abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:40:40 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59997612
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nee, want volgens de wet mag je niet roken in de horeca.
De wet is geen discussie argument. Vreger moest je van de wet Joden vermoorden, is het daarom goed? Nuttig? "De Waarheid"?

Nee, de wet is alleen de wet en kan weer afgeschaft worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:40:58 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997619
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Befehl ist befehl. Was je opa fout in de oorlog en heeft die je later geleerd dat je altijd moet luisteren naar de zittende macht?

Wat een malloten kom je toch tegen onder de anti-rokers. Overigens is deze wet niet met mij en de rest van Nederland afgesproken, voordat dit kabinet er kwam te zitten was de afspraak gescheiden horeca, afgescheiden rookruimte's enz pas vanaf 2011 zou er een wellicht sprake zijn van een verbod. Ook dit kabinet had een andere afspraak met zichzelf over de invoering van een rookverbod.

Maar wat vind jij eigenlijk van wetten waar geen afspraken over gemaakt zijn of waar afgesproken is dat dit een tijdelijke maatregel zou zijn?
en de rest van de wetten is wel afgeproken met je? Misschien moet je balkenende even een briefje sturen of hij voortaan eerst je goedkeuring wil vragen Overigens heeft de horecabond (als ik me niet vergis) gevraagd om een versnelling van dat verbod.

Tjah, niemand heeft mij gevraagd of ik het eens ben met de wet dat moorden niet mag. Ach, weet je wat? Lap ik die regel/wet toch lekker aan mn laars
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59997623
ANTI-ROKERS AAN DE MACHT

Al die rokers hier helemaal flippen in dit topic stelletje kleine kinderen. BOEHOEE IK BEN EEN ROKER DAN BEN IK DUS GEZELLIG.....NIET ROKERS ZIJN ONGEZELLIG....dat ik als ROKER geel/bruine vingers heb en uit me bek stink dat maakt niet uit
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:41:08 #204
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997625
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

kun je ook nog wat anders dan de huillie uithangen?

Vrees van niet he...
Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...

Vrees van niet he...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59997671
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Kun jij ook wat anders dan aankomen met simplistische woordspelletjes? "Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zolang je je er maar aan houdt!". Kom op zeg...

Vrees van niet he...
Er zijn alweer 10minuten voorbij moet je niet naar buiten voor het kantoor staan roken (samen met de rest van die kansloze)?

BOEHOEEE ROKERS ZIJN GEZELLIG BOEHOEEEEE
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_59997690
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

en de rest van de wetten is wel afgeproken met je? Misschien moet je balkenende even een briefje sturen of hij voortaan eerst je goedkeuring wil vragen Overigens heeft de horecabond (als ik me niet vergis) gevraagd om een versnelling van dat verbod.
Nee daarom ben ik ook een groot voorstander van de nachtwakerstaat en prefereer ik geen overheid boven waar we nu mee opgescheept zitten.

En wat is het belang van een oproep van een vakbond die nog niet eens 10% van het personeel vertegenwoordigt
quote:
Tjah, niemand heeft mij gevraagd of ik het eens ben met de wet dat moorden niet mag. Ach, weet je wat? Lap ik die regel/wet toch lekker aan mn laars
Dat je al niet bijster slim was is al duidelijk dat had je niet nog een keer hoeven onderschrijven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2008 15:44:20 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:43:26 #207
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997694
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Befehl ist befehl. Was je opa fout in de oorlog en heeft die je later geleerd dat je altijd moet luisteren naar de zittende macht?

Wat een malloten kom je toch tegen onder de anti-rokers. Overigens is deze wet niet met mij en de rest van Nederland afgesproken, voordat dit kabinet er kwam te zitten was de afspraak gescheiden horeca, afgescheiden rookruimte's enz pas vanaf 2011 zou er een wellicht sprake zijn van een verbod. Ook dit kabinet had een andere afspraak met zichzelf over de invoering van een rookverbod.

Maar wat vind jij eigenlijk van wetten waar geen afspraken over gemaakt zijn of waar afgesproken is dat dit een tijdelijke maatregel zou zijn?
Niks "befehl ist befehl", want je kan er altijd voor kiezen niet volgens de wet te leven, alleen krijg je dan te maken met enkele sancties. Wel een beetje vreemd om zelf te bepalen welke regels bevallen en welke niet. Wanneer iedereen dat gaat doen dan krijg je chaos.

Hypothetisch:

Vandaag heb ik zin om 250 km per uur langs een speelveldje voor kinderen te rijden. Als je de politie belt dan ben je een vuile NSB'er, ben je bekrompen, was je opa fout in de oorlog (vul in).
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:43:47 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997702
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Vrees van niet he...
blijkbaar is het te moeilijk voor je om te snappen. Ieder normaal weldenkend mens had het gesnapt. Ach, van kleine kinderen kan en mag ik idd ook niet verwachten dat ze het snappen.

Ik heb oprecht medelijden met je.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:44:16 #209
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997717
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mr.Dice....wat ben jij een ****** kneus....
Goed argument!

Overigens, ik rook niet en zal dit ook nooit gaan doen. Wel ondervind ik nu aan den lijve dat de horeca (uitgezonderd restaurants) helemaal kapot gemaakt wordt en dat elke vorm van gezelligheid ontbreekt in de kroeg. Ga op stap en zie voor jezelf. Als je tenminste achter je pc vandaan durft te komen
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:45:11 #210
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997737
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De wet is geen discussie argument. Vreger moest je van de wet Joden vermoorden, is het daarom goed? Nuttig? "De Waarheid"?

Nee, de wet is alleen de wet en kan weer afgeschaft worden.
Is totaal niet met elkaar te vergelijken, kul-argument.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:45:38 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997745
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee daarom ben ik ook een groot voorstander van de nachtwakerstaat en prefereer ik geen overheid boven waar we nu mee opgescheept zitten.

En wat is het belang van een oproep van een vakbond die nog niet eens 10% van het personeel vertegenwoordigt
[..]

Dat je al niet bijster slim was is al duidelijk dat had je niet nog een keer hoeven onderschrijven.
Niet bijster slim Moet je horen wie het zegt. Iemand die wetten en regels niet wil accepteren en dan gaan janken als er sancties opstaan of als mensen voor hun recht opkomen.

Nee, dát is lekker intelligent wilde je zeggen?
pi_59997760
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef MrDice het volgende:

[..]

Goed argument!

Overigens, ik rook niet en zal dit ook nooit gaan doen. Wel ondervind ik nu aan den lijve dat de horeca (uitgezonderd restaurants) helemaal kapot gemaakt wordt en dat elke vorm van gezelligheid ontbreekt in de kroeg. Ga op stap en zie voor jezelf. Als je tenminste achter je pc vandaan durft te komen
Sorry...NSB beter argument
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:47:02 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997784
quote:

[..]

Goed argument!

Ik durf niet. Strax sta ik zo in die kroeg, en dan krijg ik ontwenningsverschijnselen. En dan ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:47:08 #214
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997785
quote:

[..]

Goed argument!

In heel Europa (lees: de landen die een anti-rook beleid hebben) heeft de horeca 0,0 schade ondervonden door het anti-rookbeleid. Nu jij weer
pi_59997789
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef LENUS het volgende:

[..]

Niks "befehl ist befehl", want je kan er altijd voor kiezen niet volgens de wet te leven, alleen krijg je dan te maken met enkele sancties. Wel een beetje vreemd om zelf te bepalen welke regels bevallen en welke niet. Wanneer iedereen dat gaat doen dan krijg je chaos.
Ah daar hebben we het ongefundeerde chaos argument weer

Bij befehl ist befehl kan je er ook voor kiezen deze niet op te volgens alleen krijg je dan te maken met sancties. Befehkl ist befehl geeft in deze ook alleen maar aan wat voor ruggegraatloos onderdanig mannetje jijzelf bent.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:48:03 #216
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997821
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

blijkbaar is het te moeilijk voor je om te snappen. Ieder normaal weldenkend mens had het gesnapt. Ach, van kleine kinderen kan en mag ik idd ook niet verwachten dat ze het snappen.

Ik heb oprecht medelijden met je.
Bedankt, die steun had ik net even nodig.

En niks ieder weldenkend mens. Dat jij feitelijk volgens de gekozen woorden gelijk hebt kan ieder mens nog wel snappen ja. Het zijn twee verschillende dingen. Maar dat het in deze context een kansloze opmerking is net zo goed te begrijpen. Of ben jij er zo'n één die argumenten onderuit haalt door te wijzen op een spelfout?

Natuurlijk heb ik mij er maar aan te houden. Neemt niet weg dat we er alles aan zullen doen om met methodes te komen om het verbod te omzeilen. Accepteren zullen we deze flauwekul dus echt niet.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:49:53 #217
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59997864
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah daar hebben we het ongefundeerde chaos argument weer

Bij befehl ist befehl kan je er ook voor kiezen deze niet op te volgens alleen krijg je dan te maken met sancties. Befehkl ist befehl geeft in deze ook alleen maar aan wat voor ruggegraatloos onderdanig mannetje jijzelf bent.
Beetje zielig dat je niet helemaal begrijpt wat een maatschappij met daarin geldende regels inhoudt. Is jouw tekortkoming mijn probleem? Ik dacht het niet

En dat beledigen kun je veel beter! Doe nog een poging
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:51:42 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997910
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef MrDice het volgende:

[..]

. Neemt niet weg dat we er alles aan zullen doen om met methodes te komen om het verbod te omzeilen. Accepteren zullen we deze flauwekul dus echt niet.
Kansloos ik wens je iig veel succes. Ook nog in je verdere leven trouwens. Godsamme, wat zul jij het nog zwaar krijgen
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:52:27 #219
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997929
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef LENUS het volgende:

[..]

In heel Europa (lees: de landen die een anti-rook beleid hebben) heeft de horeca 0,0 schade ondervonden door het anti-rookbeleid. Nu jij weer
Hebben we er weer zo'n één.

Duitsland: Daling omzet horeca + aangepaste regels voor kleine ondernemers. Horeca nu al in de stress.
Ierland: 30% horeca op de fles. Procentueel daardoor stijging omzet per overgebleven ondernemer.
Engeland: Veel overlast op straat, lege kroegen want iedereen staat alleen maar buiten.
België: Rookverbod deels teruggedraaid en roken gedoogd.
Spanje: Aangepaste regels met name voor kleine ondernemers. Deels roken gedoogd.

woensdag 9 juli 2008 @ 15:54:18 #220
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59997978
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kansloos ik wens je iig veel succes. Ook nog in je verdere leven trouwens. Godsamme, wat zul jij het nog zwaar krijgen
Waarom? Omdat een groep gelijkdenkende mensen graag een fijne avond willen hebben en willen kunnen genieten van een peukje?

Weet je wat kansloos is? Alle initiatieven ondernomen door de horeca welke zonder nadenken resoluut de prullenbak in zijn gegaan. De overheid heeft willens en wetens dit totaalverbod er doorheen gedrukt. En dat terwijl er genoeg alternatieven zijn voor het personeel... oh wacht...
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:57:08 #221
pi_59998061
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Is totaal niet met elkaar te vergelijken, kul-argument.
Jij begon toch over te hard rijden en verantwoordelijkheid nemen? Lees die post nog eens terug.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:57:32 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59998073
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef MrDice het volgende:

[..]

Waarom? Omdat een groep gelijkdenkende mensen graag een fijne avond willen hebben en willen kunnen genieten van een peukje?

Weet je wat kansloos is? Alle initiatieven ondernomen door de horeca welke zonder nadenken resoluut de prullenbak in zijn gegaan. De overheid heeft willens en wetens dit totaalverbod er doorheen gedrukt. En dat terwijl er genoeg alternatieven zijn voor het personeel... oh wacht...
Nee weet je wat kansloos is? Dat dat zielige groepje niet een paar uur zonder hun verslaving kan. Dát is kansloos. Wat? Dat is nog erger dan kansloos
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:58:17 #223
pi_59998096
Is muziek al verboden in de horeca?
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:58:49 #224
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59998113
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef MrDice het volgende:

[..]

Hebben we er weer zo'n één.

Duitsland: Daling omzet horeca + aangepaste regels voor kleine ondernemers. Horeca nu al in de stress.
Ierland: 30% horeca op de fles. Procentueel daardoor stijging omzet per overgebleven ondernemer.
Engeland: Veel overlast op straat, lege kroegen want iedereen staat alleen maar buiten.
België: Rookverbod deels teruggedraaid en roken gedoogd.
Spanje: Aangepaste regels met name voor kleine ondernemers. Deels roken gedoogd.

bron graag, want dit ruikt naar bullshit
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:00:07 #225
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59998150
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij begon toch over te hard rijden en verantwoordelijkheid nemen? Lees die post nog eens terug.
laat maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')