Lees de OP eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
en is dit echt pas de 8e meet ?
Ja en Duppies feest was de laatste meet ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
ja duh tuurlijk moet ik dat wete ndan kan je dr meenemen mischien
Hoe wanhopig ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
ja duh tuurlijk moet ik dat wete ndan kan je dr meenemen mischien
dat was wel gezellig btwquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
de voetbalmeets zullen wss niet allemaal meegeteld zijn, en dat jij LR en ik zijn wezen stappen (toen mikkie er ook was) is wss niet meegeteld..
nieuwschierig vooralquote:
een van de weinigen zonder bierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit wordt op mijn eerste meet na wel de eerste meet dat ik echt volkomen nuchter ben, alhoewel ik misschien wel een lift kan regelen of toch met de bus ga
quote:
Dat is een probleemquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef Houniet het volgende:
Ik wil best een keer komen, maar dan moet wel bijna iedereen kunnen.
Dan ben ik toch wel iedere avond in de stad te vinden, neem ik wel al mijn mentorkindjes meequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Californium het volgende:
Ik pleit voor een meet tussen 21 augustus en 25 augustus![]()
Dan ben ik naar Marco Borsato, kaartjes gewonnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
vrijdag de 10e oktober onder voorbehoud een verjaardagsmeet in vb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |