Is erin berekendquote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Komakie het volgende:
Maar Nadal heeft van Monfils gewonnen.... inmiddels
Een kennerquote:Op zondag 31 oktober 2010 04:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Yoez Youz Youz for the What-The-Fuck finals!!!!
het blijft een ontzettend leuk systeem, de manier waarop de ATP de ranking op stelt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk geen jinx door deze kick, maar het lijkt toch weer spannend te gaan worden.
1 Nadal 12390
2 Federer 9245
Verschil lijkt nog groot, maar Federer heeft, buiten de Australian Open, geen drol te verdedigen tot en met Wimbledon.
Vind ik wel...Goed systeem hoor..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef Outlined het volgende:
[..]
het blijft een ontzettend leuk systeem, de manier waarop de ATP de ranking op stelt.
Wat zou jij een beter systeem vinden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef Outlined het volgende:
[..]
het blijft een ontzettend leuk systeem, de manier waarop de ATP de ranking op stelt.
Ja, laten we hopen dat hij dat doet. Ik kan me goed voorstellen dat hij dan nog wel een of meer GS'en wint dit jaar, omdat hij dan zo relaxed kan spelen; zijn jaar is dan in feite al goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
Wanneer Federer de AO succesvol verdedigt ziet het er goed uit voor hem.
Het verschil is ook groot, zonder die AO is het 12030 versus 7245, en Federer is geen duidelijke favoriet boven Nadal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk geen jinx door deze kick, maar het lijkt toch weer spannend te gaan worden.
1 Nadal 12390
2 Federer 9245
Verschil lijkt nog groot, maar Federer heeft, buiten de Australian Open, geen drol te verdedigen tot en met Wimbledon.
En dan? Daarna heeft hij tot en met Wimbledon in totaliteit minder punten te verdedigen als de 2000 van de Australian Open.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het verschil is ook groot, zonder die AO is het 12030 versus 7245, en Federer is geen duidelijke favoriet boven Nadal.
Daarom scheelt het ook bijna 5000 punten...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan? Daarna heeft hij tot en met Wimbledon in totaliteit minder punten te verdedigen als de 2000 van de Australian Open.
Zoiets?:quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef wimderon het volgende:
Dude, wat is je punt nou?
Als jij het allemaal beter weer doe jij even een uiteenzetting stel ik voor.
Nou ja, sorry hoor, maar als er qua rankings 1 ding op dit moment totaal niet spannend is, is het de nummer 1 ranking. Vanwege dat enorme verschil.quote:lijkt toch weer spannend te gaan worden
Als je logisch nadenkt zie je dat Fed al paar jaar aan het afbreken is en alleen succes kan halen op de GS's wanneer de concurrentie het af laat weten. Denken dat Fed nog ooit op de nummer 1 positie komt is erg dom imo.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef wimderon het volgende:
Waar zie je mij zeggen dat het op dit moment spannend is?
Het lijkt spannend te gaan worden. En als je een beetje logisch nadenkt is dat geen gekke gedachte. Daar hoef je absoluut geen raketgeleerde voor te zijn.
En nog 120 erbij dus hij komt op 2530, bij winst op Ferrer komt ie op 2730.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Szura het volgende:
Almagro komt steeds dichter bij de top-10
Pakt al 90 punten tov vorig jaar in Acapulco.
Youzhny raakt 300 punten van Dubai kwijt, Melzer 180.
Virtueel
10. Melzer 2685
11. Monfils 2560
12. Youzhny 2410
13. Almagro 2410
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |