abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:06:56 #201
205904 lollypops
An end has a start
pi_60142651
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik zou er niet op wachten, en lekker je eigen ding gaan doen. Als zei contact met je wil, dan neemt ze dat wel, en anders is het een verloren zaak. helaas helen botten, een hart kan altijd gebroken zijn, maar dat betekend niet dat je er een moordkuil van moet maken ga uit, join een sport met veel vrouwen en maak nieuwe contacten. er zijn op deze wereld 3 miljard vrouwen, en verandering van spijs doet eten!
That's the spirit !!!

En helaas ben ik nog steeds fokking gefrusteerd en boos !! Potverdikke.. ik wil naar fase 3!!
pi_60144241
heyhey ben ik weer
Ik woon sinds maandag weer alleen, ik trok het gewoon niet meer om nog samen te wonen.
Voel me nog wel erg depri en mis heb verschikkelijk maar ik moet zeggen dat ik me nu wel al ietsje berter voel..
Hij wilde vrienden blijven maar ook dat wil ik niet meer..dat trek ik gewoon weg niet omdat ik nog veel van hem hou.

Hij wilde tijd hebben om na te denken en om uit te vissen wat hij precies met zijn leven wil, dus heb gezegd dat hij dat maar moet doen maar wel zonder mij dat ik niet ga zitten wachten tot hij eruit is.
Ben nu best trots op mezelf....al denk ik dat ik hier zooooooo een spijt van ga krijgen..

Pff ik weet het eigenlijk gewoon allemaal niet meer........ bah
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:12:39 #203
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60145691
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:12 schreef XXXX-jes het volgende:
heyhey ben ik weer
Ik woon sinds maandag weer alleen, ik trok het gewoon niet meer om nog samen te wonen.
Voel me nog wel erg depri en mis heb verschikkelijk maar ik moet zeggen dat ik me nu wel al ietsje berter voel..
Hij wilde vrienden blijven maar ook dat wil ik niet meer..dat trek ik gewoon weg niet omdat ik nog veel van hem hou.

Hij wilde tijd hebben om na te denken en om uit te vissen wat hij precies met zijn leven wil, dus heb gezegd dat hij dat maar moet doen maar wel zonder mij dat ik niet ga zitten wachten tot hij eruit is.
Ben nu best trots op mezelf....al denk ik dat ik hier zooooooo een spijt van ga krijgen..

Pff ik weet het eigenlijk gewoon allemaal niet meer........ bah
Dit is denk ik de beste keuze voor jou. Misschien zal je je nog wel rot voelen, maar je zal er weer sterker uit komen als je het doorzet

En het beste is inderdaad om niet op hem te blijven wachten. Je moet gewoon door met je leven
pi_60146163
ik hoop dat ik een juiste keuze heb gemaakt... ik ben alleen bang dat ik dit doe omdat ik denk/hoop dat hij me dan pas zo gaat missen en er alles aan doet om me weer terug te krijgen.
Elke keer denk ik dat het beter gaat met me en zeg ik heel stoer dat ik hem niet meer terug wil, maar ben zo bang dat ik niet zonder hem kan...
pi_60147740
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:31 schreef XXXX-jes het volgende:
ik hoop dat ik een juiste keuze heb gemaakt... ik ben alleen bang dat ik dit doe omdat ik denk/hoop dat hij me dan pas zo gaat missen en er alles aan doet om me weer terug te krijgen.

Elke keer denk ik dat het beter gaat met me en zeg ik heel stoer dat ik hem niet meer terug wil, maar ben zo bang dat ik niet zonder hem kan...
Goh ik wou dat mijn vriendin zo dacht als jou.. ik wist precies wat ik wou, maar ben geen sporter, carierremaker of student en haar toekomst visie was anders dan die van mij (ik heb nu een koophuis zij wou samen huren).. dus ging ze twijfelen, werd verlieft op een ander en pats boem klaar

Nu wou ik dat ik wel gedaan had wat ze me vroeg, maar de motivatie was er gewoon niet, en vond dat een mens niet hoeft te veranderen voor een goede relatie als dat al 4 jaar goed gaat.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60147969
quote:
Natuurlijk kun je zonder hem. Het gaat alleen even tijd kosten. Ik doe iig gezellig met je mee. Laat haar maar komen als ze iets wilt.. Ik hoop alleen heel erg dat ze iets wilt.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60153946
Ik voel me iets beter nu ik eindelijk gisteren de knoop heb doorgehakt, vandaag zowaar niet gehuild...

kleine uitleg:
Na 4 jaar is het nu 2 weken uit en is verlieft op een jongen waar ze direct de volgende dag 'verkering' mee had nadat ze het uitmaakte met me.

Toen ik gisteren vroeg of ze nog liefde voor me voelde kon ze gen ja of nee zeggen... maar dat ze het wel fijn heeft met haar nieuwe vriendje/veriefheid.

Ik heb toen de knoop doorgehakt (van te voren een briefje opgesteld zodat ik het kon oplezen door de telefoon ) door te zeggen dat ik de komende 3 maanden geen contact meer wou met haar, hoe moeilijk dat voor mij ook is...

Nu voel ik me wat kalmer, wel licht zenuwachtig, maar ik heb een keuze gemaakt waarmee ik tevreden ben

Nu maar wachten hoe ik me morgen voel, vandaag voelde ik me al geneigt om contact op te nemen.. maar niet gedaan.

Misschien een tip voor anderen, hak een knoop door, wacht niet langer, zeg het tegen diegene, als hij/zij wil dat het goed komt dan komt ie wel, dan kan je ja of nee zeggen, je kan zelfs misschien zeggen en wachten, maar ga niet tussen hoop en angst leven dat maakt je kapot.

Succes mensen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60156346
quote:
Met iedere dag die verstrijkt wordt dat makkelijker. Eerder dan je denkt is hij gereduceerd tot de jongen waar je ooit een relatie mee hebt gehad. Het leven heeft de eigenschap zich aan te passen aan nieuwe omstandigheden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_60159451
Omdat lachen goed is voor iedereen:

Het helpt mij iig te beginnen met een dag.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60160891
Gisteren met m'n ouders gepraat.. m'n moeder kan ik 't beste mee praten dat helpt, m'n vader is wat sjagie over wat m'n ex-heeft gedaan, maar praat er montjesmaat ook wel over.

Vandaag met mensen van de vriendengroep (waarvan m'n ex nu dus met een van die jongens is) gepraat, die heeft 't er ook moeilijk mee, vriendin van 'n vriend met 'n andere vriend, en beide ziet ie dus niet (veel) meer

Lekker zooitje. Volgende week gaat ze 3 weken op vakantie, ben eigenlijk wel benieuwd hoe de soap verder gaat..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:40:43 #211
205904 lollypops
An end has a start
pi_60160960
Iemand nog een goed kunst(je) voor het loslaten van je ex??
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:46:28 #212
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60162285
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef lollypops het volgende:
Iemand nog een goed kunst(je) voor het loslaten van je ex??
- zo lang mogelijk geen contact zoeken
- nieuwe mensen leren kennen
- ga naar buiten, dingen doen, afleiding zoeken

Ja ik weet het. Het zijn allemaal dingen die al langs zijn gekomen
Was er maar een kunstje dat het echt makkelijk ging...
pi_60162302
Jezelf met je neus op de feiten drukken.. , het accepteren hoeft niet lang te duren 1-2 weken ofzo. het loslaten kost tijd.

Maak een beslissing, als je ie die eenamaal heb gemaakt voel je je een stukje beter
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:22:27 #214
205904 lollypops
An end has a start
pi_60163079
Het eindeloos herhalen van de bovenstaande beschreven zaken heb ik soms écht nodig
pi_60170377
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef lollypops het volgende:
Het eindeloos herhalen van de bovenstaande beschreven zaken heb ik soms écht nodig
Jij bent veel te leuk voor hem!
pi_60172958
Wat doen jullie als je het allebei heel erg graag terugwilt, maar er teveel ruzie was? Als er teveel moeilijkheden waren, je elkaar pijn deed. Maar toch het enige wat je wil is om weer samen te zijn. Om het weer te proberen, waarschijnlijk tegen beter weten in?
Niet meer aan beginnen omdat je weet dat het met iemand anders beter zou kunnen gaan?
Of toch proberen omdat je ook zo'n mooie tijd had en veel om elkaar geeft?
pi_60174817
Moeilijk. Misschien werken aan de dingen waarover die ruzies gingen? Of is dat geen optie?
pi_60174870
Bij mij is het nu ook 1 week uit, hij heeft het uitgemaakt "omdat ie geen relatie wilde". Had je van te voren ook wel kunnen bedenken lijkt me dan. Maargoed. Ene dag zegt ie dat ie me mist, volgende dag zegt ie dat ie dat maar heeft gelogen. Hij weet duidelijk niet wat ie wil, en ik weet het ook allemaal niet meer. Negeer hem nu maar gewoon.
pi_60174883
Hm, voor hem niet echt, volgens hem zou je elkaar moeten aanvoelen en had dat meer vanzelf moeten gaan. Ik zou het graag willen, maarja daat werkt natuurlijk niet vanaf 1 kant.
pi_60174945
Hoe lang heeft dat geduurd Smart_ass? Lekker lomp zeg. Ik neem aan dat hij je wel mist, anders zou er geen reden zijn dat te zeggen (tenzij je erom vroeg?), maar inderdaad liever vrijgezel wil zijn? :s
pi_60175091
Niet zo lang, paar maandjes maar. Maar hij had van te voren gewoon aan moeten gevan dat ie geen relatie wilde, dan was het ook nooit zover gekomen. Vorige relatie die langer duurde ook al gedumpt, dus ik ben er wel klaar mee voor minstens een jaar.
pi_60175195
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:24 schreef lollypops het volgende:
Mijn relatie is 2 weken geleden uitgegaan en ik voel me nog steeds bagger...Ik heb er een punt achter gezet omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant moest komen..
In de eerste week heb ik hem 2 mailtjes gestuurd.... het laatste mailtje wat ik van hem kreeg, schreef hij aan het einde... dat hij tot nu toe (nog geen) spijt had van de keuze die genomen was...Janke zeg!! Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat hij er zo nuchter en rationeel erover denkt... Het lijkt net alsof het hem niks doet.
frustraties, boosheid, verdriet en wanhoop zijn de emoties die me 24 uur per dag beheersen...
Verschrikkelijk==> het is gewoon niet menselijk...
En ik wil zo graag met hem praten, praten.... maar de tijd is daar er nog niet voor... 2 weken is gewoon veel te vers en het heeft even zijn tijd nodig voor hem en mij....

Eigenlijk zou er elke dag een reminder op deze topic moeten komen... Je mag je ex niet bellen, smsen, mailen, krabbelen en weet ik veel wat er nog meer is..

Maar ik ben zo bang dat hij mij vergeet.. en een piep klein stukje van me verstand wat zo af en toe om de hoek komt kijken, voorbij m'n gevoelens. Die zegt: als hij je vegeet na 1 half jaar ofzo, dan is hij voor jou niet de juiste geweest...Ohhh, help.... ik kan het bijna niet tot me toe laten, zo'n wijze en pijnlijke praat..
Dat heb ik dus ook. Als ik hem spreek op msn komt hij over alsof het hem geen reet interesseert, en alsof het allemaal niets voorstelde. Ik negeer hem nu maar, geen zin om telkens om de 5 minuten weer te moeten huilen.
pi_60176326
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:40 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Als ik hem spreek op msn komt hij over alsof het hem geen reet interesseert, en alsof het allemaal niets voorstelde. Ik negeer hem nu maar, geen zin om telkens om de 5 minuten weer te moeten huilen.
Gelijk heb je.... Ik spreek uit ervaring dat het in het begin niet echt makelijk is. Ik heb 15 jaar samengewoont en ja we gaan nu als vrienden uit elkaar. Maar hebben ook duidelijke afspraken gemaakt om elkaar eerste 2 maanden totaal met rust te laten. Wij zijn totaal uit elkaar gegroeid en daar doe je helaas niet veel aan. Ik verhuis over een goed week naar mn eigen appartement , en raar maar zie er wel naar uit. We hebben definitief een punt gezet achter onze relatie en na een tijdje voelt het goed om een keuze gemaakt te hebben, hoe verder te gaan. Ik ga ervoor en begin opnieuw.......
Я тебя люблю tatiyana
  Eindredactie Games donderdag 17 juli 2008 @ 22:43:11 #224
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60176690
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:28 schreef Naxxium het volgende:
Ik ga ervoor en begin opnieuw.......
waarmee wil je op nieuw beginnen ? met je ex? want hoe wil je 15 jaar vergeten?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60176738
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef donald_dick het volgende:

[..]

waarmee wil je op nieuw beginnen ? met je ex? want hoe wil je 15 jaar vergeten?
Nee 15 jaar kan je niet vergeten. Never.......

Nee ga aleen opnieuw beginnen, alsmede zij ook. Beter voor beide partijen.
Я тебя люблю tatiyana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')