abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:19:21 #176
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60115294
Ik merk dat het stukje bij beetje steeds beter gaat. Ik kan het steeds beter een plekje geven allemaal. Ik heb geaccepteerd dat het nu zeker niet meer goed gaat komen. Dat wil niet zeggen dat het echt nooit meer goed komt. Je kan elkaar na jaren weer een keer tegenkomen. Je bent dan beiden veranderd en gegroeid. Het kan dan natuurlijk zo zijn dat je elkaar weer vind. Ik ga er alleen niet vanuit

Ik ben nu volop bezig met het zoeken van manieren om nieuwe mensen te leren kennen. Het wil nog niet echt heel goed lukken, maar ik kom er wel
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:24:42 #177
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60115372
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben nu heel erg bang dat, door niets te zeggen gisteren, ik mijn eigen glazen heb ingegooid. Dat ze nu niet meer online gaat komen. En ik vind mezelf zo ontzettend zwak, maar zelfs door haar even online te zien krijg ik al weer hoop. Het is belachelijk, wat doe ik hier tegen?
Het is denk ik juist goed geweest dat je niks hebt gezegd. Zo te horen ben je er nog niet aan toe om met haar te praten. Je moet er eerst goed uit zijn wat je zelf wil en of je eraan toe bent.

Zie het niet als glazen ingooien. Als je er aan toe bent, kan je altijd nog contact zoeken.

Dat online zien is inderdaad vervelend. Ook ik moet mezelf tegenhouden om haar steeds niet aan te spreken als ik haar online zie. De communicatie over msn met haar is altijd erg stroef verlopen. Gelukkig weerhoudt dat me ervan om haar aan te spreken . Als ze of ik wil praten dan moet dat maar in real life. Als ze dat niet wil: pech dan maar.
pi_60116300
Msn = onpersoonlijk en word vaak verkeerd opgevat.
Je kan elkaar beter face-to-face spreken of als dat te zwaar is probeer het dan telefonisch..

Ik bekeek net een hyves foto van m'n ex, liep meteen weer vol ;-(
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:36:30 #179
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60116617
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:18 schreef Chev het volgende:
Msn = onpersoonlijk en word vaak verkeerd opgevat.
Je kan elkaar beter face-to-face spreken of als dat te zwaar is probeer het dan telefonisch..

Ik bekeek net een hyves foto van m'n ex, liep meteen weer vol ;-(
hyves kan dodelijk zijn ja
Gelukkig heb ik daar niet echt last van. Ze komt niet zo vaak op hyves.
pi_60123936
OK heb met m'n ex afgesproken elkaar 3 maanden niet te spreken, en dus om elkaar rust te gunnen.
In de tussentijd gaan we gewoon doen wat we willen, en ik bel haar over 3 maanden op om een praatje te maken.

Ben benieuwd.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60125861
Ah joh, over 3 maanden treur jij al lang niet meer en heb je een veel leuker nieuw vriendinnetje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:16:32 #182
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60125923
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:13 schreef Nora.. het volgende:
Ah joh, over 3 maanden treur jij al lang niet meer en heb je een veel leuker nieuw vriendinnetje
of de wonden die een btje aan het helen waren worden weer opengereten, dat gok ik.

heb het ook meegemaakt, toen werden de wonden na een half jaar weer opengescheurd.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60126264
Niet zulke nare dingen zeggen, daar word ik echt bang van.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:00:43 #184
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_60126922
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:34 schreef Nora.. het volgende:
Niet zulke nare dingen zeggen, daar word ik echt bang van.
Bang voor wat eigenlijk?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:09:43 #185
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60127126
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bang voor wat eigenlijk?
Dat begin ik me ook af te vragen

De wonden die weer open scheuren? Als het goed is sta je een stuk sterker in je schoenen tegen die tijd...als het goed is he...en...je bent er zelf bij. Je hebt zelf de macht erover of je dat laat gebeuren
pi_60127452
Ik bedoel, als het iemand anders kan overkomen.....

Gelukkig heb ik nog contact met mijn ex, werkt wel voor mij. Aangezien ik bang ben voor wonden die openscheuren :p En natuurlijk ben ik van plan dan veel sterker in mijn schoenen te staan, dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_60129716
God, god..

Na 3 maanden ineens weer elkaar tegen gekomen. Nu gesproken op msn. We houden van elkaar, we missen elkaar, ze houdt zelfs ongeloofelijk veel van mij en we zitten elke dag in elkaars gedachten.

Fuck, hoe nu verder...

Ik heb het er zo moeilijk mee gehad, ben langzaam opgekrabbeld en heb haar uit m'n systeem gehaald. Het voelt nu heel onwerkelijk, maar mijn god, wat zou ik het graag goed zien komen. Spannende momenten voor mij nu...
pi_60129805
Waarom is het toen uitgegaan?
pi_60130211
3 maanden?!?
Ik hoop morgen nog steeds te halen zonder contact. Ik heb haar nummer uit mijn telefoon gehaald, maar het blijkt het enige nummer wat ik uit mijn hoofd ken. Iedere dag twijfel ik of ik moet smsen.

Na vanavond is het 4 weken zonder contact. En iedere dag denk ik aan haar.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:21:21 #190
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60130313
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Nora.. het volgende:
Waarom is het toen uitgegaan?
ik gok zij verliefd op n ander...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60130518
Nee, niet verliefd op een ander.

Een super stomme reden, maar het was ff een minder weekend en zij was er van overtuigd dat ik het uit ging maken. Dus doen wou ze mij voor zijn, met alle gevolgen van dien...

Ik heb de kutste 3 maanden van m'n leven achter me liggen, had mezelf er al bij neergelegd dat het voorbij was, en nu dit... ONWERKELIJK. Miesjel, ik zat tot vorige hetzelfde als jou... ik telde de weken dat ik haar niet gesproken had.. wie had dit ooit kunnen denken? Het is dus toch mogelijk..
  Eindredactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 21:46:30 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60130997
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:17 schreef Miesjel het volgende:

Na vanavond is het 4 weken zonder contact. En iedere dag denk ik aan haar.
bij mij is het nu met de kop af 2 maanden, en ik denk ook nog steeds aan haar, maar he, dat is toch redelijk normaal? ik heb 7 jaar met haar gehad, 2 maanden is maar 5 procent van de tijd dat ik met haar heb doorgebracht.

dat betekend niet dat je meteen down bent, ze moet nog gewoon uit je systeem verdwijnen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60132320
Ik hoop er over 3 maanden sterker uit te komen..

Eigenlijk zeg ik nu tegen mezelf, ik ga aan mezelf werken, wat ik al eerder had moeten doen.
En bewijzen dat ik het waard ben.. iets wat ik eerder had moeten doen, maar toen probeerde ik 't voor haar en dat werkte niet, te laat? weet niet

In iedergeval ga ik het voor mezelf doen, mijn toekomst niet omdat dat van mij verwacht word.
Of zij er nog bji hoort over 3 maanden kan ik niet zien, maar gok dat ik haar nooit helemaal kan verwijderen uit mijn systeem

vrijdag 29 augustus een vrijgezellefeest, heb de intentie om er gewoon heen te gaan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60134948
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

bij mij is het nu met de kop af 2 maanden, en ik denk ook nog steeds aan haar, maar he, dat is toch redelijk normaal? ik heb 7 jaar met haar gehad, 2 maanden is maar 5 procent van de tijd dat ik met haar heb doorgebracht.

dat betekend niet dat je meteen down bent, ze moet nog gewoon uit je systeem verdwijnen
Ik ben wel down, zo voel ik me iig. Maar het is geen depressie. En ergens wil ik niet dat ze uit mijn systeem verdwijnt. Liever zou ik haar er weer inzien. Meteen vraag ik me af hoe dat zou moeten. Werkelijk geen idee...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60134982
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik ben wel down, ik zit gelukkig niet in een depressie.

En het liefst zou ik toch nog hebben dat ze terug komt in mijn systeem. Ik zou alleen niet weten hoe. Geen flauw idee. Het contact zal toch van haar moeten komen, dat had ik afgesproken.
  Eindredactie Games woensdag 16 juli 2008 @ 00:56:33 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60135456
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:24 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ben wel down, ik zit gelukkig niet in een depressie.

En het liefst zou ik toch nog hebben dat ze terug komt in mijn systeem. Ik zou alleen niet weten hoe. Geen flauw idee. Het contact zal toch van haar moeten komen, dat had ik afgesproken.
Ik zou er niet op wachten, en lekker je eigen ding gaan doen. Als zei contact met je wil, dan neemt ze dat wel, en anders is het een verloren zaak. helaas helen botten, een hart kan altijd gebroken zijn, maar dat betekend niet dat je er een moordkuil van moet maken ga uit, join een sport met veel vrouwen en maak nieuwe contacten. er zijn op deze wereld 3 miljard vrouwen, en verandering van spijs doet eten!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60135982
Mijn relatie van 1 jaar is uitgegaan in januari en heb me rot gevoeld tot begin/half mei. In die tijd heb ik eigenlijk maar 1 of 2 keer in deze topics zitten kijken omdat het me eigenlijk helemaal geen goed deed en ik ook niet echt het leed van anderen kon lezen.

Als ik jullie berichten lees, achteraf dus, kan ik het enorm relativeren en heb ik mezelf soms echt aangesteld. Het heeft me wat tijd gekost maar uiteindelijk ben ik er gewoon sterker uit gekomen. Ik heb geen nieuwe vriendin maar wel een paar keer gescharreld bij verschillende meisjes. Of zij een nieuwe vriend heeft weet ik niet, de laatste keer dat ik haar sprak was zo'n 1.5 maand geleden en toen zei ze dat er bija lange na niks was en er volgens haar weinig beweging in zat. Heb ook het idee dat ze daar niet echt mee bezig is.

De laatste tijd haar dus niet meer gesproken door vakanties en heb eigenlijk ook weinig zin om nog contact met haar te onderhouden. Van haar kant hoorde ik dus tot voor kort nog wel eens de vraag of er vriendschap mogelijk is en dat zij dat graag zou willen. Ik heb hierop steeds geantwoord dat ik dat moeilijk vind gezien onze struggles (de sfeer kan snel overslaan) en heb de bal bij haar neer gelegd. Laat haar maar lekker initiatief tonen en alleen als ik me goed voel op dat moment erover dan wil ik ook 'investeren' daarin.

Waarschijnlijk kom ik haar wel weer tegen binnenkort, in het echt of via msn/sms. Ben benieuwd hoe dat gaat want ik krijg nog altijd een soort van brok in m'n keel van de spanning als ik haar zie.

Tips zijn eigenlijk al gegeven. Ga niet bij de pakken neer zitten maar ga iets doen. Het maakt niet uit wat je doet als je maar iets doet. Zorg dat je veel mensen om je heen heb en plan je dagen goed in zodat je weinig tijd hebt om je alleen te voelen. En iemand anders, ook al is het maar voor de lol, helpt misschien niet op korte termijn maar het zet wel je gedachten op iemand anders! Ik vond het altijd wel rielekst, al was het maar om weer lekker bezig te zijn voordat je hoort dat hij/zij weer met een nieuwe bezig is.

Succes!

Die meeting lijkt me trouwens best leuk, ik hoop dat ik mee kan!

[ Bericht 2% gewijzigd door flyin-hawk op 16-07-2008 01:47:00 ]
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_60137551
M'n huisje is tussen nu en 'n maand helemaal af, ga een kook cursus volgen, want als er iets is waar ik beroerd in ben is het wel koken:) (tips iemand?) en ga met 'n maat van me sporten.

Of studeren wat word weet ik nog niet, maar kan 't proberen.

Veel bij vrienden langsgaan. Oude vrienden ga ik niet zo makkelijk heen omdat zij destijds de hele relatie afkeurde en achter m'n rug om allerlei dingen over mij en haar zeiden.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:13:00 #199
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60137757
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:41 schreef flyin-hawk het volgende:
-knip-

Die meeting lijkt me trouwens best leuk, ik hoop dat ik mee kan!
Ik zal morgen eventjes broeden op het organiseren van de meet
Mijn ex zou misschien spullen langs komen brengen, maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren, dus ik heb er tijd genoeg voor

Vanavond ga ik met een vriend van me wat films zitten kijken bij hem thuis...afleiding
pi_60142229
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:13 schreef Nora.. het volgende:
Ik hoop het het nora.. maar hou nog zo veel van haar
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')