ruimte voor een vervolg dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:37 schreef Roomsoesje het volgende:
De natuur viel mensen aan, wacht ik herhaal het even. De natuur viel mensen aan. Op de een of andere manier kan een boom waarvan de takken waaien nu niet echt eng wordenSowieso nogal wat open gaten in die film
daar gaan toch alleen vrouwen heen ?quote:Daarnaast was het veel te druk omdat de Arena dicht was blijkbaarDoor die drukte hebben we Sex & The city gemist
En mannen die nog wat willen lerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
daar gaan toch alleen vrouwen heen ?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:47 schreef Haushofer het volgende:
Vandaag voor het eerst in het Groninger Museum geweestMet een boel Chineze kunst en als hoogtepunt een volledig mechanische Tyrannosaurus Rex die geluiden maakte en rare stuiptrekkingen deed
En dat allemaal in heel charmant gezelschap
.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:25 schreef Roomsoesje het volgende:
Veelal wel. Maar sex + New York. Count me in
Haaah, die memmen toch héquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Zeg, wij hadden het nog gehad over pannen sparen en zegeltjes plakken enzo he? Ik kwam 's avonds thuis, wat is mem aan het doen... juist.
Oehquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog een dvd of 18 liggen met allemaal sex + New York![]()
SatC-marathonquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
OehDaten? Ik stel een plek met een dvd speler en een tv voor
Hoe slechter, hoe beterquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef SingleCoil het volgende:
ik las laatst ergens een interessante analyse over SatC-affectionadas. Het loopt nog slecht met jullie af, Sly & Soes.
Maar dat wisten jullie vast al...;)
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En mannen die nog wat willenmoeten leren.
Oehquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef SingleCoil het volgende:
ik las laatst ergens een interessante analyse over SatC-affectionadas. Het loopt nog slecht met jullie af, Sly & Soes.
En grote gespierde mannen met een blote bast en een vlinderstrikjequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef miss_sly het volgende:
SatC-marathon
Met cosmopolitans enzo natuurlijk
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, maar daar kan Ise dan weer niks aan doen, gerickrolled worden is een passieve aangelegenheid.
Dan zou je kunnen overwegen om ambtenaar te worden, dan hoef je je helemaal nergens druk over te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn baan ineens een stuk leuker nu ik me over een aantal zaken niet meer druk hoef te maken.
Nee bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen overwegen om ambtenaar te worden, dan hoef je je helemaal nergens druk over te maken.
Dat hoefde toch eerder ook niet ? Of mocht je dat niet kiezen, werd er regelmatig gecontroleerd of je je wel over de verkeerde zaken druk maaktequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn baan ineens een stuk leuker nu ik me over een aantal zaken niet meer druk hoef te maken.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat hoefde toch eerder ook niet ? Of mocht je dat niet kiezen, werd er regelmatig gecontroleerd of je je wel over de verkeerde zaken druk maakte?
Mjaquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:41 schreef Roomsoesje het volgende:
Ga jij samen met mij in planten therapie?Lekker gewerkt trouwens?
Fijn is goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]Jazeker!
![]()
Ik maak me druk over zaken die niet goed gaan en die ik wil veranderen. Nu ik weet dat ik wegga, weet ik dat het me niet gaat lukken om die zaken nog te veranderen en kan ik dat dus loslaten. Dat is fijn.
belachelijk...wie praat er nou tegen een plastic boomquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja. Ik stond vandaag tegen een plastic boom te praten
.
Mark Wahlberg?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
belachelijk...wie praat er nou tegen een plastic boom
You lucky bitch. Het academisch jaar begint op 1 september.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goed. Vakantie!
Maar tot 8 september, heel vervelend
.
En hoest met Soes?
geniet er vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Op vakantie! Ga nu onderweg naar het zonnige Vodice in Kroatie
Voor mij begint het op 8 septemberquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
You lucky bitch. Het academisch jaar begint op 1 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |