Denk je niet dat ik een UI zou hebben als ik een kloon wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doet het nog niet
Wil je trouwens nog steeds niet zeggen van wie je een kloon bent?
Hmm, ik zie net dat mn Photobucket ook best interessante editing software (in flashquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jammertoch lief van je dat je het wou proberen!
anyone else?
Of...je doet alsof het je niet lukt zodat je nu kan zeggen dat als je een kloon was, het je wel gelukt was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik een UI zou hebben als ik een kloon was
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen weekquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
*Aluminiumfolie hoedje opdoet
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, ik zie net dat mn Photobucket ook best interessante editing software (in flash) heeft...maar alles buiten resizen (croppen bijvoorbeeld) kan er niet mee omgaan (animated gifjes)
.
Dus het enige wat ik op dit moment voor je kan betekenen is een kleinere versie(maar helaas nog steeds > 60x60)
Ik niet. Samenvatting?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ben ik al vaak tegengekomen de afgelopen week
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Of...je doet alsof het je niet lukt zodat je nu kan zeggen dat als je een kloon was, het je wel gelukt was.
*Aluminiumfolie hoedje opdoet
Anders krijgt hij een rood sterretje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Samenvatting?
Want anders:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet waar ananas het over heeft hoor.quote:
Iets met internet en noob had ik hier neer willen zetten, maar ik kan niet meer normaal typen van al het lollerenquote:
Bij het vliegveld.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |