat ik niet ga zitten wachten tot hij eruit is.
Ben nu best trots op mezelf....al denk ik dat ik hier zooooooo een spijt van ga krijgen..

Pff ik weet het eigenlijk gewoon allemaal niet meer........ bah
Dit is denk ik de beste keuze voor jou. Misschien zal je je nog wel rot voelen, maar je zal er weer sterker uit komen als je het doorzet

En het beste is inderdaad om niet op hem te blijven wachten. Je moet gewoon door met je leven
pi_60146163
ik hoop dat ik een juiste keuze heb gemaakt... ik ben alleen bang dat ik dit doe omdat ik denk/hoop dat hij me dan pas zo gaat missen en er alles aan doet om me weer terug te krijgen.
Elke keer denk ik dat het beter gaat met me en zeg ik heel stoer dat ik hem niet meer terug wil, maar ben zo bang dat ik niet zonder hem kan...
pi_60147740
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:31 schreef XXXX-jes het volgende:
ik hoop dat ik een juiste keuze heb gemaakt... ik ben alleen bang dat ik dit doe omdat ik denk/hoop dat hij me dan pas zo gaat missen en er alles aan doet om me weer terug te krijgen.

Elke keer denk ik dat het beter gaat met me en zeg ik heel stoer dat ik hem niet meer terug wil, maar ben zo bang dat ik niet zonder hem kan...
Goh ik wou dat mijn vriendin zo dacht als jou.. ik wist precies wat ik wou, maar ben geen sporter, carierremaker of student en haar toekomst visie was anders dan die van mij (ik heb nu een koophuis zij wou samen huren).. dus ging ze twijfelen, werd verlieft op een ander en pats boem klaar

Nu wou ik dat ik wel gedaan had wat ze me vroeg, maar de motivatie was er gewoon niet, en vond dat een mens niet hoeft te veranderen voor een goede relatie als dat al 4 jaar goed gaat.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60147969
quote:
Natuurlijk kun je zonder hem. Het gaat alleen even tijd kosten. Ik doe iig gezellig met je mee. Laat haar maar komen als ze iets wilt.. Ik hoop alleen heel erg dat ze iets wilt.
pi_60153946
Ik voel me iets beter nu ik eindelijk gisteren de knoop heb doorgehakt, vandaag zowaar niet gehuild...

kleine uitleg:
Na 4 jaar is het nu 2 weken uit en is verlieft op een jongen waar ze direct de volgende dag 'verkering' mee had nadat ze het uitmaakte met me.

Toen ik gisteren vroeg of ze nog liefde voor me voelde kon ze gen ja of nee zeggen... maar dat ze het wel fijn heeft met haar nieuwe vriendje/veriefheid.

Ik heb toen de knoop doorgehakt (van te voren een briefje opgesteld zodat ik het kon oplezen door de telefoon ) door te zeggen dat ik de komende 3 maanden geen contact meer wou met haar, hoe moeilijk dat voor mij ook is...

Nu voel ik me wat kalmer, wel licht zenuwachtig, maar ik heb een keuze gemaakt waarmee ik tevreden ben

Nu maar wachten hoe ik me morgen voel, vandaag voelde ik me al geneigt om contact op te nemen.. maar niet gedaan.

Misschien een tip voor anderen, hak een knoop door, wacht niet langer, zeg het tegen diegene, als hij/zij wil dat het goed komt dan komt ie wel, dan kan je ja of nee zeggen, je kan zelfs misschien zeggen en wachten, maar ga niet tussen hoop en angst leven dat maakt je kapot.

Succes mensen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60156346
quote:
Met iedere dag die verstrijkt wordt dat makkelijker. Eerder dan je denkt is hij gereduceerd tot de jongen waar je ooit een relatie mee hebt gehad. Het leven heeft de eigenschap zich aan te passen aan nieuwe omstandigheden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_60159451
Omdat lachen goed is voor iedereen:

Het helpt mij iig te beginnen met een dag.
pi_60160891
Gisteren met m'n ouders gepraat.. m'n moeder kan ik 't beste mee praten dat helpt, m'n vader is wat sjagie over wat m'n ex-heeft gedaan, maar praat er montjesmaat ook wel over.

Vandaag met mensen van de vriendengroep (waarvan m'n ex nu dus met een van die jongens is) gepraat, die heeft 't er ook moeilijk mee, vriendin van 'n vriend met 'n andere vriend, en beide ziet ie dus niet (veel) meer

Lekker zooitje. Volgende week gaat ze 3 weken op vakantie, ben eigenlijk wel benieuwd hoe de soap verder gaat..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:40:43 #211
205904 lollypops
An end has a start
pi_60160960
Iemand nog een goed kunst(je) voor het loslaten van je ex??
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:46:28 #212
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60162285
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef lollypops het volgende:
Iemand nog een goed kunst(je) voor het loslaten van je ex??
- zo lang mogelijk geen contact zoeken
- nieuwe mensen leren kennen
- ga naar buiten, dingen doen, afleiding zoeken

Ja ik weet het. Het zijn allemaal dingen die al langs zijn gekomen
Was er maar een kunstje dat het echt makkelijk ging...
pi_60162302
Jezelf met je neus op de feiten drukken.. , het accepteren hoeft niet lang te duren 1-2 weken ofzo. het loslaten kost tijd.

Maak een beslissing, als je ie die eenamaal heb gemaakt voel je je een stukje beter
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:22:27 #214
205904 lollypops
An end has a start
pi_60163079
Het eindeloos herhalen van de bovenstaande beschreven zaken heb ik soms écht nodig
pi_60170377
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef lollypops het volgende:
Het eindeloos herhalen van de bovenstaande beschreven zaken heb ik soms écht nodig
Jij bent veel te leuk voor hem!
pi_60172958
Wat doen jullie als je het allebei heel erg graag terugwilt, maar er teveel ruzie was? Als er teveel moeilijkheden waren, je elkaar pijn deed. Maar toch het enige wat je wil is om weer samen te zijn. Om het weer te proberen, waarschijnlijk tegen beter weten in?
Niet meer aan beginnen omdat je weet dat het met iemand anders beter zou kunnen gaan?
Of toch proberen omdat je ook zo'n mooie tijd had en veel om elkaar geeft?
pi_60174817
Moeilijk. Misschien werken aan de dingen waarover die ruzies gingen? Of is dat geen optie?
pi_60174870
Bij mij is het nu ook 1 week uit, hij heeft het uitgemaakt "omdat ie geen relatie wilde". Had je van te voren ook wel kunnen bedenken lijkt me dan. Maargoed. Ene dag zegt ie dat ie me mist, volgende dag zegt ie dat ie dat maar heeft gelogen. Hij weet duidelijk niet wat ie wil, en ik weet het ook allemaal niet meer. Negeer hem nu maar gewoon.
pi_60174883
Hm, voor hem niet echt, volgens hem zou je elkaar moeten aanvoelen en had dat meer vanzelf moeten gaan. Ik zou het graag willen, maarja daat werkt natuurlijk niet vanaf 1 kant.
pi_60174945
Hoe lang heeft dat geduurd Smart_ass? Lekker lomp zeg. Ik neem aan dat hij je wel mist, anders zou er geen reden zijn dat te zeggen (tenzij je erom vroeg?), maar inderdaad liever vrijgezel wil zijn? :s
pi_60175091
Niet zo lang, paar maandjes maar. Maar hij had van te voren gewoon aan moeten gevan dat ie geen relatie wilde, dan was het ook nooit zover gekomen. Vorige relatie die langer duurde ook al gedumpt, dus ik ben er wel klaar mee voor minstens een jaar.
pi_60175195
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:24 schreef lollypops het volgende:
Mijn relatie is 2 weken geleden uitgegaan en ik voel me nog steeds bagger...Ik heb er een punt achter gezet omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant moest komen..
In de eerste week heb ik hem 2 mailtjes gestuurd.... het laatste mailtje wat ik van hem kreeg, schreef hij aan het einde... dat hij tot nu toe (nog geen) spijt had van de keuze die genomen was...Janke zeg!! Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat hij er zo nuchter en rationeel erover denkt... Het lijkt net alsof het hem niks doet.
frustraties, boosheid, verdriet en wanhoop zijn de emoties die me 24 uur per dag beheersen...
Verschrikkelijk==> het is gewoon niet menselijk...
En ik wil zo graag met hem praten, praten.... maar de tijd is daar er nog niet voor... 2 weken is gewoon veel te vers en het heeft even zijn tijd nodig voor hem en mij....

Eigenlijk zou er elke dag een reminder op deze topic moeten komen... Je mag je ex niet bellen, smsen, mailen, krabbelen en weet ik veel wat er nog meer is..

Maar ik ben zo bang dat hij mij vergeet.. en een piep klein stukje van me verstand wat zo af en toe om de hoek komt kijken, voorbij m'n gevoelens. Die zegt: als hij je vegeet na 1 half jaar ofzo, dan is hij voor jou niet de juiste geweest...Ohhh, help.... ik kan het bijna niet tot me toe laten, zo'n wijze en pijnlijke praat..
Dat heb ik dus ook. Als ik hem spreek op msn komt hij over alsof het hem geen reet interesseert, en alsof het allemaal niets voorstelde. Ik negeer hem nu maar, geen zin om telkens om de 5 minuten weer te moeten huilen.
pi_60176326
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Als ik hem spreek op msn komt hij over alsof het hem geen reet interesseert, en alsof het allemaal niets voorstelde. Ik negeer hem nu maar, geen zin om telkens om de 5 minuten weer te moeten huilen.
Gelijk heb je.... Ik spreek uit ervaring dat het in het begin niet echt makelijk is. Ik heb 15 jaar samengewoont en ja we gaan nu als vrienden uit elkaar. Maar hebben ook duidelijke afspraken gemaakt om elkaar eerste 2 maanden totaal met rust te laten. Wij zijn totaal uit elkaar gegroeid en daar doe je helaas niet veel aan. Ik verhuis over een goed week naar mn eigen appartement , en raar maar zie er wel naar uit. We hebben definitief een punt gezet achter onze relatie en na een tijdje voelt het goed om een keuze gemaakt te hebben, hoe verder te gaan. Ik ga ervoor en begin opnieuw.......
Я тебя люблю tatiyana
  Eindredactie Games donderdag 17 juli 2008 @ 22:43:11 #224
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60176690
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef Naxxium het volgende:
Ik ga ervoor en begin opnieuw.......
waarmee wil je op nieuw beginnen ? met je ex? want hoe wil je 15 jaar vergeten?
pi_60176738
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef donald_dick het volgende:

[..]

waarmee wil je op nieuw beginnen ? met je ex? want hoe wil je 15 jaar vergeten?
Nee 15 jaar kan je niet vergeten. Never.......

Nee ga aleen opnieuw beginnen, alsmede zij ook. Beter voor beide partijen.
Я тебя люблю tatiyana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')