Greys is in Schagen kevertjes meeten geloof ikquote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier.... Greys nog op bed?![]()
Zat net de schade es nader te bekijken, zit er dus onder in de bumper een grote scheur.
Gaat een een duur geintje worden voor Tante.![]()
Morgen dus maar ff naar de expert....
Nee joh ik was bij vriendlief. Ik doelde op mijn tagjequote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef nokwanda het volgende:
En DML meeten?
Oh nou ook leuk, deel je ze met ons?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef nokwanda het volgende:
En DML meeten?
Ik kom net terug. Was wel gezellig zo, middagje stad.
Had mijn fototoestel meegenomen, maar was niet aan die kant van de stad vandaag. Morgen weer een poging voor oh-oh's nakietas.
Vandaag alleen maar foto's van in het zonnetje in de stad.
Hai!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker MB!![]()
En vertrekken op onze trouwdag, ik voorzie een aanzoek![]()
Van Nijmegen naar Nijmegen! Spannend he!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Ook in Nijmegen dan?
Waar verhuis je naar? Moet je ver?
Hey!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Hoi KardinaalEn hoi meisjes!
Ik ben ook moe zeg, vanmorgen om half acht ging de wekker (dammit) en het was een flink ritje voor het kevertje. Gelukkig droog gebleven in Schagen. Leuke dag geweest, maar wel erg lang, net thuis!
Mijn vader heeft het in Nijmegen (die zit al op de camping aldaar sinds vrijdag) ook vrij droog geloof ik, gelukkig. Niet dat ie al verregend is voordat ze beginnen met lopen op dinsdag![]()
Dizzy, ben je zo sportief dan?En gefeliciteerd met je tagje
Ik ben gevraagd nav een topic dat ik had geopend in het sport subforumquote:Op zondag 13 juli 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Dizzy, ben je zo sportief dan?En gefeliciteerd met je tagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |