abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:40:40 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59997612
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nee, want volgens de wet mag je niet roken in de horeca.
De wet is geen discussie argument. Vreger moest je van de wet Joden vermoorden, is het daarom goed? Nuttig? "De Waarheid"?

Nee, de wet is alleen de wet en kan weer afgeschaft worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:40:58 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997619
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Befehl ist befehl. Was je opa fout in de oorlog en heeft die je later geleerd dat je altijd moet luisteren naar de zittende macht?

Wat een malloten kom je toch tegen onder de anti-rokers. Overigens is deze wet niet met mij en de rest van Nederland afgesproken, voordat dit kabinet er kwam te zitten was de afspraak gescheiden horeca, afgescheiden rookruimte's enz pas vanaf 2011 zou er een wellicht sprake zijn van een verbod. Ook dit kabinet had een andere afspraak met zichzelf over de invoering van een rookverbod.

Maar wat vind jij eigenlijk van wetten waar geen afspraken over gemaakt zijn of waar afgesproken is dat dit een tijdelijke maatregel zou zijn?
en de rest van de wetten is wel afgeproken met je? Misschien moet je balkenende even een briefje sturen of hij voortaan eerst je goedkeuring wil vragen Overigens heeft de horecabond (als ik me niet vergis) gevraagd om een versnelling van dat verbod.

Tjah, niemand heeft mij gevraagd of ik het eens ben met de wet dat moorden niet mag. Ach, weet je wat? Lap ik die regel/wet toch lekker aan mn laars
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59997623
ANTI-ROKERS AAN DE MACHT

Al die rokers hier helemaal flippen in dit topic stelletje kleine kinderen. BOEHOEE IK BEN EEN ROKER DAN BEN IK DUS GEZELLIG.....NIET ROKERS ZIJN ONGEZELLIG....dat ik als ROKER geel/bruine vingers heb en uit me bek stink dat maakt niet uit
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:41:08 #204
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997625
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

kun je ook nog wat anders dan de huillie uithangen?

Vrees van niet he...
Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...

Vrees van niet he...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59997671
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...

Vrees van niet he...
Er zijn alweer 10minuten voorbij moet je niet naar buiten voor het kantoor staan roken (samen met de rest van die kansloze)?

BOEHOEEE ROKERS ZIJN GEZELLIG BOEHOEEEEE
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_59997690
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

en de rest van de wetten is wel afgeproken met je? Misschien moet je balkenende even een briefje sturen of hij voortaan eerst je goedkeuring wil vragen Overigens heeft de horecabond (als ik me niet vergis) gevraagd om een versnelling van dat verbod.
Nee daarom ben ik ook een groot voorstander van de nachtwakerstaat en prefereer ik geen overheid boven waar we nu mee opgescheept zitten.

En wat is het belang van een oproep van een vakbond die nog niet eens 10% van het personeel vertegenwoordigt
quote:
Tjah, niemand heeft mij gevraagd of ik het eens ben met de wet dat moorden niet mag. Ach, weet je wat? Lap ik die regel/wet toch lekker aan mn laars
Dat je al niet bijster slim was is al duidelijk dat had je niet nog een keer hoeven onderschrijven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2008 15:44:20 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:43:26 #207
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997694
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Befehl ist befehl. Was je opa fout in de oorlog en heeft die je later geleerd dat je altijd moet luisteren naar de zittende macht?

Wat een malloten kom je toch tegen onder de anti-rokers. Overigens is deze wet niet met mij en de rest van Nederland afgesproken, voordat dit kabinet er kwam te zitten was de afspraak gescheiden horeca, afgescheiden rookruimte's enz pas vanaf 2011 zou er een wellicht sprake zijn van een verbod. Ook dit kabinet had een andere afspraak met zichzelf over de invoering van een rookverbod.

Maar wat vind jij eigenlijk van wetten waar geen afspraken over gemaakt zijn of waar afgesproken is dat dit een tijdelijke maatregel zou zijn?
Niks "befehl ist befehl", want je kan er altijd voor kiezen niet volgens de wet te leven, alleen krijg je dan te maken met enkele sancties. Wel een beetje vreemd om zelf te bepalen welke regels bevallen en welke niet. Wanneer iedereen dat gaat doen dan krijg je chaos.

Hypothetisch:

Vandaag heb ik zin om 250 km per uur langs een speelveldje voor kinderen te rijden. Als je de politie belt dan ben je een vuile NSB'er, ben je bekrompen, was je opa fout in de oorlog (vul in).
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:43:47 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997702
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Vrees van niet he...
blijkbaar is het te moeilijk voor je om te snappen. Ieder normaal weldenkend mens had het gesnapt. Ach, van kleine kinderen kan en mag ik idd ook niet verwachten dat ze het snappen.

Ik heb oprecht medelijden met je.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:44:16 #209
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997717
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mr.Dice....wat ben jij een ****** kneus....
Goed argument!

Overigens, ik rook niet en zal dit ook nooit gaan doen. Wel ondervind ik nu aan den lijve dat de horeca (uitgezonderd restaurants) helemaal kapot gemaakt wordt en dat elke vorm van gezelligheid ontbreekt in de kroeg. Ga op stap en zie voor jezelf. Als je tenminste achter je pc vandaan durft te komen
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:45:11 #210
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997737
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De wet is geen discussie argument. Vreger moest je van de wet Joden vermoorden, is het daarom goed? Nuttig? "De Waarheid"?

Nee, de wet is alleen de wet en kan weer afgeschaft worden.
Is totaal niet met elkaar te vergelijken, kul-argument.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:45:38 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997745
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee daarom ben ik ook een groot voorstander van de nachtwakerstaat en prefereer ik geen overheid boven waar we nu mee opgescheept zitten.

En wat is het belang van een oproep van een vakbond die nog niet eens 10% van het personeel vertegenwoordigt
[..]

Dat je al niet bijster slim was is al duidelijk dat had je niet nog een keer hoeven onderschrijven.
Niet bijster slim Moet je horen wie het zegt. Iemand die wetten en regels niet wil accepteren en dan gaan janken als er sancties opstaan of als mensen voor hun recht opkomen.

Nee, dát is lekker intelligent wilde je zeggen?
pi_59997760
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MrDice het volgende:

[..]

Goed argument!

Overigens, ik rook niet en zal dit ook nooit gaan doen. Wel ondervind ik nu aan den lijve dat de horeca (uitgezonderd restaurants) helemaal kapot gemaakt wordt en dat elke vorm van gezelligheid ontbreekt in de kroeg. Ga op stap en zie voor jezelf. Als je tenminste achter je pc vandaan durft te komen
Sorry...NSB beter argument
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:47:02 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997784
quote:

[..]

Goed argument!

Ik durf niet. Strax sta ik zo in die kroeg, en dan krijg ik ontwenningsverschijnselen. En dan ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:47:08 #214
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997785
quote:

[..]

Goed argument!

In heel Europa (lees: de landen die een anti-rook beleid hebben) heeft de horeca 0,0 schade ondervonden door het anti-rookbeleid. Nu jij weer
pi_59997789
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef LENUS het volgende:

[..]

Niks "befehl ist befehl", want je kan er altijd voor kiezen niet volgens de wet te leven, alleen krijg je dan te maken met enkele sancties. Wel een beetje vreemd om zelf te bepalen welke regels bevallen en welke niet. Wanneer iedereen dat gaat doen dan krijg je chaos.
Ah daar hebben we het ongefundeerde chaos argument weer

Bij befehl ist befehl kan je er ook voor kiezen deze niet op te volgens alleen krijg je dan te maken met sancties. Befehkl ist befehl geeft in deze ook alleen maar aan wat voor ruggegraatloos onderdanig mannetje jijzelf bent.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:48:03 #216
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997821
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

blijkbaar is het te moeilijk voor je om te snappen. Ieder normaal weldenkend mens had het gesnapt. Ach, van kleine kinderen kan en mag ik idd ook niet verwachten dat ze het snappen.

Ik heb oprecht medelijden met je.
Bedankt, die steun had ik net even nodig.

En niks ieder weldenkend mens. Dat jij feitelijk volgens de gekozen woorden gelijk hebt kan ieder mens nog wel snappen ja. Het zijn twee verschillende dingen. Maar dat het in deze context een kansloze opmerking is net zo goed te begrijpen. Of ben jij er zo'n één die argumenten onderuit haalt door te wijzen op een spelfout?

Natuurlijk heb ik mij er maar aan te houden. Neemt niet weg dat we er alles aan zullen doen om met methodes te komen om het verbod te omzeilen. Accepteren zullen we deze flauwekul dus echt niet.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:49:53 #217
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997864
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah daar hebben we het ongefundeerde chaos argument weer

Bij befehl ist befehl kan je er ook voor kiezen deze niet op te volgens alleen krijg je dan te maken met sancties. Befehkl ist befehl geeft in deze ook alleen maar aan wat voor ruggegraatloos onderdanig mannetje jijzelf bent.
Beetje zielig dat je niet helemaal begrijpt wat een maatschappij met daarin geldende regels inhoudt. Is jouw tekortkoming mijn probleem? Ik dacht het niet

En dat beledigen kun je veel beter! Doe nog een poging
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:51:42 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997910
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef MrDice het volgende:

[..]

. Neemt niet weg dat we er alles aan zullen doen om met methodes te komen om het verbod te omzeilen. Accepteren zullen we deze flauwekul dus echt niet.
Kansloos ik wens je iig veel succes. Ook nog in je verdere leven trouwens. Godsamme, wat zul jij het nog zwaar krijgen
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:52:27 #219
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997929
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef LENUS het volgende:

[..]

In heel Europa (lees: de landen die een anti-rook beleid hebben) heeft de horeca 0,0 schade ondervonden door het anti-rookbeleid. Nu jij weer
Hebben we er weer zo'n één.

Duitsland: Daling omzet horeca + aangepaste regels voor kleine ondernemers. Horeca nu al in de stress.
Ierland: 30% horeca op de fles. Procentueel daardoor stijging omzet per overgebleven ondernemer.
Engeland: Veel overlast op straat, lege kroegen want iedereen staat alleen maar buiten.
België: Rookverbod deels teruggedraaid en roken gedoogd.
Spanje: Aangepaste regels met name voor kleine ondernemers. Deels roken gedoogd.

woensdag 9 juli 2008 @ 15:54:18 #220
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997978
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kansloos ik wens je iig veel succes. Ook nog in je verdere leven trouwens. Godsamme, wat zul jij het nog zwaar krijgen
Waarom? Omdat een groep gelijkdenkende mensen graag een fijne avond willen hebben en willen kunnen genieten van een peukje?

Weet je wat kansloos is? Alle initiatieven ondernomen door de horeca welke zonder nadenken resoluut de prullenbak in zijn gegaan. De overheid heeft willens en wetens dit totaalverbod er doorheen gedrukt. En dat terwijl er genoeg alternatieven zijn voor het personeel... oh wacht...
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:57:08 #221
pi_59998061
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Is totaal niet met elkaar te vergelijken, kul-argument.
Jij begon toch over te hard rijden en verantwoordelijkheid nemen? Lees die post nog eens terug.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:57:32 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998073
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef MrDice het volgende:

[..]

Waarom? Omdat een groep gelijkdenkende mensen graag een fijne avond willen hebben en willen kunnen genieten van een peukje?

Weet je wat kansloos is? Alle initiatieven ondernomen door de horeca welke zonder nadenken resoluut de prullenbak in zijn gegaan. De overheid heeft willens en wetens dit totaalverbod er doorheen gedrukt. En dat terwijl er genoeg alternatieven zijn voor het personeel... oh wacht...
Nee weet je wat kansloos is? Dat dat zielige groepje niet een paar uur zonder hun verslaving kan. Dát is kansloos. Wat? Dat is nog erger dan kansloos
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:58:17 #223
pi_59998096
Is muziek al verboden in de horeca?
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:58:49 #224
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59998113
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef MrDice het volgende:

[..]

Hebben we er weer zo'n één.

Duitsland: Daling omzet horeca + aangepaste regels voor kleine ondernemers. Horeca nu al in de stress.
Ierland: 30% horeca op de fles. Procentueel daardoor stijging omzet per overgebleven ondernemer.
Engeland: Veel overlast op straat, lege kroegen want iedereen staat alleen maar buiten.
België: Rookverbod deels teruggedraaid en roken gedoogd.
Spanje: Aangepaste regels met name voor kleine ondernemers. Deels roken gedoogd.

bron graag, want dit ruikt naar bullshit
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:00:07 #225
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59998150
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij begon toch over te hard rijden en verantwoordelijkheid nemen? Lees die post nog eens terug.
laat maar
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:01:04 #226
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59998173
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is muziek al verboden in de horeca?
Hangt er van af, maak jij het?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59998176
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee weet je wat kansloos is? Dat dat zielige groepje niet een paar uur zonder hun verslaving kan. Dát is kansloos. Wat? Dat is nog erger dan kansloos
Nazi's, die zijn pas kansloos.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:02:27 #228
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59998210
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

jij ook, als je iedereen zijn of haar geneugten wil ontnemen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:02:37 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998215
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nazi's, die zijn pas kansloos.
klopt. Jammer voor je dat ik dan ook geen nazi ben
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:03:07 #230
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59998228
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef MrDice het volgende:
welke initiatieven dan...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:03:22 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998235
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

jij ook, als je iedereen zijn of haar geneugten wil ontnemen
Ben je nou echt zo dom? Het wordt je niet ontnomen!

God, heb ik met een stel kinderen van doen hier ofzo
pi_59998243
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef LENUS het volgende:

[..]

Beetje zielig dat je niet helemaal begrijpt wat een maatschappij met daarin geldende regels inhoudt. Is jouw tekortkoming mijn probleem? Ik dacht het niet
Je snapt waarschijnlijk niet dat jij nu aangeeft niet te begrijpen wat een maatschappij inhoudt. Het niet opvolgen van regels of het er niet mee eens zijn zegt namelijk niks over iemands begrip over een maatschappij, jouw reactie zegt wel dat jij je nogal graag laat leiden en nogal moeite hebt om voor je eigen belangen op te komen.
pi_59998280
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

klopt. Jammer voor je dat ik dan ook geen nazi ben
Oh, niet? Daarnet had je er nog weinig problemen mee om een nazi te zijn .
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Problemen mee? Jammer dan voor je
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:05:15 #234
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59998293
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik rook echt bijna nooit, behalve tijdens het uitgaan want ik vind het dan lekker bij een biertje, dus het word me wel ontnomen, domme muts
pi_59998301
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het kleinste kind ben jij. Nazaat van Anton Mussert toevallig?
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:06:00 #236
pi_59998310
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:01 schreef Fha het volgende:

[..]

Hangt er van af, maak jij het?
Ik maak de meest verschrikkelijke teringherrie om de anti-rokers uit de kroeg te werken
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:06:44 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998326
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik rook echt bijna nooit, behalve tijdens het uitgaan want ik vind het dan lekker bij een biertje, dus het word me wel ontnomen, domme muts
het wordt je helemaal niet ontnomen achterlijk schaap. Je kan toch buiten je portie kanker ff inhaleren.

Jezus zeg
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:07:11 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998334
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik maak de meest verschrikkelijke teringherrie om de anti-rokers uit de kroeg te werken
dan mag je wel van goede huize komen
pi_59998346
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

het wordt je helemaal niet ontnomen achterlijk schaap. Je kan toch buiten je portie kanker ff inhaleren.

Jezus zeg
Schelden schelden schelden. Tjonge, wat een niveau .
In Southern Sun
pi_59998392
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef LENUS het volgende:

[..]

Kijk in MM at lijst, staan genoeg van dit soort topics in met daarbij de bronnen, wat gewoon krantenartikelen zijn blijkbaar ben jij ook niet echt op de hoogte van de maatschappij maar dat was ook al vastgesteld.\

Maar om je bij te staan hier een onderzoekje van PWC
quote:
PriceWaterhouseCoopers (PWC), een groot, wereldwijd accountantskantoor, heeft de verwachting voor het aantal faillisementen van Engelse pubs sterk naar boven bijgesteld.

In 2006 gingen 700 pubs in Engeland failliet. In 2007 al 1200. Voor 2008 wordt nu uitgegaan van 2000. De schatting van 2000 pubs die per 2012 hun ondergang hebben moeten meemaken is bijgesteld naar 5000.

De accountant wijt de faillissementen met name aan het rookverbod dat op 1 juli, precies een jaar geleden, inging.

http://kleinehoreca.info/modules.php?name=News&file=article&sid=21
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:09:42 #241
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59998410
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

In dat geval is het niet verboden en help ik je mee met mijn prachtige zangkunsten
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:11:07 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998456
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het kleinste kind ben jij. Nazaat van Anton Mussert toevallig?
nee van Himmler.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:11:25 #243
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59998467
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jezus zeg
domme koei, als ik naar dd kroeg ga wil ik toch helemaal niet naar buiten moeten omdat jouw kleertjes anders gaan stinken

als sinds het bestaan van het begrip uitgaan wordt er gerookt maar omdat er een paar jankballen zijn mag het opeens niet meer

je kiest er namelijk zelf voor om in de rook te gaan staan of werken
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:11:40 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998477
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Schelden schelden schelden. Tjonge, wat een niveau .
pot, ketel
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:11:40 #245
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59998478
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik voel er weinig voor om veel tijd te besteden om allerlei links te zoeken, maar ik zou zeggen lees deze column eens:

klikkerdeklik
quote:
In Schotland zijn sinds de invoering van het rookverbod, twee jaar geleden, vierhonderd pubs ten onder gegaan. Dat is twee keer zo veel als de Schotse horeca-organisatie vooraf voorspelde. In Engeland gaan vier pubs per dag failliet! Belangrijkste reden volgens de horeca-organisaties: het rookverbod. In Ierland is voor het eerst in de geschiedenis de verkoop van bier in de supermarkten hoger dan in de pubs. De meeste rokers drinken nu thuis. De horeca-organisatie in Wales meldt dat vele pubs gaan sluiten, anderen zullen alleen nog in de weekends open zijn.
quote:
Denemarken meldt een toename van de bierverkoop met 8 procent na het rookverbod. Wat daar niet bij wordt vermeld, is dat in cafés kleiner dan 40 vierkante meter, waar geen rookverbod geldt, de omzet met 30 procent is gestegen. In Duitsland daalde het eerste kwartaal van het rookverbod de omzet in de kroegen met 4,5 procent. In België zijn café’s onder de 50 vierkante meter uitgezonderd, waardoor de schade meevalt.
Hele column in een spoiler tag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59998502
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

pot, ketel
Schelden? Is Nazi een scheldwoord? Niet als je er 'geen problemen' mee hebt toch?
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:12:45 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998507
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef PeZu het volgende:

[..]

domme koei, als ik naar dd kroeg ga wil ik toch helemaal niet naar buiten moeten omdat jouw kleertjes anders gaan stinken

als sinds het bestaan van het begrip uitgaan wordt er gerookt maar omdat er een paar jankballen zijn mag het opeens niet meer

je kiest er namelijk zelf voor om in de rook te gaan staan of werken
Ennu kies jij ervoor om je biertje zonder kankerstokje te drinken, of lekker weg te blijven
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:13:29 #248
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59998534
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

welke initiatieven dan...
Horeca zonder personeel.
De speciale luchtdrukbar waarbij personeel geheel rookvrij kan werken.
Betere afzuiging.
De zelf opgestarte rookvrije kroeg (welke overigens natuurlijk failliet ging door gebrek aan klandizie).
pi_59998537
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ennu kies jij ervoor om je biertje zonder kankerstokje te drinken, of lekker weg te blijven
Nee hoor, wij blijven gewoon roken en dan mag jij weer lekker een formuliertje opsturen .
In Southern Sun
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:14:20 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998556
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Schelden? Is Nazi een scheldwoord? Niet als je er 'geen problemen' mee hebt toch?
Achterlijk schaap is ook geen schelden, dat was een constatering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')