duur...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:08 schreef Misanthropist het volgende:
bij bol.com zag ik een PS3 met GTA4 en Assasins Creed voor 485
Qua software maakt Microsoft geen fouten... en al helemaal niet met ee update waar anderhalf jaar lang aangewerkt isquote:Op maandag 7 juli 2008 12:25 schreef SteelDogg het volgende:
Wel mooi dat Sony zijn fout hersteld (waarschijnliijk) . Dit kunnen we niet van Microsoft zeggen, die godsamme veel fouten maken
Ach het was ook totaal nutteloos om de Xbox te bashen hier natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan kom je net thuis van je werk en wil je even chillend gaan fokken zie ik dat azijnpisser Demon als laatst gereageerd heeft. Niets mis mee natuurlijk tenzij de reacties de laatste dagen zo voorspelbaar zijn.
Heb het verbeterd voor je...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach het was ook totaal nutteloos om de Xbox te bashen hier natuurlijk.
Bash dan gewoon 2 kanten op zoals ik dat altijd doe.
Hadden we maar van dit soort types op Fokquote:Op maandag 7 juli 2008 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bash dan gewoon 2 kanten op zoals alleen ik dat kan.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hadden we maar van dit soort types op Fok![]()
Demon
*kuch*quote:Op maandag 7 juli 2008 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Qua software maakt Microsoft geen fouten... en al helemaal niet met ee update waar anderhalf jaar lang aangewerkt is
Gamezquote:Waar Resident Evil 4 leentje buur gespeeld heeft bij Metal Gear Solid op het gebied van Codec-gesprekken deed Kojima dit weer bij Resident Evil 4 in het geval van de wapenhandelaar (Drebin). Zowel Metal Gear Solid 4 als Resident Evil 5 maken gebruik van flashbacks om de personages en hun beweegredenen te verduidelijken.
Waar het bij MGS4 beperkt bleef tot veel knopgedruk en een stukje spelen van de klassieker zullen in Resident Evil 5 letterlijk stukken uit het verleden van Chris te spelen zijn. Dit zal de game de broodnodige afwisseling van het Afrikaanse landschap moeten gaan bieden. Het is onduidelijk welke oude bekenden Chris tegen het lijf zal lopen, al is wel al uitgelekt dat onze favoriete vijand Albert Wesker zijn geblondeerde kop weer zal laten zien.
Op het gebied van wapens en spullen zijn er ditmaal geen kisten of covers om mee te slepen, maar moet je op het gewicht van alle zooi letten, want Chris kan maar zoveel meenemen als hij kan dragen. Dit dwingt je natuurlijk constant om keuzen te maken wat de game en tactisch snufje meegeeft. Verder zul je rekening moeten houden met licht naar donker en vice versa situaties. Chris zijn ogen zullen moeten wennen aan een verandering waardoor je plotseling heel kwetsbaar kunt zijn voor figuren met minder goede bedoelingen.
heul nietquote:Op maandag 7 juli 2008 21:56 schreef Platina het volgende:
edit: dubbelpost.
Ik zie dr toch echt maar 1tjequote:
ach, als je bedenkt dat een console los 399 is dan heb je voor 44 euro per spel de games erbijquote:
quote:
quote:Pioneer onthult Blu-Ray disc met 400gb capaciteit!
Pioneer slaat helemaal door met opslagcapaciteit, ditmaal hebben ze een Blu-Ray schijf ontwikkeld met een capaciteit van maar liefst 400gb ruimte! Als het een succes wordt betekend dit een behoorlijk rooskleurige toekomst voor de PS3 games.
De technologie van het schijfje gebruikt 16 layers die per laag een capaciteit hebben van 25gb. Dit is een gigantisch verschil met de ook al een grote capaciteit aan ruimte bevattende 50gb Blu-Ray schijfjes die op dit moment gebruikt worden.
Het ontwikkelen van een schijfje zoals deze 400gb schijf duurde blijkbaar zo ontzettend lang dat er absoluut geen kans was om deze op de markt te laten verschijnen. Maar door technieken van het ontwikkelen van een DVD schijf te gebruiken is Pioneer er toch in geslaagd om de schijfjes massaproductie gereed te maken.
Wanneer deze schijfjes een succes worden zullen de mogelijkheden voor de PlayStation 3 games immens worden, de games kunnen dan gebruik maken van een 8 maal zo grote opslag ruimte. Wat de game dus veel groter en grafischer mooier kan maken. Denk maar aan de stad van GTA IV, maar dan 8x zo groot!
Beetje overkill.quote:
Kun je ook 8x zo lang wachten tot een game uitkomt.quote:
Ik vind het juist wel gaaf, ziet er in ieder geval fantastisch uit. Ze gaan ook juist gebruik maken van het felle licht buiten; als je ergens naar binnen gaat moeten je ogen wennen aan het donker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Kun je ook 8x zo lang wachten tot een game uitkomt.![]()
![]()
De setting van Resi 5 vind ik toch niks zo mooi in de zon en vrij open omgeving jammer dat ze niet teruggaan naar Raccoon city of een stadje ernaast.
Vijftien tot twintig jaar terug kwamen games uit op diskettes (max. 1,44MB), dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Kun je ook 8x zo lang wachten tot een game uitkomt.![]()
![]()
De setting van Resi 5 vind ik toch niks zo mooi in de zon en vrij open omgeving jammer dat ze niet teruggaan naar Raccoon city of een stadje ernaast.
Beetje stom dat ze er iedere keer maar vanuit gaan dat meer opslag mooiere games betekent...quote:
Godverquote:
Sorry man.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:30 schreef BMH het volgende:
400 GB is nutteloos op dit moment. Wat willen de devvers er mee gaan doen? Grote textures? Grote omgevingen? Ze zitten nog steeds vast aan niet zo snelle leestijden en ram dat vol slipt. Mede daarom heeft die 400 GB totaal geen enkele relevantie in dit topic.
For once ben ik het met je eens. Het is wel een en al negativiteit hier, er wordt alleen nog maar geklaagd over firmwares en trophies. De posts in dit topic die ook daadwerkelijk over games gaan zijn op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow god
Er komt een bericht dat er nu 400gb op een BRD kan en wat doet men in het PS3depri topic, ze gaan klagen over laadtijden en framedrops![]()
Ditto. Ik heb em voor 360. Het lijkt wel alsof niemand het spel online speelt. En als je online speelt haken mensen vaak na een half uur af.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Civilization Revolution valt me een beetje tegen. Inmiddels een paar potjes met diverse fracties uitgespeeld. Het gaat me gewoon te snel. Je hebt geen tijd om rustig iets op te bouwen of een strategie te bedenken.
Hij staat te koop in V&A in het PS3-topic.
kan ik me ergens wel voorstellen. Trophies zijn het gesprek van de week en een BRD van 400GB heb ik vooralsnog alleen hier gelezenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
For once ben ik het met je eens. Het is wel een en al negativiteit hier, er wordt alleen nog maar geklaagd over firmwares en trophies. De posts in dit topic die ook daadwerkelijk over games gaan zijn op 1 hand te tellen.
Kom je mee naar het 360 topic SuperFruitig? Daar wordt wel over games gepraat
Ik mis Wipeout HD stiekem wel een beetje (één van de redenen voor mij om een PS3 te kopen)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
Laat ik er dan maar eens een polletje ingooien.
Poll: Naar welke game (van dit najaar) kijk je het meeste uit?
poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die hoort 15 juli te komen toch? Nah, die reken ik voor het gemak maar ff tot het voorjaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik mis Wipeout HD stiekem wel een beetje (één van de redenen voor mij om een PS3 te kopen)
Must Click LBPquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Naar welke game (van dit najaar) kijk je het meeste uit?Brothers in Arms: Hell's Highway Socom: Confrontation Tom Clancy's HAWX Saints Row 2 Little Big Planet Shaun White Snowboarding Motorstorm: Pacific Rift Resistance 2 Far Cry 2 Fallout 3
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus ook... Ik ga het liefst voor de militaire strategie, maar tegen de tijd dat ik een leger heb waarmee ik mijn vijanden kan verslaan heeft iemand al een culturele overwinning geboekt...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Civilization Revolution valt me een beetje tegen. Inmiddels een paar potjes met diverse fracties uitgespeeld. Het gaat me gewoon te snel. Je hebt geen tijd om rustig iets op te bouwen of een strategie te bedenken.
Hij staat te koop in V&A in het PS3-topic.
Hier ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:17 schreef Misanthropist het volgende:
Firmware 2.41 wordt momenteel geïnstalleerd.
Ik vind Cultural Victory sowieso vele malen makkelijker te realiseren dan Economic Victory, Military Victory of Technological Victory. Misschien is het zelfs wel de lastigste op Economic Victory na.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook... Ik ga het liefst voor de militaire strategie, maar tegen de tijd dat ik een leger heb waarmee ik mijn vijanden kan verslaan heeft iemand al een culturele overwinning geboekt...
De tijd had wel iets langzamer mogen gaan, of tenminste dat als optie kunnen geven.
Maar goed, dat geldt eignlijk alleen vanaf de derde moeilijkhiedsgraad, bij de eerste en tweede heb ik geen problemen, dus ik blijf het spel wel gewoon spelen.
Online heb ik geen ervaringen mee omdat één potje mij te lang duurt om het in één keer te spelen. Ik speel nooit uren achterelkaar.
Wel een gaaf ideequote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zouden bijvoorbeeld wel hele vette film games kunnen maken door de hele film op zo'n schijfje te stouwen en de aktie stukken zelf te laten spelen.. maarja dat zie ik niet gebeuren.
Hoe bedoel je op de 1e en 2de moeilijkheidsgraad geen problemen? Duurt het potje dan langer of? Want ik wou dat spel graag hebben maja als het over is voor je er erg in hebt lijkt het me niet echt leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar goed, dat geldt eignlijk alleen vanaf de derde moeilijkhiedsgraad, bij de eerste en tweede heb ik geen problemen, dus ik blijf het spel wel gewoon spelen.
Bekijk het eens positief! Deze update brengt major changes met zich mee!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Net 2.4 helemaal gedownload en geinstalleerd, kan ik het nu nog eens dunnetjes over doen met 2.41![]()
quote:Firmware 2.41 voegt de 'laatst gespeelde game' optie toe
Zoals je misschien al wel weet is firmware 2.41 vandaag live gegaan, en deze bevat dan ook weer enkele nieuwe opties. Naast de kans om je console niet te bricken kun je nu namelijk ook elkaars laatst gespeelde game bekijken. De vierde toegevoegde tab aan je PSN-card laat zien op welk tijdstip en welke game je het laatst gespeeld hebt. Ook is de platinum trophy verandert in een echte trophy met een soort kristallen bal erin.
Bij de eerste en tweede moeilijkheidsgraad is het nog relatief makkelijk om een military victory te behalen. Je bent met een spelletje al gauw een uur of drie-vier zoet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel een gaaf idee
[..]
Hoe bedoel je op de 1e en 2de moeilijkheidsgraad geen problemen? Duurt het potje dan langer of? Want ik wou dat spel graag hebben maja als het over is voor je er erg in hebt lijkt het me niet echt leuk.
Waar staat Fifa 09?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Naar welke game (van dit najaar) kijk je het meeste uit?Brothers in Arms: Hell's Highway Socom: Confrontation Tom Clancy's HAWX Saints Row 2 Little Big Planet Shaun White Snowboarding Motorstorm: Pacific Rift Resistance 2 Far Cry 2 Fallout 3
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Bij de eerste en tweede moeilijkheidsgraad is het nog relatief makkelijk om een military victory te behalen. Je bent met een spelletje al gauw een uur of drie-vier zoet.
Mjah, ik had gegokt dat dit de 10 meest populaire games zouden zijn, zullen er vast nog wel meer zijn die er niet tussen staan.quote:
Nope.quote:
Dealextreme verkoopt em nu ook?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:04 schreef Wootism het volgende:
DealExtreme verkoopt hem voor 38.83 + gratis verzending.....Altijd beter dan die 60 eu prijs in Nederland![]()
[ link | afbeelding ]
Je haalt wel shaun white maar geen R2?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Ik haal trouwens het gehele lijstje, behalve Resistance 2![]()
Uhm.. ja. Wat is daar zo vreemd aanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je haalt wel shaun white maar geen R2?
Ik heb Fallout gestemdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef Cid het volgende:
Hee waarom staat Fallout zo laag? Onder Far Cry?
Ik!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Gamer_V het volgende:
Hoeveel mensen die Fallout 3 hippig vinden hebben de originele delen eigenlijk gespeeld?
Fieuw, hij doet t tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:31 schreef delano.888 het volgende:
Holy fucking shit 2.41 sprong van 60 naar 100 in een seconde ofzo, was dit niet ook zo bij 2.40 wat iedereen liet bricken![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb Fallout gestemd![]()
[ afbeelding ]
Hier ook een interview waar een aantal vragen beantwoord worden!
Wat een game![]()
quote:
Ik heb geen van de vorige games gespeeld. Ik ben wel erg positief over 3. we hebben nog geen gameplay gezien dus daar ben ik nog benieuwd over, maar de setting en sfeer lijken me erg leukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Gamer_V het volgende:
Hoeveel mensen die Fallout 3 hippig vinden hebben de originele delen eigenlijk gespeeld?
Omdat je ook games als Far cry 2, Fallout 3 en Brothers in Arms haalt maar dan R2 laat liggen. Dat klopt gewoon niet.quote:
Resistance 1 vond ik geen klap aan (lees: na 5 minuten spelen weer op eBay gezet). Ik hou van realistische games en niet van monsters enzo, en ik hou van free-roaming en minder van lineaire games.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Omdat je ook games als Far cry 2, Fallout 3 en Brothers in Arms haalt maar dan R2 laat liggen. Dat klopt gewoon niet.
Misschien staat het alleen bij mensen die zelf ookal 2.41 hebben? En bij mn eigen krijg ik alleen maar errors, en ongeveer bij de heflt van me vrienden, misschien dat dat dus is bij degene die 2.41 wel hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kan de optie 'laatst gespeelde game' bij 2.41 niet vinden![]()
hij staat niet bij je profile
Die staat er ook in uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De games uit Sackboy's lijstje vallen helemaal in het niets met de volgende game.
[ afbeelding ]
je moet 2.41 hebben, anders kom je na de systeem update niet meer online, dus dat kan het niet zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien staat het alleen bij mensen die zelf ookal 2.41 hebben? En bij mn eigen krijg ik alleen maar errors, en ongeveer bij de heflt van me vrienden, misschien dat dat dus is bij degene die 2.41 wel hebben.
Ik ook. Maar nu je dat zegt kan ik me voorstellen dat niet iedereen de vorige delen gespeeld heeft (wat wel een must is voor een beetje gamer overigens) en daarom niet zo enthausiast is over Fallout 3.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=172394&page=2quote:However, with the chapters being bundled in threes for a fiver each, the value is undeniable - even taking into account the brevity of the first instalment. The Siren team is, arguably, the most talented team working on this style of survival-horror at the moment, and Siren: Blood Curse is the best thing to appear in the genre in a very long time.
So even if Americanised remakes leave you screaming and running for the hills (for all the wrong reasons), Blood Curse comes with a strong recommendation. For a fiver, we're struggling to think of any reason why you shouldn't try out the first three chapters of what will, at this rate, turn out to be a superb game overall. Look out for our full review of the 20-quid whole closer to its 24th July release.
Wow, klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans.
Siren: Blood Curse - Chapters 1-3 Review:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=172394&page=2
9/10
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wow, klinkt goed!
Ik ga opzeker de eerste 3 chapters downloaden om uit te proberen.
Oops, fixed.quote:
Beter weet ik niet hoor het is gewoon andersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk dat mensen die de voorgaande delen niet gespeeld hebt juist enthousiaster zullen zijn. Fallout is toch wel een stapje beter dan the elder scrolls.
Doe dan maar yesasia, ook 38 euro en free shipping. 1x iets besteld bij dealextreme, nooit iets gekregen. Op mijn email reageerden ze dat ik pech had ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..DualShock3..]
Dealextreme verkoopt em nu ook?
Ik heb em ook van Yesasia maar ik heb ook veel dingen gekocht bij dealextreme en 1 keer miste er iets maar dat was geen foutje. Er zat keurig een briefje bij dat dat artikel later zou worden verzonden. Ik ben best blij met hun service.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:48 schreef Webby het volgende:
[..]
Doe dan maar yesasia, ook 38 euro en free shipping. 1x iets besteld bij dealextreme, nooit iets gekregen. Op mijn email reageerden ze dat ik pech had ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |