Inderdaad. Toch wel een knappe prestatie onder deze omstandigheden.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:44 schreef -Hans- het volgende:
Hallo wereld, mijn naam is Hamilton en zojuist heb ik het complete veld op grote en overtuigende wijze gedeclasseerd. Groots wat hij vandaag liet zien en een zeer belangrijke overwinning voor Hamilton. TOF PODIUM
Beter gereden dan hamilton inderdaad. Geen fouten slim om naar extreme te gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef MaximusF1 het volgende:
Barrichello van 16 naar 3 met die crappy Honda. Respect hoor.
Ik breng mijn reaktie over senna nog zo genuanceerd, en niet als feiten maar als vraagtekens en zet er nog een disclaimer bij..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wellicht omdat sommigen wel die periode hebben meegemaakt?
Absoluut ! Hamilton is wel iemand die zich staande weet te houden onder dergelijke omstandigheden, maar dat kan duidelijk niet gezegd worden van Massa...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:45 schreef NoizEkick het volgende:
Inderdaad. Toch wel een knappe prestatie onder deze omstandigheden.
Nou, als je dit al op de kast vindt...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik breng mijn reaktie over senna nog zo genuanceerd, en niet als feiten maar als vraagtekens en zet er nog een disclaimer bij..
En nog zitten de senna-fans meteen op de kast
Of Massa is gewoon zo slechtquote:Op zondag 6 juli 2008 15:48 schreef Ricard0j het volgende:
"Raikonnen houdt de schade nog wat beperkt".
Pff dit zie ik Hamilton niet zo snel doen met zo'n kut bak.
Massa had iig vooraf aan het seizoen al gehuild over het ontbreken van TC.... eerste race waar je het echt zonder TC moet laten zien valt ie door de mand...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dan staat ie nu nog gelijk met Lewis in de tussenstand.
Ik heb het ook niet over Massa, want die reed gewoon baggerquote:
GP van Monaco dit jaar dan nog maar 's bekijken. Daar hing Lewis ook al na drie ronden tegen de vangrail en Kimi ging ook niet in de regen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:51 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Massa, want die reed gewoon bagger
Die kan echt niet rijden in regen, zelfs niet met zo'n brakke rotwagen.
Senna-fans. Ik was juist Mansell-fanquote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik breng mijn reaktie over senna nog zo genuanceerd, en niet als feiten maar als vraagtekens en zet er nog een disclaimer bij..
En nog zitten de senna-fans meteen op de kast
Nog hoger op de kastquote:Op zondag 6 juli 2008 15:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Senna-fans. Ik was juist Mansell-fan
Op de kast. Een reactie n ik zit op de kast?
Pannenkoek die je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |