quote:
Eenschquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
KLB, al jaren mijn favoriete subforum.![]()
Al is het al een tijdje niet meer wat het geweest is.
Dat is ONZ.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
De echte onzin zit in KLB, maar dan gebaseerd op andermans ellende. Dat is veel leuker dan onzin maar uit je duim te zuigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:42 schreef Metalfrost het volgende:
Ja, je kan ook niet alles verwachten van ONZ.
Ik begin een beetje te schuimbekken van die ava van jou. Wat een epileptische-aanval-aanwakker ding is dat zeg.quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:37 schreef gers het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier moet ik nou de tieten van me vriendin of zusje posten?
quote:
Eerste overwinning is voor onsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:42 schreef yvonne het volgende:
Oy, open, ik ben geen fan van de-boswachter, maar die remake zuigt
KLB was op het hoogtepunt met de Maikuuul hypequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
KLB, al jaren mijn favoriete subforum.![]()
Echt wel, wat hebben we kunnen lachen om die vakkenvullende kamper bij de C-1000quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
KLB was op het hoogtepunt met de Maikuuul hype
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
KLBFOK! was op het hoogtepunt met de Maikuuul hype
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
KLBFOK!De wereld was op het hoogtepunt met de Maikuuul hype
ik was de eerste, die hem een triangeljosti mocht noemenquote:
nah, deeltje #3 alweer in deze reeksquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:28 schreef jagga het volgende:
lolz hier wachtte ik op... ben benieuwd wanneer deze dichtgestampt wordt door dictoriale modjes
LoL @ die homo coachquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
Nu lekkere wijven op MTV !
quote:
quote:
Dan is het nog altijd Frietpatatquote:
Daar heb ik gewoond. Ben geboren in Helmond, tijd in A'dam gewoond en woon nu al weer heel wat jaar in Oss en blijf hier jammer genoeg nog wel effe.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klopt bolle
Maar je komt toch van boven de rivieren?
quote:
Iemand zei Frietjes?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Gefrituurdeaardappelreepjes
en niet niet meer zeiken.
quote:
Geilquote:
quote:
Een chinatown!!1 einszz!quote:
Je bedoelt dat wij zo stoer zijn om het zo bont te maken dat we er 1tje krijgen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef remlof het volgende:
Het is toch erg dat er een KLB SC reeks nodig is om de bagger nog een beetje uit de rest van dat forum te houden...
Haphap.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef remlof het volgende:
Het is toch erg dat er een KLB SC reeks nodig is om de bagger nog een beetje uit de rest van dat forum te houden...
Hij kan ook dicht hoor en dan vallen er wat bans als deze bagger ergens anders verschijntquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij zo stoer zijn om het zo bont te maken dat we er 1tje krijgen?
Kloons en zulks.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij kan ook dicht hoor en dan vallen er wat bans als deze bagger ergens anders verschijnt
Nog ff en we hebben ons eigen KLB bagger subforumquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij zo stoer zijn om het zo bont te maken dat we er 1tje krijgen?
De users zijn al lang de baas hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en we hebben ons eigen KLB bagger subforum
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij kan ook dicht hoor en dan vallen er wat bans als deze bagger ergens anders verschijnt
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:39 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy doet het gezegde "Een plaatje animated gif zegt meer dan duizend woorden" wel eer aan.
Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=KnikkerKoningquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ruige klb sc topics ... en frituurkoning ik zie u nooit op bnet :p ladder is weer gereset!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
Sackboy doet me denken aan zo'n dik kereltje die in een film speelt en de hele film lang niks zegt maar wel lijp doet!
verkapte-ik-vind-sackboy-een-kneus-post?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
Sackboy doet me denken aan zo'n dik kereltje die in een film speelt en de hele film lang niks zegt maar wel lijp doet!
Vuige bilridder! ik add je wel ff .. whisp je wel een keer als je online bent..quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=KnikkerKoning
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
verkapte-ik-vind-sackboy-een-kneus-post?
Vind het wel grappigquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
verkapte-ik-vind-sackboy-een-kneus-post?
Dude .. kakken puntenel.... ik kliktequote:Op woensdag 9 juli 2008 00:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=KnikkerKoning
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dude .. kakken puntenel.... ik klikte
Als ze samen in bad zitten bekent hij plots dat hij heel nodig moet poepen. Als hij de twinkeling in haar ogen ziet ontdekt hij een kant die hij nog niet van haar kende. Samen smeren ze haar geile tieten vol stront en pist hij haar daarna schoon!
Dank je
Een is niet genoeg?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind het wel grappig!
Zo'n dorpsgek in ons eigen SC maakt het wel stoer!
Moet ie het wel volhouden
quote:
quote:
Vertel ons wat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
maar deze sc heeft zeker potentie :p
JA!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ga nou maar, niemand gaat doei zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha inderdaad! Echt iets zeggen doet ie niet veel. Zullen we hem Silent Bob gaan noemen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Echt iets zeggen doet ie niet veel. Zullen we hem Silent Bob gaan noemen?
Liever alleen hier dan in elk KLB topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:09 schreef slindenau het volgende:
Hehes hets gaats echts nergens meers overs hiers
Volgens mij is dat juist de bedoelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:09 schreef slindenau het volgende:
Hehes hets gaats echts nergens meers overs hiers
Pikmans kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:29 schreef Nikmans het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom mijn usericon niet werkt
remlof l0ll3reinZ!!11!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever alleen hier dan in elk KLB topic
Jullie mods en Admins kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever alleen hier dan in elk KLB topic
Jo mede-Braboquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jullie mods en Admins kunnen er gewoon niet mee omgaan
Morreguh
Hyperfaal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
remlof l0ll3reinZ!!11!!!!
[ afbeelding ]
Oja, en het nieuw KLB post scherm:
[ afbeelding ]
BobbyBquote:
quote:
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:34 schreef slindenau het volgende:
KLB? KLB? Heel het internet achter de schermen.
FAIL!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.
Hij is dan ook niet van mijn hand.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een verschrikkelijk Engels in dat stripje.
Ik ben heulemaal geen negert!quote:
Post eens pics van je zusje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Heb geen zus. Nu ligt mijn droom in duigen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Post eens pics van je zusje?
Dan kunnen we altijd verder praten over eventuele UI in OP
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:47 schreef Agiath het volgende:
Eindelijk pagina 4
Hoef ik niet heletijd door te scrollen op me werk voor die tieten.(. Y .)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik ga het nog eens proberen, maar hij staat allang bij 'geuploade plaatjes'quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
60 bij 60 plaatje en niet groter dan 10 kb, dan uploaden
Heb je wel dat knopje naast het plaatje aangevinkt? Als je dat niet doet, doet ie het ook niet. Is voor als je meerdere plaatjes daar hebt staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens proberen, maar hij staat allang bij 'geuploade plaatjes'Ik denk dat ik wel een foutmelding zou hebben gekregen.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
Echt sackboy, hoe kom je toch aan die plaatjeslig helemaal dubbel hier
Ik heb ook nog wel een foldertje vol met 4chan zooiquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
Echt sackboy, hoe kom je toch aan die plaatjeslig helemaal dubbel hier
Ja dag, je vindt ze gewoon lekker. Geef maar toequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:08 schreef Nikmans het volgende:
Ik krijg dus serieus een misselijk gevoel elke keer als ik langs die manboobs scroll
Gaan we zo beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een foldertje vol met 4chan zooi
wie kan deze gif op icon formaat maken? dan mag die persoon mijn tiet hebbenquote:
Ik had het graag voor je gedaan, maar ik kom er net achter dat ik zo ongeveer de hele Adobe Creative Suite heb....behalve Adobe Imagereadyquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie kan deze gif op icon formaat maken? dan mag die persoon mijn tiet hebben
Denk je niet dat ik een UI zou hebben als ik een kloon wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doet het nog niet
Wil je trouwens nog steeds niet zeggen van wie je een kloon bent?
Hmm, ik zie net dat mn Photobucket ook best interessante editing software (in flashquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jammertoch lief van je dat je het wou proberen!
anyone else?
Of...je doet alsof het je niet lukt zodat je nu kan zeggen dat als je een kloon was, het je wel gelukt was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik een UI zou hebben als ik een kloon was
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen weekquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
*Aluminiumfolie hoedje opdoet
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, ik zie net dat mn Photobucket ook best interessante editing software (in flash) heeft...maar alles buiten resizen (croppen bijvoorbeeld) kan er niet mee omgaan (animated gifjes)
.
Dus het enige wat ik op dit moment voor je kan betekenen is een kleinere versie(maar helaas nog steeds > 60x60)
Ik niet. Samenvatting?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen week
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Of...je doet alsof het je niet lukt zodat je nu kan zeggen dat als je een kloon was, het je wel gelukt was.
*Aluminiumfolie hoedje opdoet
Anders krijgt hij een rood sterretje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Samenvatting?
Want anders:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet waar ananas het over heeft hoor.quote:
Iets met internet en noob had ik hier neer willen zetten, maar ik kan niet meer normaal typen van al het lollerenquote:
Bij het vliegveld.quote:
quote:
Nu je er weer bent, kan je deze post van jou even uitleggen?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen week
Door de legendarische uitspraak "TS kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:16 schreef Agiath het volgende:
Ik vind dat Jitzzzze ook in de OP moet
Jitzzzze ownt.
een echte kerel let daar niet op, die paalt dat mokkeltjequote:
Vaker gezien deze week dat iemand dat zegt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nu je er weer bent, kan je deze post van jou even uitleggen?
[..]
Ik had het over haar vingrequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een echte kerel let daar niet op, die paalt dat mokkeltje![]()
nerds letten op foutjes die niet gefotosoept zijn
was het dat hobbyvingertje van jou maar eh?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had het over haar vingre![]()
! !1einz
![]()
!
Arm gebrochen ofzoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Nikmans het volgende:
Waar is beverton eigenlijk de laatste tijd
Zit ie te baggeren in ONZ?
moet deze reeks ook verziekt worden met die rommel?quote:
Met jou kan ik pratenquote:
Haha jij kan er niet mee omgaan!!!11!!11!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb imageready, maar ik snap het niet
Ben jij niet die moderator?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha jij kan er niet mee omgaan!!!11!!11!
duh, die rommel hoort in ONZ thuisquote:
Dat is tegenwoordig toch vierkantblokje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Nikmans het volgende:
Waar is beverton eigenlijk de laatste tijd
Zit ie te baggeren in ONZ?
Maakt niet uit, ik ga wel weer ontopic:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
duh, die rommel hoort in ONZ thuis![]()
dat kleutergemaggel wil je toch niet een een gaaf SC topique, nee dat moet je echt niet willen
Hier horen alleen KLB paintsquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
duh, die rommel hoort in ONZ thuis![]()
dat kleutergemaggel wil je toch niet een een gaaf SC topique, nee dat moet je echt niet willen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ga wel weer ontopic:
[ afbeelding ]
4 dagen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef BobbyB het volgende:
Hoe zit dat met die 8 dagen Kreta? Als ik alleen ga, krijg je dan 16 dagen of twee keer de helft?
Nee 3,25, toch?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
JaZekerZ is zijn eigen project begonnen:
http://www.onderzoekinformatie.nl/nl/oi/nod/onderzoek/OND1318719/_!
NEE, HIJ IS DIE DJ.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:33 schreef Knevelt het volgende:
Zeg, ben jij niet die moderator?
Ik keek sowieso al naar die rechter. Als het donkerder dan dat is filteren mijn ogen dat er automatisch uit waardoor ik het alleen zie als ik mijn best doe. Maar dat is inderdaad erg lelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat linker meisje is echt een teveel gebruinde lelijke doos. Valt dat niemand op?
Is een kwestie van op tijd op ESC rammen hequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
Hij blijft veel te kort staan bij die mokkels.
En het werkt ook nogquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is een kwestie van op tijd op ESC rammen he
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Waar is sackboy nou met z'n gepaste animated gifjes?
Da's toch veel meer werk? Eerst IR downloaden, crack/serial vinden en dan het bestand opslaan en openen in IR. N00b!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
Of je pakt met Adobe ImageReady gewoon het juiste frame
quote:
Echte Bazen hebben ImageReady standaard geinstalleerd staan...ik ook wel, maar op mn andere Laptopquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's toch veel meer werk? Eerst IR downloaden, crack/serial vinden en dan het bestand opslaan en openen in IR. N00b!!
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hai thar, did anyone call me....OH NOES, CHRIS HANSEN!
Maar dan nog is het meer werk. Ik weet niet eens of ik ImageReady heb. Heb wel CS3 hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Echte Bazen hebben ImageReady standaard geinstalleerd staan...ik ook wel, maar op mn andere Laptop.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:04 schreef Cypress_Hill het volgende:
Die Sackboy heeft vogens mij zeker iets van 90 gig aan gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |