Dat is mijn wraak omdat jij wederom een naam topic hebt en ik nog nooitquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:34 schreef Greys het volgende:
Dus ik heb dat staatslot vanmiddag voor Jan Lul gekocht?
Hé.... JOUWquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is mijn wraak omdat jij wederom een naam topic hebt en ik nog nooit
So true...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef nokwanda het volgende:
och arm kind.
Maar denk maar zo: het naamtopic bestaat eruit dat Greys NIET boekt. Jij wel met je staatsloten en zo
Me tooquote:
Ik heb het getroffen met mijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé.... JOUWgaat meteen een weekendje Parijs met je.
Die van mij zou daar zeker 6,5 jaar over moeten nadenken
Hier ook, zoals elke maand opnieuw..quote:
Gevaarlijk adviesquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heer Greys moet gewoon eens impulsief en spontaan doen en dan het liefst nog zonder jouw medeweten.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier ook, zoals elke maand opnieuw..![]()
![]()
Gebruik nog braaf de gisttabletten, maar of ze effect hebben?![]()
Greys, als DML wint, gaan we allemaal naar de Maldiven, dus dan heb je ook vakantie..![]()
![]()
Nee maar Bil had puberpukkels hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Morretje het volgende:
Maar die mannen van jou hebben vast niet elke maand standaard last van hun hormonen..![]()
Hoe lang ga je weg oh-oh?
Goedemorgen trouwens..
Ik krijg logé's in mijn huis dus ik moet t een beetje toonbaar achterlaten he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog nooit op een All Inclusive vakantie geweest, dus ik ben benieuwd of het me bevalt
Het krijgt op Vakantiereiswijzer in elk geval bijzonder goede commentaren!
Wat moet je allemaal nog doen, stress-gewijs-gezien dan, Oh-oh?
Yeps in Alkmaar, in het centrum zelfs.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Oh-oh... verveel je je al?![]()
Je zit in Alkmaar toch? Hoewel, dan kan ik het riet en de bootjes niet echt plaatsen.
Mocht je in Alkmaar zitten (ik ga het zo wel even teruglezen, ik dacht toch echt dat ik zoiets gelezen had) ga dan naar de bloemenboot (die weet iedereen daar wel te liggen). En als je je daar dan omdraait sta je bij een ijswinkeltje waar ze bolletjes DROP-IJS verkopen![]()
Tenminste, die verkochten ze daar jaren geleden, toen ik er nog woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |