Als zelfs jij 'm zag, was het vast een hele erge.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Haushofer het volgende:
Klik ik op de "god voor dommen" link hier boven, het eerste wat ik zie is een spelfout op de voorpagina
Ben ik ook een keer geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:19 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
vanavond naar Doe Maar
In Rotterdam
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Op vakantie! Ga nu onderweg naar het zonnige Vodice in Kroatie
Nou, ik ben zelf best wel een taalpurist hoor. Hier op zo'n forum zal dat niet echt naar voren komen, maar als ik verslagen nakijk haal ik ook de meeste taalfouten eruit en als er teveel instaan dan gaan er puntjes afquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als zelfs jij 'm zag, was het vast een hele erge.
films als K-Paxquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:25 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb gister K-Pax voor het eerst gezien
Supertovve filmKevin Spacey
Azartie loquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Haus, ze hebben je nodig
kan iemand mij helpen met het hebreeuwse alfabet...
Ja, mooi hé. Ik heb ook een zwak voor dergelijke filmsquote:
Dat kwamen mijn huisgenoot en ik - eenmaal buiten - ook achter. Daarom nu maar een kop koffie drinkenquote:
Fanatieke baas!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat kwamen mijn huisgenoot en ik - eenmaal buiten - ook achter. Daarom nu maar een kop koffie drinken
Hikikomori.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Is het heel ernstig met je gesteld als je een pleister om je vinger moet doen omdat je een blaar hebt van het playstationnen?
Als je van heiden6 afhankelijk bent voor je levensmiddelenvoorziening zul je dat waarschijnlijk ook niet lang overlevenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik ga morgen weer gewoon werken.
Ja. Echte gamerts hebben eelt op hun vingers!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Is het heel ernstig met je gesteld als je een pleister om je vinger moet doen omdat je een blaar hebt van het playstationnen?
De situatie is eerder andersom.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je van heiden6 afhankelijk bent voor je levensmiddelenvoorziening zul je dat waarschijnlijk ook niet lang overleven
Ik moet dus méér gamen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Echte gamerts hebben eelt op hun vingers!
Dat laatste dan met name.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij lijdt aan hikikomori en jij moet hem onderhouden?
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:53 schreef Haushofer het volgende:
Ah ja, het zoete geluid van een sproeiende MG-42 en het zaligmakende gekling van de uitspringende clips van een Garand
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:15 schreef Alicey het volgende:
Ik ben gepwnd door mijn kat. Ik lag zo een beetje in bed te liggen en opeens hoor ik een zielige mauw en komt de kat aangelopen. Ik check snel mijn mobiel en zie dat ik het alarm heb gemist en dat het ook wel dringend tijd wordt. Blijkt nadat ik gedouched heb dat het ongeveer een uur vroeger was.
yep, ik zit alweer bij je schoonfamiliequote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:16 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen favo tuig![]()
Druk, druk, druk vandaag
Wat zijn ze lief en onschuldig hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:19 schreef Alicey het volgende:
En nu ligt er dus voor me een kat die er als een prins bij ligt en die ik moet aaien.
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:22 schreef het_fokschaap het volgende:
yep, ik zit alweer bij je schoonfamilie
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:43 schreef Causa het volgende:
[..]
Nog goedemorgen overigens, Alicey, Roomsoesje, Isegrim, het_Fokschaap
Ziet er zonnig uit vandaag![]()
en poepen en plassen in het openbaarquote:Morgen India festival in Eindhoven. Met allemaal indiase dingetjes op het marktplein, dans en muziek en eten, en spulletjes enzo![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[..]
en poepen en plassen in het openbaar
Over sterven in het duits gesproken..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:47 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb vanmiddag weer ff Call of Duty 2 gelanned
Sterben! Du wirst sterben! Dieser kugel ist für dich, Tommy!![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik had woensdag weer een lucide droom. Dan heb je door dat je aan het dromen bent en daardoor kan je de droom naar je eigen hand zetten. Heel tof
. Ik ben toen maar wat gaan rondvliegen, van een paar balkons af gesprongen en nog even een lekkere vent te voorschijn getoverd
.
Was het echte leven maar zo makkelijk.
en toen ? en toen ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
nog even een lekkere vent te voorschijn getoverd.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]!
Kun je dan ook ontwaken wanneer je wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |