De wet is geen discussie argument. Vreger moest je van de wet Joden vermoorden, is het daarom goed? Nuttig? "De Waarheid"?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, want volgens de wet mag je niet roken in de horeca.
en de rest van de wetten is wel afgeproken met je? Misschien moet je balkenende even een briefje sturen of hij voortaan eerst je goedkeuring wil vragenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Befehl ist befehl. Was je opa fout in de oorlog en heeft die je later geleerd dat je altijd moet luisteren naar de zittende macht?
Wat een malloten kom je toch tegen onder de anti-rokers. Overigens is deze wet niet met mij en de rest van Nederland afgesproken, voordat dit kabinet er kwam te zitten was de afspraak gescheiden horeca, afgescheiden rookruimte's enz pas vanaf 2011 zou er een wellicht sprake zijn van een verbod. Ook dit kabinet had een andere afspraak met zichzelf over de invoering van een rookverbod.
Maar wat vind jij eigenlijk van wetten waar geen afspraken over gemaakt zijn of waar afgesproken is dat dit een tijdelijke maatregel zou zijn?
Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je ook nog wat anders dan de huillie uithangen?
Vrees van niet he...
Er zijn alweer 10minuten voorbij moet je niet naar buiten voor het kantoor staan roken (samen met de rest van die kansloze)?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...![]()
Vrees van niet he...
Nee daarom ben ik ook een groot voorstander van de nachtwakerstaat en prefereer ik geen overheid boven waar we nu mee opgescheept zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
en de rest van de wetten is wel afgeproken met je? Misschien moet je balkenende even een briefje sturen of hij voortaan eerst je goedkeuring wil vragenOverigens heeft de horecabond (als ik me niet vergis) gevraagd om een versnelling van dat verbod.
Dat je al niet bijster slim was is al duidelijk dat had je niet nog een keer hoeven onderschrijven.quote:Tjah, niemand heeft mij gevraagd of ik het eens ben met de wet dat moorden niet mag. Ach, weet je wat? Lap ik die regel/wet toch lekker aan mn laars
Niks "befehl ist befehl", want je kan er altijd voor kiezen niet volgens de wet te leven, alleen krijg je dan te maken met enkele sancties. Wel een beetje vreemd om zelf te bepalen welke regels bevallen en welke niet. Wanneer iedereen dat gaat doen dan krijg je chaos.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Befehl ist befehl. Was je opa fout in de oorlog en heeft die je later geleerd dat je altijd moet luisteren naar de zittende macht?
Wat een malloten kom je toch tegen onder de anti-rokers. Overigens is deze wet niet met mij en de rest van Nederland afgesproken, voordat dit kabinet er kwam te zitten was de afspraak gescheiden horeca, afgescheiden rookruimte's enz pas vanaf 2011 zou er een wellicht sprake zijn van een verbod. Ook dit kabinet had een andere afspraak met zichzelf over de invoering van een rookverbod.
Maar wat vind jij eigenlijk van wetten waar geen afspraken over gemaakt zijn of waar afgesproken is dat dit een tijdelijke maatregel zou zijn?
blijkbaar is het te moeilijk voor je om te snappen. Ieder normaal weldenkend mens had het gesnapt. Ach, van kleine kinderen kan en mag ik idd ook niet verwachten dat ze het snappen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...![]()
Vrees van niet he...
Goed argument!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mr.Dice....wat ben jij een ****** kneus....
Is totaal niet met elkaar te vergelijken, kul-argument.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De wet is geen discussie argument. Vreger moest je van de wet Joden vermoorden, is het daarom goed? Nuttig? "De Waarheid"?
Nee, de wet is alleen de wet en kan weer afgeschaft worden.
Niet bijster slimquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik ook een groot voorstander van de nachtwakerstaat en prefereer ik geen overheid boven waar we nu mee opgescheept zitten.
En wat is het belang van een oproep van een vakbond die nog niet eens 10% van het personeel vertegenwoordigt![]()
[..]
Dat je al niet bijster slim was is al duidelijk dat had je niet nog een keer hoeven onderschrijven.
Sorry...NSB beter argumentquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
Goed argument!![]()
Overigens, ik rook niet en zal dit ook nooit gaan doen. Wel ondervind ik nu aan den lijve dat de horeca (uitgezonderd restaurants) helemaal kapot gemaakt wordt en dat elke vorm van gezelligheid ontbreekt in de kroeg. Ga op stap en zie voor jezelf. Als je tenminste achter je pc vandaan durft te komen
Ik durf niet. Strax sta ik zo in die kroeg, en dan krijg ik ontwenningsverschijnselen. En danquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
Goed argument!![]()
Overigens, ik rook niet en zal dit ook nooit gaan doen. Wel ondervind ik nu aan den lijve dat de horeca (uitgezonderd restaurants) helemaal kapot gemaakt wordt en dat elke vorm van gezelligheid ontbreekt in de kroeg. Ga op stap en zie voor jezelf. Als je tenminste achter je pc vandaan durft te komen
In heel Europa (lees: de landen die een anti-rook beleid hebben) heeft de horeca 0,0 schade ondervonden door het anti-rookbeleid. Nu jij weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
Goed argument!![]()
Ah daar hebben we het ongefundeerde chaos argument weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Niks "befehl ist befehl", want je kan er altijd voor kiezen niet volgens de wet te leven, alleen krijg je dan te maken met enkele sancties. Wel een beetje vreemd om zelf te bepalen welke regels bevallen en welke niet. Wanneer iedereen dat gaat doen dan krijg je chaos.
Bedankt, die steun had ik net even nodig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
blijkbaar is het te moeilijk voor je om te snappen. Ieder normaal weldenkend mens had het gesnapt. Ach, van kleine kinderen kan en mag ik idd ook niet verwachten dat ze het snappen.
Ik heb oprecht medelijden met je.
Beetje zielig dat je niet helemaal begrijpt wat een maatschappij met daarin geldende regels inhoudt. Is jouw tekortkoming mijn probleem? Ik dacht het nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah daar hebben we het ongefundeerde chaos argument weer![]()
Bij befehl ist befehl kan je er ook voor kiezen deze niet op te volgens alleen krijg je dan te maken met sancties. Befehkl ist befehl geeft in deze ook alleen maar aan wat voor ruggegraatloos onderdanig mannetje jijzelf bent.
Kansloosquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef MrDice het volgende:
[..]
. Neemt niet weg dat we er alles aan zullen doen om met methodes te komen om het verbod te omzeilen. Accepteren zullen we deze flauwekul dus echt niet.
Hebben we er weer zo'n één.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
In heel Europa (lees: de landen die een anti-rook beleid hebben) heeft de horeca 0,0 schade ondervonden door het anti-rookbeleid. Nu jij weer
Waarom? Omdat een groep gelijkdenkende mensen graag een fijne avond willen hebben en willen kunnen genieten van een peukje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kansloosik wens je iig veel succes. Ook nog in je verdere leven trouwens. Godsamme, wat zul jij het nog zwaar krijgen
Jij begon toch over te hard rijden en verantwoordelijkheid nemen? Lees die post nog eens terug.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Is totaal niet met elkaar te vergelijken, kul-argument.
Nee weet je wat kansloos is? Dat dat zielige groepje niet een paar uur zonder hun verslaving kan. Dát is kansloos. Wat? Dat is nog erger dan kansloosquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waarom? Omdat een groep gelijkdenkende mensen graag een fijne avond willen hebben en willen kunnen genieten van een peukje?
Weet je wat kansloos is? Alle initiatieven ondernomen door de horeca welke zonder nadenken resoluut de prullenbak in zijn gegaan. De overheid heeft willens en wetens dit totaalverbod er doorheen gedrukt. En dat terwijl er genoeg alternatieven zijn voor het personeel... oh wacht...
bron graag, want dit ruikt naar bullshitquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef MrDice het volgende:
[..]
Hebben we er weer zo'n één.
Duitsland: Daling omzet horeca + aangepaste regels voor kleine ondernemers. Horeca nu al in de stress.
Ierland: 30% horeca op de fles. Procentueel daardoor stijging omzet per overgebleven ondernemer.![]()
Engeland: Veel overlast op straat, lege kroegen want iedereen staat alleen maar buiten.
België: Rookverbod deels teruggedraaid en roken gedoogd.
Spanje: Aangepaste regels met name voor kleine ondernemers. Deels roken gedoogd.
laat maarquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij begon toch over te hard rijden en verantwoordelijkheid nemen? Lees die post nog eens terug.
Hangt er van af, maak jij het?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is muziek al verboden in de horeca?
Nazi's, die zijn pas kansloos.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee weet je wat kansloos is? Dat dat zielige groepje niet een paar uur zonder hun verslaving kan. Dát is kansloos. Wat? Dat is nog erger dan kansloos
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kansloosik wens je iig veel succes. Ook nog in je verdere leven trouwens. Godsamme, wat zul jij het nog zwaar krijgen
klopt. Jammer voor je dat ik dan ook geen nazi benquote:
welke initiatieven dan...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef MrDice het volgende:
Weet je wat kansloos is? Alle initiatieven ondernomen door de horeca welke zonder nadenken resoluut de prullenbak in zijn gegaan. De overheid heeft willens en wetens dit totaalverbod er doorheen gedrukt. En dat terwijl er genoeg alternatieven zijn voor het personeel... oh wacht...
Ben je nou echt zo dom? Het wordt je niet ontnomen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij ook, als je iedereen zijn of haar geneugten wil ontnemen
Je snapt waarschijnlijk niet dat jij nu aangeeft niet te begrijpen wat een maatschappij inhoudt. Het niet opvolgen van regels of het er niet mee eens zijn zegt namelijk niks over iemands begrip over een maatschappij, jouw reactie zegt wel dat jij je nogal graag laat leiden en nogal moeite hebt om voor je eigen belangen op te komen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je niet helemaal begrijpt wat een maatschappij met daarin geldende regels inhoudt. Is jouw tekortkoming mijn probleem? Ik dacht het niet![]()
Oh, niet? Daarnet had je er nog weinig problemen mee om een nazi te zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Jammer voor je dat ik dan ook geen nazi ben
quote:
ik rook echt bijna nooit, behalve tijdens het uitgaan want ik vind het dan lekker bij een biertje, dus het word me wel ontnomen, domme mutsquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Het wordt je niet ontnomen!
God, heb ik met een stel kinderen van doen hier ofzo
Het kleinste kind ben jij. Nazaat van Anton Mussert toevallig?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Het wordt je niet ontnomen!
God, heb ik met een stel kinderen van doen hier ofzo
Ik maak de meest verschrikkelijke teringherrie om de anti-rokers uit de kroeg te werkenquote:
het wordt je helemaal niet ontnomen achterlijk schaap. Je kan toch buiten je portie kanker ff inhaleren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik rook echt bijna nooit, behalve tijdens het uitgaan want ik vind het dan lekker bij een biertje, dus het word me wel ontnomen, domme muts
dan mag je wel van goede huize komenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik maak de meest verschrikkelijke teringherrie om de anti-rokers uit de kroeg te werken
Schelden schelden schelden. Tjonge, wat een niveauquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
het wordt je helemaal niet ontnomen achterlijk schaap. Je kan toch buiten je portie kanker ff inhaleren.
Jezus zeg
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
bron graag, want dit ruikt naar bullshit
quote:PriceWaterhouseCoopers (PWC), een groot, wereldwijd accountantskantoor, heeft de verwachting voor het aantal faillisementen van Engelse pubs sterk naar boven bijgesteld.
In 2006 gingen 700 pubs in Engeland failliet. In 2007 al 1200. Voor 2008 wordt nu uitgegaan van 2000. De schatting van 2000 pubs die per 2012 hun ondergang hebben moeten meemaken is bijgesteld naar 5000.
De accountant wijt de faillissementen met name aan het rookverbod dat op 1 juli, precies een jaar geleden, inging.
http://kleinehoreca.info/modules.php?name=News&file=article&sid=21
In dat geval is het niet verboden en help ik je mee met mijn prachtige zangkunstenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik maak de meest verschrikkelijke teringherrie om de anti-rokers uit de kroeg te werken
nee van Himmler.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het kleinste kind ben jij. Nazaat van Anton Mussert toevallig?
domme koei, als ik naar dd kroeg ga wil ik toch helemaal niet naar buiten moeten omdat jouw kleertjes anders gaan stinkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
het wordt je helemaal niet ontnomen achterlijk schaap. Je kan toch buiten je portie kanker ff inhaleren.
Jezus zeg
pot, ketelquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schelden schelden schelden. Tjonge, wat een niveau.
Ik voel er weinig voor om veel tijd te besteden om allerlei links te zoeken, maar ik zou zeggen lees deze column eens:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
bron graag, want dit ruikt naar bullshit
quote:In Schotland zijn sinds de invoering van het rookverbod, twee jaar geleden, vierhonderd pubs ten onder gegaan. Dat is twee keer zo veel als de Schotse horeca-organisatie vooraf voorspelde. In Engeland gaan vier pubs per dag failliet! Belangrijkste reden volgens de horeca-organisaties: het rookverbod. In Ierland is voor het eerst in de geschiedenis de verkoop van bier in de supermarkten hoger dan in de pubs. De meeste rokers drinken nu thuis. De horeca-organisatie in Wales meldt dat vele pubs gaan sluiten, anderen zullen alleen nog in de weekends open zijn.
Hele column in een spoiler tag:quote:Denemarken meldt een toename van de bierverkoop met 8 procent na het rookverbod. Wat daar niet bij wordt vermeld, is dat in cafés kleiner dan 40 vierkante meter, waar geen rookverbod geldt, de omzet met 30 procent is gestegen. In Duitsland daalde het eerste kwartaal van het rookverbod de omzet in de kroegen met 4,5 procent. In België zijn café’s onder de 50 vierkante meter uitgezonderd, waardoor de schade meevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
Schelden? Is Nazi een scheldwoord? Niet als je er 'geen problemen' mee hebt toch?quote:
Ennu kies jij ervoor om je biertje zonder kankerstokje te drinken, of lekker weg te blijvenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
domme koei, als ik naar dd kroeg ga wil ik toch helemaal niet naar buiten moeten omdat jouw kleertjes anders gaan stinken![]()
als sinds het bestaan van het begrip uitgaan wordt er gerookt maar omdat er een paar jankballen zijn mag het opeens niet meer![]()
je kiest er namelijk zelf voor om in de rook te gaan staan of werken
Horeca zonder personeel.quote:
Nee hoor, wij blijven gewoon roken en dan mag jij weer lekker een formuliertje opsturenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ennu kies jij ervoor om je biertje zonder kankerstokje te drinken, of lekker weg te blijven
Achterlijk schaap is ook geen schelden, dat was een constatering.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schelden? Is Nazi een scheldwoord? Niet als je er 'geen problemen' mee hebt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |