abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59827367

Het vorige deel: Slank de zomer in #180

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_59827592
fipo?

Ik heb net gefitnessed, was eigenlijk stiekem gister ook al geweest.
Maar morgenavond sta ik op de schietbaan, donderdag ben ik in Berlijn en donderdagavond komt bezoek. Dus ik dacht, liever 1 dag te veel dan 3 dagen niet.

Ik durfde zowaar in m'n nieuwe strakke sportbroek kreeg wel een paar blikken richting de derriere, waaronder vooral de overbekende vrouwelijke vleeskeuringsblik

[ Bericht 98% gewijzigd door -marz- op 01-07-2008 21:23:18 ]
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:20:03 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59827631
duplo?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:21:04 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59827660
Triplo?
Niet meer actief op Fok!
pi_59827717
hey jongens, ik heb mijn fipo aangevuld met interessante spuisels hoor
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:27:42 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59827779
Hey meisje, dat heb ik gezien hoor.
En jij met je spillepoten hebt niets te vrezen in je supertight sportbroekje.
pi_59827821
Ze zijn lelijk van dichtbij.

Hoe staat het ervoor met jouw broodloze lijdensweg SHE ?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:34:29 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59827930
Ik ben het lijden voorbij. Mijn buik is al weken rustig. Daar ben ik eigenlijk het meest lyrisch over.
Ik vind het alleen vervelend dat ik zo aan het morphen ben. Alsof mijn lichaam niet meer van mij is.
Dat hoort erbij natuurlijk, en uiteindelijk heeft het als doel weer het lichaam van een 16-jarige te krijgen, maar het voelt echt heel sureeel.

Als ik de hele dag niet ademhaal, pas ik in een 36 en dat is leuk nieuws. Jammer genoeg is ademhalen ook van enig belang en dus bikkel ik braaf door.
Ik ben wel plots in ketose geraakt en dat was ook weer niet de bedoeling; dus ik eet me nu rot aan fruit.
Ik schat zo in dat ik eind deze zomer weer in een 34 gewurmd kan worden. Beetje zonde zo in de herfst, maar toch. Zodra mijn knie-blessure genezen is, ga ik ook weer los in de sportschool, dan voelt mijn lijf vast snel weer als van mij..
pi_59829442
Zo, vandaag lekker gezwommen! En mijn nieuwe bikini geshowd natuurlijk

Ik verbaasde me trouwens wel over hoeveel jongeren dik zijn OMG

Morgen werken, en daarna vakantie! (wel een hele week )
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59829756
Dat is waar, als je ziet hoeveel kids er (te) dik zijn.
potentiele topicvullers.
#35.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:55:18 #11
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59829997
Hier ook een dikke jongere, met de motivatie is het ook niet echt best
Had vandaag wel een M aan uit noodzaak, vond dat het net kon eerlijk gezegd, een oom zei nog dat ik was afgevallen... dat was dan wel tof maarja nog niet genoeg jammer hoor even doorzoeken naar de motivatie.

Vakantie is oke... ik zit erg te twijfelen om weg te gaan, nee knopen doorhakken is niet iets voor mij
Bernie en ik zijn tof.
pi_59833353
Goeiemorgen! Nog even kranten lopen, laatste spullen inpakken, huis opruimen en ik vertrek naar Frankrijk . Ongetwijfeld naar een ander gedeelte als Conleche (WB trouwens ). En maar zien of ik veel afval/aankom, heb iig genoeg te doen bij me .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 juli 2008 @ 06:21:54 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59833403
Mensen die op vakantie gaan naar Frankrijk .
*jaloers is*. Ik ging vroeger ook elke zomer vier weken naar Frankrijk met mijn ouders . Veel plezier Chico, later zul je met weemoed aan deze jaren terug denken .

Ik ga straks shoppen met Mark, want hij moet nieuwe kleren hebben. Vanmiddag ga ik naar mijn zus met een fles rosé en een zak M&Ms (haar verslaving) om haar op te vrolijken (het zit haar nogal tegen de laatste tijd) en morgen gaan we samen met haar kids naar mijn ouders de campingtokkie uithangen, want die staan op een camping, ergens in de buurt van Alkmaar . Ik heb iig weer 2 vakantiedagen opgevuld .
Niet meer actief op Fok!
pi_59833595
Ik ga vandaag met 190 kindertjes van 14/15 naar Walibi . Lekker plakken in de hitte .
pi_59833979
afkoelen in de wildwaterbaan dus Razztwizzle....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59834111
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga vandaag met 190 kindertjes van 14/15 naar Walibi . Lekker plakken in de hitte .
Toch niet als enige begeleider hoop ik? 190 pubers...moet er niet aan denken
pi_59834196
Goedemorgen vanuit bed
straks met de trein naar Nijmegen waar de motor staat en dan naar sollicitatie-gesprek ben zo benieuwd!! *ril*
Ja doei.
pi_59834513
Goedemorgen!

Wat is het weer warm. Gisteren op werk gaf de weegschaal wel veel aan, dus ik ga de ijsjes en rotzooi voor dit weekend ècht schrappen Oké, mss. een heel klein bakje sorbetijs. Het helpt vast ook niet dat ik gisteren nog een hele ananas op had, maar hij was erg rijp en als ik zou wachten werd ie vast alcoholisch.

En vakantie heb ik nog anderhalve maand niet echt!
Het mooi kotsende meisje.
pi_59835118
Ik werk de hele zomer door Een weekendje vakantie begin september, misschien nog een weekend Madrid ergens in de herfst... En dan hopelijk, als het lukt met mijn werk, rond de kerst minstens 3 weken op vakantie naar Zuid-Afrika

Ik heb gisteren, geheel geinspireerd door dit topic, diepvriesbosbessen gekocht en vanmorgen een ijskoude smoothie gemaakt
pi_59836494
Nog 2 weken en dan ga ik op vakantie, 3 weekjes spanje Heb er erg veel zin in, even lekker weg en lekker niks hoeven doen.
pi_59837522
Wat gaat iedereen leuke dingen doen vandaag! Fijne vakantie chico!

Ik werk ook de hele 'vakantie' door. Lekker rustig op de weg en ik heb een airconditioned kantoor
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:38:28 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59837677
succes MoBlo *duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59838424
Nog gefelicteerd Moblo met het behalen van je streefgewicht!! (is het een mooi motorpak geworden?)

Ben nu wel benieuwd waar chicola naar toe is in Frankrijk, maar ze zal wel al weg zijn, veel plezier iig!

@Kwakveense: no harm done hoor!

PF: hoe is het nu met de verschillende McDates?

Er was nog iets uit het vorige topic waar ik op wilde reageren, maar ben te lui om het weer op te zoeken...
pi_59838829
Zo, nog een paar minuten en ik ga. Naar Annecy . Mis mn vriend nu al .

Veel plezier allemaal en tot over 2 weken!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:24:27 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59838871
veel plezier chico geniet ervan
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59838950
Veel plezier chico!

Edit: Ik heb jeuk Maar ik hou me in

[ Bericht 44% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 02-07-2008 12:37:35 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:26:29 #27
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59840366
Ah, ik dacht al dat ik iets miste .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59841232
Mis ik iets? Potentiële rel?

Ik ga vanavond experimenteren met mijn nieuwe oven. Het avondeten wordt een pak geroosterde groenten (ik denk paprika, rode ui, courgette en aubergine) met flink wat olie en ingekookte balsamico. Met wat olijven en feta erover.
Voor de Mr zijn carbs heb ik een biologisch zevengranenzuurdesembrood gekocht. En dat is zo gruwelijk verantwoord dat ik denk dat ik zelf ook maar een snee neem (het ruikt nl ook nog héérlijk ).

Maar best gezond, toch?
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:58:48 #29
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59841243
Nee, ik miste dit topic .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59841304
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik miste dit topic .
Ik bedoelde die post van veiligheidsspeldje boven je. Heeft ze fysieke of figuurlijke jeuk?
pi_59841413
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik bedoelde die post van veiligheidsspeldje boven je. Heeft ze fysieke of figuurlijke jeuk?
Figuurlijk. Maar het is alweer over geloof ik.

En m'n onderzoek vlot weer Alleen één machine is kapot, zodat er alwéér iets is dat op zich'moet laten wachten...
pi_59841480
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Figuurlijk. Maar het is alweer over geloof ik.

En m'n onderzoek vlot weer Alleen één machine is kapot, zodat er alwéér iets is dat op zich'moet laten wachten...

Jammer dat er niet op werd gereageerd... Als jij bedoelde wat ik bedoel
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:24:55 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59841940
Nu wil ik weten ook waar VS jeuk van kreeg .

Het is echt warm, pfff. Net wezen shoppen met Mark, broodje gehad bij Bart, ijsje bij Australian's. Toen naar het gemeentehuis om een uittreksel persoonsgegevens op te halen, toen naar het politiebureau en een preek aangehoord over het verlies van mijn ID-kaart ("Het lijkt wel alsof iedereen z'n ID-kaart kwijt is. Heb je je broeken gecheckt, oude jassen? bladiebla"), toen procesverbaal laten opmaken, foto's laten maken en pas volgende week dinsdag kan ik terecht om een nieuwe id aan te vragen. Dus ik weet nog niet precies wanneer ik wegga. Rond 15 juli waarschijnlijk. En waarnaartoe, dat moet ik nog beslissen dit weekend . Ik wil sowieso heel graag een paar dagen naar Brugge, maar mijn vaste reispartner, Mark, ligt dwars. Dus als hier mensen zijn die naar Brugge zijn geweest, willen jullie Brugge even promoten, dan geef ik hem dit topic even .
Nu ga ik snel m'n tas inpakken, want ik ga zo naar m'n zus . Tot vrijdag iedereen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:26:02 #34
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59841965
Brugge is te gek, goede friet daar (daar heet het friet)
Bernie en ik zijn tof.
pi_59841988
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef mordradead het volgende:
Brugge is te gek, goede friet daar (daar heet het friet)
Het zou overal friet moeten heten!
pi_59842118
Friet, patat, who cares.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:37:46 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59842231
Nee, laten we niet ook dit topic laten verzanden in een friet vs patat topic! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59842263
Ik snap sowieso die eeuwigdurende discussie niet en gebruik random friet/patat door elkaar

Anyway, ik ben lekker thuis gaan werken geen file!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:46:09 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59842433
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef -marz- het volgende:
Ik snap sowieso die eeuwigdurende discussie niet en gebruik random friet/patat door elkaar

Anyway, ik ben lekker thuis gaan werken geen file!
Het is geen discussie. Gewoon stom geouwehoer in KLB. Denk je nou echt dat de 'friet'-zeggers 's nachts wakker liggen van 'patat'-zeggers? . En nu dreigt diezelfde discussie zich te herhalen voor 'vliegveld' en 'luchthaven'.
Noes! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59842454
Ik zeg altijd patat als ik bij mijn vader in Almere ben en friet als ik in Limburg ben. Zoals het hoort.

Verkapte TVP.
pi_59842528
Het was onderwerpontwijkend gedrag En vind 'dat andere woord' echt niet klinken.
Heb geen jas bij, de kans zit er dus in dat ik over een uur door regen & onweer moet fietsen, een kwartier lang
pi_59842540
Ik lust het allebei
En Viking, ik ben jaaaaaren geleden met mijn ouders in Brugge geweest en vond het toen ubersuf. Maar allicht dat ik 't nu meer zou waarderen
pi_59842663
De discussie patat vs. friet reikt verder dan KLB, vrees ik.

Ik weet alleen dat ik altijd een "patatje met" bestel, maar als er geen "met" bij betrokken is wil ik het nog wel over friet hebben.

pi_59842693
Brugge geen idee of het wat is, op zich gaat mijn hartje niet sneller kloppen van Belgie.

* -marz- gaat dit weekend proberen in Stockholm terecht te komen.
pi_59842724
Oh en natuurlijk bestel ik geen patatje met, ik ben op dieet.

En wellicht overbodig maar als bewijs voor hoe sterk ik ben: mijn baas drukte me gister een dikke vette double chocolate Magnum in m'n handen {ze probeert me altijd aan de drank dan wel vette hap te krijgen). Die heb ik gewoon weggegeven aan een arts die ik tegenkwam onderweg naar de vriezer.
pi_59843075
Double chocolate. Die is echt HEEL lekker! Maar ik eet 'm niet. Friet eet ik wel te veel de laatste tijd (bij m'n ouders, die denken me daar een plezier mee te doen) en op parkpop. Nu weer heel lang niet, hoop ik.
pi_59843111
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:55 schreef -marz- het volgende:
Brugge geen idee of het wat is, op zich gaat mijn hartje niet sneller kloppen van Belgie.

* -marz- gaat dit weekend proberen in Stockholm terecht te komen.
België is leuk, jah

waar wil je heen? Stockholm? Kopenhagen? Reykjavik?
pi_59843219
eeh, Stockholm.
pi_59843262
Ik ken alleen het vliegveld van Stockholm. Dat is stom

Weekendje weg?
pi_59843553
even een linkje naar de CUL-SC

[cul sc 252] .. right....

Heb een andere baan
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo