abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59943124

Het vorige deel: Slank de zomer in #181 Vakantie!!!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

M'n éénnalaatste post:
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!

Heb een lekke band, dus heb meer dan een half uur stevig gelopen, misschien doe ik dat wel een weekje voor ik besluit m te gaan plakken. Dan heb ik meer lichaamsbeweging dan de afgelopen maanden.
Gisteren naar metropolis geweest en het was erg leuk en bami uit een bakje met loempia's op, niet echt gezond, maar beter dan 3 halve ranzige maaltijden die ze meestal op dat soort dingen hebben.

... Grappig om net bijgelezen te hebben Roddeltantes hier!
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:51:40 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59943208
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59943227
Ik begin zo eens aan mijn bakje kwark
pi_59943228
Hoi VS! Ik vind eten uit een bakje altijd zo leuk. Net of ik in een Amerikaanse film meedoe

Ik ga eens wat minder zuipen deze week. 1 wodkaatje per dag; daar wil ik het bij houden.......
  maandag 7 juli 2008 @ 10:53:41 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59943251
Hola . Ik haat vakantie .
Niet meer actief op Fok!
pi_59943290
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Hola . Ik haat vakantie .
Was ist los? Niets te doen?

Misschien wil je met me ruilen?
pi_59943374
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:52 schreef conleche het volgende:
Hoi VS! Ik vind eten uit een bakje altijd zo leuk. Net of ik in een Amerikaanse film meedoe

Ik ga eens wat minder zuipen deze week. 1 wodkaatje per dag; daar wil ik het bij houden.......
* veiligheidsspeldje vindt zo'n bakje ook altijd leuk!
En er zitten ook wel groentedingen in zo'n bakje. We waren wel het reclamebord voor die bakkies, want we zaten op het gras te eten en er werd echt heel vaak gevraagd waar ze dat spul konden halen
Zelf was ik maar een beetje een zuiplap en in het algemeen doe ik dat alleen in het weekend, dus dan kan het
pi_59943405
goedemorgen!!!!!

nog 3 dagen tot mn tentamen en 2 dagen tot einde werkstuk...

even bikkelen nog, en dan heb ik ook vakantie
Ja doei.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:02:01 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59943412
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Was ist los? Niets te doen?

Misschien wil je met me ruilen?
Ja, praktisch afgestudeerd, nog geen werk, thuis zitten gaat vervelen... Ideale tijden voor een chick, maar ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_59943458
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, praktisch afgestudeerd, nog geen werk, thuis zitten gaat vervelen... Ideale tijden voor een chick, maar ja .
Kun je niet leuke dingen gaan doen met vrienden? Ik ga op zo'n moment vrienden opzoeken die verder weg wonen en die ik niet vaak zie... Weekendje zeilen hier, wandelen daar, lekker koken, etc...
pi_59943870
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, weet je wat? Dan kom jij hierheen om mijn scriptie te herschrijven en dan ga ik lekker relaxen in Groningen . Dat lijkt me nou wel wat.

En nu ontopic: Ik voel me stom, ik haat mijn scriptie, mijn scriptiebegeleider, ik heb een berg fruit in de koelkast maar alleen maar zin in chocola en ijs. Zegt dat genoeg?

Gelukkig zit ik over een week met m'n kont in het zand op de Canarische Eilanden dan even bijkomen en daarna weer vol ertegenaan.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2008 11:24:40 ]
pi_59943943
net mn nieuwe baas gemailed, over begindatum en inwerkdata, en heb er écht zo een zin in!!!

vanavond ga ik lekker sushi maken om het te vieren! En de nachtmerrie waarin ik René heb vermoord weer goed te maken

straks dus even naar de stad om tonijn en zalm te halen, misschien ook wat verse wijting en dan lekker rollen en nigiri-sushi en sashimi maken
Ja doei.
pi_59944133
Kus voor Razz. Echt een moment voor verse jus met een flinke handvol bevroren frambozen in de blender, brrrrt, vitamineuze vreugde
pi_59944191
welk canarisch eiland ga je Razz?
Ja doei.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:39:45 #15
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59944200
Zo, nog niks "slechts" gehad vandaag en we zijn al bijna op de helft
Wel flink ontbeten zeg en nu allemaal lollerklusjes doen, nog 2 dagen en dan gaan m'n ouwelui anderhalf week weg
Bernie en ik zijn tof.
pi_59944307
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
welk canarisch eiland ga je Razz?
Fuerteventura . Met m'n mams, een week. Lekker olijven, stokbrood, aioli eten . Lekkere lokale geitenkaasjes proeven en elke avond verse vis eten met Canarische aardappeltjes.
Lekker in de zon liggen en zwemmen en lezen. Oooh.. ik wou dat het al volgende week was.

Ik loop echt op m'n wenkbrauwen op 't moment, kan wel huilen van die scriptie. Maar ColdFeet - je shake idee is in de maak, ik ga zo een verse ananas-smoothie maken. Dat vrolijkt vast op.

MoBlo, ik ben jaloers op je sushi-skills. Ik heb het twee keer geprobeerd te maken, en allebei de keren is het hopeloos mislukt en dat terwijl ik toch echt geen ramp in de keuken ben. Het mag gewoon niet zo zijn, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2008 11:57:46 ]
  maandag 7 juli 2008 @ 11:56:25 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59944533
Zo, ik ben net terug van spinnen en nu ga ik even een schoonheidsslaapje doen..was al om half 7 wakker namelijk. En ik weeg nu 77.3 kg. Kim; Ksst!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59944622
Razz, gaan we gewoon een keer samen sushi maken het is een kwestie van even doorhebben

en Fuerteventura zó mooi! Zulke mooie stranden, landschappen en echt heul tof!
Ja doei.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:11:33 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59944899
@MoBlo maak je vanavond even foto's van je sushi? ik kan dat dus ook niet en misschien doe ik dan ook nog wel weer een poging

@Razz, succes met je scriptie, nog ff doorzetten, je hebt in elk geval iets om naar uit te kijken (heeerlijk canarische eilanden)

@Viking, heb je echt helemaaaaaaal niets te doen? lees schoonmaken/ opruimen/ kast opruimen/ gras maaien/ boek lezen/ sporten etc? shoppen is ook nog een goede optie
of idd vrienden/familie bellen die ook vakantie hebben of werkloos zijn...

ik ben stiekem jaloers.... ik moet zelf nog 5 weken werken en heb nu 4 nachtdiensten voor de boeg. En heb daar nou niet echt veel zin in... nachtdienst is toch wel mijn minst favo-dienst.. en dan ook nog 4...
naja het voordeel is dat ik in de nachtdienst wel vaak erg gezond eet, overdag slaap (dus niet de behoefte heb om te snaaien) en deze week ook nog 2 keer beachvolleybaltraining heb.
Dussssss.... ik hoop einde van de week toch eindelijk die 7 te zien
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59944919
álle spinninglessen deze week zitten vól!!

door vakantie is er aangepast rooster, en heb alleen de optie op vanavond 7 uur staan, maar René en ik hadden besloten sushi te gaan maken dusch...

dan ga ik vanaf nu maar weer hardlopen tot de vakantie om is en fitnessen... want dat kan gelukkig wel zonder inschrijven..
Ja doei.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:20:07 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59945104
ik voel me een beetje zielig *huilie die ik ben*

ik moet echt nog een hele week keihard werken en dan ga ik op vakantie, maar door die vakantie heb ik voor en na die tijd zó veel stress met werk dat ik er helemaal geen zin meer in heb. ik zie er als een berg tegenop...

bovendien kwam ik er gisteren achter dat ik vriendje deze maand ws. nog maar 2 keer kan zien ivm diezelfe vakanties en drukte van beide kanten en daar word ik heel verdrietig van, ook omdat ik me even heel erg onzeker voel over of t wel goed gaat en bah.... ik heb gewoon een hele dikke knuffel van hem nodig....

maar ja, nu zit ik hier jankend en oververmoeid thuis te werken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59945194
Nou, knuf en schop! Hup, ga even de zon in, haal spullies om een lekkere zomerse salade te maken voor jezelf, een verse annanas en zet je tofste muziek op en ga daarop verder werken.

Verheug je op je vakantie, stuur je lief wat leuke kaartjes en plan een gezellig cultureel dagje een van die twee dagen dat je elkaar kunt zien. Ga lekker een dagje GPS-en, museum bezoeken, concert of weetikveel wat, en ga daarna tapas eten in een tapasbar in Eindhoven waarvan ik de naam even aan Stormqueen zou moeten vragen..

Huppakee!! Genieten!
Ja doei.
pi_59945779
Iedereen een knuffel die het nodig heeft Of gewoon zomaar

Sushi maken is leuk! Moet ik ook weer eens doen!

Viking, ik ben m'n vakantie ook een beetje zat... Maar nog genoeg te doen hier.

En ik heb nu officieel een vriendje En nu heb ik opeens een paniek aanval zo van
neee ik ben voor altijd gebonden
en neee hij belt vast nooit meer
en zo

pi_59945805
PF, kom maar hierheen als je je verveelt, dan gaan we crème brulée maken
pi_59946058
Lekker! Alleen moet ik helaas eerst echt m'n dingen doen, die ik al maanden uit heb gesteld Maar super leuk en super lekker
  maandag 7 juli 2008 @ 13:28:31 #26
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_59946627
Heren, Dames, ik heb de gouden afval tip.

Even een achtergrond verhaaltje.
Ik ben altijd dik geweest.
Ik was vroeger 1,75m bij 86 kilo het jaar daarop woog ik 69 Kg bij 1,85m.
Nu weeg ik 74 Kg bij 1,89 en dat probeer ik graag zo te houden.

Ik heb in een maand nog nooit zoveel gesnackt en gesnoept ik was bijna elke dag te vinden bij de Bram Ladage (mind you niet de Mac ofzo) en daarbij kwam iedere middag nog heel veel chips, snoep en vette artikelen bij.
Ik was namelijk nogal gestresst en dan hebben mijn eet principes een nogal lage prioriteit dus ik ging lekker iedere dag mee (in onze gigantisch lange pauzes) naar de stad om lekker te vreten.

Nou toen alles voorbij was wou ik eens de 'schade' opmeten blijkt het juist dat ik 2KG ben afgevallen!
Zonder beweging en met een dieet van 3000 Calorien per dag het enige waar ik mee bezig was was iedere dag 3 +- uur leren.

Dus dames en heren: stress jezelf, eet wat je wilt en leer er een vak bij.
Op het einde ben je slank voldaan en slim!

;p

[ Bericht 2% gewijzigd door zwartemarktplaats op 07-07-2008 13:33:45 ]
pi_59947500
Nou, goeie tip, zeg Lekker stressen. Ik ben al afgestudeerd, zou het helpen als ik mijn relatie verneuk, of is dat niet genoeg stress
pi_59947520
Ja geniaaaal. Nee hoor ik vind het wel grappig beschreven! Maar uiteraard niet waar
pi_59947562
Nah, het is deels wel waar, dat je van stress afvalt. Maar om het nou als afvaltip te geven? Niet gezond en sowieso niet op afroep beschikbaar
pi_59947679
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, goeie tip, zeg Lekker stressen. Ik ben al afgestudeerd, zou het helpen als ik mijn relatie verneuk, of is dat niet genoeg stress
Relatie zelf verkloten= -5 kilo. Relatie die door de ander wordt verkloot (oftewel je wordt gedumpt) is zeker goed voor -10!

Maar toch maar liever niet dan............

Gegeten tot nog toe:
O:gekookt eitje
2 plakjes ham
3 cherry tomaatjes in kwartjes met fijngesnipperde ui en zout/peper

L: stukjes meloen met 3 plakjes Serrano ham (vetrandje niet opgegeten)
1 wasa cracker (original crisp, ofcourse) met zelfgemaakte eiersalade.

Voor vanavond heb ik nog keine blasse Ahnung
pi_59947892
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Relatie zelf verkloten= -5 kilo. Relatie die door de ander wordt verkloot (oftewel je wordt gedumpt) is zeker goed voor -10!

Hmmm, ik zal manlief eens polsen of ie niet toevallig zin heeft om vreemd te gaan Goed voor mijn lijn
  maandag 7 juli 2008 @ 14:30:17 #32
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59948109
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word dik van stress.... .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59948797
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik word dik van stress.... .
Wie legde dat nou uit laatst
Acute stress laat afvallen en chronische laat aankomen.

Het is dus geen duurzame oplossing
pi_59948934
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Wie legde dat nou uit laatst
Acute stress laat afvallen en chronische laat aankomen.

Het is dus geen duurzame oplossing
Isabeau.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:55:02 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59949850
en als je acute stress en chronische stress tegelijk hebt?
pi_59949879
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:55 schreef kwakveense het volgende:
en als je acute stress en chronische stress tegelijk hebt?
Dan blijft je gewicht constant

Ben jij nou een wetenschapper?
pi_59949912
Persoonlijk denk ik dat acute strees dominant is. Maar genetica was dan weer niet mijn allersterkste kant.
pi_59949964
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan blijft je gewicht constant

Ben jij nou een wetenschapper?
*proest*

Ja doei.
pi_59950027
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef conleche het volgende:
Persoonlijk denk ik dat acute strees dominant is. Maar genetica was dan weer niet mijn allersterkste kant.
Ik geloof niet dat dat met genetica te maken heeft Maar ik denk wel dat je gelijk hebt en dus zou KV moeten afvallen, dan.

Ik ben redelijk zen, tegenwoordig. Afvallen gaat langzaam, maar gestaag
pi_59950075
ik heb vanochtend bijna de weegschaal uit 't raam geflikkerd

maargoed... het was het waard
Ja doei.
pi_59950159
Hoera, ik ga afvallen!
SPSS besloot net af te sluiten toen ik een heel eind was met het monnikenwerk-achtig db'en. Hij heeft het ook niet bewaard, dus het mag weer mooi opnieuw.
pi_59950162
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat met genetica te maken heeft Maar ik denk wel dat je gelijk hebt en dus zou KV moeten afvallen, dan.

Ik ben redelijk zen, tegenwoordig. Afvallen gaat langzaam, maar gestaag
Ik zei toch dat genetica niet mijn sterkste kant was

Ik heb al in geen jaren meer acute stress gehad. Ja 5 minuten, toen ik m'n hond kwijt was en ik een ijskoude vijver in moest duiken om 'm te redden ('t stomme beest doet niet eens móeite om te zwemmen!). Maar goed die 5 minuten hebben afvaltechnisch niet bijzonder veel zoden aan de dijk gezet..........
pi_59950318

De laatste maanden van mijn afstuderen had ik flinke stress. En dat pakte ik aan met hardlopen, zwemmen, pilates en yoga. Of het nou acuut of chronisch was, ik viel iig af
  maandag 7 juli 2008 @ 16:27:07 #44
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59950626
ik heb acute werkstress vermengd met de constante stress van dat ik mn baan haat.... dus nee, ik ben dd. niet veel soeps qua wetenschapper.

(daarnaast kan ik niet typen en regent het hier zó hard dat ik vermoed dat mn dak t elk moment kan gaan begeven....zoveel bakjes heb ik niet!)
pi_59950668
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:27 schreef kwakveense het volgende:
ik heb acute werkstress vermengd met de contante stress van dat ik mn baan haat.... dus nee, ik ben dd. niet veel soep qua wetenschapper.
Hmmm, lekker bezig... Je weet dat je ook tussentijds kunt stoppen? Hoe lang moet je nog?
pi_59950771
overigens net nog een goedkoop truitje bij de H&M gekocht, voor het eerst in tijden dat ik weer horizontale strepen aandurf

Ja doei.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:37:07 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59950847
2 jaar...

stoppen heb ik overwogen....maar besloten het niet te doen om heel veel verschillende redenen.

de stress die ik nu heb komt voral doordat ik te weinig doe omdat ik t niet leuk vind en vervolgens wel perfectionistisch ben als t moet gebueren....

maar goed, ik ga t wel redden hoor. voel me nu generally kut en dan komt werk er nog eens bovenop en dan trk ik t gewoon niet. t zal wel weer over gaan.

ontopic: ik zou eigenlijk nog eens wat moeten eten vandaag

o. 50 gram cruesli balans naturel zonder melk of yoghurt (want das vies)
l. 5 rijstwafels met schwarzwalder schinken (mn brood was beschimmeld)

zo weinig eet ik ook alleen maar als ik dus heel hard aan t werk ben
  maandag 7 juli 2008 @ 16:37:47 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59950861
wauw moblo!! je bent echt vet dun!
pi_59950886
Wat wil je ermee bereiken dan? Als je het helemaal niet leuk vindt, wat heb je dan in hemelsnaam aan die titel?

Ben ik te direct nu?
pi_59950899
vet

valt tegen hoor, nog steeds maat 40
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')