haha, snapte hem eerst ff niet !!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een hok vol gereedschap en dan nog een lijmklem tekort komen
Delfzijl is dichterbij, dus mocht je zin hebben...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het weer prachtig en van ongekend vakmanschap en geduldig oog voor detail Sijp!
Wat mij betreft ben jij absoluut geen hobbyklusser, maar zou je zo maar je brood kunnen verdienen met je vakmanschap.
Jammer dat Texel zo verweg is!
nou eh eh eh nee nog niet eig...... lolquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:09 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
én hoe staat het ermee? Poort is door het slechte weer vast al afgeschilderd
ik geloof dat iedereen jaloers is op Cybersijp... woont op Waddeneiland, kan zelf een echt supermooi huis in elkaar knutselen, heeft leuke baas, en een geweldige klusschuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef bleiblei het volgende:
Zo!! Mooi!
Ik moet zeggen dat ik wel gigantisch jaloers ben op je gereedschap en de ruimte die je hebt om het te gebruiken. Echt super!
Geen idee, ben op dit moment op vakantiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:31 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
En wat ga je in je vakantie allemaal klussen? (Lekker pusherig he :p )
Mogen we een gedocumenteerd posting verwachten over het hoe en wat van het bureau ?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Geen idee, ben op dit moment op vakantie![]()
Volgende week een schilderweekje, en als dat gedaan is zullen we maat Steef weer gaan helpen met klussen. T volgende projekt wat ik zelf ga ondernemen is het maken van een kast met bureau voor dochterlief op de kamer. dat project zit nu in de plan/tekenfase. t wordt wel een mooi ding
De lades schuiven nu hout op hout. Ik zal ze als de kast klaar is nog voorzien van een laagje wax. Zodat het nog makkelijker glijdt. T glijdt nu al aardig soepel nl. Ik heb bewust geen gelagerde ladegeleiders gekozen. Kost zeker niet niks als je een beetje knap spul wil hebben. Heb al eens eerder gamma lade geleiders gebruikt, maar daarvan lagen de kogellagers al spoedig her en der....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:47 schreef Gurb het volgende:
Ziet er weer degelijk uit.
Hoe ga je straks de verlichting schakelen en aansluiten, gewoon met een krulsnoertje aan de achterkant?
En hoe heb je de lades schuivend gemaakt?
Nou ten eerste staat er brinta op het avondmenu als toetje zolang de kast nog niet boven is, en als tweede optie:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef AnneX het volgende:
Zeg sijp, dit maak je in je übercoole werkplaats ?
Hoe krijg je de - loodzware ? - kast dan het huis in en de übercoole trap op ?
Gelagerde ladegeleiders zijn inderdaad aardig aan de prijs, zeker als je lades wilt die helemaal open kunnen (dubbele ladegeleiders). En als je nauwkeurig je lades maakt en de lat waarop ze glijden (en dat zal jou ongetwijfeld lukkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
De lades schuiven nu hout op hout. Ik zal ze als de kast klaar is nog voorzien van een laagje wax. Zodat het nog makkelijker glijdt. T glijdt nu al aardig soepel nl. Ik heb bewust geen gelagerde ladegeleiders gekozen. Kost zeker niet niks als je een beetje knap spul wil hebben. Heb al eens eerder gamma lade geleiders gebruikt, maar daarvan lagen de kogellagers al spoedig her en der....
ehm niks te mekkeren maar dit is gewoon binnen kwaliteit multiplex. Voor een prijs die de helft van de gamma is. meer lagen fineer, minder kans op kromtrekken dus. T is overigens wel loofhoutmultiplex maar met enkel de deklagen van hardhout . Is zo glad als een aaltje joh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Waarom heb je eigenlijk van dat dure (okoume?) multiplex gebruikt terwijl je voor binnengebruik ook dat goedkopere (populieren?) spul kan gebruiken?.
Goed dat je het zegt, er komt bovenin nog een randje welke de achterkant tegenhoud, zodat je de la er niet uit kan trekken maar wel er uit kan "kantelen"quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:32 schreef Gurb het volgende:
[..]
Gelagerde ladegeleiders zijn inderdaad aardig aan de prijs, zeker als je lades wilt die helemaal open kunnen (dubbele ladegeleiders). En als je nauwkeurig je lades maakt en de lat waarop ze glijden (en dat zal jou ongetwijfeld lukken) dan gaat dat net zo goed!
Heb je nog een soort van stop gemaakt dat je de lades er niet zomaar uittrekt?
Ah okee, het was maar een vraagje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
ehm niks te mekkeren maar dit is gewoon binnen kwaliteit multiplex. Voor een prijs die de helft van de gamma is. meer lagen fineer, minder kans op kromtrekken dus. T is overigens wel loofhoutmultiplex maar met enkel de deklagen van hardhout . Is zo glad als een aaltje joh!
En ik ga echt geen kast van underlayment maken , dat zou nog goedekoper zijn maar ziet er niet uit. Scheelt met ook heel wat uren plamuren en schuren en laat ik nou net daar een beetje een broertje dood aan hebben.
ehquote:Op woensdag 31 maart 2010 03:18 schreef klusfoobje het volgende:
jaha, papa kan dan misschien wel niet zo goed kokuh, maar hij kan wel geheime vakjes maken...
lekkuh PUH!!!
Daar tast je wel de houtstructuur van het hardhout mee aan, waardoor het hout alleen maar harder gaat vergrijzenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Nou druk druk druk @ work, maar net weer twee vrije dagen gehad. Gisteren met de hogedrukspuit het terras van hardhout gedaan(kan er volgende week weer een laag olie overheen , daar kwam ik vandaag niet meer aan toe nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |