sorryquote:Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef prinsrob het volgende:
gvd word steeds overboden op stef stuntpiloot, anders zoeken die mensen ff een leven!
moet wel weten waar het is, anders kan ik niet gluren....quote:Op maandag 7 juli 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
komers:
swarmahoer
prinsrob
haten=verlaten:
yasha
gluurders:
cali
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben een professional in ons midden, dat gaat 'm niet worden om epic fail van de rest te voorkomen.
quote:
Ik zie een pokermeet met potentiequote:
Wat hij zegt! en ik heb me al op 1 meet oncharmant gedragen ik wil mijn reputatie even verbeterenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pokeren hè! Ik ken dat! En wie mag er dan weer in die drukte naakt over straat! Juist!
je aanstelpraktijken in de bk?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat hij zegt! en ik heb me al op 1 meet oncharmant gedragen ik wil mijn reputatie even verbeteren
Voor m'n gevoel is dat alweer een half jaar geledenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:42 schreef swarmahoer het volgende:
je aanstelpraktijken in de bk?
altijd handig iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laat ik toevallig altijd 500 pokerchips en een stok kaarten in de achterbak van mijn auto hebben liggen
Ik heb een beetje teveel mijn eigen tijden bepaald tijdens het collegejaar vandaar dat ik nu nog aan die scriptie moet beginnenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd handig idd
moet je nog vaak naar de uni nu je met je scriptie bezig bent of kan je je eigen tijden bepalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |