Moest vandeweek aan je denken toen ik hier in de stad liep.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Gollum is mooi van lelijkheid![]()
Portugal, cool!
Chaka khan op North Sea Jazz swingt echt de pan uit zeg
OOOOOH ECHT?quote:Op zondag 13 juli 2008 09:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest vandeweek aan je denken toen ik hier in de stad liep.
Bij Blue Moon hebben ze een Nakie-tas. Een heel praktische en leuke. Zal ook wel aan de prijs zijn, vrees ik.
Wohoooo maar die klinkt ook leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:54 schreef nokwanda het volgende:
ik heb al voor je gegoogled maar kon niets vinden.
Ik moet straks nog in de stad zijn. Ik zal eens kijken of ik een foto voor je kan maken en ik zal naar de prijs kijken.
Ik heb wel een heel foute grote knalroze tas hier et een naaktkat erop. Die mag je zo van me hebben.
Nee idd ken ik niet, jammer.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:00 schreef nokwanda het volgende:
Die winkel is denk ik ook van na jouw Nijmeegse tijd. Zit bovenaan de Molenstraat tegenover de MacDonalds. Op de hoek van de eerstewalstraat en de molenstraat.
OOOOOOOOH is het vierdaagse weekquote:Op zondag 13 juli 2008 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Het weer ziet er vandaag eindelijk weer een beetje vrolijk uit ja. Voor vandaag en morgen zijn de voorspellingen ook wel redelijk. Maar woensdag, donderdag en vrijdag ziet het er weer sombertjes uit. Jammer voor de vierdaagselopers. Ik hoop dat het bij een buitje blijft. Ook voor de feestvierders en de horeca trouwens.
Vandaar dat ik vandaag iig wel even de stad in ga.
Aan de overkant op het waalstrandje hebben ze een coctailtent ingericht en er wordt voornamelijk jazz gespeeld.
Lijkt me wel een leuk stekkie.
Ik vond de Valkhof ook altijd het leukst ja. En ik snap ook wel dat dr niet meer veel aan is als je t je hele leven mee maakt. Maar ik vind t altijd wel leuk weer es voor een keer hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Als je je hele leven in Nijmegen woont is de glans er wel vanaf. Voor mij iig wel.
En de voor mij leukere projecten hebben minder geld dan vroeger, dus de optredens zijn dan ook minder.
Vroeger kreeg je op het valkhof nog echt worldmusic van mensen die in eigen land ook bekend waren. Veel daravan kende ik dan ook al. Tegenwoordig is dat echt dunne soep.
En alleen voor de drukte doe ik het niet. Niet mijn ding. Vroeger zocht ik drukte op en nu vermijd ik het.
Ik ga dan even, for old times sake, maar ben al vrij snel bekaf weer thuis.
EW dacht gister ook gezelig te gaan, maar die was ook al om 21.00 uur thuis. Ik dacht: ah, nu gaat ie het stappen ontdekken, maar nee hoor. Blijft nog steeds niet zijn ding.
quote:Op zondag 13 juli 2008 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit stiekem toch wel te denken om vanavond naar Alain Clark te gaan op de waalkade.
Jammer dat ik niet in Nijmegen op vakantie ben zeg!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:51 schreef nokwanda het volgende:
Als EW ook zin heeft om mee te gaan. Heb geen zin om alleen te gaan en al mijn dinnetjes zijn ook lui geworden (en hebben kleine kindjes)
Zo ik ben dr net onderuit maar nu regent het dus gaan we nog maar even nergens heen.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef nokwanda het volgende:
oew, ja, allemaal zal niet lukken.
Roep hier ook net: wie gaat er eerst douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |