"Heb ooit is"quote:Leon - Redacteur
Ik ben 15 jaar oud en kom uit Dedemsvaart, dichtbij Zwolle. Heb ooit is een paar reviews/previews geschreven voor Xymic, maar meer ook niet. Dus zoveel ervaring heb ik nog niet. Ik heb wel altijd al voor een Game Site willen schrijven. Vind het leuk om iets over een game te schrijven, want ik vind games ook leuk. Consoles heb ik eigenlijk niet, ben echt een PC Gamer en speel vooral shooters en MMORPG’s. Mijn hobby’s zijn voetballen en computeren, niet alleen gamen maar ook muziek luisteren, msn’en etc. Besteed veel tijd aan vrienden en computeren en jammer genoeg ook aan school.
Ah, nee, natuurlijk, dan is het geen spam!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Hoezo spam, ik maak 1 topic, dan is het geen spam.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Dat jij gymnasium doet, waarom zou je in je vrijetijd letten op je spelling, nerd?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef IQM het volgende:
Ik zou toch meer aandacht aan school besteden.Misschien dat het dan ooit nog wat met je wordt.
jawel, idioot.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Je hebt geen énkele foto van mij gezien, dus shut the fuck up. Je kan ook niet eens behoorlijk dissen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Dat jij gymnasium doet, waarom zou je in je vrijetijd letten op je spelling, nerd?
Dat jij er lelijk uit ziet, ga naar de kapper, doei
Als jij een gamesite wil beginnen, dan is spelling hééél belangrijk schat!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Dat jij gymnasium doet, waarom zou je in je vrijetijd letten op je spelling, nerd?
En weer zo'n diss van niveau.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Meer chicks gehad dan jij ooit zal krijgen
Leuk, dat SIDN, maar TS is niet de Dave uit de gegevens. TS is Leon uit Dedemsvaart die geen Nederlands kan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef GI het volgende:
Zeg, Dave Wieffering uit waalwijk. Mag jij van je moeder wel op het internet ?
daarom open je ook een gamesite en kom je op andere forums wanhopig naar bezoekers zoeken. omdat je zo een te gekke player bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Meer chicks gehad dan jij ooit zal krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Waar, oh ik zie het al, IQM, die alles even verbeterd, trouwens 18 jaar ben je geen puber meer, maar jong volwassene.quote:
uhm, wie zegt dat ik de site geopent heb?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daarom open je ook een gamesite en kom je op andere forums wanhopig naar bezoekers zoeken. omdat je zo een te gekke player bent.!
Omdat je hier je gare rot site komt spammen, zodra ik een dikke spelfout op een site zie ben ik weg, de mening van breinloze kutamateurs over een spel boeien met net zoveel als de aambeien van je vriendje..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Nee niet waar, als je 18 bent ben je gewoon volwassen. maar als je 21 bent ben je geheel onafhankelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef GameCloud het volgende:
[..]
Waar, oh ik zie het al, IQM, die alles even verbeterd, trouwens 18 jaar ben je geen puber meer, maar jong volwassene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |