Ik denk dat we ons daar nog ff geen zorgen over hoeven te maken, Federer staat erg sterk te serverenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Jnk18 het volgende:
Als hij fedje maar niet breakt dan is het over.
Gelukkig jaquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons daar nog ff geen zorgen over hoeven te maken, Federer staat erg sterk te serveren
Idd, maar hij maakte net een paar onnodige fouten, maar het mooie is dat hij die volgende 2 punten makkelijk binnen haalde door zijn servicequote:
Joh het wordt nu iets te spannend hoor.. komop Fedje!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zelden zo meegeleeft met een tennis wedstrijd
De finale van '80quote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zelden zo meegeleeft met een tennis wedstrijd
De mooiste ooit.quote:
En dat moet ik allemaal missen, terwijl ik compleet niks zit te doen hier op werk en wel al duizend keer f5 heb gedrukt op de eurosport sitequote:
Je kunt de wedstrijd nog altijd achteraf dlen ofsowquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat moet ik allemaal missen, terwijl ik compleet niks zit te doen hier op werk en wel al duizend keer f5 heb gedrukt op de eurosport site
Die breakkansen is het enige grote probleem, zoals altijd eigenlijk tegen Nadalquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Denewar het volgende:
als je kijkt nu naar de statistieken ontlopen ze elkaar weinig echter federe maakt teveel onnodige fouten en kijk eens naar de breakkansen
Ja, da's waar. Dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op de BBC zeiden ze dat Nadal nu even kon herstellen van die glijpartij (volgens hen bewoog hij minder, was mij niet opgevallen). Dus wat dat betreft zou het ook een voordeel voor Nadal kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |