Sky Sports (zie ergens hierboven) meldt ook de vermeende interesses. Ik weet niet of het waar is of niet, is moeilijk te controleren. Jij weet ook niet zeker of het bullshit is, of niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij komt het bericht van de belangstelling niet van VI. Dat er geen belangstelling voor hem is weet ik en dat weet jij ook. Waarom dan in zo'n bericht het tegendeel zetten?
Denk het ook, hij heeft het goed bij Ajax, is nu ook aanvoerder. Hij zal, anders dan Heitinga, alleen voor de echte top gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Hij wil toch alleen weg naar een échte topclub? Die zijn op dit moment toch allemaal wel voorzien?
Met 'bronnen rond de club zeggen', 'uit betrouwbare bron', 'er wordt melding gemaakt', of helemaal zonder bronvermelding? Wat weten die mensen al twee jaar lang iets wat ik niet weet waar telkens maar niks concreets van boven komt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sky Sports (zie ergens hierboven) meldt ook de vermeende interesses.
Het wordt gepresenteerd als een feit, terwijl het alleen gebaseerd is op het feit dat het aannemelijk is (niet voor iedereen). Ik kan op dezelfde manier zeggen dat Geert den Ouden bij verschillende topclubs in de belangstelling staat. Beide kunnen waar zijn, beide ontberen feitelijke grondslag, alleen het één is geloofwaardiger dan het andere.quote:Ik weet niet of het waar is of niet, is moeilijk te controleren. Jij weet ook niet zeker of het bullshit is, of niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bild noemt hem vanochtend als nieuwe spits van HSV. Maar dat lijkt me vrij stug dat Ajax en Huntelaar daarmee akkoord gaan.
What's so funny?quote:
Dat komt omdat Heitinga ook geen top isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk het ook, hij heeft het goed bij Ajax, is nu ook aanvoerder. Hij zal, anders dan Heitinga, alleen voor de echte top gaan.
Ik schat Huntelaar inderdaad wel hoger in dan Heitinga.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat komt omdat Heitinga ook geen top is
quote:Real meldt zich bij Ajax met miljoenen voor Huntelaar
EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod voor op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.
Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.
Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.
Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.
Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.
Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.
Inderdaad, wel veel belangstelling van de "pers" voor allerlei geruchten en hun eigen verzinsels. Maar nog steeds geen bod of contact. Dat 'zou voorbereid worden'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand. Nog steeds geen belangstelling van topclubs.
Marca.quote:Ferguson responde tocando a Huntelaar
ULISES SÁNCHEZ FLOR / Madrid Alex Ferguson y el Manchester United se ha entrometido en el fichaje de Huntelaar por el Real Madrid. El equipo inglés, viendo que no consigue hacerse con los servicios de Berbatov, ha hecho un intento por el delantero holandés.
Como no podía ser de otra manera, el interés del United en contar con el del Ajax puede encarecer la operación.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef TheFrankey het volgende:
Het word Real.... ben er zeker van. Aangezien ik ermee te maken he. Wacht maar af... begin volgende week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |