abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59889878

Statistieken Klaas-Jan Huntelaar 2007/2008:

Doelpunten (27):

19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 0-1
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 0-6
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 1-7
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 1-8
02-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Groningen) 2-2
15-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Heracles Almelo - Ajax) 0-1
23-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (AZ - Ajax) 0-1
30-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - VVV-Venlo) 6-1
06-10-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Sparta Rotterdam - Ajax) 1-1
28-10-2007 Klaas-Jan Huntelaar (FC Utrecht - Ajax) 0-1
04-11-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Roda JC) 1-0
25-11-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Vitesse) 4-1
02-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - NAC Breda) 1-3
27-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Twente) 1-0
30-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar (VVV-Venlo - Ajax) 1-2
13-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - AZ) 3-1
13-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - AZ) 6-1
20-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (NEC - Ajax) 1-1
23-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Utrecht) 1-0
03-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Feyenoord) 2-0
03-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Feyenoord) 3-0
10-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Roda JC - Ajax) 1-1
15-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Sparta Rotterdam) 2-0
24-02-2008 Klaas-Jan Huntelaar (NAC Breda - Ajax) 0-1
02-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Excelsior) 1-0
02-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Excelsior) 2-0
16-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - Willem II) 1-1

Assists (8):

19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar op Luis Suárez (De Graafschap - Ajax) 0-2
23-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar op Luis Suárez (AZ - Ajax) 0-2
11-11-2007 Klaas-Jan Huntelaar op Dennis Rommedahl (Feyenoord - Ajax) 1-1
08-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar op Luis Suárez (Willem II - Ajax) 1-2
08-12-2007 Klaas-Jan Huntelaar op Jan Vertonghen (Willem II - Ajax) 1-3
23-01-2008 Klaas-Jan Huntelaar op John Heitinga (Ajax - FC Utrecht) 2-0
16-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar op Luis Suárez (Ajax - Willem II) 2-1
16-03-2008 Klaas-Jan Huntelaar op Luis Suárez (Ajax - Willem II) 4-1

Legenda:

= Schot, intikker.
= Kopbal.
= Vrije Trap.
= Speciaal (Volley, Omhaal, Lob, Stift, Hak, Solo).
= Afstandschot.
= Strafschop.
= Eigen Doelpunt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:49:01 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59889945
Denk dat Klaas gewoon blijft eigenlijk. Hij heeft niets kunnen laten zien op Euro en de hype ligt er meer rond de Russen en overige spelers op het EK die iets hebben laten zien.
pi_59889989
Hij blijft .
pi_59890120
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Rumille het volgende:
Hij blijft .

Zolang er geen echte interesse is wel ja.

Is er al een bod geweest eigenlijk?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:57:30 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59890164
Ik hoop ook gewoon dat hij blijft. Volgend jaar als Ajax weer eens CL voetbal gehaald heeft kan ie ook nog naar een mooie club en heeft ie ons weer meer mogelijkheden gegeven om een vervanger te halen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59890605
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Het werd wel weer duidelijk dat hij een vrij beperkte speler is. Doe nou niet alsof je blind bent
Heb jij ook andere wedstrijden van Huntelaar gezien of blijf je maar op die nietszeggende wedstrijd terugkomen met dat bord voor je kop?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59890687
SCH valt graag in de herhaling
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59890698
Ik hoop dat hij zo laat mogelijk vertrekt . Wij Gomes jullie KJH lijkt me wel zo eerlijk.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_59890797
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef neilpad het volgende:
Ik hoop dat hij zo laat mogelijk vertrekt . Wij Gomes jullie KJH lijkt me wel zo eerlijk.
Wij nu 4x de schaal lijkt mij ook wel eerlijk. jammer genoeg gebeurt dat ook niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:22:01 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59890808
Huntelaar is een beperkte speler. Iedere speler heeft namelijk zijn beperkingen. Beetje open deur intrappen.

+ Geweldige kopper, hoewel hij geen 2 meter is. De meeste kopkansen zijn wel een goal.
+ Weet geweldig positie te kiezen.
+ 1 tegen 1 tegen de keeper is meestal 'hangen'.
+ Heeft een prima vrije trap
+ Kan op elke manier afmaken. Schot, kopbal, omhaal. Heeft geen beperkingen op de manier hoe er een goal te maken is.
+ Hoeft het van zichzelf niet mooi te doen, een goal is een goal.

- Niet heel snel, al heeft hij dit de afgelopen seizoenen enorm verbeterd en is hij iets sneller dan de meeste verdedigers.
- Een heethoofd, maakt onnodige bijna-smerige overtredingen en krijgt veel vrije trappen tegen door onnodige duwpartijtjes. Mede hierdoor een slechte reputatie bij scheidsrechters waardoor er bij twijfel tegen hem gefloten wordt.
- Hierdoor is 'ie niet geweldig in het vasthouden van een bal.
- Wil nog wel eens op een medespeler zeuren die wel probeert een assist te geven, maar wanneer dat (net) niet lukt.
- Onzeker wat betreft het nemen van strafschoppen (totdat 'ie er een paar op rij maakt).
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:25:21 #11
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59890914
-Hij moet geen kwartier blijven liggen als hij zijn vrije trap niet mee krijgt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:30:19 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59891060
Dat hij een heethoofd is klopt wel een beetje hoor. Maar als jij als speler gewoon openlijk te horen krijgt dat de KNVB tegen je is kan ik me voorstellen dat je die scheidshonden goed zat bent.

Natuurlijk deelt ie uit (misschien iets te vaak) maar hij moet elke wedstrijd weer die 2 man op hem maar zien kwijt te raken, en de verdedigers mogen zo'n beetje alles tegen hem, en als ie zich los wil rukken krijgt ie geel ofzo...

Zou ik ook niet trekken, week in week uit...
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:40:08 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59891337
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat hij een heethoofd is klopt wel een beetje hoor. Maar als jij als speler gewoon openlijk te horen krijgt dat de KNVB tegen je is kan ik me voorstellen dat je die scheidshonden goed zat bent.

Natuurlijk deelt ie uit (misschien iets te vaak) maar hij moet elke wedstrijd weer die 2 man op hem maar zien kwijt te raken, en de verdedigers mogen zo'n beetje alles tegen hem, en als ie zich los wil rukken krijgt ie geel ofzo...

Zou ik ook niet trekken, week in week uit...
Daar is hij alleen professional voor. Ik kan het me ook voorstellen hoor, zeker als die klote scheidsrechters elk mierenneukerige dingetje tegen je fluiten. Maarja, ik hou m'n hart toch altijd vast als hij op scherp staat voor een belangrijke topper. Een domme gele kaart zit er bij hem altijd in, als hij na 60 minuten nog niet heeft gescoord.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:41:32 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59891379
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef twi het volgende:

[..]

Daar is hij alleen professional voor. Ik kan het me ook voorstellen hoor, zeker als die klote scheidsrechters elk mierenneukerige dingetje tegen je fluiten. Maarja, ik hou m'n hart toch altijd vast als hij op scherp staat voor een belangrijke topper. Een domme gele kaart zit er bij hem altijd in, als hij na 60 minuten nog niet heeft gescoord.
Ja, zo zou het moeten werken, maar ook profs zijn mensen (zidane anyone) en hij houdt zich nog in vind ik. Als ik elke werkdag zo geetterd zou worden en de manager zou de ander gelijk geven, keer op keer, was ik er allang een keer opgeklapt .
Get woke, go broke!
pi_59893403
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef twi het volgende:
Huntelaar is een beperkte speler. Iedere speler heeft namelijk zijn beperkingen. Beetje open deur intrappen.

+ Geweldige kopper, hoewel hij geen 2 meter is. De meeste kopkansen zijn wel een goal.
+ Weet geweldig positie te kiezen.
+ 1 tegen 1 tegen de keeper is meestal 'hangen'.
+ Heeft een prima vrije trap
+ Kan op elke manier afmaken. Schot, kopbal, omhaal. Heeft geen beperkingen op de manier hoe er een goal te maken is.
+ Hoeft het van zichzelf niet mooi te doen, een goal is een goal.

- Niet heel snel, al heeft hij dit de afgelopen seizoenen enorm verbeterd en is hij iets sneller dan de meeste verdedigers.
- Een heethoofd, maakt onnodige bijna-smerige overtredingen en krijgt veel vrije trappen tegen door onnodige duwpartijtjes. Mede hierdoor een slechte reputatie bij scheidsrechters waardoor er bij twijfel tegen hem gefloten wordt.
- Hierdoor is 'ie niet geweldig in het vasthouden van een bal.
- Onzeker wat betreft het nemen van strafschoppen (totdat 'ie er een paar op rij maakt).
Ik sluit me er bij aan.

Behalve bij dit minpunt.
quote:
- Wil nog wel eens op een medespeler zeuren die wel probeert een assist te geven, maar wanneer dat (net) niet lukt.
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:35:06 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59894706
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef toma het volgende:
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.
In de beginperiode was het terecht, maar na een aantal weken zat daar al verbetering in. En toch bleef Huntelaar tekeer gaan, ondanks dat je duidelijk zag dat Suarez af wilde spelen op hem. En nog zie je het af en toe wel. Blijf het irritant vinden.
pi_59895793
Huntelaar die sneller is dan de meeste verdedigers is natuurlijk ook onzin. Hij mag zich dan wel verbeterd hebben op dat punt, het blijft 1 van de traagste spitsen in de eredivisie en er zijn meer dan genoeg verdedigers met meer snelheid dan hem.
pi_59895864
Traag is hij inderdaad.
Dat compenseert hij meestal met zijn goede gevoel voor zijn positie voor het doel.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:45:31 #19
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59895953
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef sjimz het volgende:
Traag is hij inderdaad.
Dat compenseert hij meestal met zijn goede gevoel voor zijn positie voor het doel.
Het maakt hem wel een waardeloos aanspeelpunt, iets wat tegenwoordig toch wel een vereiste is in de top van Europa. Zeker nu vrij veel clubs 4-5-1 spelen.
pi_59896008
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het maakt hem wel een waardeloos aanspeelpunt, iets wat tegenwoordig toch wel een vereiste is in de top van Europa. Zeker nu vrij veel clubs 4-5-1 spelen.
Ligt eraan hoe hij speelt.
Voor een spits in het 4-5-1 systeem hoef je niet supersnel te zijn.
Wel slim en sterk en dat is Klaas-Jan wel.
Al is hij qua overtredingen af en toe nog wel dom.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:48:09 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59896013
Ik had hem vorig jaar ook traag genoemd. Totdat ik eens op hem ben gaan letten en hoe vaak hij sprintduels won met verdedigers om een bal. Hij zal nooit Obafemi Martins worden, maar hij is zonder bal zeer zeker sneller dan de gemiddelde verdediger.
pi_59896067
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef toma het volgende:

twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:53:19 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59896134
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.
Nee, ik bedoelde dat Huntelaar denkt dat een medespeler (voornamelijk Suarez) hem niet bedient of probeert te bedienen, terwijl dat wel degelijk gebeurt.

Iemand verwijten dat hij af had moeten spelen, terwijl de betreffende medespeler z'n stinkende best deed om hem af te kunnen gaan geven, maar neer wordt gelegd, de bal verkeerd raakt of de bal net verspeelt voor de eindpass.
pi_59896184
Klaas Jan nog één jaar! Nog één jaar!!
pi_59896276
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, dat bedoeld twi niet. Twi bedoeld dat Suárez wel af wil spelen, maar dat hij dan de bal nét niet bij KJH krijgt. Dan begint Huntelaar te zeiken. Ik vind dat ook erg irritant en ik ben het dus wel met twi eens.

Verder ben ik erg benieuwd wat KJH gaat doen. De hoogte van de transfersom van Mickey geeft denk ik toch wel aan dat Ajax er vanuit gaat dat KJH verkocht gaat worden. Ik ben vooral erg benieuwd naar Cvitanich. Ik verwacht erg veel van die jongen en ik ben er dus niet zo heel erg rouwig om, mocht KJH vertrekken voor veel geld!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:02:12 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59896340
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder ben ik erg benieuwd wat KJH gaat doen. De hoogte van de transfersom van Mickey geeft denk ik toch wel aan dat Ajax er vanuit gaat dat KJH verkocht gaat worden. Ik ben vooral erg benieuwd naar Cvitanich. Ik verwacht erg veel van die jongen en ik ben er dus niet zo heel erg rouwig om, mocht KJH vertrekken voor veel geld!
Hoewel ik er ook niet rouwig om ben, denk ik eigenlijk dat de komst van Sulejmani ook een gebaar richting Huntelaar is. Dat er eindelijk wat wordt geinvesteerd om een uitstekend elftal te krijgen. Misschien een zetje in de rug, wanneer Ajax zich wat flexibeler opstellt bij het verlengen van Klaas z'n contract.

Mocht hij echter niet verlengen, lijkt me Cvitanich wel een aardige vervanger, en heb je met Suarez en Sulejmani al min of meer de garantie dat Dario ze er alleen maar in hoeft te prikken. Moet 'ie dat wel doen natuurlijk!
pi_59896586
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:02 schreef twi het volgende:

[..]

Mocht hij echter niet verlengen, lijkt me Cvitanich wel een aardige vervanger, en heb je met Suarez en Sulejmani al min of meer de garantie dat Dario ze er alleen maar in hoeft te prikken. Moet 'ie dat wel doen natuurlijk!
13 goals uit 19 wedstrijden bij een club als Banfield. Dat is niet mis .
pi_59896672
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, dat bedoeld twi niet. Twi bedoeld dat Suárez wel af wil spelen, maar dat hij dan de bal nét niet bij KJH krijgt. Dan begint Huntelaar te zeiken. Ik vind dat ook erg irritant en ik ben het dus wel met twi eens.
Oeh, ik las het fout. Ja, klopt. Dat is vrij irritant te noemen, maar Huntelaar denkt nog te vaak dat voetbal een individuele sport is in plaats van een teamsport waar fouten gemaakt kunnen worden. Eerlijk gezegd hoop ik dat Huntelaar vertrekt, ik zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als hij vertrekt.
pi_59896851
Als Huntelaar nu blijft, heeft Ajax veruit de beste aanval van de Eredivisie en anders ook nog wel
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59903098
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als Huntelaar nu blijft, heeft Ajax veruit de beste aanval van de Eredivisie en anders ook nog wel
Tsja, al is een superaanval geen garantie voor prijzen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_59903245
Gewoon in de basis zetten en Cvitanich niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59903286
Cvitanich mag het van mij op 10 proberen
pi_59903296
Is niet te hopen voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59903306
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tsja, al is een superaanval geen garantie voor prijzen
Een geweldige keeper wel.......

pi_59903585
Alleen jammer dat Ajax die niet heeft
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:25:22 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59903691
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen jammer dat Ajax die niet heeft
Ajax heeft geen geweldige keeper, maar wel de beste van de eredivisie
pi_59903724
Helaas niet voor Ajax
pi_59903726
Stekelenburg is gewoon een goeie keeper, geen wereldtop maar goed genoeg
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas niet voor Ajax
Je valt in de herhaling
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:32:56 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59903753
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas niet voor Ajax
Timmer is niet beter, Isaksson is niet beter, Velthuizen is niet beter en van Romero heb ik te weinig gezien. Wellicht heeft die meer potentie, aangezien hij Argentijnse genen heeft. Want Argentijnen zijn natuurlijk ubermenschen. Maar hij is zeker nog niet zo ver als Stekelenburg.
pi_59903805
Nee, Isaksson is beter.

Zoals gewoonlijk gaat PSV weer de keeper leveren met de minste tegengoals Begint traditie te worden
pi_59903821
Hij zal vast goed zijn, maar na 10 wedstrijden ligt hij er weer af met een blessure
pi_59903830
Of niet, We zullen het wel zien in de winterstop. Maar toch krijg ik gelijk
pi_59904648
Kan het svp weer over Huntelaar gaan
pi_59921758
quote:
Gunners go for £18m Dutch striker: NOW IT'S KLAASENAL

EXCLUSIVE by DAVID HARRISON

ARSENAL are ready to launch an £18million bid for Dutch goal ace Klaas-Jan Huntelaar. Gunners boss Arsene Wenger is lining up the prolific Ajax striker as a replacement for Emmanuel Adebayor — if the £30m-rated Togo hitman is sold to Barcelona. The double deal would net the Gunners a £12m profit. But the Frenchman insists that sort of business is essential and will stun every Arsenal fan by admitting: We are now a SELLING club.

The £24m annual mortgage payments on the club’s £360m Emirates Stadium have become such a burden that Wenger admits he must now flog big-name players EVERY season.He declared: “The strategy of the club is to sell every year and to buy less expensive players.”

And he has warned this official policy could continue for another 17 YEARS! He added: “We manage at Arsenal to maintain all our football ambitions — national and European —while having to free up - for 17 more years - an annual surplus of £24m to pay for our stadium. The club’s strategy is to favour the policy of youngsters ahead of stars and to count on the collective quality of our game.”

Under those guidelines, the Huntelaar-Adebayor swap would make good business sense. Huntelaar, 24, has a staggering scoring record in club and international football. He has scored 163 goals in 220 matches in Holland and seven times in 12 appearances for the national team. He is best pals with Arsenal striker and fellow Dutchman Robin van Persie. Huntelaar is keen to move to England and Dutch sources claim Van Persie has told his pal how good life is at Arsenal during Euro 2008.

A Dutch insider revealed: “Arsenal are keen on Huntelaar and he has confirmed he would be keen to discuss a move. Klaas-Jan is an out and out goalscorer – just the sort Arsenal have needed for many seasons. He might not have the silky skills you associate with a Wenger team but he has an amazing knack for putting the ball in the net.”

Adebayor is a £30m target for Spanish giants Barcelona, who are also eyeing Gunners team-mate Alexander Hleb.
pi_59921806
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Niet verkeerd, dan maken we toch zo'n 12 miljoen euro winst. Alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat Arsenal een type spits als Huntelaar koopt. Zij zijn toch meer van de combinerende en meevoetballende spitsen.
pi_59921831
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Niet verkeerd, dan maken we toch zo'n 12 miljoen euro winst. Alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat Arsenal een type spits als Huntelaar koopt. Zij zijn toch meer van de combinerende en meevoetballende spitsen.
Vroeger hadden ze met Ian Wright natuurlijk ook een afmaker pur sang.
Maar de laatste spitsen zijn inderdaad vaak meevoetballende spelers.
  zondag 6 juli 2008 @ 12:12:49 #47
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_59922865
Ik denk dat KJ wel wil spelen voor Arsenal.
pi_59922944
quote:

[..]

Heeft SCH geen doorkoop clausule? Dus die zullen ook nog wel wat geld krijgen daarvan.
pi_59923313
quote:

[..]

Zo slecht is Huntelaar ook niet meevoetballend. Misschien wat minder opvallend. Korte passjes en ruimte maken voor lopende mensen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59923341
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:18 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Heeft SCH geen doorkoop clausule? Dus die zullen ook nog wel wat geld krijgen daarvan.
Ik zag net iets voorbij komen van 5 miljoen op 26 miljoen en daarom zou Ajax 31 miljoen van Arsenal willen. Ofzo. Was allemaal niet op de meest betrouwbare websites.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')