Dat is een vreemde vergelijking, want de niet rokers accepteren niet de gevolgen van horeca bezoek: dat je in de rook zit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
edit: wat betreft het te hard rijden, ik ga niet huilen wanneer ik daar een boete voor krijg, omdat ik de consequenties en bijbehorende sancties van mijn daden accepteer.
Stop je frustraties in het oprichten van een nieuwe politieke partij, dan kun je nog proberen er wat aan te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
Bukken en accepteren mensen, bukken en accepteren
Leuke droomwereld heb jijquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Stop je frustraties in het oprichten van een nieuwe politieke partij, dan kun je nog proberen er wat aan te doen.
elke wet wordt ons "opgelegd" door een regering die we zelf kiezen. Deze wet is trouwens onstaan uit het feit dat het Nederlandse rechtssysteem had geoordeeld dat elke werknemer in Nederland recht heeft op een rookvrije werkplek...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pardon? Deze wet is ons opgelegd. Onthoudt dat maar goed voor de toekomst. Zal nog wel vaker gebeuren. Ga je dan ook de nazi uithangen? Gaskamers voor rokers in de kroeg is vast jouw ideaalbeeld.
Het gaat er in deze niet om wat ik wil, maar om de bekrompen gedachten van LENUS.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke wet wordt ons "opgelegd" door een regering die we zelf kiezen. Deze wet is trouwens onstaan uit het feit dat het Nederlandse rechtssysteem had geoordeeld dat elke werknemer in Nederland recht heeft op een rookvrije werkplek...
Jij wilt zeker een anarchistische staat ofzo
Nee, want volgens de wet mag je niet roken in de horeca.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een vreemde vergelijking, want de niet rokers accepteren niet de gevolgen van horeca bezoek: dat je in de rook zit.
Ah toe, jij geloofd zeker ook nog altijd in de Paashaas en de Kerstman?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
Deze wet is trouwens onstaan uit het feit dat het Nederlandse rechtssysteem had geoordeeld dat elke werknemer in Nederland recht heeft op een rookvrije werkplek...
Je leeft in een land en daar gelden wetten waar je het wel (of niet) mee eens bent. Ik ben blij met deze wetten omdat ik geen anarchie wil.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er in deze niet om wat ik wil, maar om de bekrompen gedachten van LENUS.
Samenvattend:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:21 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je leeft in een land en daar gelden wetten waar je het wel (of niet) mee eens bent. Ik ben blij met deze wetten omdat ik geen anarchie wil.
Zo hey, jij bent niet de slimste hier hequote:
Ah, prachtig onderbouwd, steekhoudend punt in deze discussie van een bovenmatig intelligent persoon. Klasse.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent niet de slimste hier he![]()
De rokers moeten accepteren dat deze wet er is en niet gaan jankzakken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een vreemde vergelijking, want de niet rokers accepteren niet de gevolgen van horeca bezoek: dat je in de rook zit.
De enigen die zeiken de zijn de niet-rokers en zullen dat ook altijd blijven. Boehoe, hullie rookt nog wel in de kroeg. Snel even de Nazi uithangen. Boehoe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
De rokers moeten accepteren dat deze wet er is en niet gaan jankzakken.
en waarom mogen die werknemers dan geen aftand nemen van dat recht? dan is het geen recht meer maar een plicht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke wet wordt ons "opgelegd" door een regering die we zelf kiezen. Deze wet is trouwens onstaan uit het feit dat het Nederlandse rechtssysteem had geoordeeld dat elke werknemer in Nederland recht heeft op een rookvrije werkplek...
Jij wilt zeker een anarchistische staat ofzo
Dus omdat er een wet is doorgedrukt moeten wij het er maar mee eens zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
De rokers moeten accepteren dat deze wet er is en niet gaan jankzakken.
de nazi's hadden anders een mooi strict rookbeleidquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enigen die zeiken de zijn de niet-rokers en zullen dat ook altijd blijven. Boehoe, hullie rookt nog wel in de kroeg. Snel even de Nazi uithangen. Boehoe.
Problemen mee? Jammer dan voor jequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enigen die zeiken de zijn de niet-rokers en zullen dat ook altijd blijven. Boehoe, hullie rookt nog wel in de kroeg. Snel even de Nazi uithangen. Boehoe.
ik zeg nergens dat je het er mee eens moet zijn. Misschien moet je je ogen eens uit je broekzak halen, je grote waffel eens minder ver open doen en daadwerkelijk eens gaan lezen. Of is dat wat te lastig?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus omdat er een wet is doorgedrukt moeten wij het er maar mee eens zijn?
Lekker makkelijk, waarom zouden we ons überhaupt nog ergens druk om maken. Als de overheid z'n zin doordrijft gewoon accepteren!
Deze wet is op basis van foutieve onderzoeken, gelogen documenten en onder valse voorwendselen tot stand gekomen. Als dit is hoe jij denkt dat deze maatschappij dient te functioneren, veel plezier!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er zijn in dit land wetten en die hebben we met elkaar afgesproken. Als je het er niet mee eens bent, begin dan een politieke partij voor rokers of klaag de staat aan. Je moet niet als een klein kind gaan janken omdat je geen snoepje krijgt.
Jaquote:
Dat zegt dus ook genoeg over jouquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de nazi's hadden anders een mooi strict rookbeleid
kun je ook nog wat anders dan de huillie uithangen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja![]()
Bukken en accepteren mensen, bukken en accepteren
Er nog trots op zijn dat je met een Nazi vergeleken wordt ook. En mij dan uitmaken voor simpelequote:
Boehoe. Hullie rookt in de kroeg. Mamaaa...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je ook nog wat anders dan de huillie uithangen?
Vrees van niet he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |