In welke kleur?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:52 schreef Reinhilde het volgende:
Oh, en we hebben meteen de halve stad leeggekocht
De kapitein is inderdaad de internist, zij weet tenslotte ook wat van de medicamenten. De mensen die ik gisteren in het ziekenhuis had lieten duidelijk merken door bepaalde opmerkingen dat ze weinig van crohn of de medicijnen wisten. Niet erg, je kan niet alles weten, maar toch best onhandig in zulke situaties.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef cattie het volgende:
Raissa, wat naar allemaal. Bij mijn eerste zwangerschap was ik erg bang voor een opvlamming van Crohn, ik kan me dan ook goed voorstellen hoe het voelt. Heb je nu nog wel vrijdag het gesprek met de internist om te kijken hoe het met de Crohn gaat en verder moet? Wie heb je als "kapitein", de internist? Goed dat je niet zomaar mee bent gegaan met de ideeën om de oude medicatie weer te slikken. Tegenstrijdige adviezen zijn helaas erg gebruikelijk in de (para)medische wereld rond zwangerschappen, baby's en borstvoeding. Sterkte!
Wat leuk voor jullie!! En fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen, wij hebben dat ook gedaan toen we wisten wat het werd, nog ff wat roze erbij gehaald, niet te veel, we zijn niet zo van t zoeten maarja een meisje is een meisje en dus hoort t er een beetje bijquote:De echo was helemaal goed, alles is zoals het zou moeten zijn. En we weten het geslacht
wij krijgen hem 8 augustus (de afspraak werd verzet van 5 naar 8) wanneer ben jij nou precies uitgerekend??quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jelief mooie echo zeg. 13 augustus krijgen we de 20 weken echo. Er was nog maar net een plekje vrij.
29 dec dus. Maar ik ga voor 18 dec, of januariquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
wij krijgen hem 8 augustus (de afspraak werd verzet van 5 naar 8) wanneer ben jij nou precies uitgerekend??
--edit-- ik zie het al, jij net na kerst, ik net ervoor.. straks bevallen we nog op dezelfde dag
ERg vervelend is dat ja. Emesafene is trouwens ook in gewone tabletten, maar dat was vast al gezegd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
De kapitein is inderdaad de internist, zij weet tenslotte ook wat van de medicamenten. De mensen die ik gisteren in het ziekenhuis had lieten duidelijk merken door bepaalde opmerkingen dat ze weinig van crohn of de medicijnen wisten. Niet erg, je kan niet alles weten, maar toch best onhandig in zulke situaties.
dat ligt vier dagen voor mijn uitgerekende datumquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
29 dec dus. Maar ik ga voor 18 dec, of januari
Ik ben 22 februari uitgerekend. Vandaag 7 weken en 4 dagen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:59 schreef juttertje het volgende:
Wat leuk he, Koningin?Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:39 schreef mijsje het volgende:
wow Llewella, wat een mooi meisje heb je daar!
Ik hoop dat wat er bij mij in zit, minstens half zo mooi is als jouw mooie kindje!
PMPoner gefeliciteerd met Esra![]()
Jelief, wat een mooie echo... ik mag 21 juli voor mijn 12 weken echo, ik hoop dat daar al iets duidelijk op te zien is...(en dan vooral een kloppend hartje, dan wordt het wat minder abstract voor me...)
Is dat 'r? Moet ik het goed in de gaten houden.quote:
Neehoor , ik deel willekeurigquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Is dat 'r? Moet ik het goed in de gaten houden.
Nee ik ga hier niet mee posten en 2 , dat was ik toch al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
Nu moet je ook mee gaan posten Joene! En een watje en mietje worden.
Ik heb maandag weer een echo, ben dan 14 weken en 1 dag zwanger. Hmm ik ga wel vragen of ze willen/kunnen kijken. Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Anders wacht ik gewoon de 20 weken af, dat is nu ook al heel snel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:56 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, volgens mij kan het vanaf week 14, maar is het dan nog redelijk onduidelijk. Maar wie weet! Wanneer heb jij weer een echo?
Ik vind het ook spannend, heb ruim 6 weken moeten wachten tot deze echo. Ik zal het hier posten, maar ook even pm-en... waarschijnlijk is er als jij terugkomt, alweer een nieuw topic.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:40 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, wat spannend! Ik hoop voor je dat het al te zien is
Helaas ben ik vanaf zaterdag een week weg (4daagse!), maar je mag natuurlijk altijd een PM sturen dan lees ik het later wel![]()
Luna, trek je het nog een beetje?
Nee joh! Ik ben niet gekquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je de 4daagse lopen??
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:54 schreef Koningin het volgende:
Llewella, wat een schatje zeg![]()
Wij hebben gister het hartje zien kloppen
Oh men, wat is dat onwerkelijk zeg, maar super gaaf!
Het is 1,1 cm en er klopt al iets in je lijf, echt helemaal te gek!
Ik dacht ook alquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ben niet gek![]()
Ik ga dit jaar voor de 10e keer deelnemen aan het Uitvoerend Comité, bij de Controle. Dus vrijwilligerswerk! Maar wel heel erg vermoeiend en leuk. Er is rekening met mij gehouden, dus ik hoef niet te veel te doen dit jaar.
Fruppel, fijn dat je je al weer wat beter voelt.
22 feb staat in haar tickerquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Koningin, ik zie van jou nog geen uitgerekende datum in het lijstje in de OP, en als ik heeeeeeeeeel erg mijn best doe kan ik het mss wel uitvogelen vanuit je ticker, maar jij kan dat vast veel sneller vertellen.![]()
hey Yppy!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
Nu moet je ook mee gaan posten Joene! En een watje en mietje worden.
Leuk!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef mijsje het volgende:
Raissa, ik zag net dat jouw uitrekendatum staat op 15 februari 2009... de mijne is dat ook!!!
Wanneer ga jij voor je eerste echo? Joene (ook van Fok) en ik hebben hem gepland staan op 21 juli...
wie zet de uitrekendata bij het lijstje op pagina 1? Mag de mijne daar ook bij?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb in principe al een echo gehad in het ziekenhuis. Kreeg alleen vrij weinig uitleg dus ik vind dat die niet meetelt. De officieele eerste echo is vrijdag 18 juli.
De uitgerekende data zet een mod voor je in de op, er komt er vast weer eentje langs binnen notime
Kan gebeurenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had dat van 22 feb niet gezien Raissa!
Ik heb Joene er ook bij gezet in de OP.
Kim is 6 december jarig. Ook niet echt een handige dag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef mijsje het volgende:bedankt Ingrid
kerst lijkt mij ook niet leuk... mijn man is rond sinterklaas jarig, dat is ook geen pretje... echt niemand die langs wil komen op zo'n dag nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |