Het is niet maar één game die het heeft, maar meerdere oude games krijgen het. Veel grote games niet, maar sommige wel. Daarnaast krijgt ook elke game in de toekomst trophies.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom mag je je er niet druk om maken? Ik ben niet blij als ze iets geven wat gewoon amper functioneert. Ja, om m'n trophies te verzamelen in 1 spel. Jee. Ze hadden het minstens bij Sony's games gewoon moeten supporten. Microsoft pakt dit gewoon weer veel professioneler aan, maar Sony vertikt het weer. Gewoon een gemiste kans.
Dat hebben ze al gedaanquote:Op zondag 6 juli 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iedereen die ligt te zeiken over die trophies nou gewoon een Xbox aanschaft, zich opsluit in een hok en vervolgens de sleutel weggooit zou me dat een genoegen zijn
Dat bedoel ik inderdaad, maar hoe doe je dat? Is ons nog niet gelukt..quote:Op zondag 6 juli 2008 16:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het is Sofa tegen Sofa. Dus één PS3 tegen een andere online.
In buzz, ga naar Buzz Spelen - onlinequote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad, maar hoe doe je dat? Is ons nog niet gelukt..![]()
Ok, zover was ik alquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
In buzz, ga naar Buzz Spelen - online
Je hebt dat twee opties:
Tegen vrienden - hiermee speel je tegen vrienden in je eigen lijst
Nu meedoen - je wordt in een random game gestopt bij andere mensen
Ik is jaloers. Ik wil daar ook heen gaan en ik wil die DBZ poster en MGS4.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
Nog anderhalve week, dan loop ik hier.
[ [url=
Het is: ik ben jaloersquote:Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik is jaloers. Ik wil daar ook heen gaan en ik wil die DBZ poster en MGS4.
Nee, het is één per PS3 tegen anderen. Daarom heet het ook Sofa tegen Sofa: Je speelt per huiskamer tegen andere huiskamersquote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ok, zover was ik alMaar ik wil met mijzelf + vriend(in) tegen 2 andere mensen kunnen spelen online. Dat kan dus niet?
Pfff, wat een kutspel danquote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee, het is één per PS3 tegen anderen. Daarom heet het ook Sofa tegen Sofa: Je speelt per huiskamer tegen andere huiskamers
Opzich wel logisch dat dat er niet inzit hoor, als je erover nadenkt zou dat een hele rare mode zijn. Dan zou je bijvoorbeeld 'vals' kunnen spelen door elkaar het goede antwoord te geven wanneer je dit weet zodat je allebei de punten pakt.quote:
Idd, Singstar was een ramp, Buzz speelt niemand meer, niemand met een PS1 had een DualShock en die DVD-speler in de PS2 was om te huilen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het gaat mij totaal niet om mijn e-penis, dat interesseert me geen zak. Het gaat me er meer om dat áls Sony iets nieuws doet, het meestal gaar, slecht en zwaar vertraagd is. Het voldoet zelden aan de verwachtingen. Daar baal ik gewoon van.
Niet van mij iigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
OudFruit kloon van?
Kej. Welcome to da clubquote:Op zondag 6 juli 2008 23:35 schreef OudFruit het volgende:
Nee man, ik ben geen kloonOp een forum waar weet ik hoeveel duizend members zijn geregistreerd, kan het wel eens voorkomen dat er 1 of 2 letters in dezelfde username zitten..helaasch geitenkaas
http://blog.us.playstatio(...)-web-what-we-read-6/quote:A week from today, I’ll be heading down to LA for E3 2008. I wanted to run some of the coverage plans by you, and see what you’d like to see on the blog during the week of July 14.
Next week we’ll ramp up to the Expo by sharing interviews with producers and developers of the games you’ll be seeing at E3. I asked you to tell me what you wanted to know, and that’s exactly what happened. One interview a day through the kickoff of the conference.
Once we get going, I’ll be live-blogging our press conference for those who won’t be able to watch streaming coverage (things kick off at 11.30am Pacific Tuesday, so I’d imagine those of you in the work world will be busy with that). Throughout the rest of the conference I’ll be doing my best to answer your questions and follow your coverage requests. I’ll ask for those suggestions next week.
Also, I’d like to know: who’s going to be in LA that week? I’d like to meet up with readers, fanboys, fellow bloggers, and any other interested party a few hours after our press conference. Interested? We’ll come up with something fun and free. Let me know in the comments.
Below you’ll find what we’ve been reading. As always, feel free to share your favorite reads in the comments below. Comments may take longer than usual to appear - the blog team is out for the weekend.
Volgens mij issie gewoon te lui om het unban mailtje te sturen, want hij had toch maar 48 uur?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:34 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zeg het je, hij is een kloon van jorien!
Wanneer wordt hij eigenlijk geunbant?
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:14 schreef Cid het volgende:
Nog steeds geen 2.41Dat is wel sneu voor de mensen die hem niet hebben kunnen binnen halen. Nog lulliger is natuurlijk een brick na de update, maar toch. Ze mogen wel eens haast maken
quote:Firmware 2.41 verschijnt deze woensdag
Firmware 2.40, de grote update die ondersteuning biedt voor in-game XMB en Trophies, werd vorige week uitgebracht, maar kort daarna wegens technische problemen weer van het PlayStation Network afgehaald. Vandaag is echter bekend geworden dat de Firmware gepland staat voor een re-release deze woensdag.
Deze Firmware versie 2.41 zou alle aanwezige problemen moeten oplossen, zo beweerd de klantenservice van Sony tegenover consumenten. Sony zelf moet nog een officiële aankondiging maken.
nou, voordat ik die installeer wacht ik eerst wel een paar dagen... 2.40 werkt goed bij mij en dat wil ik graag zo houdenquote:
PSonly laat gameplay zien van de 360quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
gisteren even Buzz Online gespeeld. 1 potje tegen Koosy, 2 potjes tegen Koosy en koei. 2 potjes van de drie gewonnen.
Hail to the king baby.
Singeplayer heb je standaard de injectie en kun je van wapen verwisselen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
PSonly laat gameplay zien van de 360Anyway. Nieuwe maps
Nieuwe mode naast goldrush
Ik kan niet wachten.
Edit: Wacht es ff. Hij heeft een auto injector met een shotgun. Maar dat kan helemaal niet. Zou je straks je eigen kits samen kunnen stellen??? Dat zou wel mooi zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:06 schreef Jasza het volgende:
Heb sinds paar dagen een PS3, vermaak me er best mee.
Ik heb 'm gekocht ter vervanging van het EKquote:Op maandag 7 juli 2008 16:10 schreef Kremers het volgende:
[..]![]()
Op regenachtige dagen is het een goede entertainmentIk heb nu vakantie (tot 25aug
), maar door de regen ben ik nog niet echt ergens naar toe gegaan. Dan maar sneaken met old snake
Serieusquote:Op maandag 7 juli 2008 16:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht ter vervanging van het EK
Stukken beter vermaak dan voetbal
Check even of ze compatible zijn met rockband en dan tuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef prinsrob het volgende:
hoi, ik heb net rock band binnengekregen voor de ps3, maar er zit maar 1 gitaar bij en zonder bas heb je geen band natuurlijk!, mijn vraag: kan ik gewoon een willekeurig usbgitaar (die bijv werkt voor guitar hero) kopen als basgitaar voor rock band? thnx!
quote:De co-op modus is bovendien splitscreen speelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |