Als nadal wint zit hij op 6055 en fedje op 6600quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef Denewar het volgende:
Gaat Nadal eigenlijk over Federer heen op de Wereldranglijst!
Ben wel benieuwd of dit een dipje is in de carriere van federer of dat Nadal de komende toernooien/Jaren de man to beat wordt!
Tong sneller,quote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef Bruce117 het volgende:
Mijne was mooier
Nee hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
Sorry voor mijn niet leuke OP.
Maaar er was te weinig tijd om die mooie OP er in te zetten.
Dat kan tong zelf ook. Heb ik ook even geen zin in, niemand kijkt daar nu ook meer naar imo.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tong sneller,
Ambrosius zal de OP wel fixen.
Moet ik al die url's veranderen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan tong zelf ook. Heb ik ook even geen zin in, niemand kijkt daar nu ook meer naar imo.
Ze willen gewoon nog meer tennis zien ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Veel mensen voor Federer in het stadion blijkbaar.
Lijkt me onzin.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het kut vinden als Nadal dit nog verliest omdat zonder regen hij gewoon in 3 sets zou hebben gewonnen
Onzin, Federer stond met 5-4 voor in games toen het begon met regenen en hij speelde alweer beter dan de eerste 2 sets.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het kut vinden als Nadal dit nog verliest omdat zonder regen hij gewoon in 3 sets zou hebben gewonnen
Onzin natuurlijk, kan je niks over zeggen. Federer had natuurlijk al 3 breakpoints overleeft de game ervoor en dat was misschien al de omslag van de wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of het onzin is. Het was vast in Nadals voordeel geweest als ze konden doorspelen, maar it's all in the game.quote:
Je gaat nu wel veel van tong vragen hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leer eens sub-forums selecteren
Gelukkig, ze zijn nog bezig
Op de BBC zeiden ze dat Nadal nu even kon herstellen van die glijpartij (volgens hen bewoog hij minder, was mij niet opgevallen). Dus wat dat betreft zou het ook een voordeel voor Nadal kunnen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onzin is. Het was vast in Nadals voordeel geweest als ze konden doorspelen, maar it's all in the game.
Ik denk dat we ons daar nog ff geen zorgen over hoeven te maken, Federer staat erg sterk te serverenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Jnk18 het volgende:
Als hij fedje maar niet breakt dan is het over.
Gelukkig jaquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons daar nog ff geen zorgen over hoeven te maken, Federer staat erg sterk te serveren
Idd, maar hij maakte net een paar onnodige fouten, maar het mooie is dat hij die volgende 2 punten makkelijk binnen haalde door zijn servicequote:
Joh het wordt nu iets te spannend hoor.. komop Fedje!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zelden zo meegeleeft met een tennis wedstrijd
De finale van '80quote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zelden zo meegeleeft met een tennis wedstrijd
De mooiste ooit.quote:
En dat moet ik allemaal missen, terwijl ik compleet niks zit te doen hier op werk en wel al duizend keer f5 heb gedrukt op de eurosport sitequote:
Je kunt de wedstrijd nog altijd achteraf dlen ofsowquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat moet ik allemaal missen, terwijl ik compleet niks zit te doen hier op werk en wel al duizend keer f5 heb gedrukt op de eurosport site
Die breakkansen is het enige grote probleem, zoals altijd eigenlijk tegen Nadalquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Denewar het volgende:
als je kijkt nu naar de statistieken ontlopen ze elkaar weinig echter federe maakt teveel onnodige fouten en kijk eens naar de breakkansen
Ja, da's waar. Dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op de BBC zeiden ze dat Nadal nu even kon herstellen van die glijpartij (volgens hen bewoog hij minder, was mij niet opgevallen). Dus wat dat betreft zou het ook een voordeel voor Nadal kunnen zijn.
Eerder de man van Gwen Stefani.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Gwen Stefani goed bevriend met Fed zo te zien?
Mn nagels zijn op...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef Sawyer het volgende:
Wat een laatste 4 punten van Federer, hij liet ons ff zweten
Dat er nog mensen zijn die behoudt zeggen doet mij goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:13 schreef Susi het volgende:
Nadal behoudt zijn service toch wel erg gemakkelijk
Ach alsof jij altijd alles goedt typd.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die behoudt zeggen doet mij goed.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:14 schreef Fortitudo het volgende:
laatste game van de wedstrijd ben ik bang
Is 't al afgelopenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:22 schreef Jnk18 het volgende:
Jmmr maar wel genoten, Nadal heerlijk gespeeld
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus wat spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |