Als we Weber mogen geloven.quote:
\'Rosberg dit seizoen naar McLaren\'quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:45 schreef HPoi het volgende:
Rosberg naar McLaren in 2009........
Dat Kimi zal gaan stoppen was nog niet eens zo erg ver gedacht. Waar heb ik dat nou gelezen??quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als we Weber mogen geloven.![]()
Kovalainen dan weer terug naar Renault. Naar mijn idee zal Piquet er dan worden uitgetrapt. En misschien in 2010 weer terugkeren als Alonso naar Ferrari gaat omdat Kimi zijn helm aan de wilgen hangt. Tot zover mijn speculaties.
Is dacht ik al een paar keer eerder verschenen als gerucht. Al heb ik zelf ook niet zo'n snel idee waar dat ook al weer was.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat Kimi zal gaan stoppen was nog niet eens zo erg ver gedacht. Waar heb ik dat nou gelezen??
De driedubbeleflipflap?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:49 schreef Atreidez het volgende:
Zal me niks verbazen als Kovalainen deze race ineens een uitzonderlijk resultaat neerzet
Ja. en in doe driedubbeleflipflap neemt ie Hamilton mee van de baan af die daardoor op de kop tegen de muur knalt en dood gaat.quote:
Integendeel, ik vind het dit jaar beter dan Lewis. Althans, hij lijkt meer progressie te hebben gemaakt. Alleen heeft hij wel eens wat pech.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Ared het volgende:
Gok dat Rosberg een contract heeft dat 'ie naar een top team mag als Williams geen fatsoenlijke auto weet te bouwen. Meestal is Engeland dan het peilpunt, dus dit is zomaar een gerucht wat een kern van waarde zou kunnen hebben. Al kan het ook een onderhandelingstactiek zijn, natuurlijk.
Kovalainen valt een beetje tegen in de WK-stand, maar ik denk dat niemand verwachtte dat hij dit jaar Hamilton zou inpakken, en echt slecht vind ik 't 'm ook niet doen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef NED het volgende:
[..]
Ja. en in doe driedubbeleflipflap neemt ie Hamilton mee van de baan af die daardoor op de kop tegen de muur knalt en dood gaat.
En dan is Ron boos omdat Heiki Lewis heeft doodgemaakt en dan stuurt ie hem terug naar Renault, want dat kan natuurlijk niet door de beugel.
Dat waren geruchten, dat hij na dit jaar zou stoppen en Alonso samen met Massa bij Ferrari ging rijden. Maar dat heeft hij nogal duidelijk tegengesproken. "Ik heb nog nooit een contract gebroken en dat gaat ook niet mijn eerste worden! Wat ik na volgend jaar ga doen weet ik nog niet."quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat Kimi zal gaan stoppen was nog niet eens zo erg ver gedacht. Waar heb ik dat nou gelezen??
Wat een mooie aanleiding voor een hollywood blockbusterquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen wie gaan er dan naar McLaren? Alonso weer terug! Hoi ben ik weer![]()
Ja het schandaal voor de Film je heb je ook alquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef LeXX het volgende:
[..]
Wat een mooie aanleiding voor een hollywood blockbusternu er nog wat bijverzinnen met wat vrouwtjes en je hebt Grand Prix 2 (de opvolger van jah
)
hehe, die goede oude tijd dat Schumacher nog vriendinnetjes van Frentzen afpakte. Heeft die Corinne toch goed ingeschat met wie ze rijker gelukkiger zou wordenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:47 schreef Giem het volgende:
Kimi heeft toch een lekker stuk(fotomodel) als vriendin.. daar kan je vast ook nog wel iets mee doen.. Laten afpakken door Alonso..rellen
quote:Vettel rijdt volgend jaar voor Red Bull Racing
Sebastian Vettel stapt na dit seizoen over van Scuderia Toro Rosso naar Red Bull Racing. Zo heeft Red Bull donderdag bekendgemaakt. De 21-jarige Duitser volgt daarmee David Coulthard op, die na dit jaar stopt met racen in de Formule 1. Vettel krijgt Mark Webber als teammaat. Zijn contract werd eerder verlengd.
Vettel, die aan zijn eerste volledige seizoen bezig is, reageerde opgetogen bij de bekendmaking van het nieuws: "Ik ben erg trots dat ik voor Red Bull Racing zal gaan rijden. Het is altijd fijn om al zo vroeg in het seizoen te weten wat je volgend jaar gaat doen. Als coureur is het altijd je doel om voor een zo sterk mogelijk team te rijden en in de afgelopen seizoenen heeft Red Bull laten zien over veel potentie te beschikken. Dit is dus een goede stap voor mij."
"Ik maak al lange tijd deel uit van de Red Bull-familie", vervolgde de Duitser, die in 2000 in het Red Bull Junior Team werd opgenomen. "Gedurende mijn loopbaan hebben ze me enorm goed gesteund en dat ik voor hun belangrijkste team in de Formule 1 mag gaan rijden, is een droom die werkelijkheid wordt. Ik kijk ernaar om volgend jaar een geweldig seizoen te draaien, ook al weet ik dat ik nog veel over de Formule 1 moet leren. Ik wil naast Red Bull ook Scuderia Toro Rosso enorm bedanken. Ik voel me erg thuis bij dit team. Nu deze bekendmaking achter de rug is, kan ik me volledig concentreren op het tweede helft van het seizoen met Toro Rosso. Ik wil hun vertrouwen graag met goede resultaten terugbetalen."
Vettel maakte vorige jaar zijn Formule 1-debuut in de Verenigde Staten, als invaller voor BMW-coureur Robert Kubica, die een race eerder zwaar was gecrasht. Vettel scoorde meteen een punt door achtste te worden. Later dat jaar zou hij bij Scuderia Toro Rosso het stoeltje overnemen van Scott Speed. In China scoorde hij zijn beste Formule 1-resultaat tot dusver, door vierde te worden. Dit jaar kende Vettel een teleurstellend begin van zijn seizoen, maar in Monaco was er een knappe vijfde plaats en in Canada finishte de Scuderia Toro Rosso-coureur als achtste.
Realistisch scenario!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef NED het volgende:
[..]
Ja. en in doe driedubbeleflipflap neemt ie Hamilton mee van de baan af die daardoor op de kop tegen de muur knalt en dood gaat.
En dan is Ron boos omdat Heiki Lewis heeft doodgemaakt en dan stuurt ie hem terug naar Renault, want dat kan natuurlijk niet door de beugel.
Ik denk dat Sally eerder doelt op de geruchten dat Kimi zijn huidige contract uitdient en er daarna mee stopt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat waren geruchten, dat hij na dit jaar zou stoppen en Alonso samen met Massa bij Ferrari ging rijden. Maar dat heeft hij nogal duidelijk tegengesproken. "Ik heb nog nooit een contract gebroken en dat gaat ook niet mijn eerste worden! Wat ik na volgend jaar ga doen weet ik nog niet."
Hehequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:36 schreef Atreidez het volgende:
Damn u trystar, wat ben je toch rap steedsRSS feeds?
Er is een duitsland topic, kijk daar eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:34 schreef LeXX het volgende:
Zijn er al uitslagen?
Aber naturlich, ich bin ein grosser ULI!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er is een duitsland topic, kijk daar eens
quote:RUMORS:
F1: No Formula One Team Has Officially Entered For 2009 ???
Posted by: Admin on Jul 20, 2008 - 06:44 AM
Formula one team bosses met in the Hockenheim paddock on late Saturday afternoon.
In the Williams motor home, together with F1 chief executive Bernie Ecclestone, they discussed the ratification of a new Concorde Agreement, and how to respond to Max Mosley's stance about future regulations.
The bosses also resolved to meet again, on 29 July at Ferrari's Maranello headquarters, to discuss the matters in more detail, including Mosley's request for new rules for 2011.
That meeting will take place two days before the FIA's accelerated deadline for teams to lodge an official entry for the 2009 season.
It is understood no team has submitted its entry yet.
Hm, nog niet voldoende voor een bericht op FOK!sport denk ik, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 21 juli 2008 11:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
F1: No Formula One Team Has Officially Entered For 2009 ???
quote:Drivers waiting for Kimi Raikkonen
The Sunday Times, July 20, 2008, Martin Brundle
The musical chairs in the Formula One world are likely to start as soon as Kimi Raikkonen decides he is calling it a day
[... knip]
With Raikkonen refusing to confirm or deny that he is considering retirement – maybe even at the end of this year – the expectation is that Alonso would replace him should he do so, and that the Spaniard will be at Ferrari regardless in 2010. After he shoved a photographer on the grid at Silverstone a fortnight ago, and watching him behind the wheel here at Hockenheim, there is a part of Kimi that is unhappy and frustrated at the moment. I would still be more than surprised if he retired this year, but if he wants to sign off as world champion, he needs more speed and balance in his car.
What would Raikkonen do if he stopped? I cannot easily imagine him as a businessman, a media person or a home-loving family man. I find it hard to think of him as anything other than a one-dimensional, totally focused born racer. So he would go snowmobile racing for fun, and occasional form suggests he might drink too much. You would actually worry more for him if he retired than if he was still racing.
There are rumours that the Spanish banking group Santander will at some point be leaving McLaren for Ferrari, taking Alonso with them. They sponsored McLaren originally in order to be with Alonso, not expecting him to be out after just one year of a three-year contract. Although they are an international organisation the lure for them of Alonso and Ferrari is understandable.
So if Kimi does continue into 2009, where would that leave Alonso? He can't go back to McLaren, so the only realistic place for him to move would be Ferrari or BMW. The latter team is surely interested but I’m absolutely certain they would want to contract him longer term and wouldn’t be up for providing a nice cosy stepping stone for a year while he waits to slot into Ferrari with all BMW’s systems and data. So he will stay put at Renault and dream of scarlet cars.
[... knip]
effe de 29ste afwachtenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, nog niet voldoende voor een bericht op FOK!sport denk ik, maar je weet maar nooit
Wordt die deadline vervroegd dan? Dat lees ik er niet in...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
effe de 29ste afwachtenspannend is het wel natuurlijk als de teams effe tijdelijk gepaste schijt hebben aan de FIA's vervroegde deadline.
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Wordt die deadline vervroegd dan? Dat lees ik er niet in...
accelerated = vervroegd, in dit gevalquote:That meeting will take place two days before the FIA's accelerated deadline for teams to lodge an official entry for the 2009 season.
Ja, nu zie ik het ook, thnxquote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
accelerated = vervroegd, in dit geval
http://f1.gpupdate.net/en(...)-retirement-rumours/quote:"There's been rumours like that for many years," Raikkonene said with a smile. "I always say that I still have a contract until the end of next year. I haven't made any decision as to whether I will keep going or not after that. So far, that's the last contract that I have and we will see during this year and next year what happens."
Godsklere, schlemiel!quote:Lauda: "Lewis is straks niet meer te stoppen"
Drievoudig wereldkampioen Niki Lauda denkt dat McLaren-coureur Lewis Hamilton onbedreigd op zijn eerste wereldtitel kan afstevenen, als hij blijft presteren zoals hij in de afgelopen twee races heeft gedaan. Hamilton won twee weken geleden op dominante wijze de Britse Grand Prix, waar veel andere coureurs grote problemen hadden in de regen, en was zondag de sterkste in de Grote Prijs van Duitsland, ondanks dat hij een grote voorsprong verloor door een safety car-situatie.
"Vorig jaar was Lewis mijn favoriet, maar verzaakte hij in de laatste twee races", zei Lauda tegen Reuters. "Ik denk dat hij daarvan heeft geleerd. De races in Silverstone en Hockenheim waren niet gemakkelijk, maar toch zette hij in beide races een uitstekende prestatie neer. Lewis is op de goede weg en als hij zo doorgaat, is hij straks niet meer te verslaan."
"Het belangrijkste is dat hij nu kalm blijft en niet koste wat het kost alles wil winnen", denkt de 59-jarige Oostenrijker, die zaterdag nog succesvol was in de BMW M1 Procar Revival-race op de Hockenheimring. "Als hij en het team dit niveau vast kunnen blijven houden, dan kunnen de Ferrari's hem straks niet meer verslaan."
Hamilton staat momenteel eerste in het tussenklassement, met 58 punten.
Heiki, Lewis is faster than you.quote:Mclaren teambaas Ron Dennis ontkent teamorders
Teamgenoot Lewis Hamilton viel door een tactische misser ver terug na de safety-car periode, die veroorzaakt werd door Timo Glock. Hierdoor viel de Brit terug tot achter teamgenoot Heikki Kovalainen. Hamilton haalde Kovalainen wel erg makkelijk in, waardoor meteen gesuggereerd werd dat er teamorders in het spel zouden zijn.
Hamilton en Dennis bedankten de 26-jarige Fin na afloop voor zijn medewerking, maar het Duitse publiek liet met een fluitconcert weten er niet blij mee te zijn.
Toch ontkende Ron Dennis na afloop dat Kovalainen opzij moest van het team, aangezien dat in strijd is met de regels.
“Het enige dat we doen is onze coureurs adviseren om elkaar voorbij te laten als de ander sneller is,” vertelde hij na afloop.
“Lewis was ongeveer een seconde per ronde sneller dan Heikki. Toen we dat tegen hem vertelden, liet hij hem voorbij gaan. Ik vind dat een erg sportief gebaar."
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef NED het volgende:
[..]
Heiki, Lewis is faster than you.
-Okay Dennis, I'll let him pass
Fuck you, dat zijn toch verkapte teamorders of ben ik nou gek!?
Bovendien zag je Dennis nog met zn vinger op de radioknop enkele seconden voordat Heiki Lewis voorbij liet.
Hij kan het zien als sportiviteit, ik zie het als laf en slap gedrag.
Wil je erlangs? Primja, doe je best, maar we racen om positie!!!!
Ik zie liever 2 teamgenoten er samen vanaf tetsen omdat het gevecht niet helemaal goed uitpakt dan dat de een de ander met een teamorder voorbij laat
Het waren geen teamorders my fucking ass Dennis!!
tof, dat is best slimquote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef TommyGun het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)/07/21/smpoin121.xml al gepost?
Ik vind het typisch een Ferrari-trucje eigenlijk om zo net de regels te omzeilenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef TommyGun het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)/07/21/smpoin121.xml al gepost?
Zat het maar in de Ferrariquote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het typisch een Ferrari-trucje eigenlijk om zo net de regels te omzeilenWel erg slim van McLaren
Nog zo'n Hamilton/McLaren fanboyquote:Hakkinen believes Hamilton will put an end to McLaren title drought
MIKA HAKKINEN believes Lewis Hamilton is on the road to delivering a more harmonious McLaren Formula One team their first title for nine years. It was in 1999 Hakkinen won the last of McLaren's world drivers' championships before Ferrari and Michael Schumacher began to dominate.
Although Hakkinen retired two years later, he has remained close to the team, and occasionally still attends races as their guest.
The Finn was on hand on Sunday to congratulate Hamilton following his latest triumph at the German Grand Prix, giving the 23-year-old a big bear hug as he entered the McLaren centre.
The two men have also built up a relationship of late as they are ambassadors for Johnnie Walker's "Responsible Drinking" campaign, and regularly attend promotional functions together.
Compared to last year when McLaren were riddled with problems on and off track given the spy scandal and discord between Hamilton and team-mate Fernando Alonso, as an outsider looking in, Hakkinen can see the difference following Alonso's departure and Heikki Kovalainen's appointment.
"What Ron Dennis and Norbert Haug have done is brought together two fantastically talented young drivers," Hakkinen said.
"They are fast, they motivate the whole team, and they are getting better, stronger, more solid, more stable – they deliver the whole package. I can see right now McLaren Mercedes is a solid team, positive in terms of spirit both behind the scenes and on the track."
Asked about Hamilton's title chances, Hakkinen replied: "He has calmed down and is stable, more mature. There is still a way to go this year but I am hopeful this year they can do it."
Misschien wel misschien niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nog zo'n Hamilton/McLaren fanboy
mwoahquote:
quote:Ferrari Calls Crisis Meeting
Tuesday, July 22, 2008 - 05:25 AM
Ferrari president Luca di Montezemolo personally chaired the post-race debrief at Maranello on Monday as the Italian team faces claims it has entered a crisis.
"Ferrari alarm," the sports daily La Gazzetta dello Sport exclaimed, after the F2008 proved no match for Lewis Hamilton's McLaren at Hockenheim.
"The team from Maranello could only defend and never attack as it suffered its heaviest defeat of the year," the newspaper said.
After another second-rate performance at Silverstone two weeks earlier, Montezemolo said he did not want to see any more "stupid mistakes" as Ferrari tries to retain its crowns of 2007.
The Italian told his country's press on Monday: "We need to understand why we were slower in Germany as never before this year."
Die monteur kreeg een schok dankzij KERS.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:00 schreef Trystar het volgende:
Klien heeft een klein ongelukje;
[ afbeelding ]
Bronquote:BMW mechanic escapes KERS scare
Questions about the safety of Kinetic Energy Recovery Systems (KERS) in Formula One were raised again on Tuesday when a BMW Sauber mechanic suffered an electric shock after touching a car fitted with the device during testing at Jerez in Spain.
BMW Sauber were conducting further evaluation of their KERS on the first day of this week's test, with Christian Klien at the wheel of a modified car that featured some 2009-aero concepts and an early version of their energy recovery device.
Klien had just completed a three-lap installation run in the morning when he returned to the pits. After stopping in the pitlane, mechanics attended to the car to wheel him backwards into the team's garage - but the first mechanic to touch the car fell to the ground after receiving an electric shock.
He was pulled to his feet by fellow team members and, after being examined in the medical centre, he was found to have suffered no serious injury.
Klien has not yet returned to the track and is unlikely to do so until the team fully understands what went wrong this morning.
A team spokesman told autosport.com: "During the testing of the KERS car at the Jerez test track today, there was an incident involving a mechanic when the car returned to the pits. He touched it and suffered an electric shock.
"He sustained slight injuries to his left hand and grazing on his left arm. After a brief examination at the track's medical centre, he has returned to the test team. We are currently investigating the incident."
The Jerez pitlane incident comes less than a week after Red Bull Racing were forced to evacuate part of their factory in Milton Keynes after a battery system test of their KERS went wrong.
The issue of KERS safety has been discussed between the teams already this year, but with work now accelerating on getting the devices ready for 2009, there is a renewed urgency to the matter.
Toyota team principal John Howett told autosport.com in Hockenheim: "I think all of these issues have been on the table from the beginning. So you have voltage issues, you have the battery issues; you have the cost of registering the batteries to transport them. People who use high-speed rotating flywheels have also got issues there.
"The perception of KERS is very simple, but the execution is incredibly difficult and the road car applications are completely different from a race car. Whereas the motor, the control unit, the battery, and the basic concept is similar, the actual sophistication and needs of a road car are completely different from what we are having to develop in Formula One. So there is a big difference"
Hopelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef Ared het volgende:
Hongarije is traditioneel ook meer een McLaren circuit, en hoewel ik Valencia nog niet ken is McLaren normaal gesproken op stratencircuits ook iets sterker. Dat zou betekenen dat Ferrari pas in België weer in topvorm zou kunnen zijn. Maar ja, na Frankrijk dacht ik dat Raikkonen met twee vingers in de neus Engeland en Duitsland zou winnen, dus goede kans dat McLaren in Hongarije of Valencia enorm door het ijs gaat zakken
Oh das lekker dan dat KERSquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die monteur kreeg een schok dankzij KERS.
[..]
Bron
Monaco was ook een McLaren circuit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef Ared het volgende:
Hongarije is traditioneel ook meer een McLaren circuit, en hoewel ik Valencia nog niet ken is McLaren normaal gesproken op stratencircuits ook iets sterker. Dat zou betekenen dat Ferrari pas in België weer in topvorm zou kunnen zijn. Maar ja, na Frankrijk dacht ik dat Raikkonen met twee vingers in de neus Engeland en Duitsland zou winnen, dus goede kans dat McLaren in Hongarije of Valencia enorm door het ijs gaat zakken
das gek, die dingen worden toch ontladen als ze stilstaan? Of is dat alleen bij het tanken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die monteur kreeg een schok dankzij KERS.
[..]
Bron
Dit was het eerdere incident:quote:Raikkonen knocks over little girl in paddock
This weekend, ahead of the German GP, Kimi Raikkonen has made another victim in the paddock. While at Great Britain he intentionally pushed Paul-Henri Cahier to the ground, this time he accidentally collided with a little girl in the paddock.
Although one could argue about who's fault this really is, it would have been appropriate for him to go back and check if she was ok.
After the incident with long time photographer Cahier, Kimi Räikkönen has recently had much criticism, and it is unlikely that this new accident will help build up his image.
Goed kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:59 schreef Kanjer het volgende:
Hij raakt dat kind niet eens.
Dat doet die muts met dat schrijfblok.
Dus vandaar dat Kimi de moeder erop wijst dat het kind huilt. Waarna het haar ook pas opvalt. Blijkbaar kon het de moeder zelf in eerste instantie dus ook weinig schelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Goed kijken
Als ik tegen jou oploop en jij loopt daardoor je kind omver komt het toch nog steeds door mij ofnie?
Bovendien gaat het hier vooral om imago. Kennelijk kan het die hondenlul geen reet schelen hoe het met dat kind gaat. Hij gebruikt de situatie eerder om van die vrouw af te komen.
O is dat 'r moeder? Ken je ze?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dus vandaar dat Kimi de moeder erop wijst dat het kind huilt. Waarna het haar ook pas opvalt. Blijkbaar kon het de moeder zelf in eerste instantie dus ook weinig schelen.
Nee, maar daar ga ik wel vanuit aangezien dat kind vlakbij haar loopt. En weet jij verder of Kimi nadat het filmpje stopt wel helpt? Wat we ook niet weten is of hij dat kind in eerste instantie wel zag. Maar het is natuurlijk wel lekker makkelijk oordelen op basis van een 15 á 20 seconden durend filmpje.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 2. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:20.179 80 3. Badoer Ferrari (B) 1:20.697 69 4. Hulkenberg Williams-Toyota (B) 1:20.953 58 5. Buemi Red Bull-Renault (B) 1:20.997 110 6. Grosjean Renault (B) 1:21.223 71 7. Trulli Toyota (B) 1:21.459 96 8. Wurz Honda (B) 1:21.596 84 9. Klien BMW-Sauber (B) no time 3 |
Lewis Hamilton propagandaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
Geinig, die stuurbeweging training op 0m25s
Het is een geregisseerde reclame, geen eigen youtube filmpjequote:Op woensdag 23 juli 2008 15:33 schreef Giem het volgende:
Blijft wel weer echt zo'n filmpje van kijk eens hoe goed ik bezig ben..
Als ze daar nou een filmpje van haddenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Atreidez het volgende:
Hij schijnt ook een tijd gewoon thuis rondgelopen te hebben met een helm op met daar 10kilo gewichten op gemonteerd, om ze nekspieren te trainen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:19.081 122 3. Raikkonen Ferrari (B) 1:19.446 76 4. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:19.861 112 5. Webber Red Bull-Renault (B) 1:20.021 105 6. Wurz Honda (B) 1:20.416 77 7. Trulli Toyota (B) 1:20.534 81 8. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:20.577 102 9. Piquet Renault (B) 1:20.827 99 10. Klien BMW-Sauber (B) 1:20.866 89 |
yup, ooit een filmpje van gezien. Er wordt gewoon getrokken aan een speciale helm, en je nek moet maar tegenstand biedenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:46 schreef Ared het volgende:
volgens mij trainen ze dat allemaal, met helm op maar wel gewoon zittend op een fitness toestel. Zou ook niet weten hoe je anders je nekspieren moet trainen voor zoveel G-krachten.
Dat was al oud nieuwsquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef HPoi het volgende:
McLaren gebruikt innovatief stuurwiel voor meer tractie
BRON: http://www.f1today.nl/nie(...)l-voor-meer-tractie/
Het team van McLaren heeft een oplossing voor het gebrek aan tractie door het verbod op traction control gevonden. The Telegraph bericht dat de auto’s van de Britse renstal uitgerust zijn met een innovatief stuurwiel met vier in plaats van twee peddels. De bovenste twee zijn zoals gebruikelijk voor het schakelen, met de onderste twee kunnen andere motorafstellingen gekozen worden.
Mark Hughes van The Telegraph legt uit: “Het stuurwiel van McLaren heeft vier peddels. Twee om te schakelen en twee om de koppel set-up van de motor te veranderen. Op die manier kunnen de coureurs voor elke versnelling en elke bocht de juiste afstelling van de motor gebruiken, waardoor de wielspin in de langzame bochten tot een minimum gereduceerd wordt zonder daarbij pk’s in te leveren in de hogere versnellingen.”
“In de reglementen staat dat de koppel-afstelling van de motor niet veranderd mag worden met hetzelfde onderdeel als waarmee de coureurs schakelen. Door een tweede setje peddels te gebruiken omzeilt McLaren die regel terwijl ze toch tegelijkertijd van versnelling en afstelling wisselen. Dit draagt bij aan de huidige superioriteit over Ferrari.”
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef TommyGun het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)/07/21/smpoin121.xml al gepost?
Bronquote:Raikkonen might extend stay at Ferrari
World champion Kimi Raikkonen is on the cusp of signing a new two-year extension to keep racing for Ferrari beyond the 2009 season, according to the widely circulated German newspaper Bild-Zeitung.
It was being speculated that Raikkonen, the 28-year-old Finn, was growing weary of the Grand Prix world and - despite his contract for next year - might even have gone into early retirement at the end of this season.
His teammate Felipe Massa has two and a half years left to run on his own agreement with the Maranello-based team.
If confirmed, the Raikkonen news would deal a blow to the hopes of double World Champion Fernando Alonso, who reportedly has a deal in place to race with Ferrari if a vacancy arises for 2009 or 2010.
"It does look as though the Spaniard will have to stay with Renault," former triple World Champion Niki Lauda told the newspaper.
Mjah ... erg moeilijk ook om vlak langs een auto te rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef HPoi het volgende:
Hamilton botste net niet op de safety car
-> Wat een drol!!
zolang hij hem toch niet raakt is er niks aan de handquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:30 schreef HPoi het volgende:
Hamilton botste net niet op de safety car
BRON: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=2683
Lewis Hamilton won vorig weekend met sprekend gemak de Grote Prijs van Duitsland. De jonge Brit kwam even in de problemen omdat hij, in tegen stelling tot bijna alle andere rijders, pas na de safety car periode de pits indook. Na enkele inhaalmanoeuvres kwam hij echter snel terug vooraan en won uiteindelijk de race.
Het had ook veel slechter kunnen aflopen, de Britse krant The Independent pakt vandaag namelijk uit met het verhaal over een bijna-ongeval tussen Hamilton en de safety car.
In ronde 41 zou Hamilton de Mercedes safety car maar op een haar na gemist hebben in het stadion gedeelte van het circuit. Het incident werd niet vastgelegd door de camera's.
Gelukkig voor Hamilton liep het echter net goed af en dankzij z'n overwinning werd hij ook meteen alleen leider in de WK-stand.
-> Wat een drol!!
Ach het is niet gebeurd dus wat maakt het uit. (was het maar gebeurdquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef Ared het volgende:
er zit iirc in ieder geval een camera op/in de SC die beelden naar achter maakt, moet dus op camera gevangen zijn, als het waar is...
Had het wel humor gevonden... ow wat was hij dan afgezaagd in de persquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ach het is niet gebeurd dus wat maakt het uit. (was het maar gebeurd)
Tegen Raikkonen oprijden is dan veeel leuker manquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Had het wel humor gevonden... ow wat was hij dan afgezaagd in de pers
man man, wat een geluk ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:41 schreef Dos37 het volgende:
Heidfeld weet tenminst hoe je dat wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |