Ze willen gewoon nog meer tennis zien ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Veel mensen voor Federer in het stadion blijkbaar.
Lijkt me onzin.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het kut vinden als Nadal dit nog verliest omdat zonder regen hij gewoon in 3 sets zou hebben gewonnen
Onzin, Federer stond met 5-4 voor in games toen het begon met regenen en hij speelde alweer beter dan de eerste 2 sets.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het kut vinden als Nadal dit nog verliest omdat zonder regen hij gewoon in 3 sets zou hebben gewonnen
Onzin natuurlijk, kan je niks over zeggen. Federer had natuurlijk al 3 breakpoints overleeft de game ervoor en dat was misschien al de omslag van de wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of het onzin is. Het was vast in Nadals voordeel geweest als ze konden doorspelen, maar it's all in the game.quote:
Je gaat nu wel veel van tong vragen hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leer eens sub-forums selecteren
Gelukkig, ze zijn nog bezig
Op de BBC zeiden ze dat Nadal nu even kon herstellen van die glijpartij (volgens hen bewoog hij minder, was mij niet opgevallen). Dus wat dat betreft zou het ook een voordeel voor Nadal kunnen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onzin is. Het was vast in Nadals voordeel geweest als ze konden doorspelen, maar it's all in the game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |