wij krijgen hem 8 augustus (de afspraak werd verzet van 5 naar 8) wanneer ben jij nou precies uitgerekend??quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jelief mooie echo zeg. 13 augustus krijgen we de 20 weken echo. Er was nog maar net een plekje vrij.
29 dec dus. Maar ik ga voor 18 dec, of januariquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
wij krijgen hem 8 augustus (de afspraak werd verzet van 5 naar 8) wanneer ben jij nou precies uitgerekend??
--edit-- ik zie het al, jij net na kerst, ik net ervoor.. straks bevallen we nog op dezelfde dag
ERg vervelend is dat ja. Emesafene is trouwens ook in gewone tabletten, maar dat was vast al gezegd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef Raissa het volgende:
[..]
De kapitein is inderdaad de internist, zij weet tenslotte ook wat van de medicamenten. De mensen die ik gisteren in het ziekenhuis had lieten duidelijk merken door bepaalde opmerkingen dat ze weinig van crohn of de medicijnen wisten. Niet erg, je kan niet alles weten, maar toch best onhandig in zulke situaties.
dat ligt vier dagen voor mijn uitgerekende datumquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
29 dec dus. Maar ik ga voor 18 dec, of januari
Ik ben 22 februari uitgerekend. Vandaag 7 weken en 4 dagen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:59 schreef juttertje het volgende:
Wat leuk he, Koningin?Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:39 schreef mijsje het volgende:
wow Llewella, wat een mooi meisje heb je daar!
Ik hoop dat wat er bij mij in zit, minstens half zo mooi is als jouw mooie kindje!
PMPoner gefeliciteerd met Esra![]()
Jelief, wat een mooie echo... ik mag 21 juli voor mijn 12 weken echo, ik hoop dat daar al iets duidelijk op te zien is...(en dan vooral een kloppend hartje, dan wordt het wat minder abstract voor me...)
Is dat 'r? Moet ik het goed in de gaten houden.quote:
Neehoor , ik deel willekeurigquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Is dat 'r? Moet ik het goed in de gaten houden.
Nee ik ga hier niet mee posten en 2 , dat was ik toch al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
Nu moet je ook mee gaan posten Joene! En een watje en mietje worden.
Ik heb maandag weer een echo, ben dan 14 weken en 1 dag zwanger. Hmm ik ga wel vragen of ze willen/kunnen kijken. Ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Anders wacht ik gewoon de 20 weken af, dat is nu ook al heel snel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:56 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, volgens mij kan het vanaf week 14, maar is het dan nog redelijk onduidelijk. Maar wie weet! Wanneer heb jij weer een echo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |