quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuwste plan is een spellenavond.
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:38 schreef prinsrob het volgende:
benodigdheden: catan, stef stuntpiloot, twister, kaarten
quote:
die vielen tegelijk met de andere dus goedzoquote:Op maandag 7 juli 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een paar stapmeets zijn niet meegeteld, criteria zijn onbekend.
Positieve instellingquote:
Strippokerquote:Op maandag 7 juli 2008 12:56 schreef Houniet het volgende:
Spelletjes. Gaan er wel kleren uit met die spelletjes
?
Dan doe ik niet mee, want ik win altijd bij poker door puur dom geluk.. en ik heb zo'n gevoel dat ik dat dan niet ga hebbenquote:
lijkt me prima?, meer mensen voor een vrijdag?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:02 schreef Brammie1 het volgende:
deze keer een meet op vrijdagavond? Ik kan niet op zaterdagavond
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het plaatje uit de op doet het trouwens niet bij mij
Hij deed 't altijd al, lag gewoon aan Yashi.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:, bij mij deed ie 't wel. Doet ie 't nu wel?
1. Ze spannen samen tegen ons.quote:
Ik ben "bijna" afgestudeerd multimedia designer hequote:
Moet je nagaan hoe weinig die opleiding voorstelt... je kunt niet eens een pic in een topic tevoorschijn halenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben "bijna" afgestudeerd multimedia designer he
sorryquote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef prinsrob het volgende:
gvd word steeds overboden op stef stuntpiloot, anders zoeken die mensen ff een leven!
moet wel weten waar het is, anders kan ik niet gluren....quote:Op maandag 7 juli 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
komers:
swarmahoer
prinsrob
haten=verlaten:
yasha
gluurders:
cali
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben een professional in ons midden, dat gaat 'm niet worden om epic fail van de rest te voorkomen.
quote:
Ik zie een pokermeet met potentiequote:
Wat hij zegt! en ik heb me al op 1 meet oncharmant gedragen ik wil mijn reputatie even verbeterenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pokeren hè! Ik ken dat! En wie mag er dan weer in die drukte naakt over straat! Juist!
je aanstelpraktijken in de bk?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat hij zegt! en ik heb me al op 1 meet oncharmant gedragen ik wil mijn reputatie even verbeteren
Voor m'n gevoel is dat alweer een half jaar geledenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:42 schreef swarmahoer het volgende:
je aanstelpraktijken in de bk?
altijd handig iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laat ik toevallig altijd 500 pokerchips en een stok kaarten in de achterbak van mijn auto hebben liggen
Ik heb een beetje teveel mijn eigen tijden bepaald tijdens het collegejaar vandaar dat ik nu nog aan die scriptie moet beginnenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd handig idd
moet je nog vaak naar de uni nu je met je scriptie bezig bent of kan je je eigen tijden bepalen ?
1aug kan ook.... (vrijdag, week later)?quote:
Ik ook alcholloos als ik de volgende dag van 9 tot 9 moet werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:46 schreef swarmahoer het volgende:
doe die donderdag maar, alhoewel ik dan wel alchool loos moet ivm inentingen de volgende dag
en de 2e ben ik al weg dus 1e is niet tof
je bent de eerste die het vraagtquote:
Ik stel een kennismaking met de pedagogische biertechnieken van Mikkie voorquote:
Leverprobs zo geen alcohol voor mij dus!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stel een kennismaking met de pedagogische biertechnieken van Mikkie voor.
Dat is op zich wel een wijs plan. Al moet ik zeggen dat mijn kwaliteiten de laatste jaren met grote stappen verminderd zijn tov toen ik 18 was.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stel een kennismaking met de pedagogische biertechnieken van Mikkie voor.
Bier kauwen is idd lastigquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef Brammie1 het volgende:
ik weet nog niet of ik kan komen, ligt eraan hoe ik me voel. Vandaag zijn 2 verstandskiezen getrokken bij mij.
Zit je al aan de Naproxen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:13 schreef Brammie1 het volgende:
alcohol drinken doe ik deze hele week niet.... is slecht voor de wondgenezing
sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar niet met de auto
die spamz0r zit er weer tussen![]()
Lees de OP eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
en is dit echt pas de 8e meet ?
Ja en Duppies feest was de laatste meet ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
ja duh tuurlijk moet ik dat wete ndan kan je dr meenemen mischien
Hoe wanhopig ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
ja duh tuurlijk moet ik dat wete ndan kan je dr meenemen mischien
dat was wel gezellig btwquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
de voetbalmeets zullen wss niet allemaal meegeteld zijn, en dat jij LR en ik zijn wezen stappen (toen mikkie er ook was) is wss niet meegeteld..
nieuwschierig vooralquote:
een van de weinigen zonder bierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit wordt op mijn eerste meet na wel de eerste meet dat ik echt volkomen nuchter ben, alhoewel ik misschien wel een lift kan regelen of toch met de bus ga
quote:
Dat is een probleemquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef Houniet het volgende:
Ik wil best een keer komen, maar dan moet wel bijna iedereen kunnen.
Dan ben ik toch wel iedere avond in de stad te vinden, neem ik wel al mijn mentorkindjes meequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
Ik pleit voor een meet tussen 21 augustus en 25 augustus![]()
Dan ben ik naar Marco Borsato, kaartjes gewonnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
vrijdag de 10e oktober onder voorbehoud een verjaardagsmeet in vb
Dat dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
terrasmeet @ VB vanaf half 9
tegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Was gezellig; Yash viel idd mee in nuchtere toestand
we keken ook allemaal de andere kant op toen we jou aan zagen komen lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
ik ben gisteren rond 10 uur nog bij Van Buren langsgelopen, kon jullie niet spotten...
failquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
ik ben gisteren rond 10 uur nog bij Van Buren langsgelopen, kon jullie niet spotten...
Jij pleit ook altijd voor alles en komt dan toch nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
Ik pleit voor een meet tussen 21 augustus en 25 augustus![]()
Daar stond ik nog tegen stranger en de rest van onze crew te schreeuwen dat ik na de BK wildequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen zaten we net binnen bij de BK denk ik.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen zaten we net binnen bij de BK denk ik.
Bedankt, denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
Was gezellig; Yash viel idd mee in nuchtere toestand
Dan is mijn broer jarig, kweet niet of ie zijn verjaardag dan viert of int weekend.. dus ik moet nog even kijken danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
ok de donderdag van die week die ik net zei dan maar?
Niet dat ik als ik wel helemaal fit ben wel wat nuttigs bijdraagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sowieso ben ik dan nog half in coma van de intro denk ik
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik faal erin! en dan ook echt falen
!
Ik denk toch echt dat swarma dat zeiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij zei spammen dat we het vol moesten spammen Piet
Laserquest stond de vorige keer ook op de lijst, is leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
wat lijkt jou leuk om te doen piet ?
Meer kontjes voor jou danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
jammer dat lr en jij niet komen
ik kan 3 of 4 man meenemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Karten is leuk ja, maar dan moet je echt vervoer heen en terug gaan regelen voor iedereen.
Valt mee, ik ben daar ook maar 10min geweest of zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Ha, het is maar goed dat ik op tijd naar huis gegaan ben anders was ik geheid mee gegaan naar de BK.
ja idd stel t eens voor daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zou echt ontzettend gaaf zijn om met de nijmegen-reeks tegen de arnhem-reeks te gaan paintballen![]()
.
Moeten we wel een datum hebben en ongeveer weten wie we daarvoor moeten hebbenquote:
Moet jij zeggen, IRCsletquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat is wel ubernerd eigenlijk hoor
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
das ook n arnhemmer toch
Dat wordt dan wel een heel georganiseerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van te voren één datum prikken werkt niet, gewoon 3 datums en dan kijken bij welke de meeste kunnen
Die roots verdwijnen nooitquote:
Nou poepoe,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat wordt dan wel een heel georganiseer.
Jaja, en dan kunnen er op beide data 2 mensen niet, welke kies je danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie kan xx-xx wie kan yy-yy wie kan qq-qq
Klaaar
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
gene met de dikste tieten duh
Mjah maar dat is toch hetzelfde als nu, nu bepalen we een datum en is het ook dikke pech voor de mensen die niet kunnen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaja, en dan kunnen er op beide data 2 mensen niet, welke kies je dan.
whehe disclaimers ftwquote:
Oh ja daar hadden we 't al over gehadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Karten doe ik sowieso niet mee, dan weten jullie het vast
Ja, maar dan stel je niemand teleur die dacht wel mee te kunnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar dat is toch hetzelfde als nu, nu bepalen we een datum en is het ook dikke pech voor de mensen die niet kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |