quote:
Heb jij ook andere wedstrijden van Huntelaar gezien of blijf je maar op die nietszeggende wedstrijd terugkomen met dat bord voor je kop?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het werd wel weer duidelijk dat hij een vrij beperkte speler is. Doe nou niet alsof je blind bent
Wij nu 4x de schaal lijkt mij ook wel eerlijk. jammer genoeg gebeurt dat ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef neilpad het volgende:
Ik hoop dat hij zo laat mogelijk vertrekt. Wij Gomes jullie KJH lijkt me wel zo eerlijk.
Daar is hij alleen professional voor. Ik kan het me ook voorstellen hoor, zeker als die klote scheidsrechters elk mierenneukerige dingetje tegen je fluiten. Maarja, ik hou m'n hart toch altijd vast als hij op scherp staat voor een belangrijke topper. Een domme gele kaart zit er bij hem altijd in, als hij na 60 minuten nog niet heeft gescoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat hij een heethoofd is klopt wel een beetje hoor. Maar als jij als speler gewoon openlijk te horen krijgt dat de KNVB tegen je is kan ik me voorstellen dat je die scheidshonden goed zat bent.
Natuurlijk deelt ie uit (misschien iets te vaak) maar hij moet elke wedstrijd weer die 2 man op hem maar zien kwijt te raken, en de verdedigers mogen zo'n beetje alles tegen hem, en als ie zich los wil rukken krijgt ie geel ofzo...
Zou ik ook niet trekken, week in week uit...
Ja, zo zou het moeten werken, maar ook profs zijn mensen (zidane anyone) en hij houdt zich nog in vind ik. Als ik elke werkdag zo geetterd zou worden en de manager zou de ander gelijk geven, keer op keer, was ik er allang een keer opgeklaptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Daar is hij alleen professional voor. Ik kan het me ook voorstellen hoor, zeker als die klote scheidsrechters elk mierenneukerige dingetje tegen je fluiten. Maarja, ik hou m'n hart toch altijd vast als hij op scherp staat voor een belangrijke topper. Een domme gele kaart zit er bij hem altijd in, als hij na 60 minuten nog niet heeft gescoord.
Ik sluit me er bij aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef twi het volgende:
Huntelaar is een beperkte speler. Iedere speler heeft namelijk zijn beperkingen. Beetje open deur intrappen.
+ Geweldige kopper, hoewel hij geen 2 meter is. De meeste kopkansen zijn wel een goal.
+ Weet geweldig positie te kiezen.
+ 1 tegen 1 tegen de keeper is meestal 'hangen'.
+ Heeft een prima vrije trap
+ Kan op elke manier afmaken. Schot, kopbal, omhaal. Heeft geen beperkingen op de manier hoe er een goal te maken is.
+ Hoeft het van zichzelf niet mooi te doen, een goal is een goal.
- Niet heel snel, al heeft hij dit de afgelopen seizoenen enorm verbeterd en is hij iets sneller dan de meeste verdedigers.
- Een heethoofd, maakt onnodige bijna-smerige overtredingen en krijgt veel vrije trappen tegen door onnodige duwpartijtjes. Mede hierdoor een slechte reputatie bij scheidsrechters waardoor er bij twijfel tegen hem gefloten wordt.
- Hierdoor is 'ie niet geweldig in het vasthouden van een bal.
- Onzeker wat betreft het nemen van strafschoppen (totdat 'ie er een paar op rij maakt).
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.quote:- Wil nog wel eens op een medespeler zeuren die wel probeert een assist te geven, maar wanneer dat (net) niet lukt.
In de beginperiode was het terecht, maar na een aantal weken zat daar al verbetering in. En toch bleef Huntelaar tekeer gaan, ondanks dat je duidelijk zag dat Suarez af wilde spelen op hem. En nog zie je het af en toe wel. Blijf het irritant vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef toma het volgende:
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.
Het maakt hem wel een waardeloos aanspeelpunt, iets wat tegenwoordig toch wel een vereiste is in de top van Europa. Zeker nu vrij veel clubs 4-5-1 spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef sjimz het volgende:
Traag is hij inderdaad.
Dat compenseert hij meestal met zijn goede gevoel voor zijn positie voor het doel.
Ligt eraan hoe hij speelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het maakt hem wel een waardeloos aanspeelpunt, iets wat tegenwoordig toch wel een vereiste is in de top van Europa. Zeker nu vrij veel clubs 4-5-1 spelen.
twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef toma het volgende:
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.
Nee, ik bedoelde dat Huntelaar denkt dat een medespeler (voornamelijk Suarez) hem niet bedient of probeert te bedienen, terwijl dat wel degelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.
Nee, dat bedoeld twi niet. Twi bedoeld dat Suárez wel af wil spelen, maar dat hij dan de bal nét niet bij KJH krijgt. Dan begint Huntelaar te zeiken. Ik vind dat ook erg irritant en ik ben het dus wel met twi eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.
Hoewel ik er ook niet rouwig om ben, denk ik eigenlijk dat de komst van Sulejmani ook een gebaar richting Huntelaar is. Dat er eindelijk wat wordt geinvesteerd om een uitstekend elftal te krijgen. Misschien een zetje in de rug, wanneer Ajax zich wat flexibeler opstellt bij het verlengen van Klaas z'n contract.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder ben ik erg benieuwd wat KJH gaat doen. De hoogte van de transfersom van Mickey geeft denk ik toch wel aan dat Ajax er vanuit gaat dat KJH verkocht gaat worden. Ik ben vooral erg benieuwd naar Cvitanich. Ik verwacht erg veel van die jongen en ik ben er dus niet zo heel erg rouwig om, mocht KJH vertrekken voor veel geld!
13 goals uit 19 wedstrijden bij een club als Banfield. Dat is niet misquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Mocht hij echter niet verlengen, lijkt me Cvitanich wel een aardige vervanger, en heb je met Suarez en Sulejmani al min of meer de garantie dat Dario ze er alleen maar in hoeft te prikken. Moet 'ie dat wel doen natuurlijk!
Oeh, ik las het fout. Ja, klopt. Dat is vrij irritant te noemen, maar Huntelaar denkt nog te vaak dat voetbal een individuele sport is in plaats van een teamsport waar fouten gemaakt kunnen worden. Eerlijk gezegd hoop ik dat Huntelaar vertrekt, ik zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat bedoeld twi niet. Twi bedoeld dat Suárez wel af wil spelen, maar dat hij dan de bal nét niet bij KJH krijgt. Dan begint Huntelaar te zeiken. Ik vind dat ook erg irritant en ik ben het dus wel met twi eens.
Tsja, al is een superaanval geen garantie voor prijzenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als Huntelaar nu blijft, heeft Ajax veruit de beste aanval van de Eredivisie en anders ook nog wel
Een geweldige keeper wel.......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, al is een superaanval geen garantie voor prijzen
Ajax heeft geen geweldige keeper, maar wel de beste van de eredivisiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen jammer dat Ajax die niet heeft
Je valt in de herhalingquote:
Timmer is niet beter, Isaksson is niet beter, Velthuizen is niet beter en van Romero heb ik te weinig gezien. Wellicht heeft die meer potentie, aangezien hij Argentijnse genen heeft. Want Argentijnen zijn natuurlijk ubermenschen. Maar hij is zeker nog niet zo ver als Stekelenburg.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas niet voor Ajax
quote:Gunners go for £18m Dutch striker: NOW IT'S KLAASENAL
EXCLUSIVE by DAVID HARRISON
ARSENAL are ready to launch an £18million bid for Dutch goal ace Klaas-Jan Huntelaar. Gunners boss Arsene Wenger is lining up the prolific Ajax striker as a replacement for Emmanuel Adebayor — if the £30m-rated Togo hitman is sold to Barcelona. The double deal would net the Gunners a £12m profit. But the Frenchman insists that sort of business is essential and will stun every Arsenal fan by admitting: We are now a SELLING club.
The £24m annual mortgage payments on the club’s £360m Emirates Stadium have become such a burden that Wenger admits he must now flog big-name players EVERY season.He declared: “The strategy of the club is to sell every year and to buy less expensive players.”
And he has warned this official policy could continue for another 17 YEARS! He added: “We manage at Arsenal to maintain all our football ambitions — national and European —while having to free up - for 17 more years - an annual surplus of £24m to pay for our stadium. The club’s strategy is to favour the policy of youngsters ahead of stars and to count on the collective quality of our game.”
Under those guidelines, the Huntelaar-Adebayor swap would make good business sense. Huntelaar, 24, has a staggering scoring record in club and international football. He has scored 163 goals in 220 matches in Holland and seven times in 12 appearances for the national team. He is best pals with Arsenal striker and fellow Dutchman Robin van Persie. Huntelaar is keen to move to England and Dutch sources claim Van Persie has told his pal how good life is at Arsenal during Euro 2008.
A Dutch insider revealed: “Arsenal are keen on Huntelaar and he has confirmed he would be keen to discuss a move. Klaas-Jan is an out and out goalscorer – just the sort Arsenal have needed for many seasons. He might not have the silky skills you associate with a Wenger team but he has an amazing knack for putting the ball in the net.”
Adebayor is a £30m target for Spanish giants Barcelona, who are also eyeing Gunners team-mate Alexander Hleb.
Niet verkeerd, dan maken we toch zo'n 12 miljoen euro winst. Alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat Arsenal een type spits als Huntelaar koopt. Zij zijn toch meer van de combinerende en meevoetballende spitsen.quote:
Vroeger hadden ze met Ian Wright natuurlijk ook een afmaker pur sang.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet verkeerd, dan maken we toch zo'n 12 miljoen euro winst. Alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat Arsenal een type spits als Huntelaar koopt. Zij zijn toch meer van de combinerende en meevoetballende spitsen.
Heeft SCH geen doorkoop clausule? Dus die zullen ook nog wel wat geld krijgen daarvan.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet verkeerd, dan maken we toch zo'n 12 miljoen euro winst. Alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat Arsenal een type spits als Huntelaar koopt. Zij zijn toch meer van de combinerende en meevoetballende spitsen.
Zo slecht is Huntelaar ook niet meevoetballend. Misschien wat minder opvallend. Korte passjes en ruimte maken voor lopende mensen.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zag net iets voorbij komen van 5 miljoen op 26 miljoen en daarom zou Ajax 31 miljoen van Arsenal willen. Ofzo. Was allemaal niet op de meest betrouwbare websites.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heeft SCH geen doorkoop clausule? Dus die zullen ook nog wel wat geld krijgen daarvan.
Vergeet zijn mislukte aannames en kaatsen over de zijlijn niet. Nee, voetballend is hij veel te zwak voor Arsenal, en te zwak voor Ajax. Het is onzin om het talent van Suarez en Suleymani te vergooien aan dat eenrichtingsverkeer in een vaak doodlopende weg.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo slecht is Huntelaar ook niet meevoetballend. Misschien wat minder opvallend. Korte passjes en ruimte maken voor lopende mensen.
Daarom lijkt Arsenal me niet de club voor Huntelaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze met Ian Wright natuurlijk ook een afmaker pur sang.
Maar de laatste spitsen zijn inderdaad vaak meevoetballende spelers.
Ajax wil zeker meer, leuk bod maar te weinig.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
En PSV krijgt ook nog opleidingsvergoedingquote:Op zondag 6 juli 2008 12:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heeft SCH geen doorkoop clausule? Dus die zullen ook nog wel wat geld krijgen daarvan.
Ajax wil meer dan 18 miljoen pond voor Huntelaar? Waar is dat dan weer op gebaseerd?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ajax wil zeker meer, leuk bod maar te weinig.
Sky Sports.quote:Utd 'interested' in Huntelaar: Holland international expresses 'love' for Red Devils
By James Dall Last updated: 5th July 2008
Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar has claimed Manchester United are 'very interested' in securing his services. Contract talks between Ajax and Huntelaar recently broke down, leading to fresh speculation that the 24-year-old could be set to depart Amsterdam Arena this summer. A number of top European clubs - including United, Arsenal and Real Madrid - have been linked with a swoop for the Holland international following his impressive form in the Eredivisie.
Ajax are hopeful the forward may reconsider his decision to turn down their latest contract offer, however Huntelaar has claimed that United are monitoring his situation closely.
"I love clubs with great history like Ajax, I also love United," Huntelaar told Dutch reporters. "It's a club that makes me dream, especially as Ruud van Nistelrooy played there and did great things with them. I know certain English clubs are following me, like Manchester United, who are very interested in me."
Beetje een nietszeggend stukje, maar goed..quote:'Huntelaar ruikt zijn kans aan spitsenfront'
Nu het EK-circus zijn tenten heeft afgebroken, verplaatst de aandacht van de internationale voetbalgemeenschap zich naar een ander spektakel; de opening van de transfermarkt.
Tijdens de zomers waarin een eindtoernooi plaatsheeft komt de handel doorgaans laat op gang. Op hun gemak kuieren clubs langs de etalage die EK of WK heet en pas als spelers zich op dat hoogste platform hebben bewezen, komen de grote zakken met geld op tafel.
De meest interessante strijd zal de komende tijd ontbranden rond de Russische sensatie Andrei Arsjavin. De 27-jarige spelmaker van Zenit Sint-Petersburg zette zijn naam tijdens de zegetocht in het toernooi om de UEFA Cup al op de kaart en voegde daar anderhalve week geleden tijdens het kwartfinaleduel met Nederland op het EK voor de zekerheid nog even de wedstrijd van zijn leven aan toe. Een dag na dat verpletterende optreden maakte Barcelona zijn belangstelling voor Arsjavin wereldkundig. Zó snel kan het gaan.
Ook bij het Nederlands elftal hoopten enkele internationals zichzelf tijdens het EK in de kijker van topclubs te spelen. Rafael van der Vaart heeft het bij Hamburger SV wel zo'n beetje gezien en aast op een vertrek naar het land waar zijn familiewortels liggen, Spanje. Orlando Engelaar beseft dat de oogsttijd in zijn carrière is aangebroken en hoopt dat FC Twente en Schalke 04 tot een akkoord over zijn transfersom komen. En voor Khalid Boulahrouz kwam zijn onverwachte basisplaats tijdens het voorbije EK ook al niet slecht uit; zijn loopbaan behoeft een nieuwe impuls sinds hij door Chelsea werd verhuurd aan Sevilla.
In de schaduw van deze basisklanten van Oranje hoopte ook Klaas-Jan Huntelaar (24, foto) in Zwitserland op een plaats in de internationale spotlichten. De aanvalsleider van Ajax bewees het afgelopen seizoen dat de Nederlandse competitie hem weinig uitdagingen meer te bieden heeft. Met 33 goals in 34 wedstrijden schroefde Huntelaar zijn doelpuntentotaal in de vaderlandse competitie op tot 129 stuks, in 173 duels. In het Nederlands elftal toonde de spits zich al net zo trefzeker: acht doelpunten in dertien interlands, daarmee kun je thuiskomen.
Vandaar dat Huntelaar tijdens het EK smachtte naar wat speeltijd, om de wereld te laten zien dat hij ook tegen grotere ploegen dan De Graafschap en Heracles Almelo zijn mannetje staat. Het was hem niet gegund, onder meer door het bizarre wisselbeleid van bondscoach Marco van Basten in de laatste wedstrijd tegen Rusland. Na een uur spelen was Oranje door alle wissels heen, terwijl kort daarop Ruud van Nistelrooy door krampaanvallen rijp was voor een tocht naar de kant, ten faveure van Huntelaar.
Zijn anonieme EK heeft de ambities van de topschutter niet aangetast. Vorig jaar al gaf Huntelaar aan dat hij steeds dichter tegen een overstap naar het buitenland kwam aan te zitten. Hij ging te rade bij mensen die hij hoog acht, onder wie Marco van Basten. Ook die adviseerde hem zijn ontwikkeling in een topcompetitie voort te zetten. Dat zei hij in zijn hoedanigheid als bondscoach, toen nog niet wetende dat hij Ajax zou gaan leiden en Huntelaar later dus binnenboord zou willen houden.
Het lijkt Van Basten niet te gaan lukken. De afgelopen maanden probeerde Ajax de topscorer manmoedig tot een contractverlenging te verleiden. Maar Huntelaar is een slimme jongen. Ook hij weet dat het transfergeweld op het punt staat los te barsten, vooral aan het spitsenfront. Didier Drogba wil weg bij Chelsea, Emmanuel Adebayor forceert een breuk met Arsenal, en Barcelona doet Samuel Eto'o in de uitverkoop. Zodra de eerste van hen van topclub is gewisseld, zal de carrousel gaan draaien. En Huntelaar zal wachten en loeren, om op het juiste moment in te springen.
Simon Zwartkruis
VI
quote:Huntelaar maakt nu al extra uren
DE LUTTE - Klaas Jan Huntelaar probeert in het trainingskamp van Ajax in De Lutte zo snel mogelijk fit te worden na een vakantie van een maand. Op eigen initiatief werkt hij na de reguliere training op het trainingskamp in De Lutte vaak nog wat sessies af met herstel- en conditietrainer René Wormhoudt. ,,Ik vind het lekker om alles weer scherp te zetten.''
Een gesprek over zijn toekomst bij de club heeft hij de laatste tijd niet meer gehad. ,,De situatie is dat ik bij Ajax nog een contract heb voor twee jaar en dat ik mij daar volledig op richt. Over een deadline waarop een transfer rond zou moeten zijn, heb ik het alleen maar met Martin van Geel gehad, daarna niet meer.''
Ajax waakt voor een scenario als dat van vorig jaar. Toen liet het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid, pal voor de transferdeadline een grote leegte achter in Amsterdam. Marco van Basten gaat in ieder geval niet uit van een dergelijke gang van zaken. ,,Ik ga er vanuit dat Klaas Jan dit jaar bij Ajax speelt,'' zei de trainer vorige week na de eerste training van het seizoen. Concreet is er voor de topscorer ook nog geen aanbieding van een interessante club gekomen.
Topscorer van de club is Huntelaar al drie keer geweest en veel persoonlijke doelen heeft hij niet dit seizoen. ,,Ik wil nou wel eens kampioen worden,'' zegt de spits. ,,Daar gaat het dit seizoen wat mij betreft om.''
De aanvoerdersband die hij dit seizoen van Marco van Basten om zijn arm geschoven heeft gekregen geeft vertrouwen, zo zegt hij. ,,Maar ik ben niet de grote leider of zo, op het veld kunnen we het niet met één leider doen. Het is een rol die ingevuld moet worden, maar niet de belangrijkste.''
En hij kan geen bal aannemen, kaatst moeizaam, heeft geen actie, kan de kopduels niet winnen en wordt eruit gesprint door de meeste verdedigers.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:09 schreef AntonWolf het volgende:
Ja, dat denk ik dus wel ja. Van Persie en Huntelaar zijn andere typen spitsen, maar Huntelaar doet zeker niet onder voor Adebayor. Hij is alleen minder lang, en komt niet uit een exotische streek , waar natuurlijk alleen maar betere voetballers rondlopen.
quote:Huntelaar blijft dit jaar Ajacied
Donderdag 7 augustus 2008
Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar heeft in Voetbal International aangegeven dit seizoen bij Ajax te willen blijven.
Huntelaar staat in de belangstelling van buitenlandse topclubs, maar geeft in het tijdschrift aan dat 'hij ervan uitgaat dit seizoen bij Ajax te spelen'. Besprekingen met de club om zijn contract, dat in 2010 afloopt, te verlengen, zijn vooralsnog op niets uitgelopen.
Huntelaar zegt de intentie te hebben bij te tekenen, maar wacht daarbij op toenadering van Ajax. Huntelaar is dit seizoen door trainer Marco van Basten tot de nieuwe aanvoerder benoemd.
Topclubs zoals? Ik dacht dat inmiddels toch wel duidelijk was dat geen enkele club hem probeert over te nemen, laat staan een topclub. Waar bestaat die belangstelling dan uit?quote:Huntelaar blijft dit jaar Ajacied
Donderdag 7 augustus 2008
Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar heeft in Voetbal International aangegeven dit seizoen bij Ajax te willen blijven.
Huntelaar staat in de belangstelling van buitenlandse topclubs, maar geeft in het tijdschrift aan dat 'hij ervan uitgaat dit seizoen bij Ajax te spelen'. Besprekingen met de club om zijn contract, dat in 2010 afloopt, te verlengen, zijn vooralsnog op niets uitgelopen.
Huntelaar zegt de intentie te hebben bij te tekenen, maar wacht daarbij op toenadering van Ajax. Huntelaar is dit seizoen door trainer Marco van Basten tot de nieuwe aanvoerder benoemd.
Waarom stuur je niet een mailtje naar Voetbal International als je zo geïnteresseerd bent in die topclubs?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Topclubs zoals? Ik dacht dat inmiddels toch wel duidelijk was dat geen enkele club hem probeert over te nemen, laat staan een topclub. Waar bestaat die belangstelling dan uit?
Volgens mij komt het bericht van de belangstelling niet van VI. Dat er geen belangstelling voor hem is weet ik en dat weet jij ook. Waarom dan in zo'n bericht het tegendeel zetten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom stuur je niet een mailtje naar Voetbal International als je zo geïnteresseerd bent in die topclubs?
Sky Sports (zie ergens hierboven) meldt ook de vermeende interesses. Ik weet niet of het waar is of niet, is moeilijk te controleren. Jij weet ook niet zeker of het bullshit is, of niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij komt het bericht van de belangstelling niet van VI. Dat er geen belangstelling voor hem is weet ik en dat weet jij ook. Waarom dan in zo'n bericht het tegendeel zetten?
Denk het ook, hij heeft het goed bij Ajax, is nu ook aanvoerder. Hij zal, anders dan Heitinga, alleen voor de echte top gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Hij wil toch alleen weg naar een échte topclub? Die zijn op dit moment toch allemaal wel voorzien?
Met 'bronnen rond de club zeggen', 'uit betrouwbare bron', 'er wordt melding gemaakt', of helemaal zonder bronvermelding? Wat weten die mensen al twee jaar lang iets wat ik niet weet waar telkens maar niks concreets van boven komt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sky Sports (zie ergens hierboven) meldt ook de vermeende interesses.
Het wordt gepresenteerd als een feit, terwijl het alleen gebaseerd is op het feit dat het aannemelijk is (niet voor iedereen). Ik kan op dezelfde manier zeggen dat Geert den Ouden bij verschillende topclubs in de belangstelling staat. Beide kunnen waar zijn, beide ontberen feitelijke grondslag, alleen het één is geloofwaardiger dan het andere.quote:Ik weet niet of het waar is of niet, is moeilijk te controleren. Jij weet ook niet zeker of het bullshit is, of niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bild noemt hem vanochtend als nieuwe spits van HSV. Maar dat lijkt me vrij stug dat Ajax en Huntelaar daarmee akkoord gaan.
What's so funny?quote:
Dat komt omdat Heitinga ook geen top isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk het ook, hij heeft het goed bij Ajax, is nu ook aanvoerder. Hij zal, anders dan Heitinga, alleen voor de echte top gaan.
Ik schat Huntelaar inderdaad wel hoger in dan Heitinga.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat komt omdat Heitinga ook geen top is
quote:Real meldt zich bij Ajax met miljoenen voor Huntelaar
EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod voor op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.
Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.
Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.
Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.
Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.
Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.
Inderdaad, wel veel belangstelling van de "pers" voor allerlei geruchten en hun eigen verzinsels. Maar nog steeds geen bod of contact. Dat 'zou voorbereid worden'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand. Nog steeds geen belangstelling van topclubs.
Marca.quote:Ferguson responde tocando a Huntelaar
ULISES SÁNCHEZ FLOR / Madrid Alex Ferguson y el Manchester United se ha entrometido en el fichaje de Huntelaar por el Real Madrid. El equipo inglés, viendo que no consigue hacerse con los servicios de Berbatov, ha hecho un intento por el delantero holandés.
Como no podía ser de otra manera, el interés del United en contar con el del Ajax puede encarecer la operación.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef TheFrankey het volgende:
Het word Real.... ben er zeker van. Aangezien ik ermee te maken he. Wacht maar af... begin volgende week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |