Had ik ook zo'n kinky tijgerprintentanga aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik had woensdag weer een lucide droom. Dan heb je door dat je aan het dromen bent en daardoor kan je de droom naar je eigen hand zetten. Heel tof
. Ik ben toen maar wat gaan rondvliegen, van een paar balkons af gesprongen en nog even een lekkere vent te voorschijn getoverd
.
ow, was geen heavy sfeer hoor. Ging niemand dood, niemand was bang en het was heerlijk weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:29 schreef VonHinten het volgende:
Môggeh Causa
Ik heeft ook over dood ende verderf gedroomd't Zal het weer wel zijn
Ook hier is de lay out in de soep dmv sonybannerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Mijn lay-out is geheel en al verneukt door een of andere banner van Sony.
Daarom reis ik vanmiddag nog af naar het noordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:11 schreef Haushofer het volgende:
Hier is het wel lekker weerIk zie een zon
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:05 schreef VonHinten het volgende:
Zojuist mijn baard van twee maanden afgeschorenMijn wangetjes zijn nu zo zacht als babybilletjes, ik kan er niet vanaf blijven
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:05 schreef VonHinten het volgende:
Zojuist mijn baard van twee maanden afgeschorenMijn wangetjes zijn nu zo zacht als babybilletjes, ik kan er niet vanaf blijven
heb je een vakantieliefje ?quote:Op zondag 13 juli 2008 01:29 schreef SingleCoil het volgende:
love is in the air...love is in the air...
wij hebben een medium mokka latte en een appelpunt met slagroom gebrunchedquote:Op zondag 13 juli 2008 12:34 schreef VonHinten het volgende:
Goejesmiddags![]()
Broodje halen bij de lokale lunchroom
Schitterendquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan in oktober hiernaartoe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big Bend National Park, Texas, vlakbij de Rio Grande, Mexicaanse grens.
Schopkont!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan in oktober hiernaartoe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big Bend National Park, Texas, vlakbij de Rio Grande, Mexicaanse grens.
gedaanquote:
Kubrick heeft een paar goede films afgeleverd idd. Eyes Wide Shutquote:Op zondag 13 juli 2008 23:39 schreef VonHinten het volgende:
Vanavond Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb gezienGeweldig!
Nee, echt geweldigquote:Op zondag 13 juli 2008 23:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kubrick heeft een paar goede films afgeleverd idd. Eyes Wide Shut
was het niet een beetje gedateerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |