Ohnoes!! fail!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:32 schreef MPG het volgende:
Fout in TT
Moet zijn: "[KSC #921] ?elumrof ediaardegmo teM"
thanksquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
Zo beter ?
ja je luistert gangsterrapquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef Fha het volgende:
Dat was me de opschudding wel.. whoei.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:37 schreef OA het volgende:
Ik las "[KSC #921] Remlof wjhbgfyuwegfiuguiWHJU"
Echt niet! Ik moet vannacht nog werken joh!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
nog een uur en 20 minuten en dan is het vakantie
Ja want ik ben vet roff jeweets maar ik luister ook Jethro Tull hoor, dat is heul niet gangsterquote:
NIetus! Pas rond kwart voor 8 vanavond hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
nog een uur en 20 minuten en dan is het vakantie
Tegen die tijd ben ik allang in vakantiestemmingquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
NIetus! Pas rond kwart voor 8 vanavond hoor!
Als ik met de heftruck buiten sta, zal ik een keer extra toeterenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
In huize Klonk is het dan vakantie, dus niet teveel herrie maken vannacht bij het pwnen van de sla...
bouréquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want ik ben vet roff jeweets maar ik luister ook Jethro Tull hoor, dat is heul niet gangster
dan ben ik diegene die je dat blauwe oog bezorgdquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik met de heftruck buiten sta, zal ik een keer extra toeteren
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ben ik diegene die je dat blauwe oog bezorgd
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik allang in vakantiestemming
Morgen nog wat wasjes doen en dan Vrijdag in de loop van de dag op vakantie
Hopen op zoete groente dan, die niet schreeuwt als MPG slaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
In huize Klonk is het dan vakantie, dus niet teveel herrie maken vannacht bij het pwnen van de sla...
Niet heel ver, Een vakantiehuisje in Gesves (in de buurt van Namen), dus eigenlijk rij ik 170 kilometer om weer vlak bij de Maas uit te komenquote:
ik vind mooiquote:
volgens mij rukt hij ze kop afquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen op zoete groente dan, die niet schreeuwt als MPG slaat.
Lekker tochquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
Niet heel ver, Een vakantiehuisje in Gesves (in de buurt van Namen), dus eigenlijk rij ik 170 kilometer om weer vlak bij de Maas uit te komen
Mja ik ookquote:
ja, alleen bij het boeken er compleet niet aangedacht dat Vrijdag een groot deel van bouwvakkend Nederland op vakantie gaat, en dat die allemaal over dezelfde A2 naar het Zuiden gaan en dat er Belgie een brugdag is tussen een feestdag en het weekend en we kunnen de sleutels pas om 16:00 uur afhalenquote:
Ik regel dat de sla een kopje kleiner wordt gemaakt inderdaadquote:
Oeps..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, alleen bij het boeken er compleet niet aangedacht dat Vrijdag een groot deel van bouwvakkend Nederland op vakantie gaat, en dat die allemaal over dezelfde A2 naar het Zuiden gaan en dat er Belgie een brugdag is tussen een feestdag en het weekend en we kunnen de sleutels pas om 16:00 uur afhalen
Slavenarbeidquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik regel dat de sla een kopje kleiner wordt gemaakt inderdaad.
Waar ik een slaatje uit slaquote:
Wij vermaken ons wel, keihard de mensen uitlachen die in de file staan met jankende koters op de achterbank en nog door willen rijden tot Zuid Frankrijkquote:
Dat is wel heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wij vermaken ons wel, keihard de mensen uitlachen die in de file staan met jankende koters op de achterbank en nog door willen rijden tot Zuid Frankrijk
Ik heb je beledigdquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
hoe serieus neemt men het rookverbod...
Relleeeeen!
als ex-beroepschauffeur krijg je me niet gek met een file, we vermaken ons wel, kaartje leggen of domme spelletjes doen, of de auto uitstappen een rondje rond de auto lopen en dan weer instappen en dan iedereen om je heen zo vanquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk inderdaadAlleen al om die reden moet ik nodig weer een keer op vakantie!
Gas of elektro? Met een gasheftruck kun je lekker veel herrie maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik met de heftruck buiten sta, zal ik een keer extra toeteren
Gaat dat met de Franse slag? En werkt Slarioux daar ook?quote:
op zoek naar een nieuwe werkgeverquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, mooi naar huis gegaan naar een scheldpartij mijnerzijds
Lucht het op?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
Netjes!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja?quote:
en dan na een nacht hard werken lekker gaan slapenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Gas of elektro? Met een gasheftruck kun je lekker veel herrie maken.![]()
[..]
Gaat dat met de Franse slag? En werkt Slarioux daar ook?
Hihi ja in dat topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |