Ik vind het ook spannend, heb ruim 6 weken moeten wachten tot deze echo. Ik zal het hier posten, maar ook even pm-en... waarschijnlijk is er als jij terugkomt, alweer een nieuw topic.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:40 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, wat spannend! Ik hoop voor je dat het al te zien is
Helaas ben ik vanaf zaterdag een week weg (4daagse!), maar je mag natuurlijk altijd een PM sturen dan lees ik het later wel![]()
Luna, trek je het nog een beetje?
Nee joh! Ik ben niet gekquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je de 4daagse lopen??
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:54 schreef Koningin het volgende:
Llewella, wat een schatje zeg![]()
Wij hebben gister het hartje zien kloppen
Oh men, wat is dat onwerkelijk zeg, maar super gaaf!
Het is 1,1 cm en er klopt al iets in je lijf, echt helemaal te gek!
Ik dacht ook alquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ben niet gek![]()
Ik ga dit jaar voor de 10e keer deelnemen aan het Uitvoerend Comité, bij de Controle. Dus vrijwilligerswerk! Maar wel heel erg vermoeiend en leuk. Er is rekening met mij gehouden, dus ik hoef niet te veel te doen dit jaar.
Fruppel, fijn dat je je al weer wat beter voelt.
22 feb staat in haar tickerquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Koningin, ik zie van jou nog geen uitgerekende datum in het lijstje in de OP, en als ik heeeeeeeeeel erg mijn best doe kan ik het mss wel uitvogelen vanuit je ticker, maar jij kan dat vast veel sneller vertellen.![]()
hey Yppy!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
Nu moet je ook mee gaan posten Joene! En een watje en mietje worden.
Leuk!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef mijsje het volgende:
Raissa, ik zag net dat jouw uitrekendatum staat op 15 februari 2009... de mijne is dat ook!!!
Wanneer ga jij voor je eerste echo? Joene (ook van Fok) en ik hebben hem gepland staan op 21 juli...
wie zet de uitrekendata bij het lijstje op pagina 1? Mag de mijne daar ook bij?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb in principe al een echo gehad in het ziekenhuis. Kreeg alleen vrij weinig uitleg dus ik vind dat die niet meetelt. De officieele eerste echo is vrijdag 18 juli.
De uitgerekende data zet een mod voor je in de op, er komt er vast weer eentje langs binnen notime
Kan gebeurenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had dat van 22 feb niet gezien Raissa!
Ik heb Joene er ook bij gezet in de OP.
Kim is 6 december jarig. Ook niet echt een handige dag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef mijsje het volgende:bedankt Ingrid
kerst lijkt mij ook niet leuk... mijn man is rond sinterklaas jarig, dat is ook geen pretje... echt niemand die langs wil komen op zo'n dag nee...
De dochter van mn collega is ook op 5 december geboren... ze vinden het nog steeds niet leuk... altijd een gedoe: en verjaardagscadeautjes bedenken/kopen en Sinterklaascadeautjes. Zij heeft toen nog geprobeerd de datum op 6 december te krijgen, maar tevergeefs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef owlet het volgende:
Een hoop feestdagenkindjes! Als onze baby net als haar grote zus twee weken te lang blijft zitten en ik wordt met 24+0 ingeleid dan is het Sinterklaas. Niet de grootste ramp van de wereld, maar ik zou een paar dagen eerder toch wel leuker vinden
Dat lijkt me ook best lastig. Ik vind het niet leuk om Sinterklaas op een andere dag dan op 5 december te vieren en dan ook nog twee van die cadeautjesfeesten achter elkaar. Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen en wellicht komt de baby deze keer keurig op de uitgerekende datum (as if, ik reken gewoon weer op twee weken later. Scheelt een hoop stress straks)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De dochter van mn collega is ook op 5 december geboren... ze vinden het nog steeds niet leuk... altijd een gedoe: en verjaardagscadeautjes bedenken/kopen en Sinterklaascadeautjes. Zij heeft toen nog geprobeerd de datum op 6 december te krijgen, maar tevergeefs.
Dat vertedert mij! Leuk, nog een kindje dat stiekum familie isquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef YPPY het volgende:
Die echo is wel mooi Jelief. Ik ben benieuwd wat er 'uit' komt. Emma en Anna lijken best wel op elkaar (helemaal op een foto die jij een tijdje terug postte), dus extra leuk om te volgen.
Wat een lekker ding is ze Llewella.
ik heb dat wel eens als ik moet hoesten of niezen .. verder eik geen last van.. trekt zo weer weg, als ik even rustig blijf zitten en diep ademhaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn zusje is 3 december jarig, Kim en mijn nichtje allebei 6 december. Dus het gaat vast op een verjaardag of feestdag geboren worden.
Nouja valt toch niks aan te doen als het zo is.
Heb ineens erge steken bij mij liezen/vagina. Komt dat iemand bekend voor? Ken het niet van Kim, het voelt niet echt prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |