Dat is mijn wraak omdat jij wederom een naam topic hebt en ik nog nooitquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:34 schreef Greys het volgende:
Dus ik heb dat staatslot vanmiddag voor Jan Lul gekocht?
Hé.... JOUWquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is mijn wraak omdat jij wederom een naam topic hebt en ik nog nooit
So true...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef nokwanda het volgende:
och arm kind.
Maar denk maar zo: het naamtopic bestaat eruit dat Greys NIET boekt. Jij wel met je staatsloten en zo
Me tooquote:
Ik heb het getroffen met mijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé.... JOUWgaat meteen een weekendje Parijs met je.
Die van mij zou daar zeker 6,5 jaar over moeten nadenken
Hier ook, zoals elke maand opnieuw..quote:
Gevaarlijk adviesquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heer Greys moet gewoon eens impulsief en spontaan doen en dan het liefst nog zonder jouw medeweten.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier ook, zoals elke maand opnieuw..![]()
![]()
Gebruik nog braaf de gisttabletten, maar of ze effect hebben?![]()
Greys, als DML wint, gaan we allemaal naar de Maldiven, dus dan heb je ook vakantie..![]()
![]()
Nee maar Bil had puberpukkels hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Morretje het volgende:
Maar die mannen van jou hebben vast niet elke maand standaard last van hun hormonen..![]()
Hoe lang ga je weg oh-oh?
Goedemorgen trouwens..
Ik krijg logé's in mijn huis dus ik moet t een beetje toonbaar achterlaten he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog nooit op een All Inclusive vakantie geweest, dus ik ben benieuwd of het me bevalt
Het krijgt op Vakantiereiswijzer in elk geval bijzonder goede commentaren!
Wat moet je allemaal nog doen, stress-gewijs-gezien dan, Oh-oh?
Yeps in Alkmaar, in het centrum zelfs.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Oh-oh... verveel je je al?![]()
Je zit in Alkmaar toch? Hoewel, dan kan ik het riet en de bootjes niet echt plaatsen.
Mocht je in Alkmaar zitten (ik ga het zo wel even teruglezen, ik dacht toch echt dat ik zoiets gelezen had) ga dan naar de bloemenboot (die weet iedereen daar wel te liggen). En als je je daar dan omdraait sta je bij een ijswinkeltje waar ze bolletjes DROP-IJS verkopen![]()
Tenminste, die verkochten ze daar jaren geleden, toen ik er nog woonde
Die krijg je lekker ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En DML heeft een vriendjuuuh![]()
Ik mis alleen de details omtrent deze affaire![]()
Aaaaaaaahquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die krijg je lekker ook niet![]()
Het is leuk en het gaat goed en that's all you need to know for now...
Oh sorry dat is nooit zo de bedoeling geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:01 schreef nokwanda het volgende:
We weten toch al wel dat DML Miss Mystery is als het op haar persoonlijke dingen aankomt. Aandringen heeft geen zin
Maar.... DML... je bent er wel goed in om ons nieuwsxgierig te maken met een paar goed geplaatste woorden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Praatschade wel ingehaald inmiddels?![]()
Enne...je bent ons hier niets verplicht hoor.
Hier draait de wasmachine inmiddels overuren...ik gisteravond blij dat Droop ons bed niet had versierd met haarballen, kom ik vanochtend in de gang waar ons bootdekbed en slaapzakje nog lag....en toen had madam besloten om die maar onder te kotsen![]()
En zometeen mogen we weer naar de boot om um schoon te maken, maar eerst nog wachten tot meneer I. ontwaakt.
Veel plezier Dizzy!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys boekt opeens twee vakanties! Wat een vlotheiden beantwoord niet haar mail
![]()
Meneer Ingetje heeft het ook al goed voor elkaar.
En oh-oh jij ging op een huis van iemand passen toch?![]()
Pff ik krijg het allemaal telkens maar niet bijgelezen.
Nok alweer een beetje ontstresst inmiddels?
Zo en nu ga ik naar vriendlief, tot laterz my dears...
Plus je eigen naaktlopers, respect my dear, respectquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel plezier Dizzy!
Yeps ik pas hier 3 weken op een huis, 4 honden en een kat!
EN mn chiwallies natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Plus je eigen naaktlopers, respect my dear, respect
Hahaha lijkt me best leuk eigenlijk maar idd een heel gedoe met OV en honden en zo weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Nog steeds maar één vakantie geboekt hoor!
Die andere moet nog steeds. Ik heb mijn hoop gezet op vanavond
Oh-oh, als je nou morgen even gezellig in de trein stapt naar Schagen (twee stations verder) daar is de hele dag Keverdag. Daar hang ik ook de hele dag rond geloof ik, zoiets is geregeld zonder dat ik het in de gaten had. Maar kan me voorstellen dat dat iets teveel onderneming is, weer met alle hondjes de trein in, je bent blij dat je eindelijk zit natuurlijk
De Friese Brug, jeetje, het is al zo lang geleden... is dat die brug bij de Karperton parkeergarage in de buurt? Ja he? Of zit ik nou helemaal verkeerd?
DML, mail?Ik ga even kijken!
Oh wacht, moet eerst even naar Zoetermeer, daar is Heer G op een rock & roll festival aan het spelen. Anders is het straks al afgelopen. Daarna ga ik kijken naar je mail
Oh ja vast wel, maar met 9 honden lijkt me een beetje tuin wel lekker hoor!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Er valt trouwens best te wonen op een woonboot met een boel gek vee.
Een ZWEMMENDE kat?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:38 schreef nokwanda het volgende:
mwah, valt best mee met dat overboord donderen. Ben opeen woonboot opgegroeid met hond en katten. De kat donderde niet over boord, maar die zwom graag met de hond en mij en mijn buurkinderen in de zomer.
Doe onderste, Borre, is echt vanaf dat ik hier ben mn nieuwe beste vriendquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Hahahaaaaaaaaaa, een naaktkat!
Ik had het kunnen weten![]()
Het ziet er gewoon ontzettend gezellig uit en wat kijkt Karel lekker brutaal in de camera![]()
Wat een beauty zeg, die onderste!
Ze slapen beneden behalve Sockje, die slaapt normaal ook in bed en mag met mij en de mijnen meequote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
My preciousssssssssssssssss...
Geweldige naam voor dat beest, Gollum!
Slapen ze allemaal gewoon in de woonkamer 's nachts? Of liggen ze allemaal in je bed?
Moest vandeweek aan je denken toen ik hier in de stad liep.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Gollum is mooi van lelijkheid![]()
Portugal, cool!
Chaka khan op North Sea Jazz swingt echt de pan uit zeg
OOOOOH ECHT?quote:Op zondag 13 juli 2008 09:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest vandeweek aan je denken toen ik hier in de stad liep.
Bij Blue Moon hebben ze een Nakie-tas. Een heel praktische en leuke. Zal ook wel aan de prijs zijn, vrees ik.
Wohoooo maar die klinkt ook leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:54 schreef nokwanda het volgende:
ik heb al voor je gegoogled maar kon niets vinden.
Ik moet straks nog in de stad zijn. Ik zal eens kijken of ik een foto voor je kan maken en ik zal naar de prijs kijken.
Ik heb wel een heel foute grote knalroze tas hier et een naaktkat erop. Die mag je zo van me hebben.
Nee idd ken ik niet, jammer.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:00 schreef nokwanda het volgende:
Die winkel is denk ik ook van na jouw Nijmeegse tijd. Zit bovenaan de Molenstraat tegenover de MacDonalds. Op de hoek van de eerstewalstraat en de molenstraat.
OOOOOOOOH is het vierdaagse weekquote:Op zondag 13 juli 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Het weer ziet er vandaag eindelijk weer een beetje vrolijk uit ja. Voor vandaag en morgen zijn de voorspellingen ook wel redelijk. Maar woensdag, donderdag en vrijdag ziet het er weer sombertjes uit. Jammer voor de vierdaagselopers. Ik hoop dat het bij een buitje blijft. Ook voor de feestvierders en de horeca trouwens.
Vandaar dat ik vandaag iig wel even de stad in ga.
Aan de overkant op het waalstrandje hebben ze een coctailtent ingericht en er wordt voornamelijk jazz gespeeld.
Lijkt me wel een leuk stekkie.
Ik vond de Valkhof ook altijd het leukst ja. En ik snap ook wel dat dr niet meer veel aan is als je t je hele leven mee maakt. Maar ik vind t altijd wel leuk weer es voor een keer hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Als je je hele leven in Nijmegen woont is de glans er wel vanaf. Voor mij iig wel.
En de voor mij leukere projecten hebben minder geld dan vroeger, dus de optredens zijn dan ook minder.
Vroeger kreeg je op het valkhof nog echt worldmusic van mensen die in eigen land ook bekend waren. Veel daravan kende ik dan ook al. Tegenwoordig is dat echt dunne soep.
En alleen voor de drukte doe ik het niet. Niet mijn ding. Vroeger zocht ik drukte op en nu vermijd ik het.
Ik ga dan even, for old times sake, maar ben al vrij snel bekaf weer thuis.
EW dacht gister ook gezelig te gaan, maar die was ook al om 21.00 uur thuis. Ik dacht: ah, nu gaat ie het stappen ontdekken, maar nee hoor. Blijft nog steeds niet zijn ding.
quote:Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit stiekem toch wel te denken om vanavond naar Alain Clark te gaan op de waalkade.
Jammer dat ik niet in Nijmegen op vakantie ben zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:51 schreef nokwanda het volgende:
Als EW ook zin heeft om mee te gaan. Heb geen zin om alleen te gaan en al mijn dinnetjes zijn ook lui geworden (en hebben kleine kindjes)
Zo ik ben dr net onderuit maar nu regent het dus gaan we nog maar even nergens heen.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef nokwanda het volgende:
oew, ja, allemaal zal niet lukken.
Roep hier ook net: wie gaat er eerst douchen?
Greys is in Schagen kevertjes meeten geloof ikquote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier.... Greys nog op bed?![]()
Zat net de schade es nader te bekijken, zit er dus onder in de bumper een grote scheur.
Gaat een een duur geintje worden voor Tante.![]()
Morgen dus maar ff naar de expert....
Nee joh ik was bij vriendlief. Ik doelde op mijn tagjequote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef nokwanda het volgende:
En DML meeten?
Oh nou ook leuk, deel je ze met ons?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef nokwanda het volgende:
En DML meeten?
Ik kom net terug. Was wel gezellig zo, middagje stad.
Had mijn fototoestel meegenomen, maar was niet aan die kant van de stad vandaag. Morgen weer een poging voor oh-oh's nakietas.
Vandaag alleen maar foto's van in het zonnetje in de stad.
Hai!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker MB!![]()
En vertrekken op onze trouwdag, ik voorzie een aanzoek![]()
Van Nijmegen naar Nijmegen! Spannend he!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Ook in Nijmegen dan?
Waar verhuis je naar? Moet je ver?
Hey!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Hoi KardinaalEn hoi meisjes!
Ik ben ook moe zeg, vanmorgen om half acht ging de wekker (dammit) en het was een flink ritje voor het kevertje. Gelukkig droog gebleven in Schagen. Leuke dag geweest, maar wel erg lang, net thuis!
Mijn vader heeft het in Nijmegen (die zit al op de camping aldaar sinds vrijdag) ook vrij droog geloof ik, gelukkig. Niet dat ie al verregend is voordat ze beginnen met lopen op dinsdag![]()
Dizzy, ben je zo sportief dan?En gefeliciteerd met je tagje
Ik ben gevraagd nav een topic dat ik had geopend in het sport subforumquote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Dizzy, ben je zo sportief dan?En gefeliciteerd met je tagje
Yup ze herkenden direct mijn talentenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Greys het volgende:
Dizzy, dat ene topic over met warme choco voor de buis schaatsen kijken?
Zelf doe je toch helemaal niets aan sport? (Schaam je niet, ik ook niet hoordus schiet niet in de verdediging ofzo). Wel lachen dat ze je dan daarna vragen
![]()
*neemt op haar dooie gemakkie nog een bakkie koffie en zet croissantjes in de ovenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, houden jullie allemaal eens even op over 'net wakker' en 'iets te lang geslapen'![]()
![]()
Ga eerst maar eens douchen..quote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, houden jullie allemaal eens even op over 'net wakker' en 'iets te lang geslapen'![]()
![]()
Omdat je hier zonodig mysterieus wilt zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yup ze herkenden direct mijn talentenEn serieus ik weet best veel van verschillende soorten sporten al uit ik dat wat minder hier op het forum.
Dat deed ik dus altijd wel. Ik ging twee keer (na het sporten ook nog langs de snackbarquote:Ik doe heul wel aan sport, ik betaal niet voor niks mijn dure abo voor de sportschool.
quote:Ik las laatst ook ergens in een F&F-topic iets over een reinigingsmiddel voor poezeplas-ongelukjes.
Het was via internet te bestellen en een Fok!ster was er nogal enthousiast over...
Kan het alleen nergens terugvinden in MyAT.
Onze kater (gecastreerd) Melvin heeft de laatste tijd weer de neiging om overal neer te zeiken.
Het is geen sproeien, maar gewoon lekker ordinair Oud Hollands "leeg je blaas daar waar het niet hoort"
Ik word er zo langzamerhand strontflauw van. Hij heeft dus net 6 van onze tuinkussens onder gepist + het aanrecht in de berging.
Toen we vrijdag thuiskwamen van vakantie had ie de doos met oude cassettebandjes van m'n man verkozen en ook de deurmatten zijn bij uitstek geschikt om je es lekker te ontspannen
Ik snap gewoon niet waarom ie het doet...
De bak wordt dagelijks leegeschept en 2 keer per week helemaal verschoond, hij heeft een leven als God in Frankrijk, dus stress lijkt me ook niet waarschijnlijk.
Maar goed....ik maak het dus steeds schoon met keukenreiniger, omdat daar citroen in zit en ik heb ooit es gelezen dat ze een hekel hebben aan die lucht. En vervolgens boen ik het met een sopje van allesreiniger. Niet echt een gezellig klusje om 2 uur 's nachts...
Iemand tips mbt het goed schoonmaken en iemand enig idee waar het zeikfestijn vandaan komt?
/einde galspuwmodus
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:13 schreef Morretje het volgende:Ik geloof dat ik dat dus echt niet zou doen Ing.. Een beetje mijn verjaardag vergeten en ik dan wel jou verrassen..
Van m'n levensdagen niet!!
(kan nogal recalcitrant zijn dan)
Juist overdreeeeeeven veel aandacht aan zijn verhaardag schenken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Ja, scherp en alert gedrag kunnen we dit niet echt noemen he?
Maar er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen. Hij stond een tikkie achteraan in de rij toen de porties 'attent' werden uitgedeeld
Ik kan wel een leuke wraakactie bedenken, aangezien hij 1 week eerder jarig is
Op dat soort dagen misbruik ik dat ook zeer zeker, als hij er aan denkt iets anders te gaan doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is hier sindsdien ook niet meer voor gekomen.
Hij kan niet tegen verdrietige IngetjesMorretjes![]()
Nee joh helemaal niet. Het was weer een prachtig uit het leven gegrepen verhaal van onze vriendin met de schotse vriendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
Hoi Maes. Gedroegen sommige personen zich dan ook ope een manier om zich voor te schamen?
Dat zijn juist de navertellertjes
Paps is nu denk ik al binnen! Gister kwam hij om half één binnen begreep ik, het is een vlotje!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Greys, vandaag is jouw paps achter mijn huis langs gelopen
Het is nu wel droog, maar het heeft vanochtend/vanacht wel geregend. Ik hoop voor hem en de andere lopers op een droge dag.
Het lijkt mij toch dat als er opnieuw ontwormd zou moeten worden, dat het er dan bij zou staan.quote:Vitaminthe wordt nauwelijks geresorbeerd, waardoor een maximale concentratie en werkzaam-heid in het maagdarmkanaal wordt bereikt; een zo leeg mogelijk maagdarmkanaal bevordert dan ook de effectiviteit. In verband met het risico van uitspugen/braken kort na toediening dient vermeden te worden dat dit kan gebeuren op tapijt of ander textiel. Indien dit toch gebeurt, dan zo spoedig mogelijk reinigen met uitsluitend schoon water zonder reinigingsmiddelen.
Oh gedver, het zal je gebeurenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:43 schreef Greys het volgende:
MogguhMiddag!Wat had meneer I gedaan dan dat hij zo laat naar bed ging!?
Oh en lees dit dan, wat zielig he? Het lijkt me echt een nachtmerrie.
Ik hoop maar dat ze Znoet (leuke naam) snel weer vinden.
http://www.hartvannederla(...)euws__hondje_vermist
Hij is inmiddels al uit bed en de PS3 staat weer aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:06 schreef Greys het volgende:
Oh godVallen zijn ogen dan niet dicht zo midden in de nacht achter die PS3?
Mannen, het blijven kinderen he?
Hee pssst, jij schreef gister op mijn Hyves dat er een groen bolletje onder mijn naam stond, maar ik stond op offlineZien anderen je dan toch als zijnde online?
Da's niet erg handig
Staat er nu ook een groen bolletje?
Dat heb ik heul weleens verteld. Ik zorg dat mensjes op tijd hun salaris overgemaakt krijgen en dat er ook nog het goede overgemaakt wordt maandelijks. Kortom ik ben salarisadministrateur.quote:
Gave poezen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik heul weleens verteld. Ik zorg dat mensjes op tijd hun salaris overgemaakt krijgen en dat er ook nog het goede overgemaakt wordt maandelijks. Kortom ik ben salarisadministrateur.
quote:
Yep! Lief hoor! Mijn poes gaat naar mn ex helaasquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gepost, jij houdt mij goed in de gaten
edit:// of je bedenkt dat ze ook in je fobo staan![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik heul weleens verteld. Ik zorg dat mensjes op tijd hun salaris overgemaakt krijgen en dat er ook nog het goede overgemaakt wordt maandelijks. Kortom ik ben salarisadministrateur.
Ik heb zo'n 12uur gewerkt vandaag dus enlighten me please, wat mis ik?quote:
Aww, kon of mocht je haar zelf niet houden? Dat is wel naar als je samen een beestje koopt inderdaad en je gaat uit elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Lief hoor! Mijn poes gaat naar mn ex helaas
Meid, ik maak een dubbelzinnig grapje. Kuur jij je overwerk niet op mij af en zak er verder in. Trutquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 12uur gewerkt vandaag dus enlighten me please, wat mis ik?
/edit: Bij nader inzien laat ook maar. Ik heb wel genoeg van je opmerkingen.![]()
Joh weet je, in dit geval, zak er inderdaad maar in. Ik leg het netjes uit en als jij me nog een trap na wil geven moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik effe blij dat ik niet in mijn PMS week zit
Ik heb laatst een reactie geplaatst omdat ik zag dat mensen vaak naar je prive dingen vragen terwijl we allemaal weten dat jij het daar niet over wil hebben. Dat wilde ik op een aardige manier duidelijk maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb te weinig tijd om het hier bij te houden en vaak op mensen te reageren. Als ik iets plaats de laatste tijd dan kwamen daar soms een beetje rare opmerking (en vanuit mijn positie gezien vaak van nok maar ik kan het mis hebben) en toen ben ik na gaan denken.
Het is vrij lullig dat ik vaak iets neer plemp en reactie verwacht maar andersom te weinig tijd heb om te reageren op anderen.
Logische gedachtengang was dat de reactie op mij kwam door mijn eigen postgedrag. Dus de volgende stap is iets aan dat postgedrag doen. Ik heb geen tijd om meer aanwezig te zijn dus dan trek ik me terug.
Dat leg ik hier toch ook uit? Dat dit MIJN gedachtengang was, ik zeg nergens dat die juist is en ik heb er nog bij geedit dat ik mijn bewoording betreur. Echter hoewel ik het bot verwoordde ging ik niet schelden zoals jij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb laatst een reactie geplaatst omdat ik zag dat mensen vaak naar je prive dingen vragen terwijl we allemaal weten dat jij het daar niet over wil hebben. Dat wilde ik op een aardige manier duidelijk maken.
Het mankeert hier dus toch ietsje aan jouw interpretaties en niet aan mijn bedoelingen. Mara daar heb ik nu dus ook een beetje genoeg van. ik heb geen zin om op mijn tenen te gaan lopen voor je. Zojuist met die kleine opmerking ben je echt over mijn grens heen gegaan.
Niet leuk.
Ik heb liever dat je mij trut zou noemen dan dat toontje van je dat tussen de regels door druipt. Ik van de soort dat dat heeeel erg goed "hoort".quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat leg ik hier toch ook uit? Dat dit MIJN gedachtengang was, ik zeg nergens dat die juist is en ik heb er nog bij geedit dat ik mijn bewoording betreur. Echter hoewel ik het bot verwoordde ging ik niet schelden zoals jij.
Dit is dus helemaal niet zo maar interpreteer het zoals je wilt. Wie ben ik om er wat van te zeggen aangezien ik dingen ook verkeerd geinterpreteerd heb.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij trut zou noemen dan dat toontje van je dat tussen de regels door druipt. Ik van de soort dat dat heeeel erg goed "hoort".
Ik blijf gewoon net zolang springen en hupsen en zwaaien en zeiken tot ze het goedgemaakt hebben.quote:
Zoals eerder uitgelegd. Het was het geheel van mijn eigen postgedrag plus reacties die ik verkeerd geinterpreteerd heb.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Dizzy, ik was trouwens degene die jou laatst mysterieus noemde alhier, dat was Nok niet volgens mij
Ik vind Nok scherp van tong, maar ik vind Dizzy ook geen softie. Misschien dat dat af en toe een botsmomentje heeft, zoals nu helaas. Ik vind het echter een volledig onnodig botsmoment als ik eerlijk ben. Zonde.
Dizz, ik zal me op glad ijs bewegen maar ik claim bij deze vast dat ik het alleen maar GOED bedoel en het beste met je voorheb, maar... als je zo weinig tijd hebt om aanwezig te zijn is het dan wel handig dat je dat Sportredactie klusje hebt aangenomen? Geeft dat niet teveel druk dan om je met Fok bezig te houden?
En nogmaals, volgens mij heeft niemand je er ooit op aangevallen dat je weinig aanwezig bent. Jij postte laatst iets van 'Ik heb niet bijgelezen' waarop IK reageerde met 'Alweer niet?
' en dat soort grapjes moeten kunnen lijkt me. Ik ben bang dat je dat op Nok d'r conto hebt geschreven, waar ik degene was die die opmerkingen plaatste.
Senk you very mugquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Die opmerking van net was niet echt anders te interpreteren, vrees ik.
Maar goed. Laat maar. Geen zin in een onzinnige en oneindige discussie. Je bent moe en hebt lang gewerkt. Klaar, punt. Dat gevoel ken ik wel.
Als je weer betere zin hebt en tijd om te posten dan zien we je wel weer.
Er is anders maar weinig dat me ontgaat Ingquote:
Nu al thuis!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog een half uurtje Nok!![]()
En in het vervolg gewoon gaan en een paraplotsje meenemen
Hoezo muts? Dat zou ik ook echt niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Morretje het volgende:
Oh, das veeeeeel zieliger!!
Ik voel me, Ravage gaat vanavond voor 12(!) nachten weg.. (En daarom voel ik me ook weer een enorme muts, gats hoe oppervlakkig kan je zijn..)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje belt net; heeft der haar geprobeerd donkerblond te verven en is nu groen.
Paniiiieeeeeek!![]()
Dus ik kon naar de DA om advies en nieuwe haarverf en zij is nu onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |