quote:
Heb jij ook andere wedstrijden van Huntelaar gezien of blijf je maar op die nietszeggende wedstrijd terugkomen met dat bord voor je kop?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het werd wel weer duidelijk dat hij een vrij beperkte speler is. Doe nou niet alsof je blind bent
Wij nu 4x de schaal lijkt mij ook wel eerlijk. jammer genoeg gebeurt dat ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef neilpad het volgende:
Ik hoop dat hij zo laat mogelijk vertrekt. Wij Gomes jullie KJH lijkt me wel zo eerlijk.
Daar is hij alleen professional voor. Ik kan het me ook voorstellen hoor, zeker als die klote scheidsrechters elk mierenneukerige dingetje tegen je fluiten. Maarja, ik hou m'n hart toch altijd vast als hij op scherp staat voor een belangrijke topper. Een domme gele kaart zit er bij hem altijd in, als hij na 60 minuten nog niet heeft gescoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat hij een heethoofd is klopt wel een beetje hoor. Maar als jij als speler gewoon openlijk te horen krijgt dat de KNVB tegen je is kan ik me voorstellen dat je die scheidshonden goed zat bent.
Natuurlijk deelt ie uit (misschien iets te vaak) maar hij moet elke wedstrijd weer die 2 man op hem maar zien kwijt te raken, en de verdedigers mogen zo'n beetje alles tegen hem, en als ie zich los wil rukken krijgt ie geel ofzo...
Zou ik ook niet trekken, week in week uit...
Ja, zo zou het moeten werken, maar ook profs zijn mensen (zidane anyone) en hij houdt zich nog in vind ik. Als ik elke werkdag zo geetterd zou worden en de manager zou de ander gelijk geven, keer op keer, was ik er allang een keer opgeklaptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Daar is hij alleen professional voor. Ik kan het me ook voorstellen hoor, zeker als die klote scheidsrechters elk mierenneukerige dingetje tegen je fluiten. Maarja, ik hou m'n hart toch altijd vast als hij op scherp staat voor een belangrijke topper. Een domme gele kaart zit er bij hem altijd in, als hij na 60 minuten nog niet heeft gescoord.
Ik sluit me er bij aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef twi het volgende:
Huntelaar is een beperkte speler. Iedere speler heeft namelijk zijn beperkingen. Beetje open deur intrappen.
+ Geweldige kopper, hoewel hij geen 2 meter is. De meeste kopkansen zijn wel een goal.
+ Weet geweldig positie te kiezen.
+ 1 tegen 1 tegen de keeper is meestal 'hangen'.
+ Heeft een prima vrije trap
+ Kan op elke manier afmaken. Schot, kopbal, omhaal. Heeft geen beperkingen op de manier hoe er een goal te maken is.
+ Hoeft het van zichzelf niet mooi te doen, een goal is een goal.
- Niet heel snel, al heeft hij dit de afgelopen seizoenen enorm verbeterd en is hij iets sneller dan de meeste verdedigers.
- Een heethoofd, maakt onnodige bijna-smerige overtredingen en krijgt veel vrije trappen tegen door onnodige duwpartijtjes. Mede hierdoor een slechte reputatie bij scheidsrechters waardoor er bij twijfel tegen hem gefloten wordt.
- Hierdoor is 'ie niet geweldig in het vasthouden van een bal.
- Onzeker wat betreft het nemen van strafschoppen (totdat 'ie er een paar op rij maakt).
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.quote:- Wil nog wel eens op een medespeler zeuren die wel probeert een assist te geven, maar wanneer dat (net) niet lukt.
In de beginperiode was het terecht, maar na een aantal weken zat daar al verbetering in. En toch bleef Huntelaar tekeer gaan, ondanks dat je duidelijk zag dat Suarez af wilde spelen op hem. En nog zie je het af en toe wel. Blijf het irritant vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef toma het volgende:
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.
Het maakt hem wel een waardeloos aanspeelpunt, iets wat tegenwoordig toch wel een vereiste is in de top van Europa. Zeker nu vrij veel clubs 4-5-1 spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef sjimz het volgende:
Traag is hij inderdaad.
Dat compenseert hij meestal met zijn goede gevoel voor zijn positie voor het doel.
Ligt eraan hoe hij speelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het maakt hem wel een waardeloos aanspeelpunt, iets wat tegenwoordig toch wel een vereiste is in de top van Europa. Zeker nu vrij veel clubs 4-5-1 spelen.
twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef toma het volgende:
Dat slaat nergens op. In de begin periode van Suarez bij Ajax ging hij echt te vaak voor eigen succes terwijl hij Huntelaar vaker kon laten scoren. Dat is geen probleem zolang je zelf scoort maar als je dan je eigen kans verprutst terwijl je ook een assist had kunnen geven lijkt het me logisch dat Klaas-Jan kwaad wordt.
Nee, ik bedoelde dat Huntelaar denkt dat een medespeler (voornamelijk Suarez) hem niet bedient of probeert te bedienen, terwijl dat wel degelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.
Nee, dat bedoeld twi niet. Twi bedoeld dat Suárez wel af wil spelen, maar dat hij dan de bal nét niet bij KJH krijgt. Dan begint Huntelaar te zeiken. Ik vind dat ook erg irritant en ik ben het dus wel met twi eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
twi bedoelt dat Huntelaar bedient wordt, dat hij het zelf verprutst en vervolgens toch gaat klagen.
Hoewel ik er ook niet rouwig om ben, denk ik eigenlijk dat de komst van Sulejmani ook een gebaar richting Huntelaar is. Dat er eindelijk wat wordt geinvesteerd om een uitstekend elftal te krijgen. Misschien een zetje in de rug, wanneer Ajax zich wat flexibeler opstellt bij het verlengen van Klaas z'n contract.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder ben ik erg benieuwd wat KJH gaat doen. De hoogte van de transfersom van Mickey geeft denk ik toch wel aan dat Ajax er vanuit gaat dat KJH verkocht gaat worden. Ik ben vooral erg benieuwd naar Cvitanich. Ik verwacht erg veel van die jongen en ik ben er dus niet zo heel erg rouwig om, mocht KJH vertrekken voor veel geld!
13 goals uit 19 wedstrijden bij een club als Banfield. Dat is niet misquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Mocht hij echter niet verlengen, lijkt me Cvitanich wel een aardige vervanger, en heb je met Suarez en Sulejmani al min of meer de garantie dat Dario ze er alleen maar in hoeft te prikken. Moet 'ie dat wel doen natuurlijk!
Oeh, ik las het fout. Ja, klopt. Dat is vrij irritant te noemen, maar Huntelaar denkt nog te vaak dat voetbal een individuele sport is in plaats van een teamsport waar fouten gemaakt kunnen worden. Eerlijk gezegd hoop ik dat Huntelaar vertrekt, ik zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat bedoeld twi niet. Twi bedoeld dat Suárez wel af wil spelen, maar dat hij dan de bal nét niet bij KJH krijgt. Dan begint Huntelaar te zeiken. Ik vind dat ook erg irritant en ik ben het dus wel met twi eens.
Tsja, al is een superaanval geen garantie voor prijzenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als Huntelaar nu blijft, heeft Ajax veruit de beste aanval van de Eredivisie en anders ook nog wel
Een geweldige keeper wel.......quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, al is een superaanval geen garantie voor prijzen
Ajax heeft geen geweldige keeper, maar wel de beste van de eredivisiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen jammer dat Ajax die niet heeft
Je valt in de herhalingquote:
Timmer is niet beter, Isaksson is niet beter, Velthuizen is niet beter en van Romero heb ik te weinig gezien. Wellicht heeft die meer potentie, aangezien hij Argentijnse genen heeft. Want Argentijnen zijn natuurlijk ubermenschen. Maar hij is zeker nog niet zo ver als Stekelenburg.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas niet voor Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |