Gisteren mocht ik op macaroni met viezige bolognesesaus trakteren, dus ik gok van wel, tenzij je er te treurig van wordtquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:
Oeh en Moblo; supermanyextrabijzonderveelspeciaal succes vandaag. Bijna klaar!!
Ik ben een paar dagen veel afwezig ivm knie-operatie. Maar de laptop gaat mee, dus misschien raak ik zo geinspireerd door het ziekenhuisvoerdat ik op miljoenen recepten kom
Mijn ervaring is iig dat door het uitspoelen van de knie er zoveel wrijving in komt dat je bij de minste beweging verrekt van de pijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Pijnstiller? Als ik geen morfine krijg gil ik dat hele ziekenhuis bij elkaar
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:21 schreef kwakveense het volgende:
ach, lever schmever....doe mij nog maar n ibu denk ik meestal...
Zolang je je houdt aan de dagdosering van max 6 ofzo niet? (Maar dat kan anders zijn met dagelijks jarenlang slikken natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is paracetamol slechter voor je lever... Toch?
Dat is de crux ook. Het probleem zit 'm veel meer in drogisterijgebruik als vnl. hoofdpijnpilletjes en kleine kwaaltjes. Dan is het ook ongecontroleerd gebruik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, dat was het. Ibu is slecht voor je maag. En meloxicam ook, geloof ik.
Nou ja, als het echt nodig is, zoals na ee kijkoperatie, kunnen mijn lever en maag me tijdelijk aan mijn reet roesten
Huh? Maar dan hou je toch geen lever over, zowat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik ken iemand die verslaafd is aan paracetamol. Jawel, het kan. Een doosje per dag ging erdoorheen
. Dat verzin je toch ook niet?
Wel sneu hoor. Verslaafd zijn is op zich al sneu, maar verzin dan iets waar je wat meer lol aan hebtquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik ken iemand die verslaafd is aan paracetamol. Jawel, het kan. Een doosje per dag ging erdoorheen
. Dat verzin je toch ook niet?
Je illustreert mooi mijn voorbeeld van de onhipheid van paracetamol idd. Het kan best zijn dat er een genetische (on)gevoeligheid bestaat voor paracetamol, maar mensen horen dit soort verhalen van elkaar en denken dan dat paracetamol niets doet en grijpen meteen naar de zwaardere middelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ibu kan slecht zijn vor je maag, maar paracetmol dóet gewoon echt niks bij me. wee rgemerkt bij mn verstandskiezen. eerste keer netjes de paracetamol met codene gebruikt. in overdosis van 3 tegelijk merkte ik nog niks...
de tweede keer eigenwijs ibuprofe genomen nadat ik tegen t plafond zat van de pijn met de eerste dosis paracetamol. toen kon ik in elk geval slapen...
zelfde met hoofdpijn en kiespijn (enige keer dat ik pijnstillers neem) ik merk helemaal niks van paracetamol...
k zorg wel altijd dat ik er goed bij eet, ervoor en erna. nooit op lege maag.
Ik weet alleen maar dat het effect als je het NIET neemt knallende koppijn is. Dus dan is het natuurlijk makkelijk in stand houden van de verslaving.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is het effect van een doosje paracetamol per dag? Je wordt toch op zn minst wel licht in je hoofd ervan?
Ik gebruik nooit pillen.. Per jaar misschien 1 paracetamol als ik al drie dagen spierpijn heb en het gaat niet meer wegquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ibu kan slecht zijn vor je maag, maar paracetmol dóet gewoon echt niks bij me. wee rgemerkt bij mn verstandskiezen. eerste keer netjes de paracetamol met codene gebruikt. in overdosis van 3 tegelijk merkte ik nog niks...
de tweede keer eigenwijs ibuprofe genomen nadat ik tegen t plafond zat van de pijn met de eerste dosis paracetamol. toen kon ik in elk geval slapen...
zelfde met hoofdpijn en kiespijn (enige keer dat ik pijnstillers neem) ik merk helemaal niks van paracetamol...
k zorg wel altijd dat ik er goed bij eet, ervoor en erna. nooit op lege maag.
Succes en sterkte!! Ben benieuwd naar je evt. receptenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben een paar dagen veel afwezig ivm knie-operatie. Maar de laptop gaat mee, dus misschien raak ik zo geinspireerd door het ziekenhuisvoerdat ik op miljoenen recepten kom
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar dat het effect als je het NIET neemt knallende koppijn is. Dus dan is het natuurlijk makkelijk in stand houden van de verslaving.
Zo, mijn eerste bananenshake zit er weer in! *burp* "Hee, banaan!?"
waarschijnlijk zal ik dat nog lang na het dieet roepen bij elke boer die ik laat, uit soort van gewoonte.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef SHE het volgende:
een beetje maar?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Sylvana het volgende:
@Kwakveense, dikke knuffel voor het gedoe met je vriendje, ik herken mezelf best wel een beetje in jouw gedrag...
Ik heb dat nog nooit gemaakt! Ik denk wel dat het goed te doen is. Ik zou eerst een balletje kneden dan met je duimen een gat maken en dat uithollen, je ei erin doen en het weer dicht kleien. Zal het binnenkort eens proberen! Bij ballen gehakt moet je idd geduld hebben én genoeg vet in je pan doen!! En je vuur niet te hoog.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond eet ik rode kool met appel en ik heb begrepen dat het lekker was als je een gehaktbal brouwt met een gekookt ei erin. Nu is het me niet vaak gelukt fatsoenlijk een gehaktbal te maken, want hij verbrandde steeds(heb niet genoeg geduld) dus dan schijnt dat ei ook handig te zijn. Moet ie alleen niet uit elkaar vallen.
Nu is de vraag: is het ook echt goed te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |