abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60636848
Hij wil toch alleen weg naar een échte topclub? Die zijn op dit moment toch allemaal wel voorzien?
pi_60637047
Ik zou ook nog steeds niet weten welke club hem zou kunnen halen, op Roma of Juventus na. Maar dat lijkt me stug. Lekker aanvoerder zin in Amsterdam, veel trainen met Bergkamp en Van Basten!
pi_60637089
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij komt het bericht van de belangstelling niet van VI. Dat er geen belangstelling voor hem is weet ik en dat weet jij ook. Waarom dan in zo'n bericht het tegendeel zetten?
Sky Sports (zie ergens hierboven) meldt ook de vermeende interesses. Ik weet niet of het waar is of niet, is moeilijk te controleren. Jij weet ook niet zeker of het bullshit is, of niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60637244
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Hij wil toch alleen weg naar een échte topclub? Die zijn op dit moment toch allemaal wel voorzien?
Denk het ook, hij heeft het goed bij Ajax, is nu ook aanvoerder. Hij zal, anders dan Heitinga, alleen voor de echte top gaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60637417
Ach, hij mag best weer veel doelpunten maken komend seizoen, wij worden toch kampioen

Brutal. Fucking. Metal.
pi_60637451
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sky Sports (zie ergens hierboven) meldt ook de vermeende interesses.
Met 'bronnen rond de club zeggen', 'uit betrouwbare bron', 'er wordt melding gemaakt', of helemaal zonder bronvermelding? Wat weten die mensen al twee jaar lang iets wat ik niet weet waar telkens maar niks concreets van boven komt?
quote:
Ik weet niet of het waar is of niet, is moeilijk te controleren. Jij weet ook niet zeker of het bullshit is, of niet.
Het wordt gepresenteerd als een feit, terwijl het alleen gebaseerd is op het feit dat het aannemelijk is (niet voor iedereen). Ik kan op dezelfde manier zeggen dat Geert den Ouden bij verschillende topclubs in de belangstelling staat. Beide kunnen waar zijn, beide ontberen feitelijke grondslag, alleen het één is geloofwaardiger dan het andere.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:12:56 #82
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645854
Nou, het is vrij logisch dat Huntelaar in de belangstelling staat van topclubs. Dat ben je automatisch als je zo veel goals scoort. Geen van de clubs zijn alleen concreet, dat is een groot verschil.
pi_60651700
Bild noemt hem vanochtend als nieuwe spits van HSV. Maar dat lijkt me vrij stug dat Ajax en Huntelaar daarmee akkoord gaan.
pi_60651964
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bild noemt hem vanochtend als nieuwe spits van HSV. Maar dat lijkt me vrij stug dat Ajax en Huntelaar daarmee akkoord gaan.
pi_60652031
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

What's so funny?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60654756
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Denk het ook, hij heeft het goed bij Ajax, is nu ook aanvoerder. Hij zal, anders dan Heitinga, alleen voor de echte top gaan.
Dat komt omdat Heitinga ook geen top is
pi_60654862
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat komt omdat Heitinga ook geen top is
Ik schat Huntelaar inderdaad wel hoger in dan Heitinga.
pi_60657461
Hij gaat nog wel hoger komen, maar ik verwacht niet dat hij bij een topclub als Real terecht komt, misschien dat Liverpool nog wat is voor hem .
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_60657901
Die hebben net 20 miljoen voor Keane betaald.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60658195
Hij gaat ook nergens heen voorlopig, als hij alleen naar de grootsten wil. Topclubs in Engeland zijn voorzien, en ook clubs als Barcelona, Inter, Bayern, en Milan hebben gerenommeerde spitsen. Ik dacht dat alleen Madrid nog op zoek is naar een echte spits als concurrentie voor Ruud, maar daar staat Villa hoger op het lijstje. Bovendien zou nog een Nederlander daar beyond absurdistisch zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60660551
Villa zou echt te mooi wezen, gaat ze dat lukken denk je?
Bovendien vind ik nog steeds dat Huntelaar naar Engeland of Italie moet.
pi_60661824
Uit een interview met Robinho's zaakwaarnemer:

"Things cannot be like that because he wants to be the best and he does not have the support at Real Madrid. He is also certain that Real Madrid is trying to sign David Villa."

In principe heeft Madrid nog niet bijster veel uitgegeven deze zomer, dus zou niet verbaasd zijn als het rond komt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60983960
Niks aan de hand. Nog steeds geen belangstelling van topclubs.
quote:
Real meldt zich bij Ajax met miljoenen voor Huntelaar

EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod voor op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.

Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.

Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.

Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.

Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.

Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.
pi_60984123
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand. Nog steeds geen belangstelling van topclubs.
Inderdaad, wel veel belangstelling van de "pers" voor allerlei geruchten en hun eigen verzinsels. Maar nog steeds geen bod of contact. Dat 'zou voorbereid worden'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60984193
Het word Real.... ben er zeker van. Aangezien ik ermee te maken he. Wacht maar af... begin volgende week!
pi_60984605
quote:
Ferguson responde tocando a Huntelaar
ULISES SÁNCHEZ FLOR / Madrid Alex Ferguson y el Manchester United se ha entrometido en el fichaje de Huntelaar por el Real Madrid. El equipo inglés, viendo que no consigue hacerse con los servicios de Berbatov, ha hecho un intento por el delantero holandés.

Como no podía ser de otra manera, el interés del United en contar con el del Ajax puede encarecer la operación.
Marca.
pi_60985088
Gaat de Koninklijke dan in het Oranje spelen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60985230
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef TheFrankey het volgende:
Het word Real.... ben er zeker van. Aangezien ik ermee te maken he. Wacht maar af... begin volgende week!
pi_60985449
Laat hem maar gaan, dan is de kans dat Villa blijft weer groter
pi_60985936
Het gaat er van komen. En het is ook tijd voor de stap.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')