Mijn relatie van 1 jaar is uitgegaan in januari en heb me rot gevoeld tot begin/half mei. In die tijd heb ik eigenlijk maar 1 of 2 keer in deze topics zitten kijken omdat het me eigenlijk helemaal geen goed deed en ik ook niet echt het leed van anderen kon lezen.

Als ik jullie berichten lees, achteraf dus, kan ik het enorm relativeren en heb ik mezelf soms echt aangesteld. Het heeft me wat tijd gekost maar uiteindelijk ben ik er gewoon sterker uit gekomen. Ik heb geen nieuwe vriendin maar wel een paar keer gescharreld bij verschillende meisjes. Of zij een nieuwe vriend heeft weet ik niet, de laatste keer dat ik haar sprak was zo'n 1.5 maand geleden en toen zei ze dat er bija lange na niks was en er volgens haar weinig beweging in zat. Heb ook het idee dat ze daar niet echt mee bezig is.
De laatste tijd haar dus niet meer gesproken door vakanties en heb eigenlijk ook weinig zin om nog contact met haar te onderhouden. Van haar kant hoorde ik dus tot voor kort nog wel eens de vraag of er vriendschap mogelijk is en dat zij dat graag zou willen. Ik heb hierop steeds geantwoord dat ik dat moeilijk vind gezien onze struggles (de sfeer kan snel overslaan) en heb de bal bij haar neer gelegd. Laat haar maar lekker initiatief tonen en alleen als ik me goed voel op dat moment erover dan wil ik ook 'investeren' daarin.
Waarschijnlijk kom ik haar wel weer tegen binnenkort, in het echt of via msn/sms. Ben benieuwd hoe dat gaat want ik krijg nog altijd een soort van brok in m'n keel van de spanning als ik haar zie.
Tips zijn eigenlijk al gegeven. Ga niet bij de pakken neer zitten maar ga
iets doen. Het maakt niet uit wat je doet
als je maar iets doet. Zorg dat je veel mensen om je heen heb en plan je dagen goed in zodat je weinig tijd hebt om je alleen te voelen. En iemand anders, ook al is het maar voor de lol, helpt misschien niet op korte termijn maar het zet wel je gedachten op iemand anders! Ik vond het altijd wel rielekst, al was het maar om weer lekker bezig te zijn voordat je hoort dat hij/zij weer met een nieuwe bezig is.
Succes!
Die meeting lijkt me trouwens best leuk, ik hoop dat ik mee kan!
[ Bericht 2% gewijzigd door flyin-hawk op 16-07-2008 01:47:00 ]
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca