Het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:50 schreef loveli het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik laat mijn welzijn niet afhangen van hoe lullig mijn potentiele lover zich misschien voelt.
Ik ga die snijbonen van SHE binnenkort ook proberen: ik ben dol op snijbonen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef -marz- het volgende:
Kijken of ik vandaag wel de energie heb om te sporten. Ik heb op dit moment dezelfde dip als het weer (en word daar emotieloos en vaatdoek-achtig van).
Awquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:
ik had een luduvudu dagje:
O: halve boterham met plakje schwarzwalder schinken
A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
Ja het zijn een soort mini-splits 8 in een pak: de helft met tropicalfruits en de andere helft met cassis en wit ijs van binnen en het merk is "Not Guilty". Maar goed wacht maar ff af: misschien is het niet te eten.......quote:
Dat klinkt ernstig!! Is het uit?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:
ik had een luduvudu dagje:
O: halve boterham met plakje schwarzwalder schinken
A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
niet eens. of mischien wel. ik weet het nietquote:
Ik snap dus niet waarom die dingen daar aan zitten. Het zijn best ranzige sprietjes. Wat is het eigenlijk? Soort van steeltje net zoals bij een druif? Maar je proeft het niet echt als je gewoon een hap neemt, hoef er niet van te kokhalzen, maar het is wel typisch zoiets waarbij ik me dat wel zou kunnen voorstellenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef -marz- het volgende:
Wat vind jij dan van die rare 'dingetjes' die aan die muisjes zitten?
Je moet ook niet te veel verwachten van zo'n ijsjequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef conleche het volgende:
dat die 12 cal. ijsjes verschrikkelijk waren!Ik had vanille-ijs binnenin verwacht, maar kreeg een soort yoghurtijs (tenminste dat hoop ik dan maar, want het was zurig!)
Kijk, dit zijn nu usernames waar ik iets mee kan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik hou wel van yoghurtijsWaar te koop? Ben overigens een groot fan van zelf ijsjes maken met zo'n malletje van de Xenos.
Ik ben net een uurtje wezen sportenHalf uur gerend, toen wat kracht en daarna nog even gerend omdat ik daar zin in had
. Nu heb ik alleen trek...
Met de auto naar de sportschool?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef -marz- het volgende:
Wow wat een conditie WSS! Al dat geren.
Na krachttraining sta ik altijd te trillen op m'n benen en krijg ik mn auto amper uit het parkeervak gedraaid, laat staan dat ik ga rennensowieso heb ik een brakke conditie altijd zou het met bloedarmoede/lage hb waardes te maken kunnen hebben?
Werkze BJ! Doe de patienten de groetenik ga een schoonheidsslaapje inlassen
Stevia, of natrena vloeibaar.quote:
Gisteren mocht ik op macaroni met viezige bolognesesaus trakteren, dus ik gok van wel, tenzij je er te treurig van wordtquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:
Oeh en Moblo; supermanyextrabijzonderveelspeciaal succes vandaag. Bijna klaar!!
Ik ben een paar dagen veel afwezig ivm knie-operatie. Maar de laptop gaat mee, dus misschien raak ik zo geinspireerd door het ziekenhuisvoerdat ik op miljoenen recepten kom
Mijn ervaring is iig dat door het uitspoelen van de knie er zoveel wrijving in komt dat je bij de minste beweging verrekt van de pijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Pijnstiller? Als ik geen morfine krijg gil ik dat hele ziekenhuis bij elkaar
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:21 schreef kwakveense het volgende:
ach, lever schmever....doe mij nog maar n ibu denk ik meestal...
Zolang je je houdt aan de dagdosering van max 6 ofzo niet? (Maar dat kan anders zijn met dagelijks jarenlang slikken natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is paracetamol slechter voor je lever... Toch?
Dat is de crux ook. Het probleem zit 'm veel meer in drogisterijgebruik als vnl. hoofdpijnpilletjes en kleine kwaaltjes. Dan is het ook ongecontroleerd gebruik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, dat was het. Ibu is slecht voor je maag. En meloxicam ook, geloof ik.
Nou ja, als het echt nodig is, zoals na ee kijkoperatie, kunnen mijn lever en maag me tijdelijk aan mijn reet roesten
Huh? Maar dan hou je toch geen lever over, zowat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik ken iemand die verslaafd is aan paracetamol. Jawel, het kan. Een doosje per dag ging erdoorheen
. Dat verzin je toch ook niet?
Wel sneu hoor. Verslaafd zijn is op zich al sneu, maar verzin dan iets waar je wat meer lol aan hebtquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik ken iemand die verslaafd is aan paracetamol. Jawel, het kan. Een doosje per dag ging erdoorheen
. Dat verzin je toch ook niet?
Je illustreert mooi mijn voorbeeld van de onhipheid van paracetamol idd. Het kan best zijn dat er een genetische (on)gevoeligheid bestaat voor paracetamol, maar mensen horen dit soort verhalen van elkaar en denken dan dat paracetamol niets doet en grijpen meteen naar de zwaardere middelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ibu kan slecht zijn vor je maag, maar paracetmol dóet gewoon echt niks bij me. wee rgemerkt bij mn verstandskiezen. eerste keer netjes de paracetamol met codene gebruikt. in overdosis van 3 tegelijk merkte ik nog niks...
de tweede keer eigenwijs ibuprofe genomen nadat ik tegen t plafond zat van de pijn met de eerste dosis paracetamol. toen kon ik in elk geval slapen...
zelfde met hoofdpijn en kiespijn (enige keer dat ik pijnstillers neem) ik merk helemaal niks van paracetamol...
k zorg wel altijd dat ik er goed bij eet, ervoor en erna. nooit op lege maag.
Ik weet alleen maar dat het effect als je het NIET neemt knallende koppijn is. Dus dan is het natuurlijk makkelijk in stand houden van de verslaving.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is het effect van een doosje paracetamol per dag? Je wordt toch op zn minst wel licht in je hoofd ervan?
Ik gebruik nooit pillen.. Per jaar misschien 1 paracetamol als ik al drie dagen spierpijn heb en het gaat niet meer wegquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ibu kan slecht zijn vor je maag, maar paracetmol dóet gewoon echt niks bij me. wee rgemerkt bij mn verstandskiezen. eerste keer netjes de paracetamol met codene gebruikt. in overdosis van 3 tegelijk merkte ik nog niks...
de tweede keer eigenwijs ibuprofe genomen nadat ik tegen t plafond zat van de pijn met de eerste dosis paracetamol. toen kon ik in elk geval slapen...
zelfde met hoofdpijn en kiespijn (enige keer dat ik pijnstillers neem) ik merk helemaal niks van paracetamol...
k zorg wel altijd dat ik er goed bij eet, ervoor en erna. nooit op lege maag.
Succes en sterkte!! Ben benieuwd naar je evt. receptenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben een paar dagen veel afwezig ivm knie-operatie. Maar de laptop gaat mee, dus misschien raak ik zo geinspireerd door het ziekenhuisvoerdat ik op miljoenen recepten kom
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar dat het effect als je het NIET neemt knallende koppijn is. Dus dan is het natuurlijk makkelijk in stand houden van de verslaving.
Zo, mijn eerste bananenshake zit er weer in! *burp* "Hee, banaan!?"
waarschijnlijk zal ik dat nog lang na het dieet roepen bij elke boer die ik laat, uit soort van gewoonte.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:
een beetje maar?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Sylvana het volgende:
@Kwakveense, dikke knuffel voor het gedoe met je vriendje, ik herken mezelf best wel een beetje in jouw gedrag...
Ik heb dat nog nooit gemaakt! Ik denk wel dat het goed te doen is. Ik zou eerst een balletje kneden dan met je duimen een gat maken en dat uithollen, je ei erin doen en het weer dicht kleien. Zal het binnenkort eens proberen! Bij ballen gehakt moet je idd geduld hebben én genoeg vet in je pan doen!! En je vuur niet te hoog.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond eet ik rode kool met appel en ik heb begrepen dat het lekker was als je een gehaktbal brouwt met een gekookt ei erin. Nu is het me niet vaak gelukt fatsoenlijk een gehaktbal te maken, want hij verbrandde steeds(heb niet genoeg geduld) dus dan schijnt dat ei ook handig te zijn. Moet ie alleen niet uit elkaar vallen.
Nu is de vraag: is het ook echt goed te doen?
Tot straks!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vanaf nu stop ik met posten in dit topic
Ik heb het ZO gehad met jullie![]()
![]()
En verwacht me niet terug
Ik eet ook rode kool, al erg lang niet gegeten. Heb er wat kruidnagel en kaneel, azijn en zoetstof bij gemikt. Verder aardappels uit de oven en een Duits biefstuk. Hmmmmquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond eet ik rode kool met appel en ik heb begrepen dat het lekker was als je een gehaktbal brouwt met een gekookt ei erin.
Ik doe met je mee, qua wodka en qua hopen op een-goeie-knie-voor-SHE...quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:39 schreef -marz- het volgende:
Hey mokkels.
Ibu is niet alleen slecht voor je maag, hoor. Even wat googelen of een oude Kassa aflevering opzoeken en je neemt nooit meer zo'n ding
SHE heel veel sterkte in het ziekenhuis, ik drink een wodkaatje op een goede afloop
Ja hoorrrr..quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Maar deze week probeer ik niet te drinken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
![]()
Waarom? Heb ik iets gemist? of kan ik het niet volgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou![]()
![]()
Mijn aandacht wat doen jullie![]()
"Neeee PF BLIJF" etc?
Heyquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:21 schreef conleche het volgende:Witlof met ham en kaas en een korstje
![]()
Hé, WBPF!!!
Zonder context is dit een hele vieze zinquote:
*ril*quote:Korstje
wat is er dan voorgevallen? ik kan het niet volgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey
Ja ik weet niet zeker of ik blijf hoor..........
Grapjequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
wat is er dan voorgevallen? ik kan het niet volgen.
Deze tvpf is special voor jou omdat jij moet blijven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Grapje
Maar niemand wil dat ik blijf -boehoehoe-
hoezo dan? wat voor beeld heb je er bij>?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef -marz- het volgende:
Werkze BJ! Ik vind je werk zo interessant, maar volgens mij heb ik er een iets geromantiseerd beeld van.
nou ER komt wat betreft ingrepen en de diagnoses en dergelijke wel het best bij de realiteit, alleen is dat natuurlijk een emergency room in amerika, en daar heb je heel andere gevallen over het algemeen in vergelijking met nederland.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:09 schreef -marz- het volgende:
Nou, ik heb alle seizoenen van ER in huis ..dankzij de ziekenhuisprogramma's op de EO en SBS6 weet ik inmiddels dat het er zo niet aan toe gaat in het echt. Maar de IC, daar is wel eens een programma over in de late uurtjes op discovery ofzo, dat ziet er altijd reuze boeiend uit.
Maar zoals jij zegt is het dus ook gewoon boeiend.
beetje late reactie. Maar nu eindelijk weer tijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Op de IC werken lijkt mij zeer afwisselend en boeiend inderdaad.
maar daar blazen toch ook wekelijks mensen d`r laatste lucht uit volgens mij.
@BJ. Hoe ga jij daar mee om.
200 gram is 1 glas water. Ga effe naar de wc (voor een grote of kleine boodschap of zoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef Fruity het volgende:
OKay, ik ben dan wel pas 5 dagen bezig, maar ik ben 200 gram aangekomen en hier baal ik van. Ik heb helemaal niets gesnoept, gezond gegeten en 2 keer hardgelopen.
Echt waar? De programma's die op de nederlandse emergency rooms (Eerste hulp) zijn opgenomen zie je alleen vrij suffe dingen, mensen met vrij vage buik/borst klachten, verstuikte polsen etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ER komt wat betreft ingrepen en de diagnoses en dergelijke wel het best bij de realiteit,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En computergirl: De IC is wel wat spectaculairder dan de EHBO op zich, alleen het toeval wil dat net elke keer dat ik er ben, er een heerlijke, serene rust heerst
Het mooi kotsende meisje.
Dat is je auraquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En computergirl: De IC is wel wat spectaculairder dan de EHBO op zich, alleen het toeval wil dat net elke keer dat ik er ben, er een heerlijke, serene rust heerst![]()
Mogge!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef Fruity het volgende:
OKay, ik ben dan wel pas 5 dagen bezig, maar ik ben 200 gram aangekomen en hier baal ik van. Ik heb helemaal niets gesnoept, gezond gegeten en 2 keer hardgelopen.
Woeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Yay, ik mag eten!.
.
.
2kg eraf en mijn vetpercentage maar liefst 3% gezakt. Ze was erg trots op de broek-move.
Nu maar eens bedenken wat ik kan maken van vis, groente, kip en vegetarische burgers.
ik wil t helemaal niet uit maken. ik wil hem nl. ook nog een kans geven. ik ben niet zo onvergeeflijk...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:55 schreef Faithy het volgende:
maak t uit, niet zeuren, als hij je echt wil komt hij wel smeken om je liefdeals niet, dan is hij je niet waard. Kommop zeg, je wil toch iemand die je aandacht geeft, ook een klein beetje als hij het druk heeft..
al is het maar een klein sms-je/mailtje/telefoontje met alleen 'ik vind je leuk' of 'ik denk aan je'
kleine moeite
ga met die gedachte vol zelfvertrouwen op vakantie (maak het dus daarVOOR uit) en heb plezier
Dat snap ik wel, dat je nu zo'n beslissing niet wil maken, maar laat iig niet over jezelf heenlopen! En bedenk ook dat het nooit altijd alleen maar leuk en gezellig kan zijn en juist hoe je met elkaar omgaat als het niet leuk en gezellig is, bepaalt vaak hoe het zal verlopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik wil t helemaal niet uit maken. ik wil hem nl. ook nog een kans geven. ik ben niet zo onvergeeflijk...
je hebt wel gelijk, maar ik wil t daar eerst met m over gehad hebben. alle leuke dingen die we samen hebben gehad heb ik hier namelijk níet opgeschreven dus ik maak voor mezelf een iets andere afweging dan jullie kunnen doen...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:16 schreef Faithy het volgende:
stel hem dan een ultimatum voor je weggaat..
Laat ik er overigens wel bij vertellen dat ik het met het tweede deel van de post wèl eens ben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:16 schreef Faithy het volgende:
als je hier NIET de leuke maar alleen de kutdingen verteltkunnen we natuurlijk moeilijk 'waarheidsgetrouw' op de je reageren. We zijn niet een zeurclubje, je mag ook best 's zeggen dat je wat leuks gedaan hebt hoor
Dit is inderdaad niet ongezond en 4 boterhammen op een dag is echt niet veel hoor. Zeker als je denkt dat je anders de dag niet doorkomt door honger, zou ik het niet minderen. Als je honger hebt, is de neiging ook groter om 'alles te eten wat los en vast zit' en dan zit je vast aan meer kcal dan die boterham.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:34 schreef Fruity het volgende:
Heb wel eergister een salade gegeten met geitenkaas (40 gr) en 1 tl stroop en druiven en sla met 2 bieflapjes. Tijdens dat avondmaal verder geen koolhydraat. Heb zelf toch wel het idee dat het redelijk gezond is wat ik eet en ook niet abnormaal veel of weinig.
Maar voor sommige lijners is 4 boterhammen op een dag nogal veel.
haha ja op de tv is het altijd errrrg suf, maar dat is de spoedeisende hulp, dus daar komen allerlei pten, en dus ook wonden (heeeel vaak vingers tussen de deur of in de zaagmachine enzo) en sportletsel enzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Echt waar? De programma's die op de nederlandse emergency rooms (Eerste hulp) zijn opgenomen zie je alleen vrij suffe dingen, mensen met vrij vage buik/borst klachten, verstuikte polsen etc.
Bij ER had iedereen in mijn herinnering levensbedreigende ziektes/verwondingen, en zo niet dan kreeg je die wel als extreme complicatie op een paracetamol of hechtdraad of zo
Thanks dat je me daar aan herinnert (ik vergeet dat echt altijd), maar ik word weer een paar daagjes labielquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
(ben je soms ongesteld? Dan zijn de meesten wel een kilootje zwaarder)
Nee hoor, daar ben je niet de enige in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ben ik de enige die zich wel een pietseltje kan voorstellen dat hij een beetje in paniek raakt van een hysterische vriendin?
nope...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben je niet de enige in.
Ga 2x per week hardlopen (ben met schema bezig). Meestal loop ik in mijn pauze buiten wat (deze week wat minder door weer).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij eet je best gezond en gevarieerd Fruity. Misschien kan je er wat meer bij bewegen als je wil dat het sneller gaat (ik weet niet wat je nu doet)?
Vind ik niet helemaal fair. Je kunt er niet vanuit gaan dat kwak 'hysterisch' is/was evenmin als dat je ervanuit gaat dat de mister een eikel is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben je niet de enige in.
ik heb uitgebreid verteld ove rhoe lief en leuk ie was in de dieetclub...lang niet alles nee...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:16 schreef Faithy het volgende:
stel hem dan een ultimatum voor je weggaat..
als je hier NIET de leuke maar alleen de kutdingen verteltkunnen we natuurlijk moeilijk 'waarheidsgetrouw' op de je reageren. We zijn niet een zeurclubje, je mag ook best 's zeggen dat je wat leuks gedaan hebt hoor
OK, maar ze vertelt hier over acute stress, niet eten, boos/panisch worden als vriendje niet belt... Dan neem ik aan dat het telefoongesprek niet is verlopen a la 'he, gaat het goed? ik heb al een paar dagen niets van je gehoord, dus ik dacht: ik bel even'...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal fair. Je kunt er niet vanuit gaan dat kwak 'hysterisch' is/was evenmin als dat je ervanuit gaat dat de mister een eikel is.
Nou Fruity, ik zou gewoon zo doorgaan en dan val je vast nog wel meer af. 200g erbij is natuurlijk ook helemaal niks
niet iedereen leest daar. Ik ook niet meer bijvoorbeeld. Dus tsja.. als we dan alleen maar horen dat hij je wegdrukt, dat hij je negeert, dat hij zegt dat je hem even met rust moet laten, etc... ja... dan krijgen we nogal een eenzijdig beeld...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb uitgebreid verteld ove rhoe lief en leuk ie was in de dieetclub...lang niet alles nee...
wil hier ook geen zeurclubje van maken, maar als ik met een acute crisis zit die invloed heeft op mn eetgedrag m,ag ik dat toch wel vertellen? ik heb toch verder neit om advies gevraagd? dan oet je ook niet gek opkijken als ik dat advies dus ook niet allemaal toepaselijk acht.
nu genoeg heirover hoor. ik meld t wel eens als er weer iets leuks gebeurt...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, maar ze vertelt hier over acute stress, niet eten, boos/panisch worden als vriendje niet belt... Dan neem ik aan dat het telefoongesprek niet is verlopen a la 'he, gaat het goed? ik heb al een paar dagen niets van je gehoord, dus ik dacht: ik bel even'...
zeg maar.
En dat is erg omdat.... ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
niet iedereen leest daar. Ik ook niet meer bijvoorbeeld. Dus tsja.. als we dan alleen maar horen dat hij je wegdrukt, dat hij je negeert, dat hij zegt dat je hem even met rust moet laten, etc... ja... dan krijgen we nogal een eenzijdig beeld...
Als je schrijft dat je ongelofelijk onzeker bent en het je eerste vriendje is enzo, kan ik me wel voorstellen dat je je geen houding weet met de onzekerheid. Of het onredelijk was of niet weten we niet natuurlijk, maar vervelend is het wel en het vriendje zal ook niet zo snel weten hoe ermee om te gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, maar ze vertelt hier over acute stress, niet eten, boos/panisch worden als vriendje niet belt... Dan neem ik aan dat het telefoongesprek niet is verlopen a la 'he, gaat het goed? ik heb al een paar dagen niets van je gehoord, dus ik dacht: ik bel even'...
zeg maar.
Ach weet je, het is ook heel erg balen dat ze er zo onzeker in is. Maar de toon van 'hij is een lul want hij houdt er geen rekening mee' begon me een beetje tegen te staan. Het is voor hem ook een prille relatie, weten wij veel hoe onzeker HIJ is...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je schrijft dat je ongelofelijk onzeker bent en het je eerste vriendje is enzo, kan ik me wel voorstellen dat je je geen houding weet met de onzekerheid. Of het onredelijk was of niet weten we niet natuurlijk, maar vervelend is het wel en het vriendje zal ook niet zo snel weten hoe ermee om te gaan lijkt me.
Ik vond het ook niet leuk als ik de hele week niets hoorde van vriendje van toen, tot het weekend eraan kwam, dan informeerde hij wat we gingen doen ofzo.Maar acute stress zou ik dat niet noemen, gewoon chagrijnig werd ik daarvan.
Woont iemand hier in de buurt van Utrecht? Ik denk dat, als ze idd nog in het ziekenhuis ligt, je haar een groter plezier doet met een tupperwarebakje (met een strik eromquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef Vivi het volgende:
Hey mensen, moet SHE nog in het ziekenhuis blijven? Anders is het misschienwel leuk om haar een bloemetje te laten bezorgen van ons?!..Ze slooft zich zo uit hier met d'r recepten enzo.
Een bosje nachtschade ofzo
er is aan haar knie geknutseld door mediciquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Huh, wat is er met SHE?
fijn dat het allemaal goed is verlopen verder SHEquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:13 schreef SHE het volgende:
Moppies toch
Ik ben alweer thuis. Ik wilde eigenlijk gisteravond al weg, maar dat mocht niet. Aangezien ik al genoeg heisa had getrapt over mijn verdoving en pijnstilling heb ik me maar koest gehouden omdat ik vermoedde dat ze dan de beveiliging erbij zouden roepen![]()
Er zitten gaten in mijn knie van de microscoop; een mooi litteken en het doet zeer. Ik hoop wel dat het nut heeft gehad en ik met een weekje weer een beetje kan staan.
Ik heb wel gelachen met de chirurg. Ik was zo gespannen dat ik bij voorbaat al 'auw auw auw' riep als ik zag dat een instrument richting een band gingTerwijl dat natuurlijk helemaal niet kon
Toen hij dreigde mijn stembanden ipv mijn kniebanden te fixen was mijn aanstelleritus wel zo'n beetje over.
Ik heb alleen paracetamol gekregen voor de pijn, maar dat doet dus weinig. Gelukkig heeft mams nog morfine voor haar artritis en dat werkt prima
ja, dat is gevaarlijk spul en ja, ik pas ermee op
En nee, jullie hoeven niets te sturen lieverds. Kom maar gewoon een keer slank eten bij Sjors als ze weer kan lopen. Vind ik veel leuker.
Oke, PM je adres maar, dan stuur ik 'm op! (We kunnen natuurlijk ook meeten! Dan kom je 'm fijn ophalen. Ben je nooit meer in NL?)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hee! Ik heb nu nog 42 aan van broeken, maar omdat het best goed lijkt te gaan, wil ik die esprit-broek wel! H&M zit per definitie raar bij mij.
Ik heb niet zoveel heup. (68 taille. 91 heup) Soms zitten H&M broeken bij m'n bovenbenen te strak, dat wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
H&M is ook raar. Die maken kleding voor vrouwen zonder taille, borsten of heupen. Je moet bijna wel androgyn zijn lijkt het
Zelfs de grotere maten missen een vrouwelijke snit.
Ik haat die winkel.
maar koop er natuurlijk wel, want ze zijn goedkoop![]()
Nee, zulke dikke bovenbenen heb ik ook niet (55 cm.). Die linnen broeken zijn sws een beetje baggy. als je ze koopt denk je dat het te klein is, maar na een uur dragen zit het oké en na een dag zakt het van je kont! Maar die chinobroek zat toen ik hem kocht idd goed bij de taille en iets te strak bij de bovenbenen, dus heb ik 'm eik nooit aangehad, want nu zit hij overal te wijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:07 schreef SHE het volgende:
Nou precies. Die H&M broeken zitten altijd te wijd bij mijn taille, te strak om mijn bovenbenen en de wijd bij mijn kont. Er klopt niets van.
Zulke grote bovenbenen heb ik niet
Maar volgens mij hangt dat van de lichting af, want ik heb linnen broeken die perfect zitten.
Hee Vik! Je kan ook best appeltaart maken van andere appels hoor! (Elstar, cox, braeburn)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil appeltaart maken, maar noch bij de Plus noch bij de AH kon ik goudreinetten vinden. Is het het seizoen niet ofzo?
Kan altijd nog op de markt kijken morgen of bij de groenteboer, maar ik had zo'n zin in prutsen vanavond.
Wat is een chinobroek?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, zulke dikke bovenbenen heb ik ook niet (55 cm.). Die linnen broeken zijn sws een beetje baggy. als je ze koopt denk je dat het te klein is, maar na een uur dragen zit het oké en na een dag zakt het van je kont! Maar die chinobroek zat toen ik hem kocht idd goed bij de taille en iets te strak bij de bovenbenen, dus heb ik 'm eik nooit aangehad, want nu zit hij overal te wijd.
Dat klopt wel. Alhoewel ik er ooit één prachtig jurkje vandaan heb gehaald, het is geen rekstof maar zit wel goed bij mijn taille én bij mijn borsten (wat een uitzondering is met niet-rekkende stof).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
H&M is ook raar. Die maken kleding voor vrouwen zonder taille, borsten of heupen. Je moet bijna wel androgyn zijn lijkt het
Zelfs de grotere maten missen een vrouwelijke snit.
Ik haat die winkel.
maar koop er natuurlijk wel, want ze zijn goedkoop![]()
Ik gebruik ook elstars; werkt prima!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil appeltaart maken, maar noch bij de Plus noch bij de AH kon ik goudreinetten vinden. Is het het seizoen niet ofzo?
Kan altijd nog op de markt kijken morgen of bij de groenteboer, maar ik had zo'n zin in prutsen vanavond.
Ik maak altijd tarte tatin met kerst. Appels geschild en in 8ten snijden, bakken in een half pakje boter. Als het bruin begint te worden suiker erover strooien. Ik schat zo'n 10 eetlepels. Weet niet precies, want ik strooi het altijd een beetje op gevoel erover. Als de suiker caramel is geworden stort je het in een bakblik; je vouwt er zo'n rond deeg op (te koop in Be. en in Fra. hier moet je misschien die vierkante plakjes gebruiken (het kan zowel brisee deeg zijn als bladerdeeg,) Gaatjes erin prikken en in de oven op de hoogste stand. Klaar als je deeg bruin kleurt. Omkeren op groot bord. Lauw laten worden en serveren met crème fraiche of vanille ijs. Alleen met kerst want caloriebom.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruik ook elstars; werkt prima!
schillen, beetje aanbakken met kaneel, suiker en een pietsie rum aroma
Hebben wij dezelfde franse ex?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:54 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat SHE gelijk heeft dat we allemaal vanuit eigen ervaringen spreken. Het vervelende is wel dat als je eenmaal onzeker bent bij iemand dat dat ook moeilijk overgaat. Das ook een kwestie van gewenning. Ik was bij mr. Fransoos ook altijd heel onzeker. Hij had altijd wel wat aan te merken. Rokje tekort, te dik
te slordig
nou ja ga maar zo door. Altijd ruzie dus, want ik ging er tegenin. Maar intussen word je daar toch super onzeker van. Hij was echt Mr.Macho himself. (sex wel heel fijn, vandaar toch nog 3 jaar geduurd
) En het rare is, hoewel ik daarna veel zelfverzekerder was geworden; toen ik hem terugzag na een jaar of 5 (don't ask) was het goddomme weer hetzelfde, we vervielen weer direct in hetzelfde patroon! Toen gelukkig na een week weer het licht gezien.
Hihi, het zou zo maar kunnen dat het dezelfde vent is, want die van mij had ook ineens een anti-kaal lotionnetje op het schapje staan toen ik er terug was, dus hij is waarschijnlijk haske kalend nu! (het is diezelfde geweldige knul van de chlamydia, need I say more...)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde franse ex?
Monsieur had altijd commentaar. Gek werd ik van hem. Nu ben ik sowieso nogal lichtgeraakt, maar deze man maakte echt de bitch in mij los.
Dan was ik te uitbundig, dan te stil, dan was mijn rokje te kort, dan te lang, dan was ik chagerijnig, dan te blij.
Het heeft jaren geduurd voor ik over die relatie heen was.
Ik heb hem onlangs nog een mailtje gestuurd. Hij stond in een krant en hij was kalend.
Daar heb ik hem subtiel op gewezen. Op mijn manier 'subtiel'
Sneu wellicht, maar ik kon er in elk geval wel om lachen.
Iedereen krijgt wat hij verdiend.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
SHEIk heb mij jeugdvriendje toen het uitging toegwenst dat hij snel kaal zou worden
Toen ik m op z'n 22e weer zag, had ie inhammen en een kale kruinDe lul
quote:
Ik had meloxicam gekregen en in combi met paracetamol was dat echtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Helaas wel. Maar ik heb druks en alles wordt daar beter van. Zelfs internet
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds een beetje verbolgen dat ze je naar huis sturen met een receptje paracetamol.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had meloxicam gekregen en in combi met paracetamol was dat echt
Daar een receptje van vragen, misschien?
Zonder dingen erger te willen maken dan ze al zijn, maarre... Heb je weleens Baileys chocolate mint op?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Het smaakt naar After-eight. Het is alleen wel klontgevoeliger, dus ik moet harder schudden. Maar dat is weer goed voor het slappe vel van mijn bovenarmen
.
Ik heb vandaag een nieuwe laptop aangeschaft. Maar ze leveren die krengen alleen nog maar met Vista. Ben net drie kwartier bezig geweest om de printer te installerenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Helaas wel. Maar ik heb druks en alles wordt daar beter van. Zelfs internet
Ik maakte vroeger weleens after eight milkshakesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Het smaakt naar After-eight. Het is alleen wel klontgevoeliger, dus ik moet harder schudden. Maar dat is weer goed voor het slappe vel van mijn bovenarmen
.
Nee, ik krijg altijd een beetje een weëig gevoel van Baileys. Ik vind het na 2 glaasjes al niet meer lekker. Maar chocolade jenever vind ik wel tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zonder dingen erger te willen maken dan ze al zijn, maarre... Heb je weleens Baileys chocolate mint op?
Baileys uberhaupt
Dat zie ik hier altijd in half-ontlede toestand bij de Delhaize staan en dan denk ik...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik krijg altijd een beetje een weëig gevoel van Baileys. Ik vind het na 2 glaasjes al niet meer lekker. Maar chocolade jenever vind ik wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Haag in zuid?? Midden, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:38 schreef SHE het volgende:
Herkenbaar; voor mij ligt altijd alles op de route.
Den Haag en Venlo liggen echter wel allebei in Zuid; daar waar Utrecht helaas nog steeds in Midden- Nederland woont
Oh echt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef octopussy het volgende:
niet om het een of ander hoor, maar routeplanners sturen je praktisch langs Utrecht als je Den Haag>Venlo invoert.
Hoe maak je dat? Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger weleens after eight milkshakes
Na een lange nacht E
Kippenvel!
Ik lees nog gewoon mee! Voel me niet enthousiast genoeg om mee te posten (en ik houd er niet van om alleen maar te zeuren). Dieettechnisch gaat het prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, hoe gaat het met Claudia? Die heb ik hier al een tijdje niet meer gezien!
Balen! Ik heb vorige week ook een hele taart in de prullenbak gemikt. Het was echt ranzig. Ik had zo'n Home Made vlaai geprobeerd. Dat deeg is niet de eten en de pudding die je er dan bij moet doen ook niet zo. Niet zo'n geslaagde actie dus. Maar lag het dan aan de appels??quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
De appeltaart is mislukt. Bodem was helemaal zompig. Ik doe wel een nieuwe poging als er weer goudreinetten zijn. Vanmiddag maar een cake bakken dan, dat kan niet mislukken
. Heb nog een recept voor een kokoscake liggen
.
Kokosolie is erg gezond. Je kunt er mee bakken, maar onder de 20 graden je kunt het ook gebruiken als vervanging van boter. En je schijnt er niet dik van te worden (het werd toegevoegd aan veevoer om de beesten vet te mesten, maar dat werkte dus niet).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:14 schreef Fruity het volgende:
Kokoscake is wel echt super lekkerBen dol op alles met kokos
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
Deze tvpf is special voor jou omdat jij moet blijven.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
LOL ik heb echt ff gelachenen PF BLIJJJJJJJF
zo goed???
Godverdomme BJ, kijk dat nou eens stralen. Met je ranke lijf !quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeelllow dames
Ik heb lekker een kwarktaart gemaakt voor morgenheerlijk
![]()
ik heb net foto's gemaakt van mijn nieuwe kleren, en zie nu voor het eerst zelf ook dat k ben afgevallen.
(don't mind the hair, kwam net onder de douche vandaan)
nieuwe rok en shirtje
[ afbeelding ]
ander rokje
en kwam net in actie... (maar rokje is eigenlijk leuker voor de winter met legging en laarsen)
[ afbeelding ]
dat wel ja.. als ze nu eens alle leggings verbranden ofzo..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef SHE het volgende:
En sweet mother of jesus...geen leggings.
Elke vrouw is lelijk in leggings.
wat goed!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Woei![]()
Ik heb mijn broek van 2 jaar geleden aan en hij past gewoon
Ik begrijp het niet Blo. Echt niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wel ja.. als ze nu eens alle leggings verbranden ofzo..
Dat probleem heb ik ook altijd, volgens mij ben ik ongeveer net zo lang als jij (1,81). Het laatste paar panty's dat mooi zat bij mij vond ik een paar jaar geleden en die hebben het afgelopen winter begevenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
bedankt voor de complimentjes
en die legging, is lange legging tot aan enkel, in laars.... en dat is eigenlijk alleen maar, omdat mijn benen zo lang zijn dat de meeste panty of maillots te kort zijn en dus het kruis onder mijn kruis hangt en tja dat is vooral niet comfortabel
Heupbroeken genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet Blo. Echt niet.
Er zijn gewoon een paar designtechnische misverstanden in mode-land. Zaken die je figuur hoe dan ook nooit recht doen, tenzij je een anorexisch kutwijf bent.
Ik noem :
- de bermuda
- de legging
- heupbroek ( kies altijd net iets hoger in de taille, anders > rolletje. Tenzij je NUL vet van taille tot scheenbeen hebt.
- de lage hak pump ( kies altijd of voor > 6 cm of helemaal plat )
- de broek met wijd naar smal pijp ( hallo heupen!)
- de BH met doorzichtig plastic bandjes ( prachtig, die in het vlees drukkend plastic)
- de klok-rok
- zwarte kousen ( hoeveel aandacht wil je naar je knokige knietjes?? )
- Schoenen met een ronde neus. Iedereen, ziet er dom uit met schoenen met een ronde neus. Tenzij het sneakers, motorlaarzen of noodzakelijke army boots zijn. Bovendien maakt het je een propje.
Heeft u één van deze artikelen in uw kast?
De fik erin. Nu!!
LOL dat wist ik dus echt niet, maaruh ik heb de nieuwe al tussen de topics staanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
we zijn pas bij 274 en er kunnen 300 posts in....
rechtsboven naast je postdatum en tijd zie je als het goed is het postnummer in dat topic staanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
LOL dat wist ik dus echt niet, maaruh ik heb de nieuwe al tussen de topics staan
Leuke foto's! Je straalt!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeelllow dames
Ik heb lekker een kwarktaart gemaakt voor morgenheerlijk
![]()
ik heb net foto's gemaakt van mijn nieuwe kleren, en zie nu voor het eerst zelf ook dat k ben afgevallen.
(don't mind the hair, kwam net onder de douche vandaan)
nieuwe rok en shirtje
[ afbeelding ]
ander rokje
en kwam net in actie... (maar rokje is eigenlijk leuker voor de winter met legging en laarsen)
[ afbeelding ]
Zwarte panty's bezit ik wel, en die staan me goed hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet Blo. Echt niet.
Er zijn gewoon een paar designtechnische misverstanden in mode-land. Zaken die je figuur hoe dan ook nooit recht doen, tenzij je een anorexisch kutwijf bent.
Ik noem :
- de bermuda
- de legging
- heupbroek ( kies altijd net iets hoger in de taille, anders > rolletje. Tenzij je NUL vet van taille tot scheenbeen hebt.
- de lage hak pump ( kies altijd of voor > 6 cm of helemaal plat )
- de broek met wijd naar smal pijp ( hallo heupen!)
- de BH met doorzichtig plastic bandjes ( prachtig, die in het vlees drukkend plastic)
- de klok-rok
- zwarte kousen ( hoeveel aandacht wil je naar je knokige knietjes?? )
- Schoenen met een ronde neus. Iedereen, ziet er dom uit met schoenen met een ronde neus. Tenzij het sneakers, motorlaarzen of noodzakelijke army boots zijn. Bovendien maakt het je een propje.
Heeft u één van deze artikelen in uw kast?
De fik erin. Nu!!
Ik hou van de skinny jeans!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:24 schreef conleche het volgende:
Heupbroeken present!! Toen de heupbroeken nog niet in de mode waren droeg ik mijn 501's (begin jaren '90 al op m'n heupen. Ik heb nl een kort bovenlijf en met een heupbroek heb ik inene een precies goed bovenlijf.
Er zijn geen vetrolletjes zichtbaar though, omdat ik ze niet te strak draag.
Rest van de items; I couldn't agree more en wil daar de Skinny nog aan toevoegen, want = eigenlijk een leggging met een gulp. Bovendien ook alweer passé.
Ach, het is voor een overgroot deel zwelgen in zelfmedelijden om niets. Ik probeer mezelf eruit te halen door lieve dingen voor mezelf te doen. Komt wel goed.quote:
Eten, trut.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben er achter! Ik ben niet meer te zwaar maar ik zit iets te los in m'n vel..
Sporten lijkt mij? En dan hardlopen of juist iets anders?
Sterktequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, het is voor een overgroot deel zwelgen in zelfmedelijden om niets. Ik probeer mezelf eruit te halen door lieve dingen voor mezelf te doen. Komt wel goed.
Mijn vader wordt vrijdag geopereerd (nierkanker, nier gaat eruit) en daar ben ik stikzenuwachtig om. Dat is dan het terechte deel van mijn zelfmedelijden. Mijn moeder probeert me gerust te stellen met uitspraken als 'hij is zo sterk' en 'hij is een goed mens'. Ja, hij heeft veel karmapunten verdiend in dit leven, maar het is natuurlijk gewoon een loterij. Ze maakt zichzelf maar wat wijs. Ik kan het niet uitstaan. Eigenlijk ben ik veel te emotioneel om een rationeel mens te zijn.![]()
Ik kan me er nu echt niet toe zetten om bezig te zijn met m'n gewicht. Inschrijven bij de sportschool heb ik ook nog niet gedaan. Het eten zit goed; ik concentreer me nu op uitbreiding van mijn receptendatabase en het verkennen van de natuurvoedingswinkel. Na mijn vakantie in augustus ga ik wel met de overige zaken aan de slag.
Goed. Ik heb 24 uur geslapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sterkte
SHE, hoe gaat het met je knie?
Ik heb ook een week zo goed als stilgestaan met afvallen toen ik ongesteld was. Klinkt dus helemaal niet vreemd!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:27 schreef Fruity het volgende:
Ik ben nu een week bezig en 0,0 kg afgevallen, Zelfs mijn vriend vindt het vreemd. wel ongesteld, maar volgens mij ben ik dan juist niet zwaarder (wel Pil 3 maanden doorgeslikt). Ik ga gewoon door met hoe ik bezig ben, want het voelt toch echt goed.
Succes Claudia, kan me voorstellen dat je stik-zenuwachtig bent.
Je ziet er echt slank uit Beessie-Jen. Ik zie je nu voor het eerst, goed figuur! Niet de dun en niet te dik, gewoon normaal.
Herkenbaar...Ik heb ook een zandloperfiguur dus het valt niet op als ik aankom...alleen die armen. Ik heb echt aanleg om vet op te slaan op mijn bovenarmen. Dat is echt niet fraai; hemdjes en topjes kunnen dan echt niet. Bloesjes zitten superstrak. Als ik afval gaat het eerst van mijn buik en taille af, dan bovenbenen en billen. Armen blijven altijd aan de potige kant. Ik heb hier wel dumbbells liggen, maar mijn armen zijn op zich niet slap, maar gewoon bol! Wat kan ik dan nog doen? Ik ben bang dat ik dan moet gaan afvallen tot een heel stuk onder mijn gewenste gewicht (dus eerder 58 dan 62 kilo). Waar ik dan bang voor ben is dat mijn heupen en borsten ook verdwijnenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:29 schreef SHE het volgende:
Alleen nu jullie zo krankzinnig afvallen; denk wel aan de armen! Die armen zijn altijd het aller, allerkutst om weer in gareel te krijgen als je afvalt.
Voor de liefhebber heb ik nog wel 2 x 4kg dumbells liggen hier. Kun je lekker thuis rommelen.
Elke dag paar sets triceps en paar sets biceps ( oefeningen heb ik ook wel ) en de armen gaan mee met de rest in verhouding.
Volgens mij moet je dan met heel lichte gewichtjes trainen, maar dan wel heel vaak herhalen. Dat is wat ze mij aanraadden op de sportschool. Ik heb dan niet echt dikke bovenarmen, maar wel vrij brede, sterke schouders en ik train dus nooit met zware gewichten, ben veuls te bang dat ik zo'n opgepompte Britney Spears stierenek krijg....quote:Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Herkenbaar...Ik heb ook een zandloperfiguur dus het valt niet op als ik aankom...alleen die armen. Ik heb echt aanleg om vet op te slaan op mijn bovenarmen. Dat is echt niet fraai; hemdjes en topjes kunnen dan echt niet. Bloesjes zitten superstrak. Als ik afval gaat het eerst van mijn buik en taille af, dan bovenbenen en billen. Armen blijven altijd aan de potige kant. Ik heb hier wel dumbbells liggen, maar mijn armen zijn op zich niet slap, maar gewoon bol! Wat kan ik dan nog doen? Ik ben bang dat ik dan moet gaan afvallen tot een heel stuk onder mijn gewenste gewicht (dus eerder 58 dan 62 kilo). Waar ik dan bang voor ben is dat mijn heupen en borsten ook verdwijnen
ow ja dat is echt superlelijk... denk dat je wel gelijk hebt, je moet de lange spieren trainen, dus minder zwaar en meerdere herhalingen...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan met heel lichte gewichtjes trainen, maar dan wel heel vaak herhalen. Dat is wat ze mij aanraadden op de sportschool. Ik heb dan niet echt dikke bovenarmen, maar wel vrij brede, sterke schouders en ik train dus nooit met zware gewichten, ben veuls te bang dat ik zo'n opgepompte Britney Spears stierenek krijg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |