Jaquote:Op zondag 6 juli 2008 14:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch bandjes moeten doen, Kimi.
Volgens mij wel, Alonso gaat ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:44 schreef Giem het volgende:
Nou dit lijkt me niet alleen bandjes
Idd. Hij moet nu gewoon weer verse bandjes halen! Die oude banden hebben gewoon te weinig groef. Ferrari is niet lekker wakker...quote:
kan ik me inderdaad ook niet voorstellen..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
21 seconden... Dat is toch niet alleen banden dit?
Denk het wel. Kimi heeft amper profiel.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
21 seconden... Dat is toch niet alleen banden dit?
http://www.wizards.nu/f1beta/livepoints.phpquote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef jmac het volgende:
Is er een goede site waar je de hele tijd de actuele stand kan zien (in de race?). Op tv laten ze de achterhoede zelden zien.
Nee, gewoon de stand van de race.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:48 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/f1beta/livepoints.php
http://www.formula1.com/services/live_timing/ Met nog meer dingetjes als humidity enz.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:45 schreef jmac het volgende:
Is er een goede site waar je de hele tijd de actuele stand kan zien (in de race?). Op tv laten ze de achterhoede zelden zien.
Hamilton zal ook wel wat rustiger aandoen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:49 schreef -Hans- het volgende:
Heidfeld gaat onwijs hard ! stuk sneller nu ook dan Hamilton.
....quote:
Beide BMW's gaan onwijs goed, maar Hamilton hoeft inderdaad ook niet heel nodig meer. Kimi maar even naar binnen. Dag dag race van Kimi.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton zal ook wel wat rustiger aandoen.
Snap ook niet dat ze zo lang door blijven karren.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ongehoord dom wat Ferrari nu doet; ze verliezen een pitstop per 4-5 rondjes.
De waarheid is hard, nietwaar?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Giem het volgende:
Kom op Olav.. beetje normaal commentaar ja..
Ferrari heeft zeker huiswerk..
Nee maar je kan het wel gewoon normaal brenge dit was gewoon ordinair ferrari afzeiken van Olav wat hij maar al te graag doet..quote:
Inderdaad, zeer irritant van Olav!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee maar je kan het wel gewoon normaal brenge dit was gewoon ordinair ferrari afzeiken van Olav wat hij maar al te graag doet..
En dat zegt hij niet.. want nee hammilton is de nieuwe senna, want hij heeft dezelfde kleur helm..quote:
Iets met stoplichtenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
En jij doet iets anders dan ordinair afzeiken Giem?
He een post zonder negatief commentaar op Olav.quote:
Mooie beredenatie was datquote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef Giem het volgende:
[..]
En dat zegt hij niet.. want nee hammilton is de nieuwe senna, want hij heeft dezelfde kleur helm..
Juist ja. Wat moet hij dan zeggen?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee maar je kan het wel gewoon normaal brenge dit was gewoon ordinair ferrari afzeiken van Olav wat hij maar al te graag doet..
Als Ferrari foutjes maakt begint Olav over pasta-stress en dat soort dingen. Doet Hamilton iets stoms dan is het een "zeldzame fout". Als commentator moet je gewoon niet zo partijdig zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:59 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Juist ja. Wat moet hij dan zeggen?
Ferrari doet het nu toch gewoon slecht? Er worden toch gewoon fouten gemaakt?
Als McLaren een dergelijke race zou rijden zou Olav daar ook zeker commentaar op hebben.
Als Ferrari nu een goede race zou rijden dan zou Olav ook gewoon zeggen dat Ferrari goed bezig is.
Je moet gewoon niet zo huilen.
Uh.. neequote:Op zondag 6 juli 2008 15:05 schreef -Hans- het volgende:
McLaren niet over op droogweerbanden
Kimi doet het niet eens zo slecht; 2 keer van de baan. Net als Hammi en vele anderen. Heidfeld en Trulli rijden wel foutloos.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:07 schreef Bruce117 het volgende:
Wat hebben de Ferrari's het slecht voor elkaar vandaag
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Intermediates hoor. Droogweerbanden lijkt me niet echt snugger.
Mooi he?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:07 schreef Bruce117 het volgende:
Wat hebben de Ferrari's het slecht voor elkaar vandaag
http://www.formula1.com/services/live_timing/live_timing.htmlquote:
Ja hoho.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:12 schreef Ricard0j het volgende:
Olaf doet alsof Hamilton elke race goed gereden heeftpff
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Montoya in Oostenrijk
- Look out, Juan: there's a deer on the circuit.
- Juan: oh, dear.
De race-negert? no offense, maar ik vind beetje te snel geroepen van Olav.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja hoho.We hebben hier te maken met reïncarnatie van Senna hoor.
Hij wordt gewoon door ze betaald..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekkere actie, Heiki![]()
En nok ff met die kontenlikkerij van Hamilton, Olav.
Eensch en Massa is echt een geluksvogel vandaagquote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, Olav, Ferrari maakt gewoon een tactische fout door 14 ronden door te blijven rijden waarin ze vijf seconde per rondje inleveren.
Het is tactisch fout van Ferrari dan rijvaardig goed van Lewis.
Selectieve kijkende vetkwab met je zonnebanksmoel.
Vind ik ook hoor. De laatste Engels coureur die met Senna werd vergeleken in de Engels media was Button. En we weten allemaal hoe het daar mee gaat.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
De race-negert? no offense, maar ik vind beetje te snel geroepen van Olav.
Dat ie eindelijk weer is een goed race'je rijdt is ie meteen weer de held.
Kijk eerst maar hoe het nu verder moet gaan.
Ja, Lewis kan echt niet rijden inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, Olav, Ferrari maakt gewoon een tactische fout door 14 ronden door te blijven rijden waarin ze vijf seconde per rondje inleveren.
Het is tactisch fout van Ferrari dan rijvaardig goed van Lewis.
Selectieve kijkende vetkwab met je zonnebanksmoel.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, Lewis kan echt niet rijden inderdaad
Hij is goed. Maar hij is niet uitzonderijk goed geweest. Als Ferrari die fout niet had gemaakt had 't er heel anders uitgezien.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, Lewis kan echt niet rijden inderdaad
Denk dat Raikonnen gewoon beter dan hem is hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe goed Hamilton is kan je zien in de aflevering van Top Gear zien waar ie de reasonably priced car naar een tijd rijd die The Stig niet kan geleuven
Hamilton is ook zeker een goede coureur. Ik vind alleen die vergelijkingen met Senna wel heel erg voorbarig. Daar mogen ze wat mij betreft nog wel minstens een jaar of 6 mee wachten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe goed Hamilton is kan je zien in de aflevering van Top Gear zien waar ie de reasonably priced car naar een tijd rijd die The Stig niet kan geleuven
als dit als dat.quote:Hij is goed. Maar hij is niet uitzonderijk goed geweest. Als Ferrari die fout niet had gemaakt had 't er heel anders uitgezien.
Britse coureur in een Brits programma met een Britse Stig.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Raikonen 40 seconden verloren in 10 ronden anders was hij wel 3e mischien 2e geworden.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef -Jean- het volgende:
[..]
als dit als dat.
Hij rijdt 1, Ferrari nu niet. Dat is het enige wat telt.
Hamilton![]()
Ferrari
Je mag niemand met Senna vergelijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton is ook zeker een goede coureur. Ik vind alleen die vergelijkingen met Senna wel heel erg voorbarig. Daar mogen ze wat mij betreft nog wel minstens een jaar of 6 mee wachten.
dan had hij dat niet moeten doenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Raikonen 40 seconden verloren in 10 ronden anders was hij wel 3e mischien 2e geworden.
Hamilton is ook wel extreem goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
KovaLainen weer helemaal zoek gereden door Hamilton.. Ben tot op heden nog altijd niet onder de indruk van Kovalainen.
Vind ik ook, maar ze doe het toch vrij aardig hun best om het wel te doen. Kan me zelfs een bericht herinneren van vorig jaar waar een familielid van Senna zei dat Hamilton haar aan Ayrton deed denken. En dat is toch erg voorbarig. Voor zover je überhaupt coureurs met elkaar kan vergelijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag niemand met Senna vergelijken.
Ik heb soms het idee dat Senna ook wel overrate wordt. Dat vooral zijn dood hem zo groot gemaakt heeft. Tuurlijk was ie (een van) de snelste in zijn tijd en toen ook al een grote naam maar of ie nou echt een wereldwonder was waar geen coureur bij in de buurt kan komen? Kan er niet goed over oordelen omdat ik die periode niet zelf live heb meegemaakt tho..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton is ook zeker een goede coureur. Ik vind alleen die vergelijkingen met Senna wel heel erg voorbarig. Daar mogen ze wat mij betreft nog wel minstens een jaar of 6 mee wachten.
precies, laat schumacher maar met z'n nieuwe carriere op de fiets bezig gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het is overigens wel erg lang geleden dat we vier coureurs uit drie teams halverwege het seizoen zo dichtbij elkaar zagen in de tussenstand. Prachtig seizoen tot op heden; voor de sport is het toch soms goed gebleken dat Schumacher er niet meer bij is.
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan er niet goed over oordelen omdat ik die periode niet zelf live heb meegemaakt tho..
Hij haalt mensen op een mooiere manier in tijdens deze race dan die verkapte team-order aan het end van Hangar Straight in ronde 3.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
KovaLainen weer helemaal zoek gereden door Hamilton.. Ben tot op heden nog altijd niet onder de indruk van Kovalainen.
Ik zou helemaal niet met senna vergeleken willen worden... Dan eindig je met een stuurstang in je hoofd.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ze doe het toch vrij aardig hun best om het wel te doen. Kan me zelfs een bericht herinneren van vorig jaar waar een familielid van Senna zei dat Hamilton haar aan Ayrton deed denken. En dat is toch erg voorbarig. Voor zover je überhaupt coureurs met elkaar kan vergelijken.
Jup, klasse apart en vandaag ook een meesterset van het McLaren team door zijn banden te vervangen. Maar de slijtage kwam bij de McLaren misschien ook wat eerder dan bij de Ferrari. Er was namelijk een punt in de race waar Kimi heel hard inliep op Hamilton.quote:
Hoezo doe ik dat?quote:
Ik vind dat je coureurs sowieso niet met elkaar kan vergelijken. Daarvoor verschillen de tijdperken te veel. Senna was één van de beste, zo niet de beste van zijn periode. Maar misschien was een Fangio wel veel beter. En daar kan je naar mijn idee geen zinnig woord over zeggen en kan je dus ook niet zeggen dat iemand de beste ooit is/was. Hoogstens de beste van zijn periode zoals ik al eerder zei.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat Senna ook wel overrate wordt. Dat vooral zijn dood hem zo groot gemaakt heeft. Tuurlijk was ie (een van) de snelste in zijn tijd en toen ook al een grote naam maar of ie nou echt een wereldwonder was waar geen coureur bij in de buurt kan komen? Kan er niet goed over oordelen omdat ik die periode niet zelf live heb meegemaakt tho..
Aangezien hij ouder is dan ik - en ik nog aardig wat jaartjes Senna hem meegemaakt - is die kans zeer wel aanwezig...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij verafgood 'm, en ik vermoed zo dat jij het ook niet hebt meegemaakt zelf
Vermoedens hebben we niets aan. Ik prijs me gelukkig dat toen ik Formule 1 begon te kijken ik Senna heb mogen aanschouwen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij verafgood 'm, en ik vermoed zo dat jij het ook niet hebt meegemaakt zelf
Inderdaad. Toch wel een knappe prestatie onder deze omstandigheden.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:44 schreef -Hans- het volgende:
Hallo wereld, mijn naam is Hamilton en zojuist heb ik het complete veld op grote en overtuigende wijze gedeclasseerd. Groots wat hij vandaag liet zien en een zeer belangrijke overwinning voor Hamilton. TOF PODIUM
Beter gereden dan hamilton inderdaad. Geen fouten slim om naar extreme te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef MaximusF1 het volgende:
Barrichello van 16 naar 3 met die crappy Honda. Respect hoor.
Ik breng mijn reaktie over senna nog zo genuanceerd, en niet als feiten maar als vraagtekens en zet er nog een disclaimer bij..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wellicht omdat sommigen wel die periode hebben meegemaakt?
Absoluut ! Hamilton is wel iemand die zich staande weet te houden onder dergelijke omstandigheden, maar dat kan duidelijk niet gezegd worden van Massa...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef NoizEkick het volgende:
Inderdaad. Toch wel een knappe prestatie onder deze omstandigheden.
Nou, als je dit al op de kast vindt...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik breng mijn reaktie over senna nog zo genuanceerd, en niet als feiten maar als vraagtekens en zet er nog een disclaimer bij..
En nog zitten de senna-fans meteen op de kast
Of Massa is gewoon zo slechtquote:Op zondag 6 juli 2008 15:48 schreef Ricard0j het volgende:
"Raikonnen houdt de schade nog wat beperkt".
Pff dit zie ik Hamilton niet zo snel doen met zo'n kut bak.
Massa had iig vooraf aan het seizoen al gehuild over het ontbreken van TC.... eerste race waar je het echt zonder TC moet laten zien valt ie door de mand...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dan staat ie nu nog gelijk met Lewis in de tussenstand.
Ik heb het ook niet over Massa, want die reed gewoon baggerquote:
GP van Monaco dit jaar dan nog maar 's bekijken. Daar hing Lewis ook al na drie ronden tegen de vangrail en Kimi ging ook niet in de regen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:51 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Massa, want die reed gewoon bagger
Die kan echt niet rijden in regen, zelfs niet met zo'n brakke rotwagen.
Senna-fans. Ik was juist Mansell-fanquote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik breng mijn reaktie over senna nog zo genuanceerd, en niet als feiten maar als vraagtekens en zet er nog een disclaimer bij..
En nog zitten de senna-fans meteen op de kast
Nog hoger op de kastquote:Op zondag 6 juli 2008 15:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Senna-fans. Ik was juist Mansell-fan
Op de kast. Een reactie n ik zit op de kast?
Pannenkoek die je bent.
Elke winnaar van een race is volgens Olav de held.:')quote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Ricard0j het volgende:
De race-negert? no offense, maar ik vind beetje te snel geroepen van Olav.
Dat ie eindelijk weer is een goed race'je rijdt is ie meteen weer de held.
Kijk eerst maar hoe het nu verder moet gaan.
Volgens mij waren die Ferrari's gewoon totaal verkeerd afgestelt, ook Raikkonen ging bagger toen het echt regende.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Van Massa, waar ie ook mag staan in het klassement, denk ik gewoon dat hoe meer elektronische hulpmiddeltjes je weghaalt hoe meer hij door de mand zal vallen.
Nou heb ik tijdens de reclames naar Sporza gezapt, maar daar was het niet veel beter. En dan wint Olav het omdat hij een betere stem heeft dan dat staccato gedoe op de Belg.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Wat een beauty van een race en super voor het kampioenschap. En wat een hoop fouten maakte Mol vandaag, vooral met de juiste namen noemen bij de beelden
Hij heeft nu net zoveel middeltjes als de rest: ik snap je punt niet. Dat ie niet de meest getalenteerde is, mag duidelijk zijn maar ik denk dat ie hard genoeg werk (en wsl. harder dan Kimi) om dat gebrek te compenseren.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Barrichello is trouwens altijd een van de beste regenracers geweest
Van Massa, waar ie ook mag staan in het klassement, denk ik gewoon dat hoe meer elektronische hulpmiddeltjes je weghaalt hoe meer hij door de mand zal vallen.
Heerlijk wat rubens zei! Hulde voor die kerelquote:Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://stream.ra1kkonen.com/
Pers-conferentie.
Ook, maar hij heeft al meerde DNF's dit seizoen vanwege dat ie er zelf afspinde bij uitaccelereren.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:01 schreef Trystar het volgende:
[..]
Volgens mij waren die Ferrari's gewoon totaal verkeerd afgestelt, ook Raikkonen ging bagger toen het echt regende.
Ik zie een Hamilton of Raikonnen daar niet over beginnen te piepen.quote:"The fact is I didn't have any experience without traction control and I was rubbish," La Gazzetta dello Sport on Friday quotes the 26-year-old Massa as admitting.
"The accelerator is like a button. You have to be as soft as possible," he explained.
Massa is not a supporter of the traction control ban because he also thinks that, in terms of safety, the electronic limitations are a 'step backwards' for the sport.
"In wet races we will have a lot more accidents," he predicts.
DAAR erger ik me een partij aanquote:
Rampzalig inderdaad. Lijkt wel of je naar een live verslag van één of andere begrafenis aan het kijken bent.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
DAAR erger ik me een partij aanDie ene commentator zegt elke -maar dan ook ELKE- zin in dezelfde toonsoort.
Reclames zijn klote maar een hele race zo'n smakeloze stem voor je kiezen krijgen is toch wel de killer voor de liefde voor de sport zeg! Alsof 'ie bij elke zin een overgrote keutel naar buiten probeert te werken
Idd VRESELIJK gewoon, tijdens de reclame schakel ik even over maar gelijk weer terug als de reclame voorbij is. Trouwens, misschien moet Allard Kalf maar co-commentator worden. Olav gaat wel vaak de fout inquote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
DAAR erger ik me een partij aanDie ene commentator zegt elke -maar dan ook ELKE- zin in dezelfde toonsoort.
Reclames zijn klote maar een hele race zo'n smakeloze stem voor je kiezen krijgen is toch wel de killer voor de liefde voor de sport zeg! Alsof 'ie bij elke zin een overgrote keutel naar buiten probeert te werken
Mjah ... en ik snap eigenlijk ook niet zo waarom Olav er altijd effe doorheen moet persen : "Effe kijken wat ze tegen Xxxxx roepen" ... Ik bedoel, als je de race zit te kijken en je ziet "Team Radio" dan SNAP je toch wel wat er aan de hand is? Maar Olav lult 99 van de 100 keer gewoon door de informatie heen. Zo ook deze race en als slagroom op de cake lult 'ie PRECIES over Lewis Hamilton z'n overwinnings zinnetjes heen ... maar dan ook precies!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:14 schreef Trystar het volgende:
[..]
Idd VRESELIJK gewoon, tijdens de reclame schakel ik even over maar gelijk weer terug als de reclame voorbij is. Trouwens, misschien moet Allard Kalf maar co-commentator worden. Olav gaat wel vaak de fout in
Fan van Olav? Dan is dit hartverscheurendquote:Op zondag 6 juli 2008 16:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Olav gaat al jááááren constant de fout inik vind het afgelopen seizoenen eigenlijk weer iets minder geworden.
Waarom zet je bij McLaren wel eenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Xtr3mE het volgende:
Niet alleen gaat Olav de fout in, maar is hij ook verschrikkelijk irritant met zijn enorme voorkeur voor McLaren
en Ferrari (maar ook anderen zoals Alonso) maar blijven afzeiken.
begrijpend lezen noemen ze datquote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Waarom zet je bij McLaren wel eenen bij Ferrari niet?
Ja je hebt wel wat gemistquote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef Sally het volgende:
Zo, ik kon de race niet zien, wel wat gehoord op de radio, maar ik heb 'm dus ook niet opgenomen![]()
Zo te horen her en der heb ik heel wat gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |