Hier zijn in ieder geval nu geen buien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:05 schreef Alicey het volgende:
De buien zijn op dit moment meer hier dan daar.
Wut wut wut? Je hebt rijexamen oid?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef qu63 het volgende:
Ben eignlijk wel zenuwachtig voor straks
Geen idee of ik die 3 routes al uit mn hoofd ken
TomTom gaat iig mee, maar of ik er veel aan zal hebben in Hilversum weet ik ook niet
Nee, daar heb ik er al 6 van gehadquote:
fo...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef -Trinity- het volgende:
Supershoot gehad gisteren. Mogelijk volgen resultaten nog.
Das fijn om te horen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ja, veel reacties. Met name zeer positieve in de trant van 'groot gemis' e.d.
Leukquote:Heb vandaag meteen iedereen uitgenodigd voor een afscheidsfeestje bij mij thuis. Een culinair afscheidsfeestje - iedereen moet een zelfgemaakt gerechtje meenemen.
Ik heb ook één zo'n collega. Vaak is hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:46 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben wel de enige die af en toe zelfgemaakte baksels in de keuken neerzet 'voor de liefhebbers'.
Low-key, water en meer bloot dan ik ooit eerder heb gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
fo...
oh wacht
Was het nog een speciaal thema?
Tot nu toe nog niks gevondenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef -Trinity- het volgende:
Als je goed zoekt in FOT kan je al eentje vinden trouwens.
maar hoe was de film ? zo slecht als in de recensies ? of viel het eigenlijk wel mee ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:10 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren The Happening gezien. Ik durf nu de natuur niet meer in
dat zegt meer over jou dan over de houdbaarheidsdatum van dat rickrollenquote:Op woensdag 9 juli 2008 07:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders nog niemand anders tegengekomen die per brief is gerickrolled.
ja, maar daar kan Ise dan weer niks aan doen, gerickrolled worden is een passieve aangelegenheid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over de houdbaarheidsdatum van dat rickrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |