Ik denk toch echt dat swarma dat zeiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij zei spammen dat we het vol moesten spammen Piet
Laserquest stond de vorige keer ook op de lijst, is leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
wat lijkt jou leuk om te doen piet ?
Meer kontjes voor jou danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
jammer dat lr en jij niet komen
ik kan 3 of 4 man meenemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Karten is leuk ja, maar dan moet je echt vervoer heen en terug gaan regelen voor iedereen.
Valt mee, ik ben daar ook maar 10min geweest of zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Ha, het is maar goed dat ik op tijd naar huis gegaan ben anders was ik geheid mee gegaan naar de BK.
ja idd stel t eens voor daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zou echt ontzettend gaaf zijn om met de nijmegen-reeks tegen de arnhem-reeks te gaan paintballen![]()
.
Moeten we wel een datum hebben en ongeveer weten wie we daarvoor moeten hebbenquote:
Moet jij zeggen, IRCsletquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat is wel ubernerd eigenlijk hoor
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
das ook n arnhemmer toch
Dat wordt dan wel een heel georganiseerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van te voren één datum prikken werkt niet, gewoon 3 datums en dan kijken bij welke de meeste kunnen
Die roots verdwijnen nooitquote:
Nou poepoe,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat wordt dan wel een heel georganiseer.
Jaja, en dan kunnen er op beide data 2 mensen niet, welke kies je danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie kan xx-xx wie kan yy-yy wie kan qq-qq
Klaaar
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
gene met de dikste tieten duh
Mjah maar dat is toch hetzelfde als nu, nu bepalen we een datum en is het ook dikke pech voor de mensen die niet kunnen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaja, en dan kunnen er op beide data 2 mensen niet, welke kies je dan.
whehe disclaimers ftwquote:
Oh ja daar hadden we 't al over gehadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Karten doe ik sowieso niet mee, dan weten jullie het vast
Ja, maar dan stel je niemand teleur die dacht wel mee te kunnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar dat is toch hetzelfde als nu, nu bepalen we een datum en is het ook dikke pech voor de mensen die niet kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |