abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 9 juli 2008 @ 15:27:33 #1
70532 loveli
N
pi_59997263

Het vorige deel: Slank de zomer in # 182 alweer! Roddeltantes en zuiplappen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 9 juli 2008 @ 15:28:52 #2
70532 loveli
N
pi_59997299
Game on!
crap in = crap out
pi_59997350
Had juist een nèt wat andere titel in gedachten
Maar nu ga ik werken, dat is wel nuttig
Het mooi kotsende meisje.
pi_59997521
Hihi, die titel!

Ik ga zo maar eens richting sportschool. Ben sinds de vakantie nog niet geweest, dus bij elkaar een maand zonder billenbuikbenenles. Als dat maar goed gaat!
pi_59998101
Ik vind het wel een goeie van je, loveli
pi_59998540
Heb je dit ook al in de praktijk gebracht loveli?

Ik zou me als potentiele lover best lullig voelen als ik direct naar de SOA-kliniek verwezen wordt door mijn prille liefde.

* -marz- heeft 2 kiwi's gegeten net
Springfield's looking pretty dusty today
  Vis een optie? woensdag 9 juli 2008 @ 16:50:07 #7
70532 loveli
N
pi_59999610
Laat ik het zo zeggen, ik laat mijn welzijn niet afhangen van hoe lullig mijn potentiele lover zich misschien voelt. En er zijn nog wel meer dingen waarover ik wil praten voor we tussen de lakens duiken, zoals een eventuele zwangerschap. Ik ben niet aan de pil, dus er wordt sowieso eerst gepraat.

Zo, nu snel even m'n bloemen in het water zetten en dan aan het werk!
crap in = crap out
pi_60000108
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:50 schreef loveli het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik laat mijn welzijn niet afhangen van hoe lullig mijn potentiele lover zich misschien voelt.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
pi_60000171
Hallo, ik ga ook eens meelezen/-posten hier. Ik zou niet weten hoeveel ik af wil vallen in kilo's, maar ik kwam van de week foto's van mezelf tegen van 2 jaar terug en toen zag het er toch allemaal wat mooier en strakker uit dan dat het nu is .

Vanavond sportschule
pi_60000281
Welkom schreeuwerige username

Al een plan van aanpak achtig iets gemaakt?
pi_60000592
Ik ben sinds een aantal weken bezig met the usual stuff: sporten, geen foute tussendoortjes meer, geen vruchtensappen meer und so weiter.
Ben nooit echt een ongezonde eter geweest, fastfood, snoep en cola kunnen me gestolen worden.
Vind het vooral erg dat er in zoveel dingen zo ontzettend veel suiker zit Zelfs in mayonaise enzo.

Ik ben al sinds m'n 11e vegetarier en ik merk wel dat ik het moeilijk vind om verantwoord broodbeleg te eten. Je komt dan qua hartigheid toch al gauw uit op kaas... En wat zijn nou, naast appelstroop verantwoorde zoete dingen voor op brood?
pi_60000693
Light jam of pindakaas of varianten van pindakaas met andere noten. Sandwichspread achtige dingen (je moet ervan houden), light smeerkaas, vegetarische paté, ...

Ik maak vanavond het SHE recept met de snijbonen ook met een kipfileetje erbij denk ik. Mens, maak nou eens een wiki ofzo met al je recepten erin. Mensen zoals ik kunnen werkelijk niets zelf verzinnen in de keuken
pi_60001178
Ik vind sandwichspread wel lekker, maar volgens mij zit er in die van Heinz zoveel zooi
Pindakaas met stukjes noot

Ik maak vanavond gestoomde groente (peultjes, cherrytomaatjes en nog wat) met rijst
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:19:31 #14
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60001564

Mijn zwart/blauwe teen...
Die bleek dus mooi op twee plaatsen gebroken te zijn!

Gips kon schijnbaar niet, dus zit er nu een spalk op gemaakt. Extra gratisch een paar krukken erbij maar klaar was ik nog niet. Want toch in het ziekenhuis zijnde nog even snel naar 't wrattenspreekuur. Want die rot dingen gaan maar niet weg. Na een vries en snij behandeling aan mijn andere voet zit die nu ook in het verband.
En de tandarts wilde vanmorgen ook alweer boren want die had een gaatje gespot, gelukkig doet ie dat pas eind augustus.

Een dagje doktoren hoor. Lekker handig!
Had morgen nog wel afgesproken om te gaan squashen met drie anderen, lekker mixen enzo.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:00:29 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60002322
@zwahiel; *knuffel*
balen van je teen zeg...

@ de rest... wat een onderwerp weer haha nou heb niet zoveel gemist dus ....

heb net lekker weer een maaltijdsalade met garnalen op was heel lekker.

zit nog steeds in de nachtdienst en ben niet zo heel fit, dus beachvolleyballen maar een keertje overslaan vanavond... anders wordt dat weer niets van8...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60002348
Jeumig wat een medische pech valt dat ff tegen agz je dacht dat het gekneusd was.

Niet echt handig nu, 2 voeten tegelijk beschadigd ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:03:35 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60002394
Ik wil ook hier even melden dat ik dus SOA vrij ben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:17:01 #18
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_60002697
Vanavond indisch.
pi_60002732
Lijstje:

10h30 O: meloen serranoham en een gekookt ei: ± 175 cal.
14h00 L: salade: rucola melange, rode ui, cherrytomaat, pecannoten en geitenkaas. Dresing van witte balsamico-azijn en basilicum-olijfolie. ± 375 cal. (had ik eik gisteren zullen eten, maar was er niet meer van gekomen)
19h00 T: wodka en stukjes kebab met grove ui en koriander erover en een beetje aioli. ± 350 cal.
20h30 D: notensoep. Bij een kippensoep die ik al eerder had gemaakt en ingevroren en ontdooid, heb ik de volgende ingredienten gegooid:
1/2 zakje paprikarauwkostmix, 1 flinke eetlepel biologische pindakaas, 2 tenen uitgeperste knoflook, een half dingetje boemboe wat ik nog over had, sambal badjak, beetje vloeibare zoetstof, wat gehakte amandelen en pecannoten en zo als ik het neem doe ik er nog wat verse koriander over. Ik schat zo'n 350 cal. per kom. Dan neem ik als toetje een ijsje van 12 cal. Jawel 12 hele calorieen. Ik weet nog niet of ze lekker zijn, maar dat moet ik proberen.....
pi_60002903
Je notensoep klinkt fantastisch.
Dat sommige mensen zo creatief zijn in de keuken, daar sta ik echt van te kijken altijd.

Mijn lijstje steekt er een beetje duf bij af:

biogarde met zemelen en suikervrije siroop
vitalinea
boterham met ossenworst
boterham met hazelnotenpindakaas (kon het alweer niet laten )
cashewnoten
2 kiwi's
SHE's snijbonenhapje met kipfilet

Kijken of ik vandaag wel de energie heb om te sporten. Ik heb op dit moment dezelfde dip als het weer (en word daar emotieloos en vaatdoek-achtig van).
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:28:06 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60002982
ik had een luduvudu dagje:

O: halve boterham met plakje schwarzwalder schinken
A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60003006
Ijsjes van 12kcal?? Vertel op!
pi_60003070
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef -marz- het volgende:

Kijken of ik vandaag wel de energie heb om te sporten. Ik heb op dit moment dezelfde dip als het weer (en word daar emotieloos en vaatdoek-achtig van).
Ik ga die snijbonen van SHE binnenkort ook proberen: ik ben dol op snijbonen!

Ik heb gelukkig al gesport en het was een nieuwe leraar en die leek op Mari van der Ven, die make up nicht. Ik kon m'n lachen af en toe maar nauwelijks houden. Bovendien wassie zelf nogal vadsig!! Wel goeie training though
pi_60003125
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:

A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
Aw

Gauw weer meer eten hoor.
pi_60003126
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ijsjes van 12kcal?? Vertel op!
Ja het zijn een soort mini-splits 8 in een pak: de helft met tropicalfruits en de andere helft met cassis en wit ijs van binnen en het merk is "Not Guilty". Maar goed wacht maar ff af: misschien is het niet te eten.......
pi_60003153
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:

Dat klinkt ernstig!! Is het uit?
pi_60003168
Haha. Niemand wil mij ooit geloven als ik vertel dat mijn yogadocente redelijk zwaarlijvig is. Maar het is heus, en ze is superlenig (tot op het punt waar haar rolletjes in de weg zitten).

Die not guilty ijsjes zijn goed te eten (voor een 12 kcal ijsje).

[ Bericht 17% gewijzigd door -marz- op 09-07-2008 19:40:33 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:57:00 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60003736
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat klinkt ernstig!! Is het uit?
niet eens. of mischien wel. ik weet het niet want ik krijg geen contact. hij zou me vandaag bellen (na een paniekuitbarsting van mij nadat hij niet op kwam dagen en een "ik heb even rust nodig" sms van hem van gisteren) maar heeft dat niet gedaan. ik krijg eigenlijk al twee weken steeds geen contact en dan ineens gaat t tussendoor heeel goed, maar heb t idee dat er nu door wederzijdse stress en onbegrip iets geknapt is.

en ik heb dus geen grip op de situatie. hij neemt niet op en belt niet, ik heb geen kans erachter te komen wat er is of uit te leggen wat er met mij was.

ik hoop dat t niet uit is, dat ie me nog belt voor we vrijdag beiden weggaan voor een week (niet samen).

heb vanavond 1 keer gebeld (niet opgenomen - gisteren drukte hij me nog weg) en 1 berichtje gestuurd waain ik zeg dat ik snap dat ie t druk heeft, m verder met rust zal laten voorlopig, sorry voor gisteren, ik leg ooit nog wel uit waarom ik zo deed, ik ben wel erg verdritig en hoop dat ie me nog belt voor ie weggaat (=sms in andere worden gesteld)

maar goed, ik wacht nu dus af tot hij reageert. ik zal m echt met rust laten. vrijdag moet ie z scriptie inleveren. ik hoop dat t weer goed komt. ben echt heel verdrietig ik mis m zo....
pi_60003961
Aaww ! Ik word ook verdrietig als ik je verhaal lees arme kwak ik hoop ook dat het allemaal goed komt. Gelukkig zit je je niet vol te stouwen met muffins nu
pi_60004370
Liefdesverdriet is echt verschrikkelijk. Enige fijne er aan vond ik dat het de enige stress situatie is waar ik zo'n 6kg van afviel zonder te lijnen en met redelijk wat drank per dag. Ik had een soort van raar verdriet terwijl ik ook het idee had de hele wereld aan te kunnen. Laten we hopen dat hij scriptiestress heeft...

Vandaag gegeten:
4 boterhammen met mager beleg
Optimel vla met yoghurt en een kiwi
salade van sla, druiven, geitenkaas, balsamico azijen en een beetje stroop oh ja en walnoten
2 bieflapjes
3/4 banaan

En net heerlijk door de regen een stukje gerend. Daarna lekker warm gedouched, was erg aangenaam eigenlijk!

Straks misschien nog een sinaasappel of een volkoren beschuit met muisjes als ik echt snak naar iets zoets. Ik vind dat echt lekker, maar helaas houd ik niet zo van kinderen
pi_60004434
@concleche: heeft wodka een bepaalde functie voor je? Dieetvoorschrift o.i.d. of gewoon voor de lekker?
Ik vind het altijd een soort van scheut ontspanning geven , veel meer dan andere dranken.
pi_60004485
Wat vind jij dan van die rare 'dingetjes' die aan die muisjes zitten?
pi_60004536
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef -marz- het volgende:
Wat vind jij dan van die rare 'dingetjes' die aan die muisjes zitten?
Ik snap dus niet waarom die dingen daar aan zitten. Het zijn best ranzige sprietjes. Wat is het eigenlijk? Soort van steeltje net zoals bij een druif? Maar je proeft het niet echt als je gewoon een hap neemt, hoef er niet van te kokhalzen, maar het is wel typisch zoiets waarbij ik me dat wel zou kunnen voorstellen
pi_60004676
Aha. Ik denk er, op het kokhalzen na, hetzelfde over

Wodka vind ik ook lekker ontspannend. Maar deze week probeer ik niet te drinken. Zaterdag lag ik lam en beroerd m'n kots in te houden in een hotelbed. Ik had 2 wijntjes en 1 halve liter biertje op. Oftewel, de aftakeling is reeds begonnen.

en ik zou gaan sporten
pi_60005230
Kwak: probeer het positief te zien: waarschijnlijk kan hij geen drama nu gebruiken omdat hij ontzettend druk is voor studie toch? Het kan best zijn dat als ie klaar is, dat hij dan geen idee heeft, dat jij zo in de rats zat. En over het algemeen gesproken is het sowieso beter als je probeert om je minder afhankelijk op te stellen. Ik weet natuurlijk niet zeker óf je dat doet, maar zo komt het een beetje over in je posts. Daar wordt een relatie alleen maar relaxter van!

Marz: ik wilde net zeggen dat die 12 cal. ijsjes verschrikkelijk waren! Ik had vanille-ijs binnenin verwacht, maar kreeg een soort yoghurtijs (tenminste dat hoop ik dan maar, want het was zurig!) Van Not guilty heb ik weleens zo'n beker geprobeerd en de cornetto's (meer dan 12 calorieen!) en die waren wel goed te doen!

Fruity: Ik vind wodka heerlijk! Ik krijg er een kortstondig roesje van (vooral als je ergens in een avondzonnetje kan zitten!) en dat is idd ontspannend!

Marz en Fruity: die priegeltjes, dat zijn anijszaadjes die niet helemaal omsmolten zijn met de suikerlaag. Tenminste: dat denk ik!
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:34:05 #36
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60005972
Nu weet ik ook waarom sommige mensen zeuren over het aantal trappen in mijn huis
Damn... Trappenlopen is niet meer zo makkelijk zeg!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_60006538

Ik heb ku lu yuk gegeten. Zelfgemaakt. Is dat zondig? Het was wel heel lekker en ik heb maar een piep-beetje rijst genomen.
pi_60006731
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef conleche het volgende:
dat die 12 cal. ijsjes verschrikkelijk waren! Ik had vanille-ijs binnenin verwacht, maar kreeg een soort yoghurtijs (tenminste dat hoop ik dan maar, want het was zurig!)
Je moet ook niet te veel verwachten van zo'n ijsje

Nog even over kanker ik las net in de krant dat ze meiden van 12 jaar willen gaan inenten tegen HPV en mogelijk ook 13 tot 16 jarigen. Waarschijnlijk is het dus wel de moeite waard om te doen.

Ben toch nog gaan fitnessen het was even afzien want er zat een spiertje in m'n rug vervelend te doen tijdens mn situps. En ik wilde niet afgaan voor de hele fitnesszaal door na 2 situps alweer te stoppen.

Hulde aan mensen die het niets kan schelen wat anderen misschien wel denken, ik hoop het ook nog eens te leren
pi_60007399
Ik hou wel van yoghurtijs Waar te koop? Ben overigens een groot fan van zelf ijsjes maken met zo'n malletje van de Xenos.

Ik ben net een uurtje wezen sporten Half uur gerend, toen wat kracht en daarna nog even gerend omdat ik daar zin in had . Nu heb ik alleen trek...
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:42:50 #40
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60007723
@ kwak een hele dikke knuffel....

heel vervelend deze situatie en ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat hij snel contact met je opneemt om uit te leggen hoe het zit (en mocht het wel zo zijn, dat hij het niet meer ziet zitten, laat hij dan ook een beetje man zijn en het gewoon tegen je zeggen....)..
Ik heb ook ooit eens zo;n vriendje gehad die er altijd heel erg omheen draaide en twijfelde.. en dan ging het periodes prima, en dan was het ineens weer helemaal mis. En daar word je echt giga-onzeker van
ik heb het uiteindelijk 2 jaar met hem volgehouden en toen zelf de knoop maar doorgehakt (en dat had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen)....

ga zo weer aan het werk.. geen zin, ben moe, maar plicht roept weer....
(gelukkig ben ik inmiddels op de helft )
pi_60008031
Wow wat een conditie WSS! Al dat geren.
Na krachttraining sta ik altijd te trillen op m'n benen en krijg ik mn auto amper uit het parkeervak gedraaid, laat staan dat ik ga rennen sowieso heb ik een brakke conditie altijd zou het met bloedarmoede/lage hb waardes te maken kunnen hebben?

Werkze BJ! Doe de patienten de groeten ik ga een schoonheidsslaapje inlassen
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:55:49 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60008080
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik hou wel van yoghurtijs Waar te koop? Ben overigens een groot fan van zelf ijsjes maken met zo'n malletje van de Xenos.

Ik ben net een uurtje wezen sporten Half uur gerend, toen wat kracht en daarna nog even gerend omdat ik daar zin in had . Nu heb ik alleen trek...
Kijk, dit zijn nu usernames waar ik iets mee kan.

Marz en andere SHE-ba's , ik heb mijn lief gevraagd een snazzy website voor me te bouwen alwaar ik mijn recepten, do's en don'ts kwijt kan.
Hem kennende, duurt dat weer een eeuwigheid, dus als het niet voor deze week klaar is, blog ik wel even.

Mijn moedertje heeft ook weer haar stoffige boeken aan mij overgedragen; dus ik zit weer boordevol inspiratie.
Ik heb vandaag overigens fantastisch gegeten, ik moest er bijna van huilen! Een kalfsragout op basis van champagne ( er ging serieus een halve fles in ) . De saus was zo in balans en zo prachtig; dat de tranen van geluk er een romantisch meertje van maakten *sniff*

Koken is liefde. Echt!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:57:47 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60008127
SOA's! .
Tevens TVP. Ik zit op Mark te wachten, want ik ben eerder op de avond met zijn sleutels binnen gekomen. Nu moet ik wachten tot hij thuis komt van zijn moeder, want anders kan hij er niet in. Maar ik ben moe en ik wil naar bed.
*grom* . Note to self: altijd je eigen sleutels meenemen!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:58:37 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60008151
Oeh, yoghurtijs staat hier ook op het programma morgen.
Ik heb een emmer griekse yoghurt die op moet. Daar gaan bramen, frambozen, blauwe bessen en aalbessen bij, die ik heb ingekookt met flink wat zoetstof; dan nog wat optimel frambozen yoghurt erdoor en in de vriezert ermee.

Ik ga mezelf er morgen helemaal mee insmeren...rrrroaarrr
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:11:43 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60008520
Wat gebruik je als zoetstof dan? Stevia?
pi_60008579
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef -marz- het volgende:
Wow wat een conditie WSS! Al dat geren.
Na krachttraining sta ik altijd te trillen op m'n benen en krijg ik mn auto amper uit het parkeervak gedraaid, laat staan dat ik ga rennen sowieso heb ik een brakke conditie altijd zou het met bloedarmoede/lage hb waardes te maken kunnen hebben?

Werkze BJ! Doe de patienten de groeten ik ga een schoonheidsslaapje inlassen
Met de auto naar de sportschool?
*heeft makkelijk praten met een sportschool op 5 minuten loopafstand*

Trillen had ik in het begin veel last van, ging wel over though.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:19:09 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60008721
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Vivi het volgende:
Wat gebruik je als zoetstof dan? Stevia?
Stevia, of natrena vloeibaar.
Van aspartaam ga je namelijk niet dood. Elke zoetstof is prima. Zolang je voor bakken maar vloeibaar gebruikt en stof voor zoeten van drankjes enzo.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:31:21 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60009036
Mwah..ik ben niet zo'n aspartaam-fan hoor..liever Stevia dan .
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:33:45 #49
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60009097
Voor de smaak is dat te betwisten idd, aspartaam is bitter. Maar voor je gezondheid hoef je het niet te laten.
Stevia is prima ; maar wel oppassen, freakin'zoet.
Ik ga er qua dosering nog regelmatig de mist mee in.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:50:22 #50
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60009480
vandaag echt pizza gehad als avondeten, als ontbijt een broodje kipfilet, lunch een bruine bol met kipfilet en sla en tomaat en als avondeten dan dus een pizza. Had echt even geen trek om te koken of om lastig te doen (of gewoon om te lopen, want dat is gewoon een beetje lastig). Hopelijk loop ik morgen wat makkelijker
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:24:39 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60010082
@ marz en fruity en BJ: thanks

[nu een lang verhaal sla vooral over, blabla R&P enzo]

@ conleche: Ja dat is t grote punt, ik probeer het echt, maar ik krijg niet echt de kans om het te "leren". Dit is mn eerste vriendje, ik ben altijd alleen geweest (ben 25), dus ik loop ook gewoon een beetje te stuntelen nog en ben erg onzeker. en dat kan hij er nu niet bij hebben.

stomme is dat ik t echt wel snap, en dat t allemaal geen punt was geworden als ie gewoon 1 keertje de tel. had opgenomen en tegen me gezegd had wat er was...of dat ik niet moest bellen omdat ie een tijd had...of gewoon even een sms had gestuurd dat ie niet kon komen...

ik kreeg echter vanavond een sms van hem dat ie geen behoefte heeft aan mijn uitleg, dat ik zelf conclusies had moeten trekken als ie geen tijd voor me heeft en niet reageert. dat t niet alleen zijn probleem is als ik daar onzeker van word. dat ie me ook graag nog even live had gesproken maar dat ie daar geen tijd voor had, sorry. dat ik maar lekker op vakantie moest gaan en dat we daarna wel zien.

tsja. ik was eerst erg verdrietig, maar ik snap wel waar t vandaan komt. ik geef m maar de ruimte. heb nog wel geantwoord op die sms en laat m nu maar een poosje met rust. ik ben stiekem ook wel een beetje boos dat ie doet alsof ik dom ben dat ik "the message" niet doorhad, terwijl híj hij gisteren zelf zei dat ie zou komen, en niet kwam, en mij wegdrukte toen ik belde of hij nog kwam om half tien. en gisteren ook zelf zei dat ie me vandaag zou bellen en t niet deed, waarop ik heb vandaag uiteindelijk 1 berichtje heb gestuurd....

ja, ik moet inderdaad leren meer vertrouwen te hebben, los te laten, minder afhankelijk te zijn. maar ook ík kan geen gedachten lezen en ik vind niet dat ie me kwalijk kan nemen dat ik t niet snap als hij niet doet wat ie uit zichzelf belooft...en dat ik dan dus contact zoek tegen de "hints" in...hij kan ook best leren iets meer te communiceren. maar die strijd laat ik nog maar even zitten...

ik ga proberen van mn vakantie te genieten en ik hoop dat we een keer normaal kunnen kletsen als ik terug ben. misschien zelfs pas weer twee weken later als ik terug ben van tweede vakantie en hij van zijn eerste... ik baal er van, maar ben wel opgelucht dat ik nu tenminste weet hoe t zit. helaas was t wel een van mn pieker-doem scenario's en niet de luchtigheid di vriendinnetjes me influisterden...

kwak is nog wel n beetje sip

[ontopic]

vanavond nog een paar zelfgebakken zandkoekjes gegeten... toch nog een paar calo's erbij op deze rare dag...was maar goed ook, kwam in de eetmeter op 550 uit (zonder de koekjes)
pi_60010086
* Sport_Life is deze maand ruim 5 kg aangekomen!!
nu maar hopen dat het niet meer wordt, vind het zo wel fijn !
  Vis een optie? donderdag 10 juli 2008 @ 00:44:40 #53
70532 loveli
N
pi_60010403
@kwak: dikke knuffel! Ga vooral genieten van je vakantie en bedenk niet nog meer pieker-doem scenario's.
crap in = crap out
pi_60010836
ik heb een stevia plantje
pi_60010862
kwak, waarom zou jij hem iets uit moeten leggen?
had je echt een afspraak of meer van: ja misschien kom ik nog wel langs-afspraak?
Het eerste: laat hem maar lekker uitleg geven!! Niet zo met je laten sollen. Hij wil je. Of hij wil je niet. Niet half en wanneer het hem uitkomt. Hij kan best zeggen: deze week heb ik het druk, aub niet storen (ook wel vaag)
maar niet jou wegdrukken etc
  donderdag 10 juli 2008 @ 02:11:32 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60011274
goedenacht

Ik ben weer an die arbeit en gelukkig stukken rustiger dan gister. Veel overzichtelijker. NU maar hopen dat dat ook zo blijft de rest van de nacht....

@Kwak: wat vervelend allemaal zeg! en wat een onzekerheid zal je dit opleveren. En je gaat niet echt met een lekker gevoel op vakantie zo lijkt mij?
en ik ben het wel met PF eens, je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Graag of helemaal niet denk ik dan... vooral niet te afhankelijk worden en duidelijk je grenzen aangeven!

verder heb ik zeeeeer weinig te melden. Beleef ook erg weinig als ik nachtdiensten heb.
pi_60012296
@ kwak

niet jezelf af laten schepen. Druk is niet leuk, maar hij kan best wat normaler tegen je doen

tsk!

Hier een laatste stress-stuiptrekking: tentamen straks om half 11, en ben als de dood. Wil 't zo graag halen...
Gisteren de hele dag zitten leren, daarnet een uur geleden opgestaan om nog even door te lezen, en nou ja.. dan van half 11 tot half 1 schrijven voor hopelijk vragen die ik WEET

Weegschaal was iig lief vanochtend: 70,2, nog even en ik zit écht onder de 70!
Ja doei.
pi_60012417
Jeuh, kwakveense, fijn vriendje heb jij zeg Ik vind op zich wel dat jij wat over the top reageert en dingen misschien in je hoofd wat groter maakt dan ze in werkelijkheid zijn, maar dan nog... Hij is je vriendje, hij weet dat van jou, en dan sms't ie dat je elkaar na de vakantie wel spreekt???
Hij zou toch moeten snappen dat je je dan op vakantie er ook druk om maakt

Mannen
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:51:11 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60013383
Oh Kwak toch!
Ik zit me plaatsvervangend kwaad te maken
Wat een eikel! Ik zou 'm lekker in z'n sop laten gaar koken. Je bent meer waard dan dat. Zijn manier van doen is niet alleen onvolwassen, maar zeker ook ronduit gemeen.
Laat je nooit door iemand wijsmaken dat je je niet kwetsbaar of onzeker op mag stellen. De juiste man zal dit op waarde weten te schatten. Het is een groot goed!

Al dat gelul over los laten en ruimte geven Dat moet natuurlijk ontstaan en niet geforceerd. Als je al niet jezelf kunt zijn bij je lief, wat blijft er dan nog over?
Maar goed; ik kwam ook pas op mijn 28ste mijn lief tegen waarbij ik ongeneerd onzeker en plakkerig kan zijn en de aandachtshoer kan uithangen.
Het komt goed Kwak, echt!
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:53:50 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60013419
Oeh en Moblo; supermanyextrabijzonderveelspeciaal succes vandaag. Bijna klaar!!

Ik ben een paar dagen veel afwezig ivm knie-operatie. Maar de laptop gaat mee, dus misschien raak ik zo geinspireerd door het ziekenhuisvoer dat ik op miljoenen recepten kom
pi_60013477
Och hemel ja, SHE, de operatie was vandaag, toch? Sterkte! Vergeet niet om een stevige pijnstiller te slikken, indien nodig!
pi_60013539
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:

Ik ben een paar dagen veel afwezig ivm knie-operatie. Maar de laptop gaat mee, dus misschien raak ik zo geinspireerd door het ziekenhuisvoer dat ik op miljoenen recepten kom
Gisteren mocht ik op macaroni met viezige bolognesesaus trakteren, dus ik gok van wel, tenzij je er te treurig van wordt
En kwak: hij heeft wel erg weinig begrip voor je situatie zeg en stom dat ie je niet eens gerust wil stellen voordat je op vakantie gaat...
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:03:25 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60013580
Pijnstiller? Als ik geen morfine krijg gil ik dat hele ziekenhuis bij elkaar
pi_60013645
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Pijnstiller? Als ik geen morfine krijg gil ik dat hele ziekenhuis bij elkaar
Mijn ervaring is iig dat door het uitspoelen van de knie er zoveel wrijving in komt dat je bij de minste beweging verrekt van de pijn

Ik kreeg meloxicam. Na drie dagen dacht ik: pijnstillers zijn slecht voor je, ik ga afbouwen.

Mooi dat ik die dingen twee weken heb geslikt. Fuck je lever
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:21:57 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60013912
ach, lever schmever....doe mij nog maar n ibu denk ik meestal...

succes SHE met je operatie, en moblo met je tentamen!

en bedankt voor de peptalk dames. ja, ik moet inderdaad voor mezef opkomen. en hij komt nu wel heel onlief over. dat issie niet op zich, wel een botte hork van 22...ik laat ons beiden nu maar in ons sopje gaar koken, en porbeer daarna n normaal gesprek met m te hebben. als t nou gewoon uit was kon ik ook ekker voluit kwaad zijn...nu verdedig ik m in mn hoofd omdat ik m zo mis (want ja, ik mis m, want als we samen zijn is t zo'n lieverd... hij was normaal ook veel begripvoller...denk echt dat dit stress met slechte timing suasje erover is...)

ik wil t nog een kans geven, ik hoop hij ook, en dan zien we verder wel...

zo einde van de R&P talk voor dit topic hoop ik! ik hoop heel erg dat ik in mn vakantie niet heel hard ga aankomen...maar ik acht de kans redelijk omdat ik juist de dagen ervoor (gisteren, nu, morgen) door alle stress geen eetlust heben dus weinig eet... kan mn lichaam straks lekker inhalen ik ga gelukkig wel met n weinig etend slank vriendinnetje die normaal 5 kee rin de week fitnesst...

of ik krijg gewoon buikloop net als in griekenland toen was ik 4 kilo afgevallen in 10 dagen
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:24:46 #66
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60013974
Kwak, dat is geen vent, maar een lul. Met zulke acties verdien je geen vertrouwen en begrip. Ik zeg; laat het hem zelf maar lekker uitzoeken, voelt hij ook eens hoe het is. Het klinkt alsof hij op een makkelijke manier van je af wil, maar wel met behoud van eigen ego. Ik zou d'r eens flink op gaan staan met een paar naaldhakken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60013993
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:21 schreef kwakveense het volgende:
ach, lever schmever....doe mij nog maar n ibu denk ik meestal...

Volgens mij is paracetamol slechter voor je lever... Toch?
pi_60014159
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij is paracetamol slechter voor je lever... Toch?
Zolang je je houdt aan de dagdosering van max 6 ofzo niet? (Maar dat kan anders zijn met dagelijks jarenlang slikken natuurlijk ).
Ibu's zijn echter eigenlijk juist minder onschuldig en veel mensen hebben tegenwoordig het idee dat paracetamol een placebopilletje is en ibu de goeie shit, maar bij langdurig gebruik moet je echt maagbeschermers bij ibuprofen nemen.
pi_60014333
Oh ja, dat was het. Ibu is slecht voor je maag. En meloxicam ook, geloof ik.

Nou ja, als het echt nodig is, zoals na ee kijkoperatie, kunnen mijn lever en maag me tijdelijk aan mijn reet roesten
pi_60014384
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, dat was het. Ibu is slecht voor je maag. En meloxicam ook, geloof ik.

Nou ja, als het echt nodig is, zoals na ee kijkoperatie, kunnen mijn lever en maag me tijdelijk aan mijn reet roesten
Dat is de crux ook. Het probleem zit 'm veel meer in drogisterijgebruik als vnl. hoofdpijnpilletjes en kleine kwaaltjes. Dan is het ook ongecontroleerd gebruik.
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:48:12 #71
14746 k_i_m
pi_60014487
Ik ken iemand die verslaafd is aan paracetamol. Jawel, het kan . Een doosje per dag ging erdoorheen . Dat verzin je toch ook niet?
In my life
Why do I smile
pi_60014510
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik ken iemand die verslaafd is aan paracetamol. Jawel, het kan . Een doosje per dag ging erdoorheen . Dat verzin je toch ook niet?
Huh? Maar dan hou je toch geen lever over, zowat?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:49:58 #73
14746 k_i_m
pi_60014525
Ik weet dan ook niet of hij nog leeft .
In my life
Why do I smile
pi_60014706
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Wel sneu hoor. Verslaafd zijn is op zich al sneu, maar verzin dan iets waar je wat meer lol aan hebt
pi_60014742
Wat is het effect van een doosje paracetamol per dag? Je wordt toch op zn minst wel licht in je hoofd ervan?
pi_60014913
Ik weet het niet. In de bijsluiter staat ook niets over de rijvaardigheid en bij overdosering geen bewusteloosheid. Dus dat licht in het hoofd zou weleens tegen kunnen vallen
Ik kan me voorstellen dat ie het dagelijks gebruikte tegen hoofdpijn, in oplopende dosering en dat ie daardoor bleef slikken.
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:21:50 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60015173
tsja, ibu kan slecht zijn vor je maag, maar paracetmol dóet gewoon echt niks bij me. wee rgemerkt bij mn verstandskiezen. eerste keer netjes de paracetamol met codene gebruikt. in overdosis van 3 tegelijk merkte ik nog niks...

de tweede keer eigenwijs ibuprofe genomen nadat ik tegen t plafond zat van de pijn met de eerste dosis paracetamol. toen kon ik in elk geval slapen...

zelfde met hoofdpijn en kiespijn (enige keer dat ik pijnstillers neem) ik merk helemaal niks van paracetamol...

k zorg wel altijd dat ik er goed bij eet, ervoor en erna. nooit op lege maag.
pi_60015194
Woei. Nou, dan hou ik het maar bij koffie!
pi_60015259
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ibu kan slecht zijn vor je maag, maar paracetmol dóet gewoon echt niks bij me. wee rgemerkt bij mn verstandskiezen. eerste keer netjes de paracetamol met codene gebruikt. in overdosis van 3 tegelijk merkte ik nog niks...

de tweede keer eigenwijs ibuprofe genomen nadat ik tegen t plafond zat van de pijn met de eerste dosis paracetamol. toen kon ik in elk geval slapen...

zelfde met hoofdpijn en kiespijn (enige keer dat ik pijnstillers neem) ik merk helemaal niks van paracetamol...

Je illustreert mooi mijn voorbeeld van de onhipheid van paracetamol idd. Het kan best zijn dat er een genetische (on)gevoeligheid bestaat voor paracetamol, maar mensen horen dit soort verhalen van elkaar en denken dan dat paracetamol niets doet en grijpen meteen naar de zwaardere middelen.
pi_60015510
Maar VS: paracetemol doet bij mij ook weinig. In mijn jeugd was er bij mijn weten geen Ibuprofen, of iig ik had het nog nooit op, dus toen nam ik weleens een paracetemol, maar dat doet vrij weinig tegen bv menstruatiepijn. Ibu wel. Hoewel het soms wel bijna een uur duurt voordat het werkt en dan zit ik soms echt tegen het plafond van de pijn, dus ik moet eerlijk bekennen dat ik gedurende 24 uur er gewoon voor zorg dat ik gecovered ben; iedere 6 uur mik ik er een pil in.

Kwak: nu ik de details heb gelezen heb ik idd geen goed gevoel bij jouw vriendje! De telefoon wegdrukken en je je daarna niet eens voor verontschuldigen: ridicule! Ik zou het wel weten. Opzouten met zo'n vent. Maar ja, ik heb dan ook makkelijk praten: ik hou niet van jouw vriendje. Sterkte!!
pi_60015552
Ik zeg toch ook dat ik me best kan indenken dat er een genetische predispositie bestaat voor de gevoeligheid ervoor, maar dat 't minder schadelijk is en wel waard om het tenminste te proberen

Oké, het punt is hoop ik wel duidelijk. Als het echt niet werkt, soit, maar er zijn mensen die (blabla)
Om ontopic te gaan: ontbeten met 2 crackers en een gekookt eitje (waar ik deze keer niet eens misselijk van werd) en ik ga zo heel saai maar lekker brood met kaas en plakjes komkommer eten
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:41:42 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60015587
@ conleche: ik heb gisteravond nauurlijk wel de slechtst mogelijke versie van hem geinllustreerd he? iedereen die ik spreek snapt t ook niet (vrienden die hem ook kennen van tournee enzo) want hij was juist altijd heel lief. ik wil dus niet denken dat ie echt zo'n lul is. ik wil hem nog wel een kan geven...

@ vs: het gaat niet om onhipheid... ik heb als kind altijd paracetamol gekregen, maar toen ik als 13 jarige huilend op de bank lag met menstruatiepijn en de paracetamol niks deed, was de roze pil die ik van mn moeder toen ineens mocht toch echt wel een geschenk uit de hemel.
ik probeer elke keer weer paracetamol eerst, en het wérkt gewoon niet. echt niet. bij mij.
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:59:59 #83
14746 k_i_m
pi_60016006
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is het effect van een doosje paracetamol per dag? Je wordt toch op zn minst wel licht in je hoofd ervan?
Ik weet alleen maar dat het effect als je het NIET neemt knallende koppijn is. Dus dan is het natuurlijk makkelijk in stand houden van de verslaving.

Zo, mijn eerste bananenshake zit er weer in! *burp* "Hee, banaan!?"

waarschijnlijk zal ik dat nog lang na het dieet roepen bij elke boer die ik laat, uit soort van gewoonte .
In my life
Why do I smile
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:01:37 #84
14746 k_i_m
pi_60016045
Bij mij werkt paracetamol en ibuprofen niet voor waar ik het voor zou kunnen gebruiken (migraine). Ik gebruik beiden dan ook eigenlijk nooit. In geval van hoge koorts zou ik er nog een paracetamol aan willen wagen, maar echt ziek ben ik ook al jaren niet meer geweest.
In my life
Why do I smile
pi_60016096
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:

Ik gebruik nooit pillen.. Per jaar misschien 1 paracetamol als ik al drie dagen spierpijn heb en het gaat niet meer weg
Ook na vrij heftige operatie kreeg ik ladingen ibu mee, geen een geslikt want was wel prima te doen zonder wat dan ook.
Heb 1x omdat ik ergens pijn had ibu genomen - had kreeg opeens hoodpijn en dufheid - dus meer - meer - meer - etc. Waren de pilletjes op. Hoofdpijn weg. Hm.............

Maar als je ze nodig hebt, vooral nemen! Ik ben zo iemand die een geperforeerde blindedarmonsteking met buikvlies ontsteking omschrijf als "buikpijn". Iedereen is daar weer anders in.
pi_60016252
quote:

Succes en sterkte!! Ben benieuwd naar je evt. recepten
pi_60016316
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik weet alleen maar dat het effect als je het NIET neemt knallende koppijn is. Dus dan is het natuurlijk makkelijk in stand houden van de verslaving.

Zo, mijn eerste bananenshake zit er weer in! *burp* "Hee, banaan!?"

waarschijnlijk zal ik dat nog lang na het dieet roepen bij elke boer die ik laat, uit soort van gewoonte .

Moest je vandaag weer naar de weegdame?
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:26:05 #88
14746 k_i_m
pi_60016539
Yup. Jammer dat ik weer ben vergeten mezelf op te meten. Dat zegt deze keer meer dan gewicht vrees ik. Ik ga wel heel dramatisch laten zien dat ik mijn broek over mijn kont kan trekken zonder iets open te maken .
In my life
Why do I smile
pi_60017103
@Kwakveense, dikke knuffel voor het gedoe met je vriendje, ik herken mezelf best wel een beetje in jouw gedrag...

@She: Succes met je operatie

Hier gaat het echt goed Ik vond het alleen teveel moeite om die weblog bij te houden elke dag, dus daar ben ik mee gestopt, maar het sporten gaat wel goed, al doe ik het niet zo strikt als ik eerst bedacht had ( als ik nog erg veel spierpijn heb van de vorige dag ga ik bijvoorbeeld niet gelijk 's ochtends weer, maar pas 's avonds. Maar ik probeer iig elke dag wel 2 uurtjes te gaan en dan 1 uur kracht en 1 uur cardio te doen, en dat is aardig vol te houden. En soms ga ik wel gewoon 's ochtends en 's avonds. Ben deze week 0.8 kg afgevallen en totaal 3.6 kg afgevallen, en zit nou dus ruim onder de 60 kg, dus ik ben echt blij

Toen ik van de week voor het eerst onder de 60 zat ( was toen gelijk 59.7) toen had ik echt wel even een juichmomentje
pi_60017946
quote:

dank je denk dat 't wel wat heeft geholpen.. maar we wachten de resultaten rustig af. Gelukkig waren er maar een stuk of 6 mensen, dus moet 't snel nagekeken zijn

enneh.. sterkte en zulks ze hebben daar toch ook vaak wifi nu? In ziekenhuizen? Kun je ons verslag doen van 't ziekenhuis voer (en in CUL natuurlijk )
Ja doei.
pi_60018897
Goed bezig Sylvana!

Ieuw, d'r gaat weleens een zelfbedacht recept de mist in. Ik had zin in een salade, dus ik op een bord rucola melange gekieperd, sjalotje gesneden, stukje komijnekaas erdoor, zonnebloem pitten met zout in een droge koekenpan geroosterd en een dressing van witte balsamico-azijn en basilicumolijfolie erover. Als ik het daarbij had gelaten had ik waarschijnlijk prima gegeten. Maar nu zag ik ineens dat m'n zelfgemaakte eiersalade opmoest en ik zag ook gerookte paling liggen, waar ik óók al zin in had. En die 2 ingredienten hebben de boel verpest, wat ook wel logisch is, want bij iedere hap kreeg ik nu vet binnen van de paling, van de dressing, van de eiersalade én van de zonnebloempitten. Ik voel meestal wel goed aan wat bij elkaar past, maar vandaag ff niet.
pi_60018943
gadverdamme smeerlap
pi_60019047
paling + eiersalade + balsamic... wow dat klinkt écht slecht
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:22:52 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60019448
Niet een combi van elkaar lief vindende ingredienten lijkt me idd

SHE; sterkte met je knie .

@Kwak; de wegdrukkende mannen heb ik reeds lang geleden gedelete..en nooit spijt van gehad.
pi_60022609
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Sylvana het volgende:
@Kwakveense, dikke knuffel voor het gedoe met je vriendje, ik herken mezelf best wel een beetje in jouw gedrag...
een beetje maar?
pi_60022744
Vanavond eet ik rode kool met appel en ik heb begrepen dat het lekker was als je een gehaktbal brouwt met een gekookt ei erin. Nu is het me niet vaak gelukt fatsoenlijk een gehaktbal te maken, want hij verbrandde steeds (heb niet genoeg geduld) dus dan schijnt dat ei ook handig te zijn. Moet ie alleen niet uit elkaar vallen.
Nu is de vraag: is het ook echt goed te doen?
pi_60022917
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond eet ik rode kool met appel en ik heb begrepen dat het lekker was als je een gehaktbal brouwt met een gekookt ei erin. Nu is het me niet vaak gelukt fatsoenlijk een gehaktbal te maken, want hij verbrandde steeds (heb niet genoeg geduld) dus dan schijnt dat ei ook handig te zijn. Moet ie alleen niet uit elkaar vallen.
Nu is de vraag: is het ook echt goed te doen?
Ik heb dat nog nooit gemaakt! Ik denk wel dat het goed te doen is. Ik zou eerst een balletje kneden dan met je duimen een gat maken en dat uithollen, je ei erin doen en het weer dicht kleien. Zal het binnenkort eens proberen! Bij ballen gehakt moet je idd geduld hebben én genoeg vet in je pan doen!! En je vuur niet te hoog.
pi_60023358
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

een beetje maar?

pas op, ze is er net weer
Ja doei.
pi_60023816
Vanaf nu stop ik met posten in dit topic
Ik heb het ZO gehad met jullie

En verwacht me niet terug
pi_60023926
Jammer, PF
pi_60024340
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Tot straks!!
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:09:34 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60024644
hihi ik las "vanaf nu stop ik met pesten in dit topic"

*bloos*

kwak heeft vandaag aan retail therapy gedaan. score: twee zwarte hemdjes, een wit hemdje, een groen hemdje, een blauw shirtje een donkergrijs shirtje (ik had wat basics nodig voor op mn zomer rokjes en jurkjes) een zwarte linnen broek en een oranje vestje

*bloos 2*
pi_60025141
Hey mokkels.

Ibu is niet alleen slecht voor je maag, hoor. Even wat googelen of een oude Kassa aflevering opzoeken en je neemt nooit meer zo'n ding

SHE heel veel sterkte in het ziekenhuis, ik drink een wodkaatje op een goede afloop
pi_60025176
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond eet ik rode kool met appel en ik heb begrepen dat het lekker was als je een gehaktbal brouwt met een gekookt ei erin.
Ik eet ook rode kool, al erg lang niet gegeten. Heb er wat kruidnagel en kaneel, azijn en zoetstof bij gemikt. Verder aardappels uit de oven en een Duits biefstuk. Hmmmm
pi_60025386
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:39 schreef -marz- het volgende:
Hey mokkels.

Ibu is niet alleen slecht voor je maag, hoor. Even wat googelen of een oude Kassa aflevering opzoeken en je neemt nooit meer zo'n ding

SHE heel veel sterkte in het ziekenhuis, ik drink een wodkaatje op een goede afloop
Ik doe met je mee, qua wodka en qua hopen op een-goeie-knie-voor-SHE...
pi_60025576
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef -marz- het volgende:
Maar deze week probeer ik niet te drinken.
Ja hoorrrr..
pi_60027406
quote:

Ja doei.
pi_60027648
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou
Mijn aandacht wat doen jullie

"Neeee PF BLIJF" etc ?
pi_60027827
Ga maar weg, wij gaan wel slank de zomer in zonder jou. En niet met hangende pootjes terug als je vadsig bent, dan hoeven we je al niet meer. Houdoe en bedankt!

P.S. ik kijk wel op je weblog voor de stats.

P.P.S. I love you

[ Bericht 24% gewijzigd door -marz- op 10-07-2008 20:59:08 (geweten speelde op) ]
pi_60028079
quote:

Waarom? Heb ik iets gemist? of kan ik het niet volgen.
#35.
pi_60028328
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou
Mijn aandacht wat doen jullie

"Neeee PF BLIJF" etc ?
ga anders naar het Dieettopic, daar begrijpen ze je wel ofzo
Ja doei.
pi_60028385
Witlof met ham en kaas en een korstje

Hé, WBPF!!!
pi_60028460
korstjes op de kaas
Ja doei.
pi_60028569
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:21 schreef conleche het volgende:
Witlof met ham en kaas en een korstje

Hé, WBPF!!!
Hey
Ja ik weet niet zeker of ik blijf hoor..........
pi_60028578
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
korstjes op de kaas
Zonder context is dit een hele vieze zin .

Ola todos! Ik heb vandaag vakantie-inkopen gedaan en ik kan haast niet wachten zondag in het vliegtuig te stappen. Rokjes, hemdjes, linnen broeken, vestjes, een zomerjurk.. en zonnebrand, zonne-haarspul, een bikini, slippers en een strandtas.. en boeken, tijdschriften, lalala ik wil op vakantie!

Best een goede dag ook qua eten. Na een museumbezoekje (was erg interessant!) capuccino gedronken, geluncht met een salade en 's middags een paar sushirolletjes in de trein naar huis. Soep met een broodje ham/komkommer als avondeten, en nu thee.
pi_60028637
quote:
Korstje
*ril*

Hey dat is toevallig Razz, ik klik op die link, zie ik daar iets over Pieter Overduin staan. Ik heb afgelopen week zijn beide boeken over manisch depressiviteit gelezen

Al die zomerspullen klinkt ook erg ... zomers!
pi_60028670
als je kaas in de magnetron doet,
dat wordt pas plastic en vies
pi_60028682
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hey
Ja ik weet niet zeker of ik blijf hoor..........
wat is er dan voorgevallen? ik kan het niet volgen.
#35.
pi_60028769
quote:
Gewoon aandacht te kort,
pi_60028790
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:35 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Grapje
Maar niemand wil dat ik blijf -boehoehoe-
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:44:33 #121
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60028916
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Grapje
Maar niemand wil dat ik blijf -boehoehoe-
Deze tvpf is special voor jou omdat jij moet blijven.
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:48:44 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60029035
LOL ik heb echt ff gelachen en PF BLIJJJJJJJF zo goed???

maar hier alles prima. Zo mijn laatste nachtje en dat wetende ben ik in opperbeste stemming, want ik kan nu gaan aftellen jippie z
vanavond gezond boontje gegeten (500 gram ) en mager rundergehakt. Smaakte weer goed.

zal van het weekend eens even weer wegen
pi_60029238
Werkze BJ! Ik vind je werk zo interessant, maar volgens mij heb ik er een iets geromantiseerd beeld van.
pi_60029288
ff iets heel anders.

Wat is het tering weer. zo dat is er ook weer uit.
#35.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:00:56 #125
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60029337
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef -marz- het volgende:
Werkze BJ! Ik vind je werk zo interessant, maar volgens mij heb ik er een iets geromantiseerd beeld van.
hoezo dan? wat voor beeld heb je er bij>?
en mijn werk is ook best boeiend

pi_60029545
Nou, ik heb alle seizoenen van ER in huis .. dankzij de ziekenhuisprogramma's op de EO en SBS6 weet ik inmiddels dat het er zo niet aan toe gaat in het echt. Maar de IC, daar is wel eens een programma over in de late uurtjes op discovery ofzo, dat ziet er altijd reuze boeiend uit.

Maar zoals jij zegt is het dus ook gewoon boeiend.
pi_60029985
Op de IC werken lijkt mij zeer afwisselend en boeiend inderdaad.
maar daar blazen toch ook wekelijks mensen d`r laatste lucht uit volgens mij.
@BJ. Hoe ga jij daar mee om.
#35.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:50:37 #128
14746 k_i_m
pi_60030616
Yay, ik mag eten! . . .

2kg eraf en mijn vetpercentage maar liefst 3% gezakt. Ze was erg trots op de broek-move .
Nu maar eens bedenken wat ik kan maken van vis, groente, kip en vegetarische burgers .
In my life
Why do I smile
pi_60031307
TVP

Vandaag erg ongezond dagje, wel 3,5 uur gezwommen in het Tikibad en heel veel trappen gelopen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 02:45:06 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60034149
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:09 schreef -marz- het volgende:
Nou, ik heb alle seizoenen van ER in huis .. dankzij de ziekenhuisprogramma's op de EO en SBS6 weet ik inmiddels dat het er zo niet aan toe gaat in het echt. Maar de IC, daar is wel eens een programma over in de late uurtjes op discovery ofzo, dat ziet er altijd reuze boeiend uit.

Maar zoals jij zegt is het dus ook gewoon boeiend.
nou ER komt wat betreft ingrepen en de diagnoses en dergelijke wel het best bij de realiteit, alleen is dat natuurlijk een emergency room in amerika, en daar heb je heel andere gevallen over het algemeen in vergelijking met nederland.
(veel schotwonden, steekwonden, en dergelijke).
Ik kijk zelf ook wel vaak naar ER en maak er een sport van om dan te bedenken wat de pt zou hebben en wat ze vervolgens gaan doen altijd leuk.

en het werk op de IC is wel boeiend en afwisselend.
vind mijn werk zelf ook erg leuk en ga over het algemeen met veel plezier naar mijn werk.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 03:05:59 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60034230
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef Clayton1 het volgende:
Op de IC werken lijkt mij zeer afwisselend en boeiend inderdaad.
maar daar blazen toch ook wekelijks mensen d`r laatste lucht uit volgens mij.
@BJ. Hoe ga jij daar mee om.
beetje late reactie. Maar nu eindelijk weer tijd
en er overlijden inderdaad regelmatig mensen op de IC en we zien een hoop leed. Daar moet je mee om kunnen gaan en niet het leed te persoonlijk aan trekken. Anders houd je het niet vol.
Ik geef wel altijd aan familie aan dat ik het voor hen verschrikkelijk vind en ik het ook heel anders zal ervaren als het mijn eigen familielid zou zien die in het bed ligt. Maar het zou niet goed zijn om alle nare situaties emotioneel heel erg aan te trekken. want dan houd je dit werk inderdaad niet lang vol.
Er zijn trouwens verschillende manieren waarop pten overlijden, de eerste categorie overlijdt acuut, bijvoorbeeld tgv een reanimatie of een acute bloeding, de tweede categorie zijn de pten waarbij de behandeling niet aanslaat of verder medisch behandelen zinloos is (dus wat mensen vaak noemen, ondragelijk lijden) en de 3e categorie overlijdt ten gevolge van complicaties van de ziekte of de behandeling.

bij deze verschillende situaties is het ook heel verschillend welke emoties je hebt wanneer mensen overlijden en welke rol je in dit hele proces vervult.
Bij de 1e categorie haal je alles uit de kast, doe je alles voor de patient wat in je mogelijkheden ligt. En als het dan niet lukt om iemand in leven te houden is dat natuurlijk heel moeilijk. Vooral omdat het zo abrupt eindigt en de familie niet op deze situatie voor te bereiden is.
Bij de 2e categorie is het heel anders. Dit zijn vaak mensen die al langer op de IC verblijven. Liggen vaak aan de beademing en vaak zijn er al veel gesprekken gevoerd met familie over de verwachte prognose en de behandeling. De mensen krijgen inzicht in wat er speelt en wat ze te wachten kan staan. Hier wordt de familie dus geestelijk al wel een beetje voorbereidt op een mogelijk overlijden. Als de pt dan daadwerkelijk kritiek slecht blijft en de behandeling niet aanslaat, dan wordt er soms voor gekozen om de behandeling te stoppen. De patient zal dan overlijden tgv het stoppen van de behandeling. Maar in dit geval krijgt de familie de mogelijkheid, om zover als dat kan, een beetje aan het idee te wennen en nog een soort van afscheid te nemen, voordat daadwerkelijk de behandeling wordt gestaakt. Ook kan je hier als verpleegkundige veel voor de familie betekenen en vervul je een hele andere rol. En omdat de pt verder lijden *(of een verschrikkelijke toekomst als kasplantje) wordt bespaard, kan je hier over het algemeen makkelijker mee omgaan.
(is natuurlijk ook wel weer afhankelijk van de soort en leeftijd van de patient)

Bij de 3e categorie, zijn het vaak mensen die bijvoorbeeld overlijden aan een ritmestoornis en die een niet reanimeren-beleid hebben.

In het begin, toen ik net als verpleegkundige begon te werken, had ik best moeite als er mensen overleden en trok ik het me wel aan, Maar tegenwoordig kan ik hier goed mee omgaan, maar dit komt natuurlijk ook doordat je in de jaren al zoveel mensen hebt zien overlijden. En het voor ons toch gewoon een onderdeel van het werk is.
Ik slaap er zelf gelukkig niet minder van. (dat wil trouwens niet zeggen dat ik het niet heel erg vinden dat er mensen overlijden en dat de famile of naasten toch iemand moeten missen, want voor hen is het wel verschrikkelijk.. en zal het gemis heel erg zijn. Ook als iemand 80 is....)

nou een lang verhaal als iemand nog vragen heeft lees ik het wel

*houdt wel van haar werk stiekem*
pi_60034783
OKay, ik ben dan wel pas 5 dagen bezig, maar ik ben 200 gram aangekomen en hier baal ik van. Ik heb helemaal niets gesnoept, gezond gegeten en 2 keer hardgelopen.
pi_60034843
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef Fruity het volgende:
OKay, ik ben dan wel pas 5 dagen bezig, maar ik ben 200 gram aangekomen en hier baal ik van. Ik heb helemaal niets gesnoept, gezond gegeten en 2 keer hardgelopen.
200 gram is 1 glas water. Ga effe naar de wc (voor een grote of kleine boodschap of zo )

[ Bericht 14% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 11-07-2008 08:51:53 ]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:57:53 #134
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60035269
ga poepen
Doei.
pi_60035449
Goedemorgen. Ben alweer present op het werk.

Duidelijk verhaal BJ ik wil wel een nachtje met je meelopen
pi_60035522
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 02:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou ER komt wat betreft ingrepen en de diagnoses en dergelijke wel het best bij de realiteit,
Echt waar? De programma's die op de nederlandse emergency rooms (Eerste hulp) zijn opgenomen zie je alleen vrij suffe dingen, mensen met vrij vage buik/borst klachten, verstuikte polsen etc.
Bij ER had iedereen in mijn herinnering levensbedreigende ziektes/verwondingen, en zo niet dan kreeg je die wel als extreme complicatie op een paracetamol of hechtdraad of zo
pi_60035547
Goedemorgen!
Groot nieuws: Mijn gehaktbal gisteren was NIET verbrand en NIET uit elkaar gevallen En lekker ook wel

Het vervelende is wel, had ik net het plan weer opgevat ECHT GEEN troep meer te gaan eten voor de rest van m'n leven, blijk ik volgende week naar Dour te gaan voor nix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En computergirl: De IC is wel wat spectaculairder dan de EHBO op zich, alleen het toeval wil dat net elke keer dat ik er ben, er een heerlijke, serene rust heerst
pi_60035698
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

En computergirl: De IC is wel wat spectaculairder dan de EHBO op zich, alleen het toeval wil dat net elke keer dat ik er ben, er een heerlijke, serene rust heerst
Dat is je aura
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:36:56 #139
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60035744
ik wil trouwens zo graag onder de 70 en toen hebben we gisteren hamburgers gegeten

wel zelfgebakken, dus zat weer op 70,6

vanavond Wokken, maar ga voor witte rijst met groente en vis van de plaat! Moet wel mee gaan vallen vind/denk ik!
Doei.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:52:37 #140
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60035933
ik ga vannacht op vakantie een weekje barcelona!

gelukkig samen met een slank 5 keer in de week fitnessend vriendinnetje die ook niet zoveel eet dus ik denk dat t redelijk moet lukken om mn gewicht binnen de perken te houden (net weer lekker onder de 83).

even een weekje proberen zo min mogelijk aan vriendj te denken (t gaat al steeds beter hoor...al hoop ik nog steeds dat t straks wel goedkomt)

nu moet alleen de was van gisteren nog even op tijd droog worden om nog in de kofer te kunnen
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:55:20 #141
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60035969
maak t uit, niet zeuren, als hij je echt wil komt hij wel smeken om je liefde als niet, dan is hij je niet waard. Kommop zeg, je wil toch iemand die je aandacht geeft, ook een klein beetje als hij het druk heeft.. al is het maar een klein sms-je/mailtje/telefoontje met alleen 'ik vind je leuk' of 'ik denk aan je' kleine moeite

ga met die gedachte vol zelfvertrouwen op vakantie (maak het dus daarVOOR uit) en heb plezier
Doei.
pi_60036540
Kim mag weer eten
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:32:10 #143
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60036640
eten
Doei.
pi_60036745
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 07:59 schreef Fruity het volgende:
Mogge!
Fruity, heb je een lijstje van wat je die 5 dagen hebt gegeten? Dan gaan we eens kijken of we wat kunnen schrappen

(ben je soms ongesteld? Dan zijn de meesten wel een kilootje zwaarder)

BJ: indrukwekkend verhaal! Het lijkt me het moeilijkst als het nog heel jonge mensen zijn die overlijden, of kinderen!
pi_60038076
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Yay, ik mag eten! . . .

2kg eraf en mijn vetpercentage maar liefst 3% gezakt. Ze was erg trots op de broek-move .
Nu maar eens bedenken wat ik kan maken van vis, groente, kip en vegetarische burgers .
Woei Wat zul je ervan genieten
Vispakketjes en papillotte met tomaat, olijven en basilicum?

Ik ben bijna 4 kilo kwijt en ik zit nu aan mijn smoothie van magere yoghurt met diepvriesbosbessen. Beetje lam natuurlijk dat ik nu pas ontbijt maar het is vandaag een of andere Vlaamse feestdag dus ik heb vrij, woei. Lekker het huis opruimen!

Oh, SHE had gister naar SoL van CUL ge-sms't dat de operatie goed was gegaan en de gaten in de knie meevielen. Ofzo. Maar het deed wel heel zeer.

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 11-07-2008 11:58:35 ]
pi_60038089
Ieh, wat veel smileys. Ik lijk MoBlo wel
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:53:51 #147
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60038177
Doei.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:14:19 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60038501
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:55 schreef Faithy het volgende:
maak t uit, niet zeuren, als hij je echt wil komt hij wel smeken om je liefde als niet, dan is hij je niet waard. Kommop zeg, je wil toch iemand die je aandacht geeft, ook een klein beetje als hij het druk heeft.. al is het maar een klein sms-je/mailtje/telefoontje met alleen 'ik vind je leuk' of 'ik denk aan je' kleine moeite

ga met die gedachte vol zelfvertrouwen op vakantie (maak het dus daarVOOR uit) en heb plezier
ik wil t helemaal niet uit maken. ik wil hem nl. ook nog een kans geven. ik ben niet zo onvergeeflijk...

je hebt wel gelijk, maar ik wil t daar eerst met m over gehad hebben. alle leuke dingen die we samen hebben gehad heb ik hier namelijk níet opgeschreven dus ik maak voor mezelf een iets andere afweging dan jullie kunnen doen...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:16:53 #149
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60038536
stel hem dan een ultimatum voor je weggaat..

als je hier NIET de leuke maar alleen de kutdingen vertelt kunnen we natuurlijk moeilijk 'waarheidsgetrouw' op de je reageren. We zijn niet een zeurclubje, je mag ook best 's zeggen dat je wat leuks gedaan hebt hoor
Doei.
pi_60038553
Brood met kaas en komkommer. Saai maar lekker.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:14 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik wil t helemaal niet uit maken. ik wil hem nl. ook nog een kans geven. ik ben niet zo onvergeeflijk...

je hebt wel gelijk, maar ik wil t daar eerst met m over gehad hebben. alle leuke dingen die we samen hebben gehad heb ik hier namelijk níet opgeschreven dus ik maak voor mezelf een iets andere afweging dan jullie kunnen doen...
Dat snap ik wel, dat je nu zo'n beslissing niet wil maken, maar laat iig niet over jezelf heenlopen! En bedenk ook dat het nooit altijd alleen maar leuk en gezellig kan zijn en juist hoe je met elkaar omgaat als het niet leuk en gezellig is, bepaalt vaak hoe het zal verlopen.
pi_60038563
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:16 schreef Faithy het volgende:

Dat is wel erg puberaal, zeg... Zou ik niet te snel doen!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:20:38 #152
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60038592
niet 'uit of niet' van jouw kant, maar als je op vakantie gaat moet je wel weten waar je aan toe bent zeg anders heb je hoe dan ook een kutvakantie.

Contact en een gesprek (per telefoon of in 't echt) is vind ik wel een vereiste: wil hij nog door, of niet.
Zo ja: dan spreek je af na de vakantie, Zo nee, dan ga je lekker zuipen en feesten op vakantie
laat dus aan hem de keus zeg maar

[ Bericht 10% gewijzigd door Faithy op 11-07-2008 12:21:51 (S) ]
Doei.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:23:31 #153
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60038644
nogmaals, ik vind 'druk' geen excuus om dagen niets te laten horen en je weg te drukken.. al weet ik niet in welke mate je hem stalkt natuurlijk
Doei.
pi_60038823
quote:

als je hier NIET de leuke maar alleen de kutdingen vertelt kunnen we natuurlijk moeilijk 'waarheidsgetrouw' op de je reageren. We zijn niet een zeurclubje, je mag ook best 's zeggen dat je wat leuks gedaan hebt hoor
Laat ik er overigens wel bij vertellen dat ik het met het tweede deel van de post wèl eens ben.

Ik vind het wel een beetje zielig voor de mister in kwestie, iedereen roept nu 'hij is je niet waard', 'hij is een eikel omdat ie je wegdrukt', etc. En ergens is dat wel zo. Maar ben ik de enige die zich wel een pietseltje kan voorstellen dat hij een beetje in paniek raakt van een hysterische vriendin? Als ik het me goed herinner, zijn jullie nog niet zo lang samen, toch?
Het lijkt me voor hem ook wel even schrikken. Wat niet wegneemt dat het nu, een paar dagen later, van beide kanten tijd is om een toenaderingspoging te wagen; wachten tot na de vakantie lijkt mij niet prettig, voor jullie allebei.
pi_60039633
BTW, hoe gaat het met Claudia? Die heb ik hier al een tijdje niet meer gezien!
pi_60040037
@ Concleche Mijn lijstje van wat ik eet is vrij standaard geweest de afgelopen dagen:
O: schaaltje yoghurt met wat Optimel vla en een kiwi
M: 4 boterhammen met ligth halvarine (2 dubbele boterhammen zijn het om beleg te besparen) met 30+ kaas en kipfilet, of filet americain of ham
A: aardappeld gekookt of uit de oven (uit de oven met 1 eetleper chilisaus) stukje mager vlees en 200gr. groente

Tussendoor eet ik een appel en banaan en gister en vandaag nog wat druiven. Gisteravond alleen 1 krentenbol. Verder drink ik geen melk en suiker in koffie en thee en geen fris en geen alcohol.

Qua schrappen kan er misschien 1 boterham af, maar ik denk dat ik dan echt een knorrende maag ga krijgen. Krentenbol 's avonds kan wel weg en de chilisaus niet bij mijn eten. Overigens voeg ik bij aardappels uit de oven geen olie of boter toe en zijn het verse aardappels.

Ik denk zelf dat ik even wat langer moet aankijken of ik afval. 200gr aankomen zegt eigenlijk weinig...
Maar misschien kan ik wel wat koolhydraat vervangen in iets van eiwit, een ei of kipfilet, rookvlees. Dat stilt de honger langer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fruity op 11-07-2008 13:44:42 ]
pi_60040075
Heb wel eergister een salade gegeten met geitenkaas (25 gr) en 1 tl stroop en druiven en sla met 2 bieflapjes (ca. 120 gr.). Tijdens dat avondmaal verder geen koolhydraat. Heb zelf toch wel het idee dat het redelijk gezond is wat ik eet en ook niet abnormaal veel of weinig.

Maar voor sommige lijners is 4 boterhammen op een dag nogal veel. Ik vind het ook lastig om dit in iets anders om te zetten omdat ik brood lekker vind en het tevens erg praktisch is voor naar je werk.
Maar ik heb wel ook echt 0,0 gesnoept en dat is voor mij een wonder. Dus ik moet ook niet te voorbarig zijn

Vandaag heb ik op
O: bakje optimel vla met yoghurt
banaan, appel en handje druiven
M: 2 boterhammen met filet americain.
straks nog een sinaasappel en boterham en dan nog gezond avondmaal.

[ Bericht 18% gewijzigd door Fruity op 11-07-2008 13:42:15 ]
pi_60040183
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:34 schreef Fruity het volgende:
Heb wel eergister een salade gegeten met geitenkaas (40 gr) en 1 tl stroop en druiven en sla met 2 bieflapjes. Tijdens dat avondmaal verder geen koolhydraat. Heb zelf toch wel het idee dat het redelijk gezond is wat ik eet en ook niet abnormaal veel of weinig.

Maar voor sommige lijners is 4 boterhammen op een dag nogal veel.
Dit is inderdaad niet ongezond en 4 boterhammen op een dag is echt niet veel hoor. Zeker als je denkt dat je anders de dag niet doorkomt door honger, zou ik het niet minderen. Als je honger hebt, is de neiging ook groter om 'alles te eten wat los en vast zit' en dan zit je vast aan meer kcal dan die boterham.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:51:44 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60040447
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Echt waar? De programma's die op de nederlandse emergency rooms (Eerste hulp) zijn opgenomen zie je alleen vrij suffe dingen, mensen met vrij vage buik/borst klachten, verstuikte polsen etc.
Bij ER had iedereen in mijn herinnering levensbedreigende ziektes/verwondingen, en zo niet dan kreeg je die wel als extreme complicatie op een paracetamol of hechtdraad of zo
haha ja op de tv is het altijd errrrg suf, maar dat is de spoedeisende hulp, dus daar komen allerlei pten, en dus ook wonden (heeeel vaak vingers tussen de deur of in de zaagmachine enzo) en sportletsel enzo.
Een intensive care is wel iets anders dan een SEH. Op de IC liggen de allerziekste mensen van het ziekenhuis.
En dus idd met levensbedreigende ziektes en verwondingen.... en complicaties komen natuurlijk ook wel eens voor.(en omdat we ook een hartbewaking zijn, krijgen we dus ook mensen met levensbedreigende ritmestoornissen en circulatiestoornissen) Maar je moet niet vergeten dat ER een tv-programma is en ze daar dus alleen boeiende dingen laten zien en het wel eens ff flink overdrijven.
Het is hier ook wel eens erg hectisch en er zijn wel dagen bij, zoals op tv, maar gelukkig gebeurt dat niet elke week.

goedemorgen trouwens ik heb welgeteld 4 uur geslapen... dat is dus de niet-romantische of leuke kant aan mijn beroep....wat voel ik me brak zeg....
en nu moet ik zo boodschappen gaan doen voor de verjaardag van vriendlief (hij wordt as maandag 30 en dat vieren we zondag)...
pi_60040863
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

(ben je soms ongesteld? Dan zijn de meesten wel een kilootje zwaarder)

Thanks dat je me daar aan herinnert (ik vergeet dat echt altijd), maar ik word weer een paar daagjes labiel
pi_60041932
Volgens mij eet je best gezond en gevarieerd Fruity. Misschien kan je er wat meer bij bewegen als je wil dat het sneller gaat (ik weet niet wat je nu doet)?
pi_60042036
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar ben ik de enige die zich wel een pietseltje kan voorstellen dat hij een beetje in paniek raakt van een hysterische vriendin?
Nee hoor, daar ben je niet de enige in.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:57:49 #163
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60042159
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

nope...
Doei.
pi_60042168
1 pak ovenheerlijk mix voor zuurkoolschotel (115 g) 1 schaaltje rundergehakt (ca. 275 g) 1 pak zuurkool (500 g) 1 blikje ananasstukjes (234 g) 1 duopak aardappelschijfjes (700 g)
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij eet je best gezond en gevarieerd Fruity. Misschien kan je er wat meer bij bewegen als je wil dat het sneller gaat (ik weet niet wat je nu doet)?
Ga 2x per week hardlopen (ben met schema bezig). Meestal loop ik in mijn pauze buiten wat (deze week wat minder door weer).

Vanavond eet ik dit:

Energie 475 kCal - Eiwit 22 g - Vet 21 g - Koolhydraten 48 g

Zuurkoolschotel met gehakt te vinden op Allerhande.nl

[ Bericht 29% gewijzigd door Fruity op 11-07-2008 15:03:15 ]
pi_60042350
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

Vind ik niet helemaal fair. Je kunt er niet vanuit gaan dat kwak 'hysterisch' is/was evenmin als dat je ervanuit gaat dat de mister een eikel is.

Nou Fruity, ik zou gewoon zo doorgaan en dan val je vast nog wel meer af. 200g erbij is natuurlijk ook helemaal niks
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:10:15 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60042428
quote:

ik heb uitgebreid verteld ove rhoe lief en leuk ie was in de dieetclub...lang niet alles nee...

wil hier ook geen zeurclubje van maken, maar als ik met een acute crisis zit die invloed heeft op mn eetgedrag m,ag ik dat toch wel vertellen? ik heb toch verder neit om advies gevraagd? dan oet je ook niet gek opkijken als ik dat advies dus ook niet allemaal toepaselijk acht.

nu genoeg heirover hoor. ik meld t wel eens als er weer iets leuks gebeurt...
pi_60042794
Fruity: ik zou idd. maar gewoon zo doorgaan. Misschien iets minder koolhydraten bij je avondeten en dan bv. als je 's avonds nog trek hebt een gekookt eitje eten, of een stukje koude kip. Wel zorgen dat je niet té weinig cal. binnenkrijgt! Ik zou als minimum 1200 aanhouden.
pi_60042842
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vind ik niet helemaal fair. Je kunt er niet vanuit gaan dat kwak 'hysterisch' is/was evenmin als dat je ervanuit gaat dat de mister een eikel is.

Nou Fruity, ik zou gewoon zo doorgaan en dan val je vast nog wel meer af. 200g erbij is natuurlijk ook helemaal niks
OK, maar ze vertelt hier over acute stress, niet eten, boos/panisch worden als vriendje niet belt... Dan neem ik aan dat het telefoongesprek niet is verlopen a la 'he, gaat het goed? ik heb al een paar dagen niets van je gehoord, dus ik dacht: ik bel even'...

zeg maar.

Kwakveense, nu moet je niet boos/ aangebrand doen... We zijn een grote poel van medeleven, maar een klein beetje kritiek af en toe is ook weleens goed, toch?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:28:33 #169
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60042880
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:10 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb uitgebreid verteld ove rhoe lief en leuk ie was in de dieetclub...lang niet alles nee...

wil hier ook geen zeurclubje van maken, maar als ik met een acute crisis zit die invloed heeft op mn eetgedrag m,ag ik dat toch wel vertellen? ik heb toch verder neit om advies gevraagd? dan oet je ook niet gek opkijken als ik dat advies dus ook niet allemaal toepaselijk acht.

nu genoeg heirover hoor. ik meld t wel eens als er weer iets leuks gebeurt...
niet iedereen leest daar. Ik ook niet meer bijvoorbeeld. Dus tsja.. als we dan alleen maar horen dat hij je wegdrukt, dat hij je negeert, dat hij zegt dat je hem even met rust moet laten, etc... ja... dan krijgen we nogal een eenzijdig beeld...
Doei.
pi_60042946
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

OK, maar ze vertelt hier over acute stress, niet eten, boos/panisch worden als vriendje niet belt... Dan neem ik aan dat het telefoongesprek niet is verlopen a la 'he, gaat het goed? ik heb al een paar dagen niets van je gehoord, dus ik dacht: ik bel even'...

zeg maar.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:34:29 #171
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60043047
ik moest hardop lachen.. bijna
Doei.
pi_60043056
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:28 schreef Faithy het volgende:

[..]

niet iedereen leest daar. Ik ook niet meer bijvoorbeeld. Dus tsja.. als we dan alleen maar horen dat hij je wegdrukt, dat hij je negeert, dat hij zegt dat je hem even met rust moet laten, etc... ja... dan krijgen we nogal een eenzijdig beeld...
En dat is erg omdat.... ?

Ze vraagt toch niet om advies en ongevraagde kritiek mbt hoe iemand haar relaties opbouwt en onderhoudt vind ik ook nogal wat hoor.

nu ga ik me er niet meer mee bemoeien en wens kwak een fijne vakantie ondanks alles
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:36:47 #173
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60043099
het is een forum en een uiterst meedenkend en meelevend groepje zoals CF al zei

en als je dan zoiets leest, ga je al snel roepen 'ja, zeg... da's toch niet normaal, laat je niet zo behandelen!!!' en aan de andere kant wat CF zegt.. over stress, etc..

als je geen meningen en advies wilt, moet je het in je dagboek schrijven, en niet posten op een internet forum
Doei.
pi_60043234
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

zeg maar.
Als je schrijft dat je ongelofelijk onzeker bent en het je eerste vriendje is enzo, kan ik me wel voorstellen dat je je geen houding weet met de onzekerheid. Of het onredelijk was of niet weten we niet natuurlijk, maar vervelend is het wel en het vriendje zal ook niet zo snel weten hoe ermee om te gaan lijkt me.
Ik vond het ook niet leuk als ik de hele week niets hoorde van vriendje van toen, tot het weekend eraan kwam, dan informeerde hij wat we gingen doen ofzo. Maar acute stress zou ik dat niet noemen, gewoon chagrijnig werd ik daarvan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:43:31 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60043261
Hey mensen, moet SHE nog in het ziekenhuis blijven? Anders is het misschien wel leuk om haar een bloemetje te laten bezorgen van ons?!..Ze slooft zich zo uit hier met d'r recepten enzo .

Een bosje nachtschade ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 11-07-2008 18:05:27 ]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:44:34 #176
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60043291
brandnetels

voor in de soep, uiteraard
Doei.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:45:36 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60043314
Zoiets ja . Of iets met veel stekels .
pi_60043372
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je schrijft dat je ongelofelijk onzeker bent en het je eerste vriendje is enzo, kan ik me wel voorstellen dat je je geen houding weet met de onzekerheid. Of het onredelijk was of niet weten we niet natuurlijk, maar vervelend is het wel en het vriendje zal ook niet zo snel weten hoe ermee om te gaan lijkt me.
Ik vond het ook niet leuk als ik de hele week niets hoorde van vriendje van toen, tot het weekend eraan kwam, dan informeerde hij wat we gingen doen ofzo. Maar acute stress zou ik dat niet noemen, gewoon chagrijnig werd ik daarvan.
Ach weet je, het is ook heel erg balen dat ze er zo onzeker in is. Maar de toon van 'hij is een lul want hij houdt er geen rekening mee' begon me een beetje tegen te staan. Het is voor hem ook een prille relatie, weten wij veel hoe onzeker HIJ is...

Het onbegrip van de afgelopen week verdient geen schoonheidsprijs, nee. Maar dat komt waarschijnlijk van twee kanten.

Ik hoop dat kwakveense er nog in slaagt wat zinnige (ontspannen) woorden met m te wisselen voor de vakantie. Maar ook als dat niet het geval is, wens ik je een fijne vakantie Ik wil ook nog s naar Barcelona. Maar fat chance dat dat binnenkort gaat gebeuren; wij gaan meestal enkel een weekendje op familiebezoek in Madrid... En ik heb geen vrije dagen genoeg, boo-hoo
pi_60043452
Barcelona wil ik ook nog eens graag ja Maar deze zomer wordt het dour, pukkelpop en praag, dat is ook al meer dan ik de afgelopen 5 jaar in een vakantie heb kunnen proppen.
pi_60043486
SHE post al mee in het CUL SHE topic dus ik denk dat ze al thuis is!!
pi_60043530
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef Vivi het volgende:
Hey mensen, moet SHE nog in het ziekenhuis blijven? Anders is het misschienwel leuk om haar een bloemetje te laten bezorgen van ons?!..Ze slooft zich zo uit hier met d'r recepten enzo .

Een bosje nachtschade ofzo
Woont iemand hier in de buurt van Utrecht? Ik denk dat, als ze idd nog in het ziekenhuis ligt, je haar een groter plezier doet met een tupperwarebakje (met een strik erom ) met scaloppini of whatever lekkers er te koken valt... Ziekenhuisvoedsel, arme SHE
pi_60043533
uh CUL SC topic

lol
pi_60043973
Ik woon in de buurt van Utrecht maar met mijn kookkunsten kan ik bijna niemand blij maken, laat staan zo'n culinaire godin als SHE.
pi_60044751
Fijne vakantie Kwak hopelijk zonder teveel kopzorgen.
Waarschijnlijk kom jij terug als ik net vertrek richting Barcelona (vertrek volgende week vrijdagavond)

Beterschap voor SHE
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:10:59 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60045067
Huh, wat is er met SHE?
Niet meer actief op Fok!
pi_60045093
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Huh, wat is er met SHE?
er is aan haar knie geknutseld door medici
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:13:35 #187
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60045114
Moppies toch

Ik ben alweer thuis. Ik wilde eigenlijk gisteravond al weg, maar dat mocht niet. Aangezien ik al genoeg heisa had getrapt over mijn verdoving en pijnstilling heb ik me maar koest gehouden omdat ik vermoedde dat ze dan de beveiliging erbij zouden roepen

Er zitten gaten in mijn knie van de microscoop; een mooi litteken en het doet zeer. Ik hoop wel dat het nut heeft gehad en ik met een weekje weer een beetje kan staan.
Ik heb wel gelachen met de chirurg. Ik was zo gespannen dat ik bij voorbaat al 'auw auw auw' riep als ik zag dat een instrument richting een band ging Terwijl dat natuurlijk helemaal niet kon
Toen hij dreigde mijn stembanden ipv mijn kniebanden te fixen was mijn aanstelleritus wel zo'n beetje over.

Ik heb alleen paracetamol gekregen voor de pijn, maar dat doet dus weinig. Gelukkig heeft mams nog morfine voor haar artritis en dat werkt prima

ja, dat is gevaarlijk spul en ja, ik pas ermee op

En nee, jullie hoeven niets te sturen lieverds. Kom maar gewoon een keer slank eten bij Sjors als ze weer kan lopen. Vind ik veel leuker.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:26:24 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60045371
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:13 schreef SHE het volgende:
Moppies toch

Ik ben alweer thuis. Ik wilde eigenlijk gisteravond al weg, maar dat mocht niet. Aangezien ik al genoeg heisa had getrapt over mijn verdoving en pijnstilling heb ik me maar koest gehouden omdat ik vermoedde dat ze dan de beveiliging erbij zouden roepen

Er zitten gaten in mijn knie van de microscoop; een mooi litteken en het doet zeer. Ik hoop wel dat het nut heeft gehad en ik met een weekje weer een beetje kan staan.
Ik heb wel gelachen met de chirurg. Ik was zo gespannen dat ik bij voorbaat al 'auw auw auw' riep als ik zag dat een instrument richting een band ging Terwijl dat natuurlijk helemaal niet kon
Toen hij dreigde mijn stembanden ipv mijn kniebanden te fixen was mijn aanstelleritus wel zo'n beetje over.

Ik heb alleen paracetamol gekregen voor de pijn, maar dat doet dus weinig. Gelukkig heeft mams nog morfine voor haar artritis en dat werkt prima

ja, dat is gevaarlijk spul en ja, ik pas ermee op

En nee, jullie hoeven niets te sturen lieverds. Kom maar gewoon een keer slank eten bij Sjors als ze weer kan lopen. Vind ik veel leuker.
fijn dat het allemaal goed is verlopen verder SHE en morfine helpt vast wel ja maaruh kan je ook flink obstipatie van krijgen
maar ik hoop voor je dat het steeds makkelijker wordt en je snel weer op de been bent (letterlijk en figuurlijk)

zo verder ff over mezelf : ik heb de boodschappen binnen en ben zelf nog even de stad in geweest, was op zoek naar een leuke broek in de opruiming, maar niet te vinden. Dus nu heb ik een hele leuke zomerrok gekocht maatje 40
zal morgen de weegschaal maar eens even weer lastig vallen
pi_60045715
Beste dames, ik heb hier nog kleding maat 40 liggen die ik niet meer pas. En daar ik niet van plan ben om ooit nog maat 40 te hebben...............Dus als iemand geinteresseerd is in:

1. Een broek van Esprit; mosgroen, linnen met wijde pijp. Staat geen maat in, maar ik schat dus een 40.
2. Een broek van de H&M, een soort zandkleurige chino broek. Maat 40
3. Een wit linnen broek van de H&M maat 40

Geheel gratis ofcourse. PM me maar indien interesse.....
pi_60045866
Lijstje:

O: gekookt eitje
L: Grote kom van m'n notensoepie (is nu op helaas)
T: wodka, as we speak

Ik weet dat het niet veel is, maar ik had vandaag echt geen trek. Dat gebeurt mij zelden. Ik heb nl. altijd trek. Er zal wel een reden voor zijn dus ik luister naar mijn lichaam. (stel dat ik iedere dag zo weinig trek zou hebben zou ik me zorgen maken!) Ik ben ongesteld geworden, misschien dat dat er mee te maken heeft? En ik geloof dat we vanavond uit eten gaan, dus misschien neem ik wel een toetje!
pi_60045896
Hee! Ik heb nu nog 42 aan van broeken, maar omdat het best goed lijkt te gaan, wil ik die esprit-broek wel! H&M zit per definitie raar bij mij.
pi_60045942
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hee! Ik heb nu nog 42 aan van broeken, maar omdat het best goed lijkt te gaan, wil ik die esprit-broek wel! H&M zit per definitie raar bij mij.
Oke, PM je adres maar, dan stuur ik 'm op! (We kunnen natuurlijk ook meeten! Dan kom je 'm fijn ophalen. Ben je nooit meer in NL?)
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:01:21 #193
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60045963
H&M is ook raar. Die maken kleding voor vrouwen zonder taille, borsten of heupen. Je moet bijna wel androgyn zijn lijkt het
Zelfs de grotere maten missen een vrouwelijke snit.
Ik haat die winkel.

maar koop er natuurlijk wel, want ze zijn goedkoop
pi_60046009
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
H&M is ook raar. Die maken kleding voor vrouwen zonder taille, borsten of heupen. Je moet bijna wel androgyn zijn lijkt het
Ik haat die winkel.

Ik heb niet zoveel heup. (68 taille. 91 heup) Soms zitten H&M broeken bij m'n bovenbenen te strak, dat wel.
Ik heb ook nog een jeans van de H&M in de aanbieding, Heb hem echter niet hier, dus weet niet meer precies welke maat, maar denk ook 40.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:07:43 #195
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60046050
Nou precies. Die H&M broeken zitten altijd te wijd bij mijn taille, te strak om mijn bovenbenen en de wijd bij mijn kont. Er klopt niets van.
Zulke grote bovenbenen heb ik niet

Maar volgens mij hangt dat van de lichting af, want ik heb linnen broeken die perfect zitten.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:12:42 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60046132
Ik wil appeltaart maken, maar noch bij de Plus noch bij de AH kon ik goudreinetten vinden. Is het het seizoen niet ofzo?
Kan altijd nog op de markt kijken morgen of bij de groenteboer, maar ik had zo'n zin in prutsen vanavond .
Niet meer actief op Fok!
pi_60046155
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:07 schreef SHE het volgende:
Nou precies. Die H&M broeken zitten altijd te wijd bij mijn taille, te strak om mijn bovenbenen en de wijd bij mijn kont. Er klopt niets van.
Zulke grote bovenbenen heb ik niet

Maar volgens mij hangt dat van de lichting af, want ik heb linnen broeken die perfect zitten.
Nee, zulke dikke bovenbenen heb ik ook niet (55 cm.). Die linnen broeken zijn sws een beetje baggy. als je ze koopt denk je dat het te klein is, maar na een uur dragen zit het oké en na een dag zakt het van je kont! Maar die chinobroek zat toen ik hem kocht idd goed bij de taille en iets te strak bij de bovenbenen, dus heb ik 'm eik nooit aangehad, want nu zit hij overal te wijd.
pi_60046219
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil appeltaart maken, maar noch bij de Plus noch bij de AH kon ik goudreinetten vinden. Is het het seizoen niet ofzo?
Kan altijd nog op de markt kijken morgen of bij de groenteboer, maar ik had zo'n zin in prutsen vanavond .
Hee Vik! Je kan ook best appeltaart maken van andere appels hoor! (Elstar, cox, braeburn)
pi_60046285
Ik heb altijd een stuk over aan de achterkant bij H&M-broeken. Brrr.

Viking, de truc is: niet al te sappige appelen, en verschillende soorten mengen.

Conleche, ik ben trouwens nu 'definitief' verhuisd; morgen nog een keer naar Nederland om nog even het appartement schoon te maken, en naar de verjaardag van een vriend. Ik zal je m'n adres PM'en!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:23:31 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60046327
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, zulke dikke bovenbenen heb ik ook niet (55 cm.). Die linnen broeken zijn sws een beetje baggy. als je ze koopt denk je dat het te klein is, maar na een uur dragen zit het oké en na een dag zakt het van je kont! Maar die chinobroek zat toen ik hem kocht idd goed bij de taille en iets te strak bij de bovenbenen, dus heb ik 'm eik nooit aangehad, want nu zit hij overal te wijd.
Wat is een chinobroek?
pi_60046467
Das zo'n khaki-broek met steekzakken.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:07:51 #202
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60047009
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
Ik haat die winkel.

Dat klopt wel. Alhoewel ik er ooit één prachtig jurkje vandaan heb gehaald, het is geen rekstof maar zit wel goed bij mijn taille én bij mijn borsten (wat een uitzondering is met niet-rekkende stof).

Verder heb ik een ontzettende hekel aan lang in de rij staan om te passen en het meeste vind ik ook niet zo leuk daar, dus ik koop er zelden wat. Mijn laatste aankoop daar was een cheap-ass hotpants die ik nodig had voor het paaldansen.

Overigens heb ik in de meeste winkels problemen met broeken. Heel vaak ben ik net te breed in verhouding om mooi in de broeken te passen. Koop ik maat 36, zit ie aan de achterkant goed (ik heb niet zoveel kont, en ben van de zijkant vrij smal) maar dan ben ik net te breed voor een broek. Gevolg: het puilt er aan de zijkant overheen. Koop ik maat 38, dan is de breedte wel goed, maar is ie te groot aan de achterkant, waardoor ik de broek uit kan trekken zonder maar de rits en de knoop los te maken

Ook zijn de pijpen meestal te lang, maar dat komt gewoon doordat ik klein ben.

De enige winkel waar ik dat niet heb is bij River Island, daar koop ik dus mijn kleding. Die is gemaakt voor vrouwen met rondingen Pas nog een beeldig shirtje en een knalroze kokerrok daar gekocht.
pi_60047101
Bij de H&M koop ik altijd zonder eerst te passen. Ik neem dan voor zeg 200 euro mee en breng dan zeker de helft weer dingen terug. Ik heb ook 1 jurkje van ze wat echt prachtig zit. Goh, goed dat ik eraan denk, ik ga het vanavond maar eens aantrekken!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:21:16 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60047255
een hele discussie over mij

korte opmerkingen: euhm ik was licht hysterisch maar niet voor hem hoorbaar aangezien hij niet opnam. hij heeft idd ook niet zoveel ervaring en is een beetje onbeholpen, en zéker geen lul, ook al kan hij zich lullig gedragen. ik spreek m echt niet meer voor ik weg ga, want hij is nu al weg, dat was nu juist t hele punt (deadlines en onmiddellijk daarna een week weg)

een beetje rust is wel goed misschien. heb m een "veel plezier bij -insert naam orkestw aarmee hij een week repeteert- ik vlieg vannacht heb er veel zin in, probeer wat spaanse zon naar nl te sturen, tot over een poosje" berichtje gestuurd en nu ga ik lekker op vakantie en laat hem een weekje in zn sop gaar koken. zaterdag zien we wel weer...dan weet ik na mn vakantie wel waar ik aan toe ben (i.e..g voor de volgende vakantie)

jullie ook allemaal tot over een week. wie er behoefte aan heeft mag natuurlijk nog uitgebreid napraten over de staat van mijn relatie, mijn psyche, en het karakter van mijn vriendje...ofzo...

(en bedankt voor de peptalks, ik weet dat de kritiek ook bedoeld is om me te helpen hoor...)
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:41:47 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60047647
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als we zelf onze visie geven vanuit eigen ervaring.
( Ik had ook zo'n vriendje en was zelf doodongelukkig met dit soort fratsen )

We kunnen er dus helemaal naast zitten, of we moeten je straks fulltime troosten.
Ik denk dat we allemaal hopen dat we dat laatste niet hoeven doen.

Geniet van je vakantie; ook al kan ik me voorstellen dat je van alles baalt. Maar een break, heeft nooit iemand slecht gedaan
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:48:40 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60047785
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik ook elstars; werkt prima!
schillen, beetje aanbakken met kaneel, suiker en een pietsie rum aroma
pi_60047899
Ik denk dat SHE gelijk heeft dat we allemaal vanuit eigen ervaringen spreken. Het vervelende is wel dat als je eenmaal onzeker bent bij iemand dat dat ook moeilijk overgaat. Das ook een kwestie van gewenning. Ik was bij mr. Fransoos ook altijd heel onzeker. Hij had altijd wel wat aan te merken. Rokje tekort , te dik te slordig nou ja ga maar zo door. Altijd ruzie dus, want ik ging er tegenin. Maar intussen word je daar toch super onzeker van. Hij was echt Mr.Macho himself. (sex wel heel fijn, vandaar toch nog 3 jaar geduurd ) En het rare is, hoewel ik daarna veel zelfverzekerder was geworden; toen ik hem terugzag na een jaar of 5 (don't ask) was het goddomme weer hetzelfde, we vervielen weer direct in hetzelfde patroon! Toen gelukkig na een week weer het licht gezien.
pi_60048020
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik gebruik ook elstars; werkt prima!
schillen, beetje aanbakken met kaneel, suiker en een pietsie rum aroma
Ik maak altijd tarte tatin met kerst. Appels geschild en in 8ten snijden, bakken in een half pakje boter. Als het bruin begint te worden suiker erover strooien. Ik schat zo'n 10 eetlepels. Weet niet precies, want ik strooi het altijd een beetje op gevoel erover. Als de suiker caramel is geworden stort je het in een bakblik; je vouwt er zo'n rond deeg op (te koop in Be. en in Fra. hier moet je misschien die vierkante plakjes gebruiken (het kan zowel brisee deeg zijn als bladerdeeg,) Gaatjes erin prikken en in de oven op de hoogste stand. Klaar als je deeg bruin kleurt. Omkeren op groot bord. Lauw laten worden en serveren met crème fraiche of vanille ijs. Alleen met kerst want caloriebom.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:09:48 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60048180
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:54 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat SHE gelijk heeft dat we allemaal vanuit eigen ervaringen spreken. Het vervelende is wel dat als je eenmaal onzeker bent bij iemand dat dat ook moeilijk overgaat. Das ook een kwestie van gewenning. Ik was bij mr. Fransoos ook altijd heel onzeker. Hij had altijd wel wat aan te merken. Rokje tekort , te dik te slordig nou ja ga maar zo door. Altijd ruzie dus, want ik ging er tegenin. Maar intussen word je daar toch super onzeker van. Hij was echt Mr.Macho himself. (sex wel heel fijn, vandaar toch nog 3 jaar geduurd ) En het rare is, hoewel ik daarna veel zelfverzekerder was geworden; toen ik hem terugzag na een jaar of 5 (don't ask) was het goddomme weer hetzelfde, we vervielen weer direct in hetzelfde patroon! Toen gelukkig na een week weer het licht gezien.
Hebben wij dezelfde franse ex?
Monsieur had altijd commentaar. Gek werd ik van hem. Nu ben ik sowieso nogal lichtgeraakt, maar deze man maakte echt de bitch in mij los.
Dan was ik te uitbundig, dan te stil, dan was mijn rokje te kort, dan te lang, dan was ik chagerijnig, dan te blij.
Het heeft jaren geduurd voor ik over die relatie heen was.

Ik heb hem onlangs nog een mailtje gestuurd. Hij stond in een krant en hij was kalend.
Daar heb ik hem subtiel op gewezen. Op mijn manier 'subtiel'
Sneu wellicht, maar ik kon er in elk geval wel om lachen.
pi_60048365
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Hebben wij dezelfde franse ex?
Monsieur had altijd commentaar. Gek werd ik van hem. Nu ben ik sowieso nogal lichtgeraakt, maar deze man maakte echt de bitch in mij los.
Dan was ik te uitbundig, dan te stil, dan was mijn rokje te kort, dan te lang, dan was ik chagerijnig, dan te blij.
Het heeft jaren geduurd voor ik over die relatie heen was.

Ik heb hem onlangs nog een mailtje gestuurd. Hij stond in een krant en hij was kalend.
Daar heb ik hem subtiel op gewezen. Op mijn manier 'subtiel'
Sneu wellicht, maar ik kon er in elk geval wel om lachen.
Hihi, het zou zo maar kunnen dat het dezelfde vent is, want die van mij had ook ineens een anti-kaal lotionnetje op het schapje staan toen ik er terug was, dus hij is waarschijnlijk haske kalend nu! (het is diezelfde geweldige knul van de chlamydia, need I say more...)

Oh, jouw manier subtiel wil ik weleens zien
pi_60049659
Net gegeten nadat ik heb gerend. Ben echt doodmoe nu, benen knikkend-vermoeid. Ik vind H&M echt een rotwinkel, tenminste, ik kom er altijd met een dik gevoel uit omdat ik broeken niet over mijn kont heen krijg. Ik vond die reclamen van H&M onlangs trouwens niet zo okay qua modellen, ik vind slank echt wel moot. Maar deze modellen vond ik echt te dun.

Hmmm appeltaart, vorige week nog gebakken met Elstars. Goed te doen hoor.
pi_60049960
SHE Ik heb mij jeugdvriendje toen het uitging toegwenst dat hij snel kaal zou worden

Toen ik m op z'n 22e weer zag, had ie inhammen en een kale kruin De lul
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:59:59 #213
14746 k_i_m
pi_60050379
Vanavond gemixte groenten en zalm uit de oven gegeten . En mijn nieuwe shakes zijn ook vet. Banaan is uit, chocolate-mint is in .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:02:41 #214
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60050431
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
SHE Ik heb mij jeugdvriendje toen het uitging toegwenst dat hij snel kaal zou worden

Toen ik m op z'n 22e weer zag, had ie inhammen en een kale kruin De lul
Iedereen krijgt wat hij verdiend.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:03:42 #215
14746 k_i_m
pi_60050450
Oh, hoe ist nu met de knie? Nog veel pijn?
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:07:43 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60050534
Helaas wel. Maar ik heb druks en alles wordt daar beter van. Zelfs internet
pi_60050583
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Iedereen krijgt wat hij verdiend.
ik geloof dat ie inmiddels van arren moede zn haar maar heeft gemillimeterd

Kim, woei, choco-mint! Smullen!!!
pi_60050606
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Ik had meloxicam gekregen en in combi met paracetamol was dat echt
Daar een receptje van vragen, misschien?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:13:36 #219
14746 k_i_m
pi_60050639
Het smaakt naar After-eight . Het is alleen wel klontgevoeliger, dus ik moet harder schudden. Maar dat is weer goed voor het slappe vel van mijn bovenarmen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:15:27 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60050679
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had meloxicam gekregen en in combi met paracetamol was dat echt
Daar een receptje van vragen, misschien?
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds een beetje verbolgen dat ze je naar huis sturen met een receptje paracetamol.
Bij mij doet dat niets
Ik ben nu gelukkig geholpen door mams, maar ik had op z'n minst verwacht dat je iets sterks meekreeg.
Ik kan me alleen niet herinneren wat ik vorige keer heb gekregen en of ik wel iets heb gekregen toen?
Blijf het vreemd vinden.
pi_60050685
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Het smaakt naar After-eight . Het is alleen wel klontgevoeliger, dus ik moet harder schudden. Maar dat is weer goed voor het slappe vel van mijn bovenarmen .
Zonder dingen erger te willen maken dan ze al zijn, maarre... Heb je weleens Baileys chocolate mint op?
Baileys uberhaupt
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:15:53 #222
14746 k_i_m
pi_60050690
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe laptop aangeschaft. Maar ze leveren die krengen alleen nog maar met Vista. Ben net drie kwartier bezig geweest om de printer te installeren . En dat voor iemand die er zijn beroep van heeft gemaakt .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:16:48 #223
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60050716
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik maakte vroeger weleens after eight milkshakes
Na een lange nacht E

Kippenvel!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:17:12 #224
14746 k_i_m
pi_60050724
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zonder dingen erger te willen maken dan ze al zijn, maarre... Heb je weleens Baileys chocolate mint op?
Baileys uberhaupt
Nee, ik krijg altijd een beetje een weëig gevoel van Baileys. Ik vind het na 2 glaasjes al niet meer lekker. Maar chocolade jenever vind ik wel tof .
In my life
Why do I smile
pi_60050760
Bel je huisarts maar, SHE. Enkel paracetamol is idd niet normaal; hell, alles in je gewricht ondervindt behoorlijke wrijving als je beweegt; dat doet gewoon machtig zeer! Sta op je strepen, voorzover ja daartoe in staat bent!!! Oh zo

Ik zat toen echt te brullen van de pijn tegen mijn onbegrijpende echtgenoot Maar ze hebben bij jou nog meer opgelapt in je knie dan bij mij toen dus doet het vast nog meer pijn dus laat je niet afschepen, ja?
pi_60050796
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, ik krijg altijd een beetje een weëig gevoel van Baileys. Ik vind het na 2 glaasjes al niet meer lekker. Maar chocolade jenever vind ik wel tof .
Dat zie ik hier altijd in half-ontlede toestand bij de Delhaize staan en dan denk ik...

Ieder z'n meug. Voorlopig drink ik enkel Stoli en wijn
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:24:33 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60050886
Zolang ik die bruistabletten van mams heb, heb ik niets nodig. Die werken zo goed dat ik het zelfs niet zou voelen als mijn vent over mijn poot struikelde.
Ze moeten die morf-bruis bij de Appie verkopen, alles wordt er leuker van!!
pi_60050917
Je wordt er iig heel zoet van, SHE
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:27:24 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60050947
Mijn lief zegt ook dat ik ze vooral moet blijven slikken.
pi_60051039
Ik vroeg mijn vent of we morgen, als we van Den Haag naar Venlo rijden, langs Utrecht komen, zodat ik je kon verblijden met mijn aanwezigheid en lekker eten, SHE.
Hij lachte me hartelijk uit wegens mijn gebrek aan topografische kennis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:38:58 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60051201
Herkenbaar; voor mij ligt altijd alles op de route.
Den Haag en Venlo liggen echter wel allebei in Zuid; daar waar Utrecht helaas nog steeds in Midden- Nederland woont
pi_60051265
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:38 schreef SHE het volgende:
Herkenbaar; voor mij ligt altijd alles op de route.
Den Haag en Venlo liggen echter wel allebei in Zuid; daar waar Utrecht helaas nog steeds in Midden- Nederland woont
Den Haag in zuid?? Midden, toch?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:46:34 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60051367
DH is Zuid Holland, dus ga je logischerwijs richting den bosch/nijmegen dan venlo.
In elk geval oostelijke richting ; dan naar beneden.

Oh boy, hier krijg ik hoofdpijn van
Ik moet tukken. Trusten en lief van je dat je aan me dacht!
pi_60051418
Zoete dromen SHE! Maar dat lukt vast wel, met je bruistabletten
pi_60051463
niet om het een of ander hoor, maar routeplanners sturen je praktisch langs Utrecht als je Den Haag>Venlo invoert.
pi_60051570
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef octopussy het volgende:
niet om het een of ander hoor, maar routeplanners sturen je praktisch langs Utrecht als je Den Haag>Venlo invoert.
Oh echt? Dan zal ik mijn vent zo eens over de knie leggen en eens kijken of ik SHE morgenochtend nog te pakken krijg
pi_60051754
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik maakte vroeger weleens after eight milkshakes
Na een lange nacht E

Kippenvel!
Hoe maak je dat? Klinkt lekker.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:35:48 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60052526
jullie zijn lief jullie hébben tenminste ervaring en daar leer ik dan weer van.

fulltime troosten hoeft voorlopig niet. meneer heeft contact gezocht en er kon zelfs een sorry vanaf. (toch je zin faithy contact vooor de vakantie)

als ie tekenen gaat vertonen van een echte mr fransoos dannehhh weet ik genoeg en krijgt ie een "schopje" naar R&P...of een "slotje" natuurlijk.

en nu ga ik écht weg. bruin worden!
pi_60054572
Heb nog een ribeye gegeten met groenten en veels teveel drank, (wodka+weisswein) En begin m'n buik te voelen van de maandelljkse perikelen. Dus die ibu die ik er zo in gooi kan dan alvast direct gaan werken voor m'n kater morgenochtend. Heb gedanst vanavond met een oud vriendinnetje, was gezellig
pi_60055465
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, hoe gaat het met Claudia? Die heb ik hier al een tijdje niet meer gezien!
Ik lees nog gewoon mee! Voel me niet enthousiast genoeg om mee te posten (en ik houd er niet van om alleen maar te zeuren). Dieettechnisch gaat het prima.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:40:23 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60055640
De appeltaart is mislukt . Bodem was helemaal zompig. Ik doe wel een nieuwe poging als er weer goudreinetten zijn. Vanmiddag maar een cake bakken dan, dat kan niet mislukken . Heb nog een recept voor een kokoscake liggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60055951
Wat zonde Viking!!! Maar nu heb ik wel zin om ook te bakken!

gelukkig ben ik bij mn ouders en staat er een drukke dag in de planning

Gisteren iig lekker gewokt

fijne dag allen
Doei.
pi_60056213
Viking, wat kan helpen is als je de bodem eerst even blind bakt en daarna dun besmeert met eiwit en een minuutje terugzet in de oven.
pi_60056254
Oh en Claudia: zo erg? Hou ons op de hoogte van je gewichtsverlies! (zit jij ook aan de gebakken rijst, nu? )

Ik zit weer op mijn historisch lage gewicht van vorige week zondag. Maar nu zonder kater
pi_60056421
Ik lees al de hele week Concleche i.p.v Conleche kwam ik net achter doordat mijn vriend het naas me hard op uit sprak... Heb je een kater flinke kater?

Net een broods filet americain met ei gegeten, kopje thee en koffie en een over-rijpe mango die nu tussen mijn tanden blijft haken zonder dat ik flosdraad in huis heb. Sateprikkers werken niet goed
pi_60056474
Woei Ik heb mijn broek van 2 jaar geleden aan en hij past gewoon
pi_60056486
Ik weet niet wat er voor geest in mij is neergedaald, maar ik heb zomaar m'n koffer voor morgen al ingepakt . IK! Dat meisje dat normaal altijd de nacht vóór vertrek nog chaotisch en gehaast en boos de koffer in moet pakken en er dan meestal pas op plaats van bestemming erachter komt dat ze een heleboel dingen is vergeten.

Dus nu kan ik rustig Saturday Kitchen kijken en ontbijten en zo weer aan m'n scriptie verder. Whoei.

SHE - beterschap met je knie! Word je wel een beetje verwend door je lief nu?
CF - Goed bezig joh!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2008 11:13:55 ]
pi_60056501
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
De appeltaart is mislukt . Bodem was helemaal zompig. Ik doe wel een nieuwe poging als er weer goudreinetten zijn. Vanmiddag maar een cake bakken dan, dat kan niet mislukken . Heb nog een recept voor een kokoscake liggen .
Balen! Ik heb vorige week ook een hele taart in de prullenbak gemikt. Het was echt ranzig. Ik had zo'n Home Made vlaai geprobeerd. Dat deeg is niet de eten en de pudding die je er dan bij moet doen ook niet zo. Niet zo'n geslaagde actie dus. Maar lag het dan aan de appels??

Kokoscake is wel echt super lekker Ben dol op alles met kokos
pi_60056589
Razz, ergens vind ik het kinderachtig van mezelf dat het blijkbaar zo'n big deal is Maar ik word er stiekem erg blij van

Fijne vakantie!

En Fruity, dat klinkt ook best vies, wat je daar omschrijft. Volgende keer zelf iets maken?
  Vis een optie? zaterdag 12 juli 2008 @ 12:15:20 #250
70532 loveli
N
pi_60057219
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:14 schreef Fruity het volgende:
Kokoscake is wel echt super lekker Ben dol op alles met kokos
Kokosolie is erg gezond. Je kunt er mee bakken, maar onder de 20 graden je kunt het ook gebruiken als vervanging van boter. En je schijnt er niet dik van te worden (het werd toegevoegd aan veevoer om de beesten vet te mesten, maar dat werkte dus niet).
crap in = crap out
pi_60057773
Geen kater whatsoever! Wel pas net 'n bed uit.

Wat doet jouw vriend, mijn naam uitsprekend??

O en ik heb nog eens geteld en zoveel had ik nu ook weer niet gedronken: 1 flinke wodka thuis 1 kleine als aperitief voor et eten en dan nog ik denk 3 wijn bij het eten. Dus ik was wel iets tipsy, maar het was niet genoeg om een kater van te krijgen....Als toetje had ik 3 van die Australian bonbons en daar vind ik eigenlijk geen zak aan. Doe mij maar zo'n Belgische, veel lekkerder!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:01:48 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60059493
heeelllow dames

Ik heb lekker een kwarktaart gemaakt voor morgen heerlijk
ik heb net foto's gemaakt van mijn nieuwe kleren, en zie nu voor het eerst zelf ook dat k ben afgevallen.
(don't mind the hair, kwam net onder de douche vandaan)

nieuwe rok en shirtje

ander rokje
en kwam net in actie... (maar rokje is eigenlijk leuker voor de winter met legging en laarsen)
pi_60059766
[anzichtkaartmode]

Hallo meiden/allemaal ,

Even heel snel een berichtje van mij uit Frankrijk. Het weer was waardeloos, werd wat beter en nu is de voorspelling weer waardeloos . En mijn bruine kleurtje kan ik ook wel vergeten, ben eerste mooie dag zo grandioos verbrand dat ik nu de vellen van mn schouders kan plukken. Gelukkig ook nog leuke dingen gedaan, parapenten enzo, maar heel veel zit er niet meer in de komende dagen. Helaas ook maar 2x wezen skaten, het weer was eenvoudigweg te slecht om naar buiten te gaan, en de goede dagen die er waren was ik al door de bergen lopen (supermooi uitzicht gehad) enzo. Had toch meer zon verwacht .

Hoe gaat het hier met jullie? Ga hier niet teruglezen, de kwaliteit van het scherm is redelijk slecht en mijn uurtje gaat dan ook zo snel op . Wie geeft me de hoogtepunten voor kwart over 4? (dan is mn tijd op )

Groetjes Chicolate

[/anzichtkaartmode]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60061032
Klinkt niet als een hele leuke vakantie
Veel plezier nog al lees je dit niet meer haha
pi_60061122
Kwak veel plezier op vakantie al zal je dit ook niet meer lezen!

Ik ga niet op vakantie

En ik zie mr boyfriend minstens 1 week en 5 dagen niet vanaf nu
-boehoehoe-

Nou ja wel relax op zich, kan ik weer andere dingen doen, zonnebank kuurtje want ik ga hem verslaan in bruinheid
pi_60061127
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef mordradead het volgende:

[..]

Deze tvpf is special voor jou omdat jij moet blijven.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
LOL ik heb echt ff gelachen en PF BLIJJJJJJJF zo goed???

zaterdag 12 juli 2008 @ 17:19:31 #257
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60061226
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeelllow dames

ik heb net foto's gemaakt van mijn nieuwe kleren, en zie nu voor het eerst zelf ook dat k ben afgevallen.

nieuwe rok en shirtje
[ afbeelding ]
ander rokje
en kwam net in actie... (maar rokje is eigenlijk leuker voor de winter met legging en laarsen)
[ afbeelding ]

Godverdomme BJ, kijk dat nou eens stralen. Met je ranke lijf !
Rokje is idd meer winter; cute met een strak koltruitje en hoge laarzen. Mi-auw
pi_60061284
rokje + benen + slippers = sexy
Met een wit shirt kan het wel prima voor de zomer denk ik..
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:22:40 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60061286
En sweet mother of jesus...geen leggings.
Elke vrouw is lelijk in leggings.
pi_60061287
jij bent zoveel slanker dan ik prachtig BJ
Ja doei.
pi_60061306
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef SHE het volgende:
En sweet mother of jesus...geen leggings.
Elke vrouw is lelijk in leggings.
dat wel ja.. als ze nu eens alle leggings verbranden ofzo..
Ja doei.
pi_60061329
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Woei Ik heb mijn broek van 2 jaar geleden aan en hij past gewoon
wat goed!!!

fijn is dat hè?
Ja doei.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:29:35 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60061406
Onzin Blo, volgens mij hangen jullie rond hetzelfde vetpercentage.
BjJheeft een andere bouw; is iets rechter en hoe lullig dat ook klinkt, dat oogt altijd slanker en leaner.
Maar die laatste foto die jij postte was ook duidelijk een skinny bitch in wording. Jij bent volgens mij iets meer zandloper ( als in schouder-taille-heup verhouding )
Dat heeft voordelen trouwens; het valt minder snel op als je aankomt.

Alleen nu jullie zo krankzinnig afvallen; denk wel aan de armen! Die armen zijn altijd het aller, allerkutst om weer in gareel te krijgen als je afvalt.
Voor de liefhebber heb ik nog wel 2 x 4kg dumbells liggen hier. Kun je lekker thuis rommelen.
Elke dag paar sets triceps en paar sets biceps ( oefeningen heb ik ook wel ) en de armen gaan mee met de rest in verhouding.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:42:17 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60061621
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat wel ja.. als ze nu eens alle leggings verbranden ofzo..
Ik begrijp het niet Blo. Echt niet.
Er zijn gewoon een paar designtechnische misverstanden in mode-land. Zaken die je figuur hoe dan ook nooit recht doen, tenzij je een anorexisch kutwijf bent.

Ik noem :

- de bermuda
- de legging
- heupbroek ( kies altijd net iets hoger in de taille, anders > rolletje. Tenzij je NUL vet van taille tot scheenbeen hebt.
- de lage hak pump ( kies altijd of voor > 6 cm of helemaal plat )
- de broek met wijd naar smal pijp ( hallo heupen! )
- de BH met doorzichtig plastic bandjes ( prachtig, die in het vlees drukkend plastic )
- de klok-rok
- zwarte kousen ( hoeveel aandacht wil je naar je knokige knietjes?? )
- Schoenen met een ronde neus. Iedereen, ziet er dom uit met schoenen met een ronde neus. Tenzij het sneakers, motorlaarzen of noodzakelijke army boots zijn. Bovendien maakt het je een propje.

Heeft u één van deze artikelen in uw kast?

De fik erin. Nu!!
pi_60062232
Heupbroeken present!! Toen de heupbroeken nog niet in de mode waren droeg ik mijn 501's (begin jaren '90 al op m'n heupen. Ik heb nl een kort bovenlijf en met een heupbroek heb ik inene een precies goed bovenlijf .

Er zijn geen vetrolletjes zichtbaar though, omdat ik ze niet te strak draag.

Rest van de items; I couldn't agree more en wil daar de Skinny nog aan toevoegen, want = eigenlijk een leggging met een gulp. Bovendien ook alweer passé.
pi_60062270
ik heb heupbroeken en skinny's
draag niets anders
met het zelfde argument als conleche
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:37:02 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60062403
bedankt voor de complimentjes

en die legging, is lange legging tot aan enkel, in laars.... en dat is eigenlijk alleen maar, omdat mijn benen zo lang zijn dat de meeste panty of maillots te kort zijn en dus het kruis onder mijn kruis hangt en tja dat is vooral niet comfortabel

en korte leggings heb ik niet hoor

en haha, ik heb wel lagere jeans, maar geen heupbroek denk ik...
en verder heb ik ook nog pumps met ronde neuzen en daar krijg ik alleen maar complimentjes over

@ SHE, mijn armen train ik flink met volleyballen maaruh dat vel komt niet meer helemaal goed jammer genoeg.. heb ik ook wel een lachuh foto van
pi_60062451
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
bedankt voor de complimentjes

en die legging, is lange legging tot aan enkel, in laars.... en dat is eigenlijk alleen maar, omdat mijn benen zo lang zijn dat de meeste panty of maillots te kort zijn en dus het kruis onder mijn kruis hangt en tja dat is vooral niet comfortabel

Dat probleem heb ik ook altijd, volgens mij ben ik ongeveer net zo lang als jij (1,81). Het laatste paar panty's dat mooi zat bij mij vond ik een paar jaar geleden en die hebben het afgelopen winter begeven . De rest zit altijd met het kruis vér beneden waar het hoort te zitten (effect: pinguing..). Je hebt dan de keus tussen lange leggins of panty's/maillots in maat 56, die vervolgens weer zo enorm wijd zijn dat het er niet uit ziet. Dus dan maar leggings. Hoe erg ook .
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:02:52 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60062756
ik denk dat ik hem maar dichtgooi dan
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:03:18 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60062764
uh nu dan?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:04:05 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60062781
slotje dan maar, nieuwe topic is al online daar verder svp

thanx
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:12:27 #272
14746 k_i_m
pi_60062917
Wel lastig he? Tellen .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:27:40 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60063175
haha ik tel niet, ik doe het op gevoel, maar blijkbaar is mijn gevoel niet zo betrouwbaar
pi_60063263
we zijn pas bij 274 en er kunnen 300 posts in....
pi_60063280
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Er zijn gewoon een paar designtechnische misverstanden in mode-land. Zaken die je figuur hoe dan ook nooit recht doen, tenzij je een anorexisch kutwijf bent.

Ik noem :

- de bermuda
- de legging
- heupbroek ( kies altijd net iets hoger in de taille, anders > rolletje. Tenzij je NUL vet van taille tot scheenbeen hebt.
- de BH met doorzichtig plastic bandjes ( prachtig, die in het vlees drukkend plastic )
- de klok-rok
- Schoenen met een ronde neus. Iedereen, ziet er dom uit met schoenen met een ronde neus. Tenzij het sneakers, motorlaarzen of noodzakelijke army boots zijn. Bovendien maakt het je een propje.

De fik erin. Nu!!
Heupbroeken genoeg
Zwarte panty: ook aanwezig
Klok rok: als je daarmee bedoeld een rok die onder wijd uitloopt en op knie hoogte eindigt: aanwezig. Dat is de enige type rok dat een beetje mijn giga kuiten compenseert
schoenen met ronde neus: aanwezig.

oh en ik heb ook een bermuda, lekker om mee te fietsen als het snikheet is.

zaterdag 12 juli 2008 @ 19:44:23 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60063492
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
we zijn pas bij 274 en er kunnen 300 posts in....
LOL dat wist ik dus echt niet, maaruh ik heb de nieuwe al tussen de topics staan
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:45:44 #277
14746 k_i_m
pi_60063511
Nou, vooruit dan maar.
In my life
Why do I smile
pi_60064242
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

LOL dat wist ik dus echt niet, maaruh ik heb de nieuwe al tussen de topics staan
rechtsboven naast je postdatum en tijd zie je als het goed is het postnummer in dat topic staan

in mijn lay-out tenminste

Oh en je hebt een prachtig figuur trouwens

MoBlo, je bent zeker wel zo slank! Ik denk zelfs dat jouw buikomvang minder is dan die van BJ (nofi BJ )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 juli 2008 @ 20:28:04 #279
163650 Greys
pi_60064292
* Greys helpt vol posten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:59:15 #280
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60064861
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeelllow dames

nieuwe rok en shirtje
[ afbeelding ]
ander rokje
[ afbeelding ]

Leuke foto's! Je straalt!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:15:43 #281
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60065119
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik noem :

- de bermuda
- de legging
- de klok-rok

De fik erin. Nu!!
Zwarte panty's bezit ik wel, en die staan me goed hoor Met de rest ben ik het eigenlijk wel eens. Van die zogenaamd onzichtbare bandjes die overduidelijk -ik-wil-niet-dat-iemand-ze-ziet-bandjes zijn Als je dan toch bh-bandjes moet zien, koop dan gewoon een bh met mooi bewerkte bandjes zoals deze:

(misschien is het niet goed te zien, maar beide bh-bandjes hebben glittertjes)

Ontzettend lage heupbroeken creeëren zelfs bij het meest magere anorexiamodel nog lovehandles en een buikje, en schoenen met een ronde neus maken je voeten plomp.

Verder heb ik nog een item dat ik aan tde lijst toe wil voegen: de schoen met onwijze puntneus. Je krijgt er enorme poten van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 12-07-2008 21:35:55 ]
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:17:56 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60065147
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:24 schreef conleche het volgende:
Heupbroeken present!! Toen de heupbroeken nog niet in de mode waren droeg ik mijn 501's (begin jaren '90 al op m'n heupen. Ik heb nl een kort bovenlijf en met een heupbroek heb ik inene een precies goed bovenlijf .

Er zijn geen vetrolletjes zichtbaar though, omdat ik ze niet te strak draag.

Rest van de items; I couldn't agree more en wil daar de Skinny nog aan toevoegen, want = eigenlijk een leggging met een gulp. Bovendien ook alweer passé.
Ik hou van de skinny jeans! Die staan me echt heel erg mooi! Of het passé is, boeit me niet
Ik ga ook niet in iets lopen wat misschien heel hip is, maar wat me niet staat.
pi_60066441
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Claudia: zo erg?
Ach, het is voor een overgroot deel zwelgen in zelfmedelijden om niets. Ik probeer mezelf eruit te halen door lieve dingen voor mezelf te doen. Komt wel goed.

Mijn vader wordt vrijdag geopereerd (nierkanker, nier gaat eruit) en daar ben ik stikzenuwachtig om. Dat is dan het terechte deel van mijn zelfmedelijden. Mijn moeder probeert me gerust te stellen met uitspraken als 'hij is zo sterk' en 'hij is een goed mens'. Ja, hij heeft veel karmapunten verdiend in dit leven, maar het is natuurlijk gewoon een loterij. Ze maakt zichzelf maar wat wijs. Ik kan het niet uitstaan. Eigenlijk ben ik veel te emotioneel om een rationeel mens te zijn.

Ik kan me er nu echt niet toe zetten om bezig te zijn met m'n gewicht. Inschrijven bij de sportschool heb ik ook nog niet gedaan. Het eten zit goed; ik concentreer me nu op uitbreiding van mijn receptendatabase en het verkennen van de natuurvoedingswinkel. Na mijn vakantie in augustus ga ik wel met de overige zaken aan de slag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:41:46 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60066558
Sterkte bloempje. En ik vind het grappig dat je het zelf zegt.

ik ben veel te emotioneel om een rationeel mens te zijn

Voor jou, van mij:

Kom eens kijken kleine sabbelaar
klapper je sandaaltjes van de trap
fluister verbazing met sapperdeflap
en werp je saffiertjes hier eens naar

Savourerend verstopt als een stouterdje
zonsacrerend op een dot sajetsatijn
ligt een saliesalep zuipende sacramijn
schandalig zeldzaam, zo`n zalig saboutertje

Een saffie van saffloers satanskruid in brand
tussen salsasaus sappig scarletrode lippen
sambalscherp afgetekend nu ze stilte kent

Door haar geloof `k heilig in elk sacrament
fabel en sage kunnen haar ballades niet tippen
ze saboteert ze sarcastisch met salades saillant

Op jou, proost
pi_60066613
Ik ben er achter! Ik ben niet meer te zwaar maar ik zit iets te los in m'n vel..
Sporten lijkt mij? En dan hardlopen of juist iets anders?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:49:16 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60066674
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben er achter! Ik ben niet meer te zwaar maar ik zit iets te los in m'n vel..
Sporten lijkt mij? En dan hardlopen of juist iets anders?
Eten, trut.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:57:42 #287
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60066792
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ach, het is voor een overgroot deel zwelgen in zelfmedelijden om niets. Ik probeer mezelf eruit te halen door lieve dingen voor mezelf te doen. Komt wel goed.

Mijn vader wordt vrijdag geopereerd (nierkanker, nier gaat eruit) en daar ben ik stikzenuwachtig om. Dat is dan het terechte deel van mijn zelfmedelijden. Mijn moeder probeert me gerust te stellen met uitspraken als 'hij is zo sterk' en 'hij is een goed mens'. Ja, hij heeft veel karmapunten verdiend in dit leven, maar het is natuurlijk gewoon een loterij. Ze maakt zichzelf maar wat wijs. Ik kan het niet uitstaan. Eigenlijk ben ik veel te emotioneel om een rationeel mens te zijn.

Ik kan me er nu echt niet toe zetten om bezig te zijn met m'n gewicht. Inschrijven bij de sportschool heb ik ook nog niet gedaan. Het eten zit goed; ik concentreer me nu op uitbreiding van mijn receptendatabase en het verkennen van de natuurvoedingswinkel. Na mijn vakantie in augustus ga ik wel met de overige zaken aan de slag.
Sterkte

SHE, hoe gaat het met je knie?
pi_60066801
Nee Ik barst nu alweer uit m'n kleding van 5 kilo geleden, ik blijf niet bezig..
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:01:02 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60066846
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Sterkte

SHE, hoe gaat het met je knie?
Goed. Ik heb 24 uur geslapen.
Slapen is de sleutel naar herstel, dus dat ik zo'n beetje wat ik doe de hele dag.
Dat, en tussendoor hier rondhangen.

Ik wil dansen
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:06:23 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60066961
en octo, ik weet zelfs wel zeker dat de buikomvang van moblo smaller is, aangezien ik een stuk groter/ langer ben....
pi_60071016
Ik ben nu een week bezig en 0,0 kg afgevallen, Zelfs mijn vriend vindt het vreemd. wel ongesteld, maar volgens mij ben ik dan juist niet zwaarder (wel Pil 3 maanden doorgeslikt). Ik ga gewoon door met hoe ik bezig ben, want het voelt toch echt goed.

Succes Claudia, kan me voorstellen dat je stik-zenuwachtig bent.

Je ziet er echt slank uit Beessie-Jen. Ik zie je nu voor het eerst, goed figuur! Niet de dun en niet te dik, gewoon normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fruity op 13-07-2008 10:08:56 ]
pi_60071258
geheel on-topic(hij moet toch vol):
ben de laatste weken hardnekkig een kilo te zwaar, vreet gewoon te veel momenteel
Gisteren ook weer te veel aan het snaaien geweest, en qua hardlopen is het een rustig weekje ivm voorbereiding op een 10 k 'wedstijd' as woensdag
pi_60072119
Ik wilde gaan sporten deze vakantie, maar mijn moeder heeft per ongeluk een tas laten vallen, op mijn voet, dus die is nu lichtelijk gekneusd. Vanaf vandaag ga ik het SHE-schema 100% proberen vol te houden, dat is iig iets. Ik lurk nu meer dan ik iets zeg, want ik heb toch weinig bij te dragen.

Mooie foto's, Beessie-Jen. Je ziet er nu echt goed uit.
SHE, sterkte met je knie. En vooral met het rustig aan doen.
Claudia, sterkte gewenst. Ik hoop dat je snel weer in rustigere tijden komt..
  zondag 13 juli 2008 @ 11:53:13 #294
14746 k_i_m
pi_60072187
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:27 schreef Fruity het volgende:
Ik ben nu een week bezig en 0,0 kg afgevallen, Zelfs mijn vriend vindt het vreemd. wel ongesteld, maar volgens mij ben ik dan juist niet zwaarder (wel Pil 3 maanden doorgeslikt). Ik ga gewoon door met hoe ik bezig ben, want het voelt toch echt goed.

Succes Claudia, kan me voorstellen dat je stik-zenuwachtig bent.

Je ziet er echt slank uit Beessie-Jen. Ik zie je nu voor het eerst, goed figuur! Niet de dun en niet te dik, gewoon normaal.
Ik heb ook een week zo goed als stilgestaan met afvallen toen ik ongesteld was. Klinkt dus helemaal niet vreemd!
In my life
Why do I smile
  zondag 13 juli 2008 @ 11:54:49 #295
14746 k_i_m
pi_60072205
Ik moet nu weer ongesteld worden en de weegschaal gaf 77,5 kg aan. Ik wil de 76kg zien verdorie, en niet eerst een week wachten! .
In my life
Why do I smile
  zondag 13 juli 2008 @ 12:10:53 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60072416
ik zit ook weer in een plateaufase, heeeeeeeel frustrerend
pi_60072962
Ik heb hetzelfde hoor. Als ik ongesteld ben blijf ik (water) drinken en ik moet haast niet plassen, tja, dan weet je wel waar de kilo's vandaan komen. Ik maak me er dan ook niet meer druk om. Op dag 3 of 4 merk je dan ineens dat je wel 5x op een ochtend moet plassen en dan kan je de volgende dag weer met een gerust hart op dat kilokreng gaan staan.

Claudia:
  zondag 13 juli 2008 @ 12:44:58 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60072983
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:29 schreef SHE het volgende:

Alleen nu jullie zo krankzinnig afvallen; denk wel aan de armen! Die armen zijn altijd het aller, allerkutst om weer in gareel te krijgen als je afvalt.
Voor de liefhebber heb ik nog wel 2 x 4kg dumbells liggen hier. Kun je lekker thuis rommelen.
Elke dag paar sets triceps en paar sets biceps ( oefeningen heb ik ook wel ) en de armen gaan mee met de rest in verhouding.
Herkenbaar...Ik heb ook een zandloperfiguur dus het valt niet op als ik aankom...alleen die armen. Ik heb echt aanleg om vet op te slaan op mijn bovenarmen. Dat is echt niet fraai; hemdjes en topjes kunnen dan echt niet. Bloesjes zitten superstrak. Als ik afval gaat het eerst van mijn buik en taille af, dan bovenbenen en billen. Armen blijven altijd aan de potige kant. Ik heb hier wel dumbbells liggen, maar mijn armen zijn op zich niet slap, maar gewoon bol! Wat kan ik dan nog doen? Ik ben bang dat ik dan moet gaan afvallen tot een heel stuk onder mijn gewenste gewicht (dus eerder 58 dan 62 kilo). Waar ik dan bang voor ben is dat mijn heupen en borsten ook verdwijnen
  zondag 13 juli 2008 @ 12:48:08 #299
14746 k_i_m
pi_60073034
Xco! Da's veel leuker dan met gewichten!
In my life
Why do I smile
pi_60073037
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef Aventura het volgende:

[..]

Herkenbaar...Ik heb ook een zandloperfiguur dus het valt niet op als ik aankom...alleen die armen. Ik heb echt aanleg om vet op te slaan op mijn bovenarmen. Dat is echt niet fraai; hemdjes en topjes kunnen dan echt niet. Bloesjes zitten superstrak. Als ik afval gaat het eerst van mijn buik en taille af, dan bovenbenen en billen. Armen blijven altijd aan de potige kant. Ik heb hier wel dumbbells liggen, maar mijn armen zijn op zich niet slap, maar gewoon bol! Wat kan ik dan nog doen? Ik ben bang dat ik dan moet gaan afvallen tot een heel stuk onder mijn gewenste gewicht (dus eerder 58 dan 62 kilo). Waar ik dan bang voor ben is dat mijn heupen en borsten ook verdwijnen
Volgens mij moet je dan met heel lichte gewichtjes trainen, maar dan wel heel vaak herhalen. Dat is wat ze mij aanraadden op de sportschool. Ik heb dan niet echt dikke bovenarmen, maar wel vrij brede, sterke schouders en ik train dus nooit met zware gewichten, ben veuls te bang dat ik zo'n opgepompte Britney Spears stierenek krijg....
  zondag 13 juli 2008 @ 12:56:24 #301
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60073204
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan met heel lichte gewichtjes trainen, maar dan wel heel vaak herhalen. Dat is wat ze mij aanraadden op de sportschool. Ik heb dan niet echt dikke bovenarmen, maar wel vrij brede, sterke schouders en ik train dus nooit met zware gewichten, ben veuls te bang dat ik zo'n opgepompte Britney Spears stierenek krijg....
ow ja dat is echt superlelijk... denk dat je wel gelijk hebt, je moet de lange spieren trainen, dus minder zwaar en meerdere herhalingen...
want breder willen we niet worden...;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')