Hij is goed. Maar hij is niet uitzonderijk goed geweest. Als Ferrari die fout niet had gemaakt had 't er heel anders uitgezien.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, Lewis kan echt niet rijden inderdaad
Denk dat Raikonnen gewoon beter dan hem is hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe goed Hamilton is kan je zien in de aflevering van Top Gear zien waar ie de reasonably priced car naar een tijd rijd die The Stig niet kan geleuven
Hamilton is ook zeker een goede coureur. Ik vind alleen die vergelijkingen met Senna wel heel erg voorbarig. Daar mogen ze wat mij betreft nog wel minstens een jaar of 6 mee wachten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe goed Hamilton is kan je zien in de aflevering van Top Gear zien waar ie de reasonably priced car naar een tijd rijd die The Stig niet kan geleuven
als dit als dat.quote:Hij is goed. Maar hij is niet uitzonderijk goed geweest. Als Ferrari die fout niet had gemaakt had 't er heel anders uitgezien.
Britse coureur in een Brits programma met een Britse Stig.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Raikonen 40 seconden verloren in 10 ronden anders was hij wel 3e mischien 2e geworden.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef -Jean- het volgende:
[..]
als dit als dat.
Hij rijdt 1, Ferrari nu niet. Dat is het enige wat telt.
Hamilton![]()
Ferrari
Je mag niemand met Senna vergelijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton is ook zeker een goede coureur. Ik vind alleen die vergelijkingen met Senna wel heel erg voorbarig. Daar mogen ze wat mij betreft nog wel minstens een jaar of 6 mee wachten.
dan had hij dat niet moeten doenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Raikonen 40 seconden verloren in 10 ronden anders was hij wel 3e mischien 2e geworden.
Hamilton is ook wel extreem goed.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
KovaLainen weer helemaal zoek gereden door Hamilton.. Ben tot op heden nog altijd niet onder de indruk van Kovalainen.
Vind ik ook, maar ze doe het toch vrij aardig hun best om het wel te doen. Kan me zelfs een bericht herinneren van vorig jaar waar een familielid van Senna zei dat Hamilton haar aan Ayrton deed denken. En dat is toch erg voorbarig. Voor zover je überhaupt coureurs met elkaar kan vergelijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag niemand met Senna vergelijken.
Ik heb soms het idee dat Senna ook wel overrate wordt. Dat vooral zijn dood hem zo groot gemaakt heeft. Tuurlijk was ie (een van) de snelste in zijn tijd en toen ook al een grote naam maar of ie nou echt een wereldwonder was waar geen coureur bij in de buurt kan komen? Kan er niet goed over oordelen omdat ik die periode niet zelf live heb meegemaakt tho..quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hamilton is ook zeker een goede coureur. Ik vind alleen die vergelijkingen met Senna wel heel erg voorbarig. Daar mogen ze wat mij betreft nog wel minstens een jaar of 6 mee wachten.
precies, laat schumacher maar met z'n nieuwe carriere op de fiets bezig gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het is overigens wel erg lang geleden dat we vier coureurs uit drie teams halverwege het seizoen zo dichtbij elkaar zagen in de tussenstand. Prachtig seizoen tot op heden; voor de sport is het toch soms goed gebleken dat Schumacher er niet meer bij is.
Doe dat dan ook nietquote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan er niet goed over oordelen omdat ik die periode niet zelf live heb meegemaakt tho..
Hij haalt mensen op een mooiere manier in tijdens deze race dan die verkapte team-order aan het end van Hangar Straight in ronde 3.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
KovaLainen weer helemaal zoek gereden door Hamilton.. Ben tot op heden nog altijd niet onder de indruk van Kovalainen.
Ik zou helemaal niet met senna vergeleken willen worden... Dan eindig je met een stuurstang in je hoofd.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ze doe het toch vrij aardig hun best om het wel te doen. Kan me zelfs een bericht herinneren van vorig jaar waar een familielid van Senna zei dat Hamilton haar aan Ayrton deed denken. En dat is toch erg voorbarig. Voor zover je überhaupt coureurs met elkaar kan vergelijken.
Jup, klasse apart en vandaag ook een meesterset van het McLaren team door zijn banden te vervangen. Maar de slijtage kwam bij de McLaren misschien ook wat eerder dan bij de Ferrari. Er was namelijk een punt in de race waar Kimi heel hard inliep op Hamilton.quote:
Hoezo doe ik dat?quote:
Ik vind dat je coureurs sowieso niet met elkaar kan vergelijken. Daarvoor verschillen de tijdperken te veel. Senna was één van de beste, zo niet de beste van zijn periode. Maar misschien was een Fangio wel veel beter. En daar kan je naar mijn idee geen zinnig woord over zeggen en kan je dus ook niet zeggen dat iemand de beste ooit is/was. Hoogstens de beste van zijn periode zoals ik al eerder zei.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat Senna ook wel overrate wordt. Dat vooral zijn dood hem zo groot gemaakt heeft. Tuurlijk was ie (een van) de snelste in zijn tijd en toen ook al een grote naam maar of ie nou echt een wereldwonder was waar geen coureur bij in de buurt kan komen? Kan er niet goed over oordelen omdat ik die periode niet zelf live heb meegemaakt tho..
Aangezien hij ouder is dan ik - en ik nog aardig wat jaartjes Senna hem meegemaakt - is die kans zeer wel aanwezig...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij verafgood 'm, en ik vermoed zo dat jij het ook niet hebt meegemaakt zelf
Vermoedens hebben we niets aan. Ik prijs me gelukkig dat toen ik Formule 1 begon te kijken ik Senna heb mogen aanschouwen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij verafgood 'm, en ik vermoed zo dat jij het ook niet hebt meegemaakt zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |