Wat is een snoeizaag voor een ding?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:24 schreef SingleCoil het volgende:
Met een bijl meppen is wel leuk, maar om meerdere redenen onpraktisch. Ik noem u:
1. Je moet echt wel een beetje kunnen bijlen voor je ook daadwerkelijk een boom in tweeen hebt, en deze moet in achten ofzo
2. Vrouwen met bijlen zijn manonvriendelijk
De fik erin is met vers hout ook niet echt een aanrader.
De tuinman zou er idd de kettingzaag in zetten en de resten in de shredder gooien, ik hou het dan toch maar op de snoeizaag.
Ook niet meer dan dat.quote:Veel vrouwen vinden meteroseksuele mannen ook erg schattig. Dit gebeurt al honderdduizenden jaren, noem het instinct.
Goed zo Issi!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Je had deze al klaar staan zeker?
Mijn baas vond het 'erg jammer' dat ik wegga; 'je weet hoe ik over je denk' etc. Heb het meteen per mail aan het hele bedrijf laten weten, anders gaat het bij ons altijd een eigen leven leiden.
Opgelucht en ik ga het vanavond vieren met een lekkere maaltijd en een wijntje.
mammoetquote:Op maandag 7 juli 2008 11:45 schreef Causa het volgende:
Alicey ik zal mammoet op je afsturen!
Tjeempie, je hebt weer veel verrtouwen in me..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:13 schreef Causa het volgende:
[..]
Tuurlijk, beste manier denk ik. Misschien Alicey kennende wel verstandig er een zaagmans bij te huren
Tjeempiequote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon even wachten tot woensdag.
dan komt Zaagmans de week door midden zagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjeempie, nog zo een.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:03 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, Alicey en een kettingzaag lijkt me géén goede combi.Dan hebben we straks een Alicey met een arm minder ofzo.
Je bent zwanger!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Mijn baas vond het 'erg jammer' dat ik wegga; 'je weet hoe ik over je denk' etc. Heb het meteen per mail aan het hele bedrijf laten weten, anders gaat het bij ons altijd een eigen leven leiden.
Lijken me vervelende gesprekken inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Zwaar gereedschap gaat anders prima. Met eenvoudig gereedschap als een schroevendraaier weet ik er weer wel een bloedbad van te maken, maar dat is een kwestie van keuzes maken.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is meer:
Alicey + * =
* vul willekeurig gereedschap in
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef SingleCoil het volgende:
http://www.google.com/search?q=snoeizaag
Nee hoor, zoals ik eerder aangaf, die gaan door een boom als een mes door boter, je schrikt er gewoon van. Je moet er wel echt heeeeel voorzichtig mee zijn, want ze gaan uiteraard ongeveer even gemakkelijk door je vingers heen.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je alleen met zo'n ding niet ook 6 jaar bezig?
Klinkt dan als een goedkoop en veilig alternatief voor een kettingzaag.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik eerder aangaf, die gaan door een boom als een mes door boter, je schrikt er gewoon van. Je moet er wel echt heeeeel voorzichtig mee zijn, want ze gaan uiteraard ongeveer even gemakkelijk door je vingers heen.
In een eerder bestaan had ik een huis met een park van bijna 2 Ha en daar stonden ook heel veel mooie bomen, die wel ieder jaar gesnoeit moesten worden. Bovendien was er nogal wat achterstallig onderhoud en kon je niet overal gemakkelijk bij met de kettingzaag.
Takken met een dikte tot ongeveer 30 cm krijg je er probleemloos mee door, in ongeveer 3-4 minuten zagen.
Nee, ik moest em ff snel volmaken omdat we gingen eten, en ik wilde weer eens een topic openenquote:
Wat een plichtsbesef! Rescpet!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, ik moest em ff snel volmaken omdat we gingen eten, en ik wilde weer eens een topic openen
omgquote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon even wachten tot woensdag.
dan komt Zaagmans de week door midden zagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je ze niet vaker gaat gebruiken kun je gewoon de goedkoopste nemen, de duurdere kun je vaker laten zetten en hebben vaak ook een handvat wat je aan een steel kunt zetten maar dat heb je dus niet nodig.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt dan als een goedkoop en veilig alternatief voor een kettingzaag.![]()
Ga ik proberen.
Of ik kan wachten zal vooral afhangen van weersomstandigheden en of ik dat ding zat wordt.. Als het goed weer is en ik wordt dat ding zat, dan ga ik hem kleiner maken.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als je ze niet vaker gaat gebruiken kun je gewoon de goedkoopste nemen, de duurdere kun je vaker laten zetten en hebben vaak ook een handvat wat je aan een steel kunt zetten maar dat heb je dus niet nodig.
Het is echt wel van belang dat je ervoro zorgt dat je niet in het zand of in de grond terecht komt, liever dan The Bastard even op een steen hijsen ofzo. En dat je uitkijkt met je vingers.De tanden zijn echt zo scherp als een mes en als je maar even tegen je hand tikt heb je een flink snee te pakken.
*nostalgisch zijn eigen handen bekijkt*
Als je kunt wachten tot na mijn vakantie kom ik 'm wel voor je klein maken.
Kwam slechts in me op omdat m'n zwager er sinds een poosje werkt.quote:
Hmm beetje overkill vrees ikquote:Op maandag 7 juli 2008 19:00 schreef Causa het volgende:
[..]
Kwam slechts in me op omdat m'n zwager er sinds een poosje werkt.
http://www.mammoet.com/
Voor al het zware en liefst ook grote werk
Een boompje verslepen is niet groot genoeg. Maar als je het huis bij de boom vandaan wilt halen dan kunnen ze vast wel helpenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:00 schreef Causa het volgende:
[..]
Kwam slechts in me op omdat m'n zwager er sinds een poosje werkt.
http://www.mammoet.com/
Voor al het zware en liefst ook grote werk
Gesproken als een kerel!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ik kan wachten zal vooral afhangen van weersomstandigheden en of ik dat ding zat wordt.. Als het goed weer is en ik wordt dat ding zat, dan ga ik hem kleiner maken.
Nu, en dan nog tot eind volgende week. Het wordt trouwens ook geen goed weer.quote:Wanneer is je vakantie?
Je zou het me moeten zien doen!quote:
Bedankt voor het aanbod in ieder geval!quote:Nu, en dan nog tot eind volgende week. Het wordt trouwens ook geen goed weer.
Zo, dat is ook achter de rug.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Dat moet nog, ik moet een officiële ontslagbrief schrijven. Doe ik morgen wel ff in de baas d'r tijd.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo, dat is ook achter de rug.
Heb je het ook schriftelijk nog even geregeld?
"hoi,quote:Op maandag 7 juli 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat moet nog, ik moet een officiële ontslagbrief schrijven. Doe ik morgen wel ff in de baas d'r tijd.
Jaquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:20 schreef Light het volgende:
[..]
Een boompje verslepen is niet groot genoeg. Maar als je het huis bij de boom vandaan wilt halen dan kunnen ze vast wel helpen
Morge Alicey!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 06:53 schreef Alicey het volgende:
* doet licht aan
Hier zijn in ieder geval nu geen buien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:05 schreef Alicey het volgende:
De buien zijn op dit moment meer hier dan daar.
Wut wut wut? Je hebt rijexamen oid?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef qu63 het volgende:
Ben eignlijk wel zenuwachtig voor straks
Geen idee of ik die 3 routes al uit mn hoofd ken
TomTom gaat iig mee, maar of ik er veel aan zal hebben in Hilversum weet ik ook niet
Nee, daar heb ik er al 6 van gehadquote:
fo...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef -Trinity- het volgende:
Supershoot gehad gisteren. Mogelijk volgen resultaten nog.
Das fijn om te horen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ja, veel reacties. Met name zeer positieve in de trant van 'groot gemis' e.d.
Leukquote:Heb vandaag meteen iedereen uitgenodigd voor een afscheidsfeestje bij mij thuis. Een culinair afscheidsfeestje - iedereen moet een zelfgemaakt gerechtje meenemen.
Ik heb ook één zo'n collega. Vaak is hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben wel de enige die af en toe zelfgemaakte baksels in de keuken neerzet 'voor de liefhebbers'.
Low-key, water en meer bloot dan ik ooit eerder heb gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
fo...
oh wacht
Was het nog een speciaal thema?
Tot nu toe nog niks gevondenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef -Trinity- het volgende:
Als je goed zoekt in FOT kan je al eentje vinden trouwens.
maar hoe was de film ? zo slecht als in de recensies ? of viel het eigenlijk wel mee ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:10 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren The Happening gezien. Ik durf nu de natuur niet meer in
dat zegt meer over jou dan over de houdbaarheidsdatum van dat rickrollenquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders nog niemand anders tegengekomen die per brief is gerickrolled.
ja, maar daar kan Ise dan weer niks aan doen, gerickrolled worden is een passieve aangelegenheid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over de houdbaarheidsdatum van dat rickrollen
ruimte voor een vervolg dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:37 schreef Roomsoesje het volgende:
De natuur viel mensen aan, wacht ik herhaal het even. De natuur viel mensen aan. Op de een of andere manier kan een boom waarvan de takken waaien nu niet echt eng wordenSowieso nogal wat open gaten in die film
daar gaan toch alleen vrouwen heen ?quote:Daarnaast was het veel te druk omdat de Arena dicht was blijkbaarDoor die drukte hebben we Sex & The city gemist
En mannen die nog wat willen lerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
daar gaan toch alleen vrouwen heen ?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:47 schreef Haushofer het volgende:
Vandaag voor het eerst in het Groninger Museum geweestMet een boel Chineze kunst en als hoogtepunt een volledig mechanische Tyrannosaurus Rex die geluiden maakte en rare stuiptrekkingen deed
En dat allemaal in heel charmant gezelschap
.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:25 schreef Roomsoesje het volgende:
Veelal wel. Maar sex + New York. Count me in
Haaah, die memmen toch héquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Zeg, wij hadden het nog gehad over pannen sparen en zegeltjes plakken enzo he? Ik kwam 's avonds thuis, wat is mem aan het doen... juist.
Oehquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog een dvd of 18 liggen met allemaal sex + New York![]()
SatC-marathonquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
OehDaten? Ik stel een plek met een dvd speler en een tv voor
Hoe slechter, hoe beterquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef SingleCoil het volgende:
ik las laatst ergens een interessante analyse over SatC-affectionadas. Het loopt nog slecht met jullie af, Sly & Soes.
Maar dat wisten jullie vast al...;)
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En mannen die nog wat willenmoeten leren.
Oehquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef SingleCoil het volgende:
ik las laatst ergens een interessante analyse over SatC-affectionadas. Het loopt nog slecht met jullie af, Sly & Soes.
En grote gespierde mannen met een blote bast en een vlinderstrikjequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef miss_sly het volgende:
SatC-marathon
Met cosmopolitans enzo natuurlijk
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, maar daar kan Ise dan weer niks aan doen, gerickrolled worden is een passieve aangelegenheid.
Dan zou je kunnen overwegen om ambtenaar te worden, dan hoef je je helemaal nergens druk over te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn baan ineens een stuk leuker nu ik me over een aantal zaken niet meer druk hoef te maken.
Nee bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen overwegen om ambtenaar te worden, dan hoef je je helemaal nergens druk over te maken.
Dat hoefde toch eerder ook niet ? Of mocht je dat niet kiezen, werd er regelmatig gecontroleerd of je je wel over de verkeerde zaken druk maaktequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn baan ineens een stuk leuker nu ik me over een aantal zaken niet meer druk hoef te maken.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat hoefde toch eerder ook niet ? Of mocht je dat niet kiezen, werd er regelmatig gecontroleerd of je je wel over de verkeerde zaken druk maakte?
Mjaquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:41 schreef Roomsoesje het volgende:
Ga jij samen met mij in planten therapie?Lekker gewerkt trouwens?
Fijn is goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]Jazeker!
![]()
Ik maak me druk over zaken die niet goed gaan en die ik wil veranderen. Nu ik weet dat ik wegga, weet ik dat het me niet gaat lukken om die zaken nog te veranderen en kan ik dat dus loslaten. Dat is fijn.
belachelijk...wie praat er nou tegen een plastic boomquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja. Ik stond vandaag tegen een plastic boom te praten
.
Mark Wahlberg?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
belachelijk...wie praat er nou tegen een plastic boom
You lucky bitch. Het academisch jaar begint op 1 september.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goed. Vakantie!
Maar tot 8 september, heel vervelend
.
En hoest met Soes?
geniet er vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Op vakantie! Ga nu onderweg naar het zonnige Vodice in Kroatie
Voor mij begint het op 8 septemberquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
You lucky bitch. Het academisch jaar begint op 1 september.
Als zelfs jij 'm zag, was het vast een hele erge.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Haushofer het volgende:
Klik ik op de "god voor dommen" link hier boven, het eerste wat ik zie is een spelfout op de voorpagina
Ben ik ook een keer geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:19 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
vanavond naar Doe Maar
In Rotterdam
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Op vakantie! Ga nu onderweg naar het zonnige Vodice in Kroatie
Nou, ik ben zelf best wel een taalpurist hoor. Hier op zo'n forum zal dat niet echt naar voren komen, maar als ik verslagen nakijk haal ik ook de meeste taalfouten eruit en als er teveel instaan dan gaan er puntjes afquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als zelfs jij 'm zag, was het vast een hele erge.
films als K-Paxquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:25 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb gister K-Pax voor het eerst gezien
Supertovve filmKevin Spacey
Azartie loquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Haus, ze hebben je nodig
kan iemand mij helpen met het hebreeuwse alfabet...
Ja, mooi hé. Ik heb ook een zwak voor dergelijke filmsquote:
Dat kwamen mijn huisgenoot en ik - eenmaal buiten - ook achter. Daarom nu maar een kop koffie drinkenquote:
Fanatieke baas!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat kwamen mijn huisgenoot en ik - eenmaal buiten - ook achter. Daarom nu maar een kop koffie drinken
Hikikomori.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Is het heel ernstig met je gesteld als je een pleister om je vinger moet doen omdat je een blaar hebt van het playstationnen?
Als je van heiden6 afhankelijk bent voor je levensmiddelenvoorziening zul je dat waarschijnlijk ook niet lang overlevenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik ga morgen weer gewoon werken.
Ja. Echte gamerts hebben eelt op hun vingers!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Is het heel ernstig met je gesteld als je een pleister om je vinger moet doen omdat je een blaar hebt van het playstationnen?
De situatie is eerder andersom.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je van heiden6 afhankelijk bent voor je levensmiddelenvoorziening zul je dat waarschijnlijk ook niet lang overleven
Ik moet dus méér gamen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Echte gamerts hebben eelt op hun vingers!
Dat laatste dan met name.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij lijdt aan hikikomori en jij moet hem onderhouden?
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:53 schreef Haushofer het volgende:
Ah ja, het zoete geluid van een sproeiende MG-42 en het zaligmakende gekling van de uitspringende clips van een Garand
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:15 schreef Alicey het volgende:
Ik ben gepwnd door mijn kat. Ik lag zo een beetje in bed te liggen en opeens hoor ik een zielige mauw en komt de kat aangelopen. Ik check snel mijn mobiel en zie dat ik het alarm heb gemist en dat het ook wel dringend tijd wordt. Blijkt nadat ik gedouched heb dat het ongeveer een uur vroeger was.
yep, ik zit alweer bij je schoonfamiliequote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen favo tuig![]()
Druk, druk, druk vandaag
Wat zijn ze lief en onschuldig hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:19 schreef Alicey het volgende:
En nu ligt er dus voor me een kat die er als een prins bij ligt en die ik moet aaien.
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:22 schreef het_fokschaap het volgende:
yep, ik zit alweer bij je schoonfamilie
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:43 schreef Causa het volgende:
[..]
Nog goedemorgen overigens, Alicey, Roomsoesje, Isegrim, het_Fokschaap
Ziet er zonnig uit vandaag![]()
en poepen en plassen in het openbaarquote:Morgen India festival in Eindhoven. Met allemaal indiase dingetjes op het marktplein, dans en muziek en eten, en spulletjes enzo![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[..]
en poepen en plassen in het openbaar
Over sterven in het duits gesproken..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:47 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb vanmiddag weer ff Call of Duty 2 gelanned
Sterben! Du wirst sterben! Dieser kugel ist für dich, Tommy!![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik had woensdag weer een lucide droom. Dan heb je door dat je aan het dromen bent en daardoor kan je de droom naar je eigen hand zetten. Heel tof
. Ik ben toen maar wat gaan rondvliegen, van een paar balkons af gesprongen en nog even een lekkere vent te voorschijn getoverd
.
Was het echte leven maar zo makkelijk.
en toen ? en toen ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
nog even een lekkere vent te voorschijn getoverd.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]!
Kun je dan ook ontwaken wanneer je wilt?
Had ik ook zo'n kinky tijgerprintentanga aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik had woensdag weer een lucide droom. Dan heb je door dat je aan het dromen bent en daardoor kan je de droom naar je eigen hand zetten. Heel tof
. Ik ben toen maar wat gaan rondvliegen, van een paar balkons af gesprongen en nog even een lekkere vent te voorschijn getoverd
.
ow, was geen heavy sfeer hoor. Ging niemand dood, niemand was bang en het was heerlijk weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:29 schreef VonHinten het volgende:
Môggeh Causa
Ik heeft ook over dood ende verderf gedroomd't Zal het weer wel zijn
Ook hier is de lay out in de soep dmv sonybannerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lay-out is geheel en al verneukt door een of andere banner van Sony.
Daarom reis ik vanmiddag nog af naar het noordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:11 schreef Haushofer het volgende:
Hier is het wel lekker weerIk zie een zon
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:05 schreef VonHinten het volgende:
Zojuist mijn baard van twee maanden afgeschorenMijn wangetjes zijn nu zo zacht als babybilletjes, ik kan er niet vanaf blijven
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:05 schreef VonHinten het volgende:
Zojuist mijn baard van twee maanden afgeschorenMijn wangetjes zijn nu zo zacht als babybilletjes, ik kan er niet vanaf blijven
heb je een vakantieliefje ?quote:Op zondag 13 juli 2008 01:29 schreef SingleCoil het volgende:
love is in the air...love is in the air...
wij hebben een medium mokka latte en een appelpunt met slagroom gebrunchedquote:Op zondag 13 juli 2008 12:34 schreef VonHinten het volgende:
Goejesmiddags![]()
Broodje halen bij de lokale lunchroom
Schitterendquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan in oktober hiernaartoe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big Bend National Park, Texas, vlakbij de Rio Grande, Mexicaanse grens.
Schopkont!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan in oktober hiernaartoe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big Bend National Park, Texas, vlakbij de Rio Grande, Mexicaanse grens.
gedaanquote:
Kubrick heeft een paar goede films afgeleverd idd. Eyes Wide Shutquote:Op zondag 13 juli 2008 23:39 schreef VonHinten het volgende:
Vanavond Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb gezienGeweldig!
Nee, echt geweldigquote:Op zondag 13 juli 2008 23:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kubrick heeft een paar goede films afgeleverd idd. Eyes Wide Shut
was het niet een beetje gedateerd ?
Allemachtig, er wordt 3 dagen niet gepost en er wordt ge-sms'ed?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Misschien iemand ff sms-je sturen?
Bij mij is er zelfs een keer na nog geen 24 uur gesms'dquote:Op maandag 14 juli 2008 00:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Allemachtig, er wordt 3 dagen niet gepost en er wordt ge-sms'ed?Gun die man ook ff wat rust
Voor qu is het vrij ongebruikelijk om een paar dagen niet te posten. Als jij een maand wegblijft, krijg je heus geen sms van ons.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Allemachtig, er wordt 3 dagen niet gepost en er wordt ge-sms'ed?Gun die man ook ff wat rust
Door mij?quote:Op maandag 14 juli 2008 06:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij is er zelfs een keer na nog geen 24 uur gesms'd
Goedemorgentrouwens
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
sms terug. hij leeft nog
en we hoeven ons geen zorgen te maken
Dat was ook mijn idee, en ik was z'n 06 kwijtquote:Op maandag 14 juli 2008 07:37 schreef Roomsoesje het volgende:
Sociale controle leeft op internetWahlief
![]()
Goedemorgen aso`s![]()
![]()
we zullen bij jou pas na een jaar sms'en, goed ?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
waar was jij dit weekend ?quote:Op maandag 14 juli 2008 07:37 schreef Roomsoesje het volgende:
Sociale controle leeft op internetWahlief
![]()
06-Haushofer, jeweetsch!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we zullen bij jou pas na een jaar sms'en, goed ?
wat is eigenlijk je nummer ?
Nee, zullen we dat maar niet doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 07:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor qu is het vrij ongebruikelijk om een paar dagen niet te posten. Als jij een maand wegblijft, krijg je heus geen sms van ons.
misschien hebben ze zoiets in GAM ?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef Roomsoesje het volgende:
Kunnen we geen World of Warcraft LFC beginnen?![]()
Je stimuleert mijn SOGquote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Haushofer het volgende:
Tov artikeltje
Je komt zo es wat tegen
Ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vandaag lekker nog een dagje vrij
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een 1dagig weekend nu
.
beter bekend onder de naam: "vrije dag"quote:Op maandag 14 juli 2008 12:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een 1dagig weekend nu
.
Voor mij welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
Drie minuten voor acht is nauwelijks vroeg te noemen, aanstellert.![]()
Gedag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:54 schreef servus_universitas het volgende:
Even gedag zeggen in het slow chat topic van WFL.
Moet ik hem laten oplichten dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:15 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.
Alicey, ik herken je steeds niet met deze avatar.
stonk het zo erg bij je in huis ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef VonHinten het volgende:
Ah voor het eerst sinds tijden weer eens een stokje wierook aan! *snuiffff* Heerlijk
Kritisch zijn is heel belangrijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Haushofer het volgende:
Mooi werk, hospiteren. Wij keken nog wel es op Hyves naar de kandidaten. Waarbij de cupmaat dan opeens ook een bepalende factor werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |