quote:Op zondag 6 juli 2008 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Montoya in Oostenrijk
- Look out, Juan: there's a deer on the circuit.
- Juan: oh, dear.
De race-negert? no offense, maar ik vind beetje te snel geroepen van Olav.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja hoho.We hebben hier te maken met reïncarnatie van Senna hoor.
Hij wordt gewoon door ze betaald..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekkere actie, Heiki![]()
En nok ff met die kontenlikkerij van Hamilton, Olav.
Eensch en Massa is echt een geluksvogel vandaagquote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, Olav, Ferrari maakt gewoon een tactische fout door 14 ronden door te blijven rijden waarin ze vijf seconde per rondje inleveren.
Het is tactisch fout van Ferrari dan rijvaardig goed van Lewis.
Selectieve kijkende vetkwab met je zonnebanksmoel.
Vind ik ook hoor. De laatste Engels coureur die met Senna werd vergeleken in de Engels media was Button. En we weten allemaal hoe het daar mee gaat.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
De race-negert? no offense, maar ik vind beetje te snel geroepen van Olav.
Dat ie eindelijk weer is een goed race'je rijdt is ie meteen weer de held.
Kijk eerst maar hoe het nu verder moet gaan.
Ja, Lewis kan echt niet rijden inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, Olav, Ferrari maakt gewoon een tactische fout door 14 ronden door te blijven rijden waarin ze vijf seconde per rondje inleveren.
Het is tactisch fout van Ferrari dan rijvaardig goed van Lewis.
Selectieve kijkende vetkwab met je zonnebanksmoel.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, Lewis kan echt niet rijden inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |