Ik heb geen van de vorige games gespeeld. Ik ben wel erg positief over 3. we hebben nog geen gameplay gezien dus daar ben ik nog benieuwd over, maar de setting en sfeer lijken me erg leukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Gamer_V het volgende:
Hoeveel mensen die Fallout 3 hippig vinden hebben de originele delen eigenlijk gespeeld?
Omdat je ook games als Far cry 2, Fallout 3 en Brothers in Arms haalt maar dan R2 laat liggen. Dat klopt gewoon niet.quote:
Resistance 1 vond ik geen klap aan (lees: na 5 minuten spelen weer op eBay gezet). Ik hou van realistische games en niet van monsters enzo, en ik hou van free-roaming en minder van lineaire games.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Omdat je ook games als Far cry 2, Fallout 3 en Brothers in Arms haalt maar dan R2 laat liggen. Dat klopt gewoon niet.
Misschien staat het alleen bij mensen die zelf ookal 2.41 hebben? En bij mn eigen krijg ik alleen maar errors, en ongeveer bij de heflt van me vrienden, misschien dat dat dus is bij degene die 2.41 wel hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kan de optie 'laatst gespeelde game' bij 2.41 niet vinden![]()
hij staat niet bij je profile
Die staat er ook in uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De games uit Sackboy's lijstje vallen helemaal in het niets met de volgende game.
[ afbeelding ]
je moet 2.41 hebben, anders kom je na de systeem update niet meer online, dus dat kan het niet zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien staat het alleen bij mensen die zelf ookal 2.41 hebben? En bij mn eigen krijg ik alleen maar errors, en ongeveer bij de heflt van me vrienden, misschien dat dat dus is bij degene die 2.41 wel hebben.
Ik ook. Maar nu je dat zegt kan ik me voorstellen dat niet iedereen de vorige delen gespeeld heeft (wat wel een must is voor een beetje gamer overigens) en daarom niet zo enthausiast is over Fallout 3.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef Gamer_V het volgende:
Hoeveel mensen die Fallout 3 hippig vinden hebben de originele delen eigenlijk gespeeld?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=172394&page=2quote:However, with the chapters being bundled in threes for a fiver each, the value is undeniable - even taking into account the brevity of the first instalment. The Siren team is, arguably, the most talented team working on this style of survival-horror at the moment, and Siren: Blood Curse is the best thing to appear in the genre in a very long time.
So even if Americanised remakes leave you screaming and running for the hills (for all the wrong reasons), Blood Curse comes with a strong recommendation. For a fiver, we're struggling to think of any reason why you shouldn't try out the first three chapters of what will, at this rate, turn out to be a superb game overall. Look out for our full review of the 20-quid whole closer to its 24th July release.
Wow, klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans.
Siren: Blood Curse - Chapters 1-3 Review:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=172394&page=2
9/10
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wow, klinkt goed!
Ik ga opzeker de eerste 3 chapters downloaden om uit te proberen.
Oops, fixed.quote:
Beter weet ik niet hoor het is gewoon andersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk dat mensen die de voorgaande delen niet gespeeld hebt juist enthousiaster zullen zijn. Fallout is toch wel een stapje beter dan the elder scrolls.
Doe dan maar yesasia, ook 38 euro en free shipping. 1x iets besteld bij dealextreme, nooit iets gekregen. Op mijn email reageerden ze dat ik pech had ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..DualShock3..]
Dealextreme verkoopt em nu ook?
Ik heb em ook van Yesasia maar ik heb ook veel dingen gekocht bij dealextreme en 1 keer miste er iets maar dat was geen foutje. Er zat keurig een briefje bij dat dat artikel later zou worden verzonden. Ik ben best blij met hun service.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:48 schreef Webby het volgende:
[..]
Doe dan maar yesasia, ook 38 euro en free shipping. 1x iets besteld bij dealextreme, nooit iets gekregen. Op mijn email reageerden ze dat ik pech had ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |