Haha inderdaad! Echt iets zeggen doet ie niet veel. Zullen we hem Silent Bob gaan noemen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
Sackboy doet me denken aan zo'n dik kereltje die in een film speelt en de hele film lang niks zegt maar wel lijp doet!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Echt iets zeggen doet ie niet veel. Zullen we hem Silent Bob gaan noemen?
Liever alleen hier dan in elk KLB topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:09 schreef slindenau het volgende:
Hehes hets gaats echts nergens meers overs hiers
Volgens mij is dat juist de bedoelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:09 schreef slindenau het volgende:
Hehes hets gaats echts nergens meers overs hiers
Pikmans kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:29 schreef Nikmans het volgende:
Ik snap nog altijd niet waarom mijn usericon niet werkt
remlof l0ll3reinZ!!11!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever alleen hier dan in elk KLB topic
Jullie mods en Admins kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever alleen hier dan in elk KLB topic
Jo mede-Braboquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jullie mods en Admins kunnen er gewoon niet mee omgaan
Morreguh
Hyperfaal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
remlof l0ll3reinZ!!11!!!!
[ afbeelding ]
Oja, en het nieuw KLB post scherm:
[ afbeelding ]
BobbyBquote:
quote:
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:34 schreef slindenau het volgende:
KLB? KLB? Heel het internet achter de schermen.
FAIL!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wil ook mijn UI in de OP, dus doe ik net alsof ze allemaal speciaal zijn hier.
Hij is dan ook niet van mijn hand.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een verschrikkelijk Engels in dat stripje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |